بروزعلایم ترس ووحشت و ابراز مخالف از برپائی کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا""

نقد وبررسی " نمايش صلح خاورميانه نياز مبرم آمريكا و رژيم صهيونيستي" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشبه اول مهرماه سال-86
بروزعلایم ترس ووحشت و ابراز مخالف از برپائی کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا
به نظر می رسد که با سفر پاسدار غلامک وگماشته احمدی نژاد به آمریکا رژیم تروریستی آخوندی از چند جهت زیر فشار می باشد. زیرا که پاسدار احمدی نژاد نمی تواند بر خلاف برنامه ی قبلی تدارک دیده شده ی تبلیغاتی در ویرانه های برج دوقلوی آمریکا حضور یابد ودست به بهره برداری تبلیغاتی هسته ای بزند چون دامنه ی موج مخالفت ها و اعتراضات گوناگون بالا گرفته شده موجب شد تا که این حضور لغو شود. از سوی دیگر نشست گروه 1+5 نیز در نیویورک هم بر گزارشد . مهمتر اینکه کنفرانس صلح خاورمیانه یا فلسطین و لبنان و اسرائیل نیز برگزار خواهد شد . همچنین قرار است رئیس جمهور آرژانتین در مورد انفجار سفارت اسرائیل در این کشور در سازمان ملل سخنرانی کند . همینطور همین روزنامه روز گذشته گزارش کرده بود که قرار است قذافی با یک مقام اسرائیل داشته باشد. بنابراین هیچیک از این خبر ها خوشآیند رژیم تروریستی آخوندی نمی باشد . حال اگر موضع انتقادی وزیر امور خارجه ی دولت فرانسه به این خبر ها افزوده شود آنگاه ضریب فشارهای گاز انبری علیه ی رژیم تروریستی آخوندی فزونی می یابد . آنگونه که اجازه داده نمی شود که پاسدار احمدی نژاد همچون نمایش سخنرانی کمدی نورانی شده ی دو سال پیش خود در سازمان ملل شوی مشابه اجرا کند و بتواند عدالت ودانش هسته ای را بطور مهرورزانه یه بندگان خدا در سراسر جهان صادر نماید . اما سرمقاله نویس ضمن روضه ی مبسوط پیرامون این کنفرانس صلح خواندن و دست به گریه وزاری وشکوه وتهدید کردن درسرمقاله ی خود در دنباله به شیوه های گوناگون تلاش کرده است تاکه ناراحتی خودش از برگزاری کنفرانس صلح خاورمیانه را به نمایش بگذارد و علیه ی آمریکا و اسرائیل بگوید و وکیل مدافع فلسطین شده وبرای آنان اشک تمساح ریخته است . البته ایشان توضیح نداده است که این چه نوع دوست داشتن مردم فلسطینی می باشد که با کمک دلارهای اهدائی بیت رهبری به رهبر حماس شد تلاش برای ایجاد نزاع میان حماس و ساف وجنگ داخلی شد و در دنباله در فلسطین کودتا کرد و نواز غزه را جدا کرد و درآنجا دولت اسلامی تابع جماران تشکیل شد تا که به عنوان اهرم پرتاب موشک و بحران سازی استفاده شود. بالاخره سرمقاله نویس در پایان در دفاع تاکتیکی از فلسیطینی ها برخاسته و ابراز مخالفت نمایشی با شهرک سازی های اسرائیلی نموده و چنین کشورهای عربی منطقه را تهدید وتحقیر کرده است که چرا تمایل دارند در کنفرانس صلح خاورمیانه شرکت کنند:
"البته اين طيف از اعراب متحد آمريكا نشان داده اند كه اهل معامله هستند و با وعده توقف موقت شهرك سازيها و برخي ريخت و پاشهاي متداول از جانب آمريكا مشكل آنها را حل مي كنند و كاملا بعيد است نمايش صلح خاورميانه در موعد مقرر بدون حضور دلقك هاي عرب تشكيل شود. اهداف و انگيزه هاي آمريكا و صهيونيست ها هرچه باشد و نمايش صلح خاورميانه با هر تركيبي از ميزبانان و مدعوين كه تشكيل شود در يك نكته ترديدي نيست كه اين اجلاس براي سواستفاده از مسئله فلسطين و سرپوش گذاشتن بر نقش جنايت آميز آمريكا و اشغالگران تشكيل مي شود و هيچ مشكلي از فلسطين و فلسطيني ها را حل نخواهد كرد و در واقع اجلاس عقيمي است كه پيشاپيش محكوم به شكست و ناكامي است "
در خاتمه اینکه برای بار دیگر سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی متعلق به ولی فقیه، خوی وخصلت تهاجمی و جنگ طلبی و ضد صلح رژیم تروریستی آخوندی را به طور شفاف به نمایش گذاشته است و ثابت کرده است که رژیم جهل و جنگ و جنون و خرافات وغارتگر جز تولید بحران و صدور تروریسم و بنیادگرائی و آشوبگری وبی ثبات کردن منطقه هیچگونه شانس و امکان بقا ندارد . همانگونه که اعتراف آشکار کرده است که دلیل دخالت گری در عراق و افغانستان و فلسطین ولبنان برای چیست؟ بنابرابن طبق تجربه ی بیش از 28 ساله ی گذشته ثابت شده است که این ژیم تروریستی آخوندی یک رژیم غیرمتعارف و ارتجاعی وجنگ افروز و ضد مردمی می باشد که با سرکوبگری اعتراضات داخلی و با دخالت کردن در امورداخلی و تهدید کردن کشور های همجوار و باج دادن با کشورهای استعماری برای تقویت سیاست سرکوب مخالفین وپیشیبرد اهداف پروژ ی هسته ای و اعمال تروریستی پلید خود دوام آورده است که اگر چنانچه سیاست خائنانه ی مماشات ومذاکره ی غرب قطع گردد هم مردم ایران ومنطقه و هم جهان از شر یک رژیم فاشیسی تروریستی و یاغی بین المللی نجات خواهند یافت.

هوشنگ - بهداد
یکشبه اول مهرماه سال-86