"اگر..... نمی شد اکنون وفقیه و پاسدار شریعتمداری خواهان محاکمه بوش نمی شدند"

نقد وبرررسی" جنايات و مكافات (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 24 شهریورماه سال-1386
"اگر..... نمی شد اکنون وفقیه و پاسدار شریعتمداری خواهان محاکمه بوش نمی شدند"
درست در شرایطی که رژیم تروریستی آخوندی درون خودش در بن بست مرگبار ناشی از رشد نارضایتی های عمومی و رشد رقابت های باندی و جناحی قرار دارد و با رئیس خبرگان شدن رفسنجانی بر عمق بحران ونزاع های درونی افزوده شده است . از سوی دیگر بحران هسته ای با همه ند وبندهای کثیفی که اخیراً با محمد البرادعی در پشت صحنه انجام داده است تاشاید راه فراری برای این بحران متصور شود . همچنین به دلیل عدم پاسخگوئی به روند رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها که وجود دارد ودولت عوامفریب و دروغگو در اجرای وعده های داده ی شده ی خود به مردم محروم راه چاره را در افزایش خفقان جامعه و گسترش سانسور ورشد شتاب دار دار زدن ها در سراسر ایران یافته است. ازسوی دیگر ولی فقیه و سپاه پاسداران از وحشت نامگذاری این ارگان فاشیستی و ضد مردمی در گروه های تروریستی مجبور به تغییر رئیس سپاه پاسداران شده است ودر عوض تقلا وکوشش افزایش ضریب هرچه بیشتر دخالت گری و اعمال تروریستی در عراق می کند تااینکه هم مانع از گزاردن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها شود. همینطور اعمال گوناگون تروریستی در عراق گسترده می شود تا اینکه از برکناری نخست وزیر دست نشانده در عراق ایجاد موانع شود. از طرف دیگر ولی فقیه برای اینکه به مخاطبین داخلی رفسنجانی و حامیان برون مرزی وی پیام وهشدار دهد که با رئیس مجمع خبرگان شدن رفسنجانی هیچ چیز تغییر نکرده وعوض نشده است و نکند که شما را ذوق زده کند و به اشتباه تحلیل ومحاسبه کشانده سوید که تصور کنید از قدرت ولی فقیه و سپاه پاسداران کاسته شده است و اینان از اهداف سیاست حرکت چراغ خاموش و کودتا گران خزنده و حذف کامل رقیب داخلی دست می کشند وکوتاه می آیند و یااینکه خللی در تصمیمات واهداف گرفته شده ایجاد شده است . ولی فقیه برای رفع شبهه خودش شمشیرش را از رو بسته است ووارد صحنه ی رزم نمازجمعه بازار تهران شده است و نوید به زودی محاکمه کردن بوش همچون صدام حسین را داده است تااینکه بهترین بهانه و سوژه را برای سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری آمده کند تا که وی بطور سیاست توبره و آخو خوری قلم بر دست گیرد و هم با تیتر درشت در صحفه ی اول روزنامه ی پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی کیهان علیه ی بوش بقول خودش جنایتکار مانور به دهد وهم اینکه دریادداشت روز خود با آویزان شدن به خطبه ی ولی فقیه در نماز جمعه ی روز گذشته ی تهران حسابی یکه تاری کند وکرکری به خواند و محاکمه بوش شبیه برکناری صدام حسین وبر دار کشیدن وی در روز عید قربان به گوید وچنین روش و سرنوشت وعاقبتی را برای بوش پیش بینی کرده است. گرچه مثل همیشه دست به تحریف گری وکتمان کردن حقایق وپاک کردن صورت مسئله زده ووارونه گوئی نموده است و چندین مورد از هیلتر نقل قول کرده است که در برابر منتقدان خود گفته بود اگر پيروز شويم مجامع بين المللي بيرون از اراده ما چيزي نمي گويند»! که یادآور وتداعی کنند ی دقیق اراده ی برترسیاسی خواندن رهبر ومنتسب به وحی بودن ایشان می باشد .
پیروزی تدای کننده وتحمیلی همانست که برای بقای نظام بیش از 28 سال است که بطور سیستماتیک در کنار سپاه پاسداران وسایر آخوندهای حکومتی ونهاد وارگان های دیگر سرکوبگر جنایت وخیانت وغارتگری و عوامفریبی و جنگ افروزی و.. شده است وبا قدرت تمام وتلاش خستگی ناپذیر به دنبال پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای می باشد و به خاطر این سلاح عراق را عملاً باتلاق کرده است و لبنان را به سرزمین سوخته شده مبدل کرد و جنگ داخلی در فلسطین راه انداخت و در آنجا کودتا کرد و نوار غزه را جدا و دولت اسلامی دست نشانده همچون دولت دست نشانده در عراق تشکیل داده است و خلاصه هرروز بحران سازی می کند و بساط های شلاق ودار واعدام را در سراسر شهرهای ایران ودرون زندان را ها گسترده تر کرده است ودر امور داخلی کشور های همجوار دخالت گری می کند وآنان را وادار به تهدید و اطاعت وفرمانبرداری می کند واز نابودی اسرائیل گفته می شود و اخیراً نیز خواهان محاکمه ی بوش به این ناود سازی اسرائیل اضافه شده است . در صورتیکه در پشت پرده از هر اهی به التماس و خواهش وگریه وزاری بای ادامه ی مذاکره پیرامون عراق افتاده است. خلاصه همه این بند بازی و شامورتی بازی ها وجنایات وعوامفریبی کردن ها برای داشتن سلاح اتمی ست تااینکه بقول خودشان با اخراج کردن نیروی نظامی آمریکا در عراق و پر کردن خلأ موجود و پیوستن به 8 قدرت اتمی جهانی از موضع پیروز بتواند اراده ی خود را بر مجامع بین المللی تحمیل کند تااینکه خودش دچار سرنوشت دیکتاتورهای خونرزیز و منفور تاریخ نشود.
اکنون همه ی عربده کشی ها ومداحی گری ها وتهدید کردن ها و ادعاهای مضحک ووارونه کردن سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری برای جاانداختن همین ادعای فرار به جلوی ولی فقیه است که روز گذشته در نماز جمعه تهران آن را فریاد زده است و اکنون این سربازجو دارد به آن دامن می زند و مدعیست که باور دارد روزی بوش همچون صدام حسین به پای میز محاکمه کشانده خواهد شد. البته برای دوبله خوری کردن آویزان به گفته های ولی فقیه شده و دست به مانور زده است .
اما پرسش است یا خطاب به مقامات اروپائی و آمریکائی و... می باشد که اگر چنانچه نقش سازمان ها ومدافعان حقوق بشری و تصویب قطعنامه سازمان ملل در مرد نقض مداوم حقوق بشر در ایران دکور نبود . اگر چنانچه جان انسان ها اینگونه فدای قراردادهای بازرگانی وتجاری ونفتی وگازی و تسلیحاتی نمی شد و در پشت میز های مذاکره ومماشات گری خون های ریخته شدگان فدا نمی شد؟ اگر قدرت های جهانی استعماری مثل آب خوردن جای قاتل ومقتول و ظالم ومظلم را تعویض نمی کردند وبه جای گذاشتن نام رژیم رکوردار نقض حقوق بشر در جهان در لیست گروه و سازمان های تروریستی نام اپوزیسیون قربانی اش گذاشته نمی شد . اگر نسبت به جنایاتی که روز مره در سراسر ایران انجام می شود بدون توجه به آن نگریسته نمی شد . اگر بالاخره بوش برای اشغال نظامی افغانستان از رژیم جنایتکار حاکم بر ایران کمک نمی گرفت. در صورتیکه همین رژیم عامل رشد بنیاگرائی و تروریسم در خاورمیانه و صدور آن بوده است و همچنان نیر ضریب خطرش هرروز بیشتر می شود و بدتر اینکه اگر بوش با اطلاعات غلط تهیه شده که دستگاه اطلاعات وتبلیغاتی رژیم تروریستی آخوندی در آن حضور داشت دست به اشغال نظامی عراق نمی زد و پایگاه ای نظامی مجاهدین در عراق بمباران نمی شد و اینان خلع سلاح نمی شدند و نام شان در لیست گروه وسازمان های تروریستی نگهداری نمی شد واگر کارت سفید ورود به عوامل رژیم تروریستی در عراق داده نمی شد تاکه چنین عراق را اشغال و به خاک وخون به کشانند و ویران وباتلاقش کند وعراق تبدیل به مرکز و کانون بحران سازی و صدور تروریسم وبنیادگرائی به خاورمیانه شود که لبنان نیز در جنگ 33 روزه سپاه پاسداران با حزب الله لبنان با اسرائیل اسرائیل به سرزمین سوخت شده تبدیل شد و... اکنون شرایط اینگونه نمی شد که آمریکا وبوش می باید هم چوب وهم پیاز را بخورد . یعنی اینکه هم هزینه پرداخته کرده است . هم نیروهای نظامی اش کشته می شوند. هم نام ونشان واعتبارش ضربه شدید خورده است. هم اینکه عامل و مقصر همه ی جنایات انجام داده شده ی عوامل رژیم تروریستی آخوندی در عراق به آمریکا نسبت داده شده است و پررو تر اینکه ولی فقیه و پاسدار بازجو ومبلغش سر بازجو حسین شریعتمداری مدعی شده اند که به زودی بوش جنایتکار را پای میز محاکمه خواهد کشاند.
هوشنگ – بهداد
شنبه 24 شهریورماه سال-1386