"فرافکنی ووارونه گوئی وتوجیه گری برای پاک کردن پرونده ی سیاه پاسداران در عراق"

نقد وبررسی " شيعيان عراق ; مقاومت هوشيارانه" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 11 شهریور ماه سال 1386
"فرافکنی ووارونه گوئی وتوجیه گری برای پاک کردن پرونده ی سیاه پاسداران در عراق"
دستگیری و اخراج هزاران پاسدار در عراق که حتی خبرش را روز گذشته همین روزنامه ی جمهوری اسلامی وابسته به ولی فقیه بازتاب داد که نشا ن از ضریب دخالت گری در ایجاد آشوب و نزاع در کربلا می باشد که ضریب دخلت گری در عراق به مرحله ای رسیده است ودامنه ی درگیری در کربلا چنان گسترده شده است که حتی شبه نظامیان المهدی مقتدی صدر در برابر سپاه بدر وابسته به آخوند عزیز حکیم در کربلا قرار گرفتند و برروی هم آتش گشودند که دیگر جای هیچگونه شک وشبهه ی دخالت گری مستقیم رژیم تروریستی آخوندی در عراق ونزاع وناامن سا سازی اخیر در کربلا را باقی نمی گذارد که جدا از همان نظر و اصرار وتأکیدی نمی باشد که رفسنجانی پس از اشغال نظامی عراق گفته بود که ما عراق را برای آمریکا باتلاق می کنیم و ویتنامی دیگر برایش می سازیم که اکنون پس از به واقعیت پیوستن باتلاق شدن عراق، لبنان نیز به سرزمین سوخته تبدیل شد و جنگ داخلی وطرح کودتای در فلسطین نیز اجرا شد . اکنون نیز در دنبال جابه جائی هائی که در رأس سپاه پاسداران به وجود آمده است یعنی اینکه این ارگان فاشیستی هرروز بیشتر در دولت وقدرت اجرائی وارد می شوند و پاسدار رحیم صفوی فرمانده ی کل سپاه پاسداران مشاور عالی وولی فقیه و نیروهای نظامی شده است ویک پاسدار جانی تر به نام جزایری که سابقه ی طولانی در دست داشتن ترور مخالفین در برون مرز و جنگ افروزی ها دارد به جای پاسدار رحیم صفوی بر گزیده شده است . همچنین ضمن دیکته کردن به نخست وزیر دست نشانده نوری المالکی که اصرار بر عدم استعفا از پست خود کند و به موازات آن رئیس بخش سیاسی حماس به تهران فراخونده شده است تااینکه در کنفرانسی موضع مخالفت با کنفرانس بین المللی صلح بوش درمورد خاورمیانه اتخاذ کند وتأکید کند که ابومازن رهبرحکومت خودگردان فلسطین یک دشمن صهیونیست درلباس فلسطینی ها می باشد . البته چون قبل از بوش پیشنهاد مذاکره ی صلح از سوی عربستان داده شده بود که شدیداً مورد انتقاد سران رژیم تروریستی آخوندی واقع شد . به طوریکه بدترین توهین وتهدید ها به عربستان ارائه ی این پیشنهاد به همراه داشت که هنوز هم با شدت هرچه تمامتر ادامه دارد. حتی در ادامه ی واکنش نشان دان و ابراز مخالفت ودشمنی کردن با پیشنهاد صلح عربسان بود که طرح جنگ 33 روزه سپاه پاسداران وحزب الله لبنان با اسرائیل تدارک دیده شد ودر فلسطین کودتا شد و اکنون فتوا از سوی وهابیون عربسانی ساخته شده است که گفته می شودعامل انفجار حرمین در سامرا بودند و افزوده شده که اینان می خواهند همه اماکن مقدس شیعه در عراق را منفجر کنند و اکنون در دنباله ی همان داستان است که سر مقاله نویس این سناریو سر در بلا سازی را تکرار کرده و قبرستان کهنه شکافته است و عملکرد های سپاه پاسداران به خصوص سپاه قدس در عراق را به عربستان نسبت شده است . حتی غائله آفرینی در کربلا نیز به عربستان نسبت داده شده است تا شاید از طریق بشود با فرافکنی کردن دستان خونین سپاه پاسداران در عملیات تروریستی و اقدامات انفجاری در عراق به ویژه شهر ها ومکان های مذهبی پاک گردد . پی بی جهت نیست که سرمقاله نویس برای توجیه کاری کردن اینگونه وارونه گوئی کرده است:
"اخبار مربوط به سختگيري هاي ماه هاي اخير توسط وهابي هاي افراطي در مدينه و مكه نسبت به زائران شيعه كه در سالهاي گذشته بي سابقه بوده نيز از مسائلي خبر مي دهد كه با آنچه در كربلا رخ داد همخواني دارد كما اينكه سرمايه گذاري شيخ نشين هاي جنوب خليج فارس در اين ماجرا نيز همين نكته را تاييد مي كند و نشان ميدهد دست هاي زيادي براي تحقق اهداف خاصي فعالند و آنچه در پشت پرده جريان دارد بسيار فراتر از صورت ظاهري مساله است ريشه اين ماجراها را بايد در وقايع سياسي عراق جستجو كرد. بسته شدن روزنامه الحيات به دليل انتشار دخالت عربستان در ناامني هاي عراق يك نشانه روشن است . الحيات بازوي رسانه اي دولت عربستان در جهان عرب است كه با سرمايه گذاري كلان سعودي ها پا گرفته و در پيگيري اهداف آنها نقش عمده اي دارد. به همين دليل انتشار دخالت هاي عربستان در ناامني هاي عراق توسط الحيات و سپس توقيف اين روزنامه به اين جرم توسط عربستان مفهوم سياسي روشني دارد. سرمايه گذاري تعدادي از شيخ نشين هاي جنوب خليج فارس در عراق و حمايت هاي سياسي تسليحاتي تبليغاتي و مالي آنها از القاعده و تكفيري ها نيز مفهوم سياسي خاصي خود را دارد كما اينكه تلاش هاي بي وقفه مصر و اردن و بعضي ديگر از كشورهاي عربي براي اثرگذاري در وقايع عراق نيز همين مفهوم را دارد. "
در خاتمه اینکه ی بایست با هشدار تأکید کرد که اگر مقامات سیاسی آمریکائی و نظامیان آمریکائی در عراق هرچه بیشتر تأخیر در برکناری نوری المالکی اقدام نکنند و کوشش نکنند تاکه انگشتان و چنگال خونین رژیم تروریستی آخوندی در عراق را قطع کنند . با سیاست بحرانسازی و فرصت سوزی که رژیم تروریستی آخوندی دنبال می کند که البته در این زمینه بسیار خبره ومختصص هم شده است وچشم به رقابت وتظاد های تبلیغاتی و انتخاباتی میان حزب دمکرات و جمهوریخواه در آمریکا دوخته است. البته که ضمن مانور تبلیغاتی در عراق پیرامون این موضوع می باشد از طرف دیگر رایط و لابی های خودش در عراق و آمریکا را نیز بسیار فعال کرده است تا که هرچه بیشتر فضای توهم برای قدرت مانور به نفع خودش را فراهم کند. درنهایت ادامه ی این سیاست موجب شده است که همه تلاش های بوش در عراق نه اینکه خنثی شده است ، بلکه در کنار به هدر رفتن هزینه های سننگین مالی کلی نیروهای نظامی را نیز در عراق کشته وبازهم روزانه می کشد ونابود می کند. البته این حاصل اعمال سیاست اشغال نظامی عراق و بمباران های قرارگاه های مجاهدین در عراق و خلع سلاح کردن آنانست که باز کردن فضای عراق برای مانور دادن رژیم تروریستی آخوندی آماده شد. اما بزرگترین اشتباهی که وزارت امور خارجه ی آمریکا مرتکب شد که البته محصول مشاوره لابی های اعزامی رژیم تروریستی به آمریکا و مقیم در این کشور آمی باشد که البته موفق به یافتن همتاهاو لابی های خریداری شده ی آمریکائی نیز شده اند و بطور مشترک این سیاست را به وزارت امور خارجه ی آمریکا دیکته کردند که نام سازمان مجاهدین در لیست گروه وسازمان های تروریستی گنجانیده شود که این حرکت هدفدار سیاسی بهترین هدیه ی به رژیم تروریستی آخوندی بود که متأسفانه همچنان بر ماندن نام مجاهدین در لیست سیاه پا فشاری می شود که بنا بر همان سفارشات و پیشنهادات و مشاوره لابی های حامی رژیم تروریستی آخوندی می باشد که اگر تصمیم قاطعی برای اخراج نام مجاهدین از لیست تروریست ها اتخاذ نشود ودر عوض هر چه زود تر نام سپاه پاسداران این ارگان فاشیستی در گروه های تروریستی گذاشته نشود و فعالیت های برون مرزی این ارگان فاشیستی محدودد نشود این تأخیر در اشتباه ومحاسبه موجب خطرات وضرر وزیان های فاجعه آمیز تر مادی وانسانی منجر خواهد شد که تا کنون دولت ومردم آمریکا متقبل شده اند ومردم عراق و ایران و فلسطین ولبنان وافغانستان نیز هزینه ی سنگین آن را پرداخته اند . بنابراین چون سپاه پاسداران هرروز که می گذرد جای پای خودش در قدرت را محکم تر می کند و ضمن صدور تروریسم و بنیادگرائی به منطقه تلاش وکوشش برای دسترسی به سلاح هسته ای را نیز افزایش می دهد. پس می بایست که اقدام برای مهارش بطور جد وسریع اقدام شود
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 11 شهریور ماه سال 1386