"بازتاب شوی نزاع تبلیغاتی - انتخاباتی میان معرکه گیران غالب با تعزیه گردانان مغلوب"

نقد وبررسی "عكس يادگاري! (يادداشت روز)" از روزنامه ی کیهان شنبه 31شهریورماه سال–1386
"بازتاب شوی نزاع تبلیغاتی - انتخاباتی میان معرکه گیران غالب با تعزیه گردانان مغلوب"
عجب بازی و رقابت داغ و پر هیجانی میان تعزیه گردانان باند غلب و مبلغ و حامی دولت عدالت محور و تحول گرای مسلح به عاشق خدمتگزاری به مردم در برابر معرکه گیران مچ گیر ومنتقد شیفتگان قدرت باند مغلوب از دولت مدعی امام زمانی بالا گرفته است . چونکه اکنون صدای اعتراضی یکی از مرشدان پرونده ساز و نمایش نامه نویس یا سناریو پردازا ن تعزیه خوانی ومدافع ومبلغ دولت از دست رقیب در آمده است و خطاب به رقیب اینگونه عملکردش را به رخش کشیده است:
"حكايت طيف وسيعي از مخالفان دولت و برنامه هاي عدالت گرايانه آن شبيه «مخالف خوان»هاي مراسم تعزيه شده كه منتظرند كلام موافق خوان ادا شده و نشده، شمشير نقد خود را بر سر بچرخانند، دوري بزنند و بر سپر دروغين «دلسوزي براي مردم» بكوبند و با فرياد وامردما... وامردما...! مخالف خواني با دولت را از سر بگيرند!"
واقعاً که از این بهتر نمی شود ماهیت وعملکرد رژیم تروریستی آخوندی ودولت پاسدار غلامک و گماشته احمدی نژاد را به تصویر کشاند که پاسدار یادداشت روز نویس شده زحت آن را کشیده و پیش پرده ی تبلیغاتی و یا موضع جنگ میان مرشدان وبچه مرشدان معرکه گیر وتعزیه گردان را به نمایش گذاشته است که البته سهم مردم ایران از این وع نزاع و شوهای کمدی فقط حلقه زدن بر گرد میدان اجرای این شوی معرکه گیری وسر کیسه شدن شان از سوی چراغ الله کردن مرشدان می باشد. البته یادداشت روز نویس توضیح داده است که اجرای اینگونه شو ها و تعزیه گردانی ها و قمه کشیدن ها پیرامون نمایش خیمه شب بازی نتخابات مجلس هشتم می باشد که در حقیقت فعالیت وحرکت های تبلیغاتی – انتخاباتی منتقدان دولت یا همان بانئدها ودستجات شکست خورده ی دوم خردادی ها می باشد که یاددات روز نویس شیوه ی تبلیغاتی اینان را چنبن ترسیم کرده وبازتاب داده است:
"اين روزها كافي است دولت در عرصه سياست خارجي و يا در يكي از بخش هاي اجتماعي يا اقتصادي جامعه وارد عمل شود، حرفي بزند يا كاري بكند تا به بهانه نقد-بخوانيد تخريب- دولت «مخالف خوان»هايي كه حاضر به يراق، دائم در كمين نشسته اند، درشيپور مخالفت با دولت بدمند.هرچه به انتخابات مجلس هشتم نزديك مي شويم، اين جريان روند رو به فزاينده اي مي يابد؛ چرا كه جريانات مخالف دولت به اميد پيروزي در انتخابات پيش روي و با حربه تخريب دولت در اذهان عمومي جامعه، قصد دارند براي خود يارگيري كنند. اين جريان مي كوشد با القاء فضايي سياه و وهم آلود از عملكرد دولتي كه حالا نيمي از عمر خود را پشت سرگذاشته است، وعده هاي عدالت خواهانه دولت احمدي نژاد را در حد شعارهايي معرفي كند كه عموماً با هدف فريب اقشار متوسط جامعه و كسب راي آنها در انتخابات، مطرح مي شود!به نظر مي رسد تيترها، سرمقاله ها، يادداشت و تحليل و حتي خبرهايي كه با نگاهي خاص تنظيم و در روزنامه ها و سايت هاي مخالف دولت منتشر مي شود و سخنرانيها و مصاحبه هايي كه يك طرفه به قاضي رفته و طي آن به خيال خود پنبه دولت را مي زنند و مشي سياه نمايي و ياس پراكني كه در پيش گرفته اند، خط تعريف شده و هدايت يافته اي است كه مي توان نام «نهضت مخالف خواني با دولت» بر آن نهاد؛ پديده اي كه هدفي جز تضعيف و در نهايت تخريب اصولگرايان در پي ندارد. دراين باره چند نكته گفتني است؛ "
پاسدار یادداشت روز نویس در ادامه ی یادداشت روز خود منتقدین دولت را نوعی ابراز مخالفت ولی فقیه قرار داده است . زیرا که اینکه مخالفت اینان از دولت را در برابر دفاع همه جانبه ی ولی فقیه از گماشته خود پاسدار احمدی نژاد قرار داده ووانمود کرده که در مقابل دفاع و حمایت کردن ولی فقیه در دولت اینان اینگونه ایستاده اند:
"رهبرمعظم انقلاب طي دو سال عمر دولت اصولگرا كراراً به تعريف و تمجيد از خدمات بي نظير و عدالت مدارانه دولت و مشخصاً رئيس جمهور پرداخته اند، به گونه اي كه مي توان گفت پس از انقلاب اسلامي اين گونه حمايت هاي مستمر از يك دولت بسيار كم سابقه بوده است. ايشان در خطبه هاي نماز اولين جمعه ماه مبارك رمضان ضمن اشاره به ناكامي دشمنان نظام مبني بر ناكارآمد نشان دادن دولت فرمودند:«به همت ملت ايران و ياري پروردگار، جمهوري اسلامي امروز در همه عرصه هاي سياسي، اقتصادي، علمي و اجتماعي قوي تر از سالهاي گذشته است.» اين در حالي است كه همانهايي كه در سالهاي گذشته زمام امور كشور را - به گفته خود در چند دولت- در دست داشته اند، امروز با ادبياتي كينه توزانه ادعا مي كنند دولت در هيچ كدام از حوزه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي و سياست خارجي موفق نبوده و هيچ شاخص مثبتي در عملكرد دولت نمي بينند!"
پاسدار یادداشت روزنویس و سناریو ساز برای اینکه پرونده ی رقیب را سنگین تر کند تا که هم زمینه ساز توقیف مطبوعات اینان گردد و هم اینکه شرایط را برای شورای نگهبان برای رد صلاحیت کردن نامزدان شان را فراه کند . بنابراین تأکید کرده است که اینان چون وابسته به عوامل بیگانه می باشند و تلاش می کنند تا که خودشان به قدرت باز گردند بنابراین هم در برابر دفاع ولی فقیه از دولت می ایستند وهم اینکه شایعات علیه ی رئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد می سازند و هم شعار انتخاباتی عدم کفایت به رئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد برگزیده اند که مفهومش آری گفتن به اصلاح طلبان می باشد . ولی پاسدار یادداشت روز نویس آب پاک برروی دستان نقشه ی حریف شکست خورده ریخته است ونقل قول از خود دوم خردادی ها کرده و گفته است که نه گفتن به باندهای مافیائی حاکم به منزله ی آری گفتن به رقیب مدعی اصلاح طلب نمی باشد . زیراکه اینان نیز آزمایش خودشان را پس داده اند که دیگر نیاز نیست مردم آزموده شده را دوباره آزمون کنند، بلکه مردم در حقیقت با نه گفتن به باندها مافیائی غالب ومغلوب اینگونه به دنبال یافتن گزینه های دیگر بیرون از رژیم تروریستی آخوندی می باشند:
در حاشيه اخبار انتخاباتي، آنچه اين روزها شايع شده اين است كه شعار انتخاباتي اصلاح طلبان «رأي عدم كفايت به رئيس جمهور» است. وابستگي برخي از عناصر داخلي به مراكز قدرت بيگانه و صرف دلارهايي كه با نيت براندازانه در جيب بعضي از آنان ريخته شده، چيزي نيست كه بتوان لاپوشاني كرد. دم خروس آشكارتر از اينكه جان كري ادعا كرده با نماينده اصلاح طلبان ايران 4 ساعت مذاكره داشته و آنها تقاضا كرده اند كه آمريكا قدر اصلاح طلبان را دانسته و از آنان حمايت بيشتري كند. آنچه مسلم است نتيجه عدم رضايت و اعتماد مردم به دولت، لزوماً گرايش و تمايل آنان به اصلاح طلبان نيست؛ چرا كه مردم حاصل شعارها، برنامه ها و عملكرد دولت اصلاحات و ياران كارگزاراني آنها را -كه اكنون زيربيرق انتقاد و در كنار هم ديگ مخالفت با دولت را هم مي زنند- ديده و چشيده اند. تجربه حاكميت اين گروهها چيزي نيست كه از حافظه ملت هوشيار پاك شده باشد.يادمان نرفته زماني يكي از مسئولان در دولت اصلاحات ادعا مي كرد؛ اگر مردم از خاتمي روي برگردانند، چاره اي ندارند جز آنكه از انقلاب برگشته و در چارچوبي خارج از نظام قرار گيرند."
در خاتمه اینکه اکنون این پاسدار یاددشت روزنویس است که ثابت کرده است پیش بینی وتأکیداتی که در گذشته شده بود که هرچه زمان به جلو می رود وبه بر گزاری خیمه شب بازی های انتخاباتی مجلس هشتم نزدیک تر می شود. نوع و شیوه ی تبلیغاتی – انتخاباتی و برخورد میان باندهای غالب ومغلوب انتقادی و خصمانه تر می شود . اکنون پاسدار سناریو ساز از تعزیه گردانی رقیب شروع کرده و به شایعه سازی وابسته به بیگانه کردنش و ایستادگی در برابر ولی فقیه ختم کرده است تا اینکه همانگونه که تذکر داده شد پرونده اش را آنقدر سنگین بند تا همچون مصطفی تاج زاده زیر پیگرد قرار به گیرند و مانع از حضور و فعالیت تبلیغاتی در نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی مجلس هشتم شوند. البته بازهم که زمان به جلو می رود و به برگزاری نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم نزدیک تر می شود بازهم از اینگونه پرونده سازی و تهدید کردن ها خیلی بیشتر خواهد شد . زیرا هدف و نزاع اصلی دعوا بر سر قبضه ی کامل قدرت و انحصاری کردن غارتگری ودزدی و جمع آوری ثروت های باد آورده از سوی باندهای مافیائی حاکم وابسته به ولی فقیه و سپاه پاسداران وآخوند مرتجع انگلیسی مصبتاح یزدی می باشد.
هوشنگ - بهداد
شنبه 31شهریورماه سال–1386