طنز بیمزه ولی خنده دار وامدار نبودن پاسدار احمدی نژاد ودولت وی !

نقد وبررسی " مردم، احزاب، دولت (يادداشت روز)"روزنامه ی کیهان چهارشنبه 21 شهریورماه سال 1386
طنز بیمزه ولی خنده دار وامدار نبودن پاسدار احمدی نژاد ودولت وی !
نمایشات و سخنان تمسخر آمیز پاسدار احمدی نژاد که هر روز در کوی وبرزن و شهری و حوزه ای در داخل وبرون مرز بیان می شود از یک طرف و نقل قول و بازتاب دادن و برجسته کردنش و به آن آویزان شدن ومانور دادن های وارونه در بستر اهداف مشخص از سوی دیگر که اکنون از سوی امثال یادداشت روز نویسان به آن دامن زده می شود وموجب شده تا که جملات بازتاب داده شده ی پاسدار غلامک وگماشته احمدی نژاد جلوه ای مضحک وکمدی تر به خود به گیرد. به خصوص اینکه اکنون ایشان در دیدار با جمعی از مبلغان روحانی وابسته به آخوند انگلیسی مصباح یزدی مرشدش مدعی شده است که دولت نهم توانسته است نظام اجرايي را از قيد مطالبات حزبي رها كند و به احزاب و گروه هاي سياسي باج ندهد، اکنون یادداشت روز نویس با نقل قول کردن این جمله ادعا کرده که بیان این جمله ی گماشته ی ولی وفقیه احمدی نژاد سبب شده است تا که دور جديدي از واكنش ها و اظهار نظرها درباره نقش و جايگاه احزاب در رژیم تروریستی آخوندی یا بقول وی در سپهر سياسي كشور مطرح شود . حال از اصطلاح من درآوردی سپهر سیاسی گذشته که چیست. چونکه این اصطلاح یکی دیگر از ابداعات واژگان سازی مسخره مشابه ی ریخت شناسی است که این روزنامه ی اطلاعاتی و امنیتی و پادگانی کیهان سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری خلق و تولید می کند. بهر صورت در دنباله ی این اصطلاح وجمله پاسدار احمدی نژاد ، گفته شده که پرسش در اين خصوص به موضوع رايج بخشي از رسانه ها تبديل شده است .
مگر می توان فراموش کرد که در نظام تک صدائی مذهبی که ولی فقیه منتسب به وحی همکاره است و اراده ی سیاسی برتر خوانده شده است . بتوان باور داشت وقبول کرد که در این نظام حزب و فعالت سیاسی می تواند دارای تعریف و عملکرد مستقل و متعارف داشته باشد تاکه قرار باشد پیرامون سپهر سیاسی آن بحث کرد و پرسش و پاسخ راه انداخت؟ برای اینکه دامن زدن به این موضوع سپر تدافعی و باتوم وچماق تهاجمی نیروی انتظامی که به سپهر سیاسی تعبیر شده است خیلی مسخره است که ادعای مضحک مستقل و وامدار نبودن به احزاب داد که پاسدار احمدی نژاد بطور کمدی وخنده دار آن را ادعا و مطرح کرده است. زیرا مگر از یاد رفته است که چگونه ایشان با ضریب حمایت وتقلبات آرائی اعضای سپاه پاسداران بسیجیانی که در پای صدوق آرا بودند موفق شد رئیس جمهور شود؟ یعنی اینکه رئیس جمهور برنامه ریزان سیاست حرکت چراغ خاموش سپاه پاسداران باند بازسازی شده ی سعید اماهی در بیت رهبری شد و اگر وی بر خلاف ادعای مضحکی که کرده است وامدار این دو ارگان سرکوبگر نمی باشد که اکنون خودشان جایگزین احزاب شده اند . دلیل نداشت که در سال گذشته قرار داد های 9 میلیارد دلاری با این دو نهاد فاشیستی و سرکوبگر از سوی دولت منعقد گردد . واقعاً نزدیک سه دهه که از عمر نکبت بار این رژیم سرکوبگر وعوامفریب و غارتگر ودزد و جنگ افروز وایران ویران کن می گذرد که چز بقدرت رسیدن نو کیسه گان جدید که بمراتب بس جانی وقدرت طلب و دزد تر از قبلی می باشند وچوب تاراج و حراج بر منابع و ذخایر کشور زده اند و مشتی آخوند روضه خوان یک لا قبای منبری دیروزی را امروز تبدیل به محمدرضا شاه نموده وآقازاده ها ی شان نیز همچون شاهزادگان دربار شاه شده اند که یک قلم گزارش شده است در کنار فرماندهان سپاه پاسداران توانسته اند مبلغ 120 میلیارد دلار به دوبی منتقل و درآنجا سرمایه گذاری کنند. لذا چه انتظری می باشد که نباید پاسدار یادداشت روز نویس شده و مبلغ وپادو وجارچی حاکمان دزد وغارتگر باشد و به سادگی کتمان حقیقت نکند و اینگونه دست به وارونه گوئی با گفتمان بی ربط و غیر قابل فهم مدل حوزوی نکند وتجربه ی 3 دهه رژیم جنایتار و عوامفریب مذهبی را اینگونه بازتاب ندهد:
" تجربه سه دهه عمر نظام جمهوري اسلامي كه با اتكاي به اراده ملي ملتي مسلمان قله هاي خطيري را فتح و جايگاهي در خور را به لطف خداوند كسب كرده، نشان از آن دارد كه وجود احزابي با ويژگي هاي ذكر شده، سرمايه اي ارزشمند براي كشور و ملت است. هر چند با كمال تأسف تعداد احزاب واجد شرايط در مقايسه با ديگر احزاب و گروه هايي كه به بيماري هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي متنوعي دچار آمده و آسيب هايي نيز به نهضت عظيم ملت ايران متوجه كردند، واقعاً ناچيز بود اما از سوي ديگر خدمات درخشان معدود احزاب صلاحيت دار آنقدر گران سنگ و مفيد به حال كشور، انقلاب، نظام و مردم بشمار مي آيد كه به استناد آن بتوان ضرورت فعاليت روزافزون احزاب در كشور و ارتقاء جايگاهشان در نظام اجرايي را توجيه كرد. ساختار حزب جمهوري اسلامي، شخصيت برجسته مؤسسان آن، رفتار تشكيلاتي اين حزب و عملكرد روشن و شفاف آن در برهه هاي خطير اوايل انقلاب يكي از نمونه هاي بارز و ارزشمند اين دسته احزاب است كه در زمان حركت در چارچوب هاي قانوني، عقلي و عرفي از تاييد رهبري و مسئولان نظام و حمايت گسترده مردمي بهره مند بود اما با ظاهرشدن نخستين نشانه هاي «آفت» با هوشياري مسئولان بلندپايه حزب و با نظر امام راحل(ره) فعاليت هايش متوقف شد."
پاسدار یادداشت روز نویس ومداح ومبلغ دولت به جای ایکه فاکت از عملکرد دوساله ی گذشته ارائه کند که این مدعیان عاشقان خدمت برای مردم ایران چه کرده اند . ولیهمچون گذشته به جنگ ونزاع باندی و مقایسه کردن احزاب در گذشته ووابستگی آنان به دولت پرداخته شده است و آنگونه گفته شده که انگار دولت های گذشته در خدمت ولی فقیه همچون پاسدار احمدی نژاد نبودند. اما چون این پاسدار بیشتر کماشته ولی فقیه و غلام حلقه بر گوشش می باشد . بنابراین این یکی تبدیل به تافت جا بافته ای شده است که حق ویژه ای برخوردار است که پاسدار یادداشت روز نویس مدافع ومبلغش حق دارد یقه رقیب شکست خورده واحزاب شاکی و منتقد دولت کنونی را چنین دو دستی به چسبد وافشایش کند:
"كمتر فعال سياسي است كه امروز بتواند ادعا كند حزب و گروه متبوعش بدون اتكا به شخصيت هاي حاضر در عرصه قدرت حكومتي و امكانات مالي عمومي و رانت هاي مختلف رسانه اي پا گرفته و فعاليت خود را گسترش داده است. وقتي از مقامات بالاي احزاب درباره آمار واقعي كادر مركزي، اعضا، هواداران و فعالان استاني و شهرستاني و يا از آمار و اعداد دقيق مربوط به ريز درآمدها و هزينه ها پرسش مي شود، احتمال گرفتن پاسخ روشن و دقيق بسيار ناچيز است. انتقاداتي كه احزاب و گروه هاي سياسي موجود نسبت به عملكرد دولت يا قواي مقننه و قضاييه- و گاهي كليت نظام- مطرح مي كنند در اكثر موارد فاقد حداقل استانداردهاي كارشناسي و هرگونه پيشنهاد مناسب جايگزين است. تبديل شدن دولت به شركت سهامي احزابي كه مثلا ديدگاه هاي اقتصادي شان از منتهااليه چپ سوسياليستي تا انتهاي راست ليبرال را شامل مي شد، از جمله دلايلي است كه اكثر تحليلگران به عنوان دليل شكست سنگين اصلاح طلبان ذكر كرده اند و بر اين پاي فشرده اند كه؛ ملامت مردم و نخبگان به دليل انتخاب متفاوتشان و تحقير آنان با عباراتي مانند پوپوليسم و غيره، چاره واقعي مشكل نيست. شايد در مورد ضرورت وجود و فعاليت احزاب نتوان چند و چون زيادي كرد ولي بايد به مردم حق داد كه با صداي بلند بپرسند؛ كدام حزب؟"
درخاتمه باید گفت که پاسداران یادداشت روز نویس روزنامه ی اطلاعاتی – امنیی – پادگانی کیهان چون خودشان جزو حامیان ومبلغان برنامه ریزان سیاست حرکت چراغ خاموش سپاه پاسداران می باشند که پاسدار احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند. همچنین چون جزو بهرمندشدگان دریافت سهمیه از 9 میلیارد دلار قرار های دولت با سپاه وبسیج در سال گذشته هستند. همینطور چون جزو دریافت کنندگان طرح خصوصی سازی سهام عدالت از دارائی ها واموال دولتی می باشند . بنابراین می بایست که چنین با کتمان کردن حقایق ووارونه گوئی کردن ها از دولت پاسدار احمدی نژاد دفاع کنند و اگر هم افشاگری می کنند در مورد گذشته ورقیب شکست خورده ی دوم خردادی ها می باشد و تلاش می کنند تا که وانمود کنند که گذشته هیچگونه ارتباطی نه به ولی فقیه ونه دولت کنونی ونه ارگان های سرکوبگر همچون سپاه پاسداران وبسیج دارد و فرماندهان سپاه پاسداران که همگی سرمایدار شده اند ثروت شان را از دوران سازندگی رفسنجانی به بعدبه دست آورده اند، بلکه تعلق به زمان شاه دارد که برایشان از طریق شیخ جایگزین شاه شده ولی فقیه به اینان باز گردانده شده است که چون زیادی مشروع وقانونی می باشد واز طریق محموله های قاچاق هزاران اسکله های غیر قانونی در سواحل جنوب کشور بدست نیامده است که بیشترش از طریق ورود وتوزیع وفروش مواد مخدر بوده است و سپس سود حاصله باد آورده به سوی شیخ نشینان از جمله دوبی روانه و منتقل شده است که اکنون نواندیش گزارش کرده است سرمایه های منتقل شده ی ایرانیان به دوبی 120 میلیارد دلار است. درنهایت این ارقام بالا ووحشتناک این ها جزو دزدی های نجومی نمی باشد که فقط با اخطار نامگذاری سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی از سوی آمریکا موجب شد که رنگ از رخساره ی فرمانده ی کل سپاه پاسداران به پرد ودر جا استعفا دهد. ولی اکنون پاسدار یادداشت روز نویس ادعای مستقل و غیر وامدار بودن پاسدار احمدی نژاد کرده است وعملکرد احزاب جناح شکست خورده ی رقیب را رو کرده است . حال بماند که همین پاسدار احمدی رونده ی 30 میلیارد تومان اختلاس در زمان شهرار تهران بودنش دارد. خلاصه هدف نهائی اینگونه نمایش خیمه شب بازی جناحی وباندی جنگ قدرت برای ثروت هرچه بیشتر ومحروم وفقیر کردن افزون تر مردم ایران است وبس.
هوشنگ – بهداد
چهارشنبه 21 شهریورماه سال 1386