"برای عبور از بحران کنفرانس باز پروری عراق چاشنی نشست حقوق بشر در تهران شده است"

نقد وبررسی" عراق بازسازي يا بازپروري" روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 20 شهریوماه وسال -1386
"برای عبور از بحران کنفرانس باز پروری عراق چاشنی نشست حقوق بشر در تهران شده است"
آخوندهای مفتخور منبری واکنون حاکم شده بر ایران که بیش از 28 سال است که مشغول جنایت وخیانت وغارتگری وجنگ افروزی و عوامفریبی و صدور بحران وتروریسم وبنیادگرائی به کشورهای همجوار و منطقه ی خاورمیانه و... می باشند . دارای هنر و ویژگی های خاص ِ عوامفریبی می باشند که دستآورد تخصص منبر وروضه خوانی وگریز به صحرای کربلا زدن شان می باشد. البته که از طریق همین کسوت دین فروشی بوده است که این انگلان غیر مولد بقدرت خلافت رسیده در طی قرون گذشته توانسته اند پایه ی ثابت مراسم جشن وعزا وسوگواری باشند. یکی دیگراز برجستگی های هنری اینان تسلط داشتن به بذله گوئی و خنداندن می باشد که البته مکمل اشک گیری و گریان نمودن شان می باشد. القصه همین عنوان طنزی که ملای جانباز سرمقاله نویس روزنامه ی ولی فقیه " بازسازي عراق يا بازپروري" زده است که به طریقی تداعی کننده ضرب المثل معروف ی کوسه وریش پهن می باشد که اکنون پس از اینکه آخوندهای جانی حاکم بر ایران با سپاه پاسداران با همکاری اشغال گران موفق شدند که دشمن اصلی خود صدام حسین را از حکومت عراق بر زیر کشانند ودر روز عید قربان بر دارش کشند وپس از اینکه عراق را شخم زده اند واز طریق یک مهره دست نشانده ونخست وزیر وابسته به ولی فقیه و سپاه پاسداران عراق را ناامن کرده اند وهر جنایتی که خواسته اند در مورد مردم بی دفاع وبی گناه عراقی بکار برده و مرتکب شده و آزمایش کرده اند و نفتش را نیز بطور قاچاقی به تارج وغارت برده اند . اکنون که احساس خطر از برکناری نخست وزیر دست نشانده اشان در عراق کرده اند . بر سر منبر رفته وشیپور را از در گشادش نواخته و طنز تلخ ونیشدار و صد البته توهین آمیز کنفرانس بازسازی عراق و یا باز پروری در تهران بر پا کرده اند . لابد در صورت اجرا شدن وموفقیت آمیز بودنش پس از 28 سال دیگر عراق تبدیل خوهد شد به الگو ومشابه رژیم کنونی حاکم برایران که آنگونه وارونه باز سازی و باز پروری شده است که هنوز پس از 19 سال که از زمان آتش بس می گذرد. منطقه ی زر ونفت خیز وجنگ زده ی استان خوزستان دچار کمبود آب آشامیدنی و خاموشی های ادامه دار و زنجیره ای چندین ساعته ی برق می باشد . حال ضریب رو به رشد وافزایش بیکاری و فقر و شکاف طبقاتی و.. در این استان بماند که جای خود دارد. زیرا که این خود یک مصیبت و فاجعه ی عظیم ودرمان ناپذیر در این رژیم غارتگر ودزد می باشد.
البته عوامفریبی ودروغگوئی وسو ء استفاده در پرده ی دین از خصلت های بارز دیگر آخوندهای جانی و حاکم برایران می باشد که همچون آب خوردن حقایق را وارونه وکتمان وتحریف می کنند. به خصوص اگر چنانچه خود در این مورد دارای منافع باشند ونسبت به آن احساس خطر کنندآن موقع ضریب دجال گری اشان صد چندان می شود. بطور نمونه بدون آنکه سرمقاله نویس به گوید که مگر خمینی نگفته بود جنگ نعمت الهی است و تا فتنه در عالم باشد لاکن جنگ هم می باشد؟ یااینکه در زمانیکه خرمشهر باز پس گرفته شد و صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق و رهبران کشورهای عربی آماده آتش بس و صلح و پرداخت 100 میلیارد غرامت جنگی شدند. ولی خمینی و رفسنجانی و سپاه پاسداران این پیشنهاد را نه پذیرفتند و اصرار بر ادامه ی جنگ کردند که نتیجه ی آن ویران شدن هر دو کشور ایران وعراق و کشته ومجروج و آواره وبی خانمان شدن میلیون نفر ایرانی وعراقی شد و رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران اعتراف کرد 1000 میلیارد دلار خسارت مادی جنگی فقط به ایران وارد شده است .اکنون این اصرار بر ادامه ی جنگ واین اعتراف آشکار رفسنجانی یک سند مسند جنایت جنگی علیه ی بشریت است که روزی می بایست در مراجع بیطرف قضائی و حقوقی بین المللی این پرونده ی جنگی جنایات علیه ی بشریت گشوده شود و عاملین ومقصرین ادامه دهنده ی جنگ محاکمه شوند و به سزای اعمال جنایت آمیز شان علیه ی بشریت به رسند. از سوی دیگر مگر همین رفسنجانی نبود که در خطبه های نماز جمعه ی خود در تهران اعتراف کرد که در کنار بوش برای اشغال نظامی افغانستان و ساقط نمودن حکومت طالبان بوده و همکاری کرده است؟ همچنین مگر ایشان پس از اشغال نظامی عراق که زمینه ی اصلی این اشغال گری را نیز دستگاه تبلیغات وسند سازی های دروغین رژیم ترریستی آخوندی و مهر ه های عراقی وابسته به این رژیم جنایتکار همچون احمد چلبی جاسوس چند جانبه آماده کردند؛ رفسنجانی خطاب به آمریکائیان نگفت عراق را به ویتنامی دیگر و باتلاق برای آنان تبدیل می کنیم ؟ اکنون چگونه است که سرمقاله نویس تلاش مذبوحانه کرده است تا که صورت مسئله را پا ک کند تااینکه نقش یران جنگ افروز رژیم تروریستی آخوندی در اشغال نظامی افغانستان وعراق کم رن ومحو گردد؟ تا اینکه بتواند چنین تحریف گری یک طرفه کند و با تجرمه وتفسیر ی آیه ای از قرآن چنین نتیجه گیری دلخواه خود کند وبه گوید:
"بزرگترين جنايت ها را هم انسان ها مرتكب مي شوند و به همين دليل تا مرحله اي از پستي و رذالت سقوط مي كنند كه از درنده ترين حيوانات نيز درنده تر مي شوند و از كثيف ترين موجودات نيز پست ترند. توصيف « اولئك كالانعام بل هم اضل » مربوط به همين دسته از مخلوقاتي است كه نام انسان برروي آنهاست ".
سرمقاله نویس در دنباله با فراموش کردن سنگسار کردن ها در ایران و یا با یاد بردن پرونده ی آخوند منتظری مقدم حاکم شرع داگاه های ضد انقلاب در کرج که به دختران فراری از خانه ها واسکان داده شده در خانه های سبز و ریحانه در کرج تجاوز کرده بود و مبتلا به بیماری ایدز شد ه بود که مشخص نشد سر انجام این آخوند ر ذل و هیز ومنحرف جنسی و دست پرورده ی خمینی ونظام به کجا کشیده شد.؟ همچنین با نادیده گرفتن آمار روز افزون پدیده شوم دختران فراری از خانه ها و زنان خیابانی وتجارت سکسی که آخوند های حکومت وآقازاده هایشان با دلال وواسطه هایی که در این مورد فعال می باشند و زنان ودختران جوانان را به شیخ نشینان صادر می کنند که اکنون نیز در همین مورد یک سریال ساخته شده است که چگونه یک دختر شیعه فراری با تن فروشی خود به سنی ها توانسته است که پولدار شود و این داستان شدیداً مورد اعتراض دستگاه تبلیغاتی رژیم تروریستی واقع شده است . آنگونه که 3 تن از عوامل خود که مقیم کویت می باشند را وادار به تهاجم به شبکه تلویزیونی کویتی کرده است که چرا برای این سریال دارد تبلیغ می کند و خبرش نیز در ستون جهت اطلا ع همین شماره ی امروز رونامه بازتاب داده شده است. ولی اکنون سرمقاله نویس طوری از خبرهاي مربوط به تجارت سكس و خون در عراق را شنيده ايد را نقا قول کرده است. که گویا اصلاً چنین خبرهائی در رژیم تروریستی آخوندی هر گز وجود ندارد و اتفاق یفتاده است ! نیست ! و بالاخره با فراموش کردن اعمال ضد بشری سران رژیم تروریستی آخوندی در ایران وعراق چنین شیادانه نتیجه گیری کرده است:
"همزمان با سفر رئيس جمهور آمريكا به عراق بطور تصادفي اخبار مربوط به قاچاق زنان و دختران بي سرپرست و فقير عراقي به كشورهاي عربي همسايه و فروش آنها به شيوخ عرب و همچنين خبر تجارت خون منتشر شد. اشغالگران نه تنها براي مردم عراق هيچ دستاوردي نداشته اند بلكه همانگونه كه نفت اين كشور را از لوله ها مي كشند و به غارت مي برند خون را نيز از رگهاي اين مردم ميكشند و با آن سودا مي كنند و بدتر از اين هر دو با شرف يك ملت نيز همچون يك كالاي تجاري رفتار مي نمايند جزئيات قاچاق زنان و دختران فقير و بي سرپرست عراقي و اهانت هائي كه به اين ملت مسلمان از اين رهگذر مي شود بقدري درناك و تاسف بار است كه قلم ها و زبان ها قادر به آوردن آن نيستند. اين جزئيات به سينه تاريخ سپرده خواهد شد و آيندگان از آن مطلع خواهند گرديد. "
ادعای فوق برای این است که بالاخره اینکه سرمقاله نویس از موضع فرا فکنی سیاست توبره وآخور خوری برخورد کرده است . زیرا که آخوندهای حکومتی در ایران بسیار حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشند . همچون نشست اخیر برگزاری حقوق بشر کشور های غیر متعهد که در تهران بود که به قول مطبوعات حکومتی فقط بساط رنگین سفره های آنچنانی بخور بخور بر قرار بود . لابد به عنوان همدردی کردن با شکمان خالی منتظر دریافت بر توی سفره های خالی محرومان ایرانی بوده است یا ریشخند کردن با خانواده های داغداریست که این روزها در سراسر ایران فرزندان شان به اتهام اراذل و اوباش بر دار کشیده شده وهنوز هم می شوند این نشست حقوق بشر تشکیل شد. اکنون نیز مکمل این نشست آن گزارش شده است که چنین کنفرانس باز سازی و باز پروری برای عراق در تهران برگزار شده است :
"اما سئوال امروز اينست كه ما انسان ها در برابر اينهمه سقوط انسانيت كه در يكي از عزيرترين و شريف ترين سرزمين ها شاهد هستيم آيا وظيفه اي برعهده نداريم در روزهاي گذشته كنفرانس بين المللي بازسازي عراق در تهران برگزار شد اما با توجه به واقعيت هائي كه اكنون در عراق جريان دارد حق اين بود كه شركت كنندگان در اين گردهمائي براي جراحت هاي معنوي كه بر پيكر اين سرزمين اسلامي و ملت آن وارد شده است اولويت قائل ميشدند و چاره انديشي مي كردند ما مسلمان ها بايد از امكانات رسانه اي خود در هر جا كه هستيم براي نشان دادن چهره زشت قدرتمندان امروز جهان كه مدعي دموكراسي و حقوق بشر و آزادي هستند استفاده كنيم و با تشريح جنايات آنها واقعيت هاي پنهان در عملكرد نظام سلطه را افشا نمائيم . همين ديروز اعلام شد كه آمريكا امنيت بغداد را به افراد مسلح غيردولتي سپرده است . اين يعني تقويت معارضان دولت و تضعيف دولت منتخب مردم . عراق را درحالكيه در اوج ناامني است و عرصه تاخت و تاز سكس و خون است نمي توان بازسازي كرد. عراق بايد قبل از هر چيز بازپروري شود عراق را ابتدا بايد از چنگال اشغالگران و سوداگران نفت و سكس و خون رهانيد تا زمينه براي بازسازي اين كشور فراهم شود. اگر غيرتمندان جهان اسلام را همت و اراده اي هست بايد در اين راه بكار گرفته شود كاري كه مي تواند علاوه بر عراق كل جهان اسلام را از مطامع نظام سلطه نجات دهد و درامان نگهدارد"
درخاتمه اینکه اینگونه نسست های حقوق بشری کشورهای غیر متعهد در تهران گذاشتن و کنفرانس بازسازی و باز پروری عراق را اشنی آن کرد ن ، تماماً تبلیغات مشمئز کننده و نخ نما شد ولو رفته ای می باشد که صرفاً برای انحراف اذهان عمومی وکاهش دادن فشار های بین المللی است . البته برای راه حل یابی برای بحران هسته ای و بحران دخالت گری در عراق تدارک دیده شده است . زیرا که افشا شد یاست مداخله گری در عراق اکنون تبدیل به پرداخت هزینه ی بس سنگین برای سران رژیم تروریستی و سپاه پاسداران شده است. بنابراین تلاش مذبوحانه ای برای مانع شدن از بر کناری نخست وزیر دست نشانده در عراق برای کاهش دادن این هزینه ی سنگین می باشد . برای اینکه اینگونه نمایشات یک بعد آن نمایش اقدام برای نامگذاری سپاه پاسداران در لیست گروه و سازمان های تروریستی می باشد که برای جبران نمودن به روزنامه ی البينه الجديده آلت دست ووابسته به وزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی در عراق فرمان داده شده است تاکه اتهامات مضحک تکراری علیه ی مجاهدین ساکن عراق در این ورق پاره بازتاب داده شود .
هوشنگ – بهداد
دوشنبه 20 شهریوماه وسال -1386