چرا احمدی‌نژاد بر سر قبر خمینی، بازاسرائیل را تهدید به نابودی کرده است؟14 خرادد



چرا احمدی‌نژاد بر سر قبر خمینی، باز اسرائیل را تهدید به نابودی کرده است؟
سایت آفتاب گزارشی از سخنرانی پاسدار احمدی نژاد بر سر قبر خمینی را بازتاب داده است که قبل از بررسی و تحلیل ونقد آن نیاز است که گفته شود اکنون دیگر مقامات آمریکائی پس از کشاندن سفیر رژیم تروریستی آخوندی در عراق واعتراف گرفتن به اثبات نقش دخالت گرایانه داشتن در امور داخلی عراق و همچنین دست داشتن در اعمال تروریستی در عراق وایجاد ناامن سازی وآشوبگری در این کشورو افزایش کشته های نظامیان آمریکائی که پس از این مذاکره اتفاق افتاد. همینطور تلاش گسترده کردن برای ناامنی در لبنان و ایجاد فضای نظامی میان ارتش لبنان با اردوگاه پناهندگان فلسطینی در لبنان ودامن زدن به نزاع وجنگ میان ساف و حماس از یک سو و تشویق حماس به پرتاب کردن های مداوم موشک وراکت به درون خاک اسرائیل که هدف شعله ور ساختن جنگی دیگر در خاورمیانه است که به احتمال یقین گسترده تر از جنگ 33 روزه میان حزب الله لبنان با اسرائیل خواهد بود. همچنین با لو رفتن قطار باری حامل سلاح از ایران وترکیه به سمت سوریه برای رساندن سلاح به حزب الله لبنان که مقدمه ی آماده سازی جنگی دیگر در خاورمیانه می باشد . از سوی دیگر تفتیش هواپیماهای باری از ایران بسوی سوریه در ترکیه که درآنان نیز ابزار های تسلیحات نظامی کشف شده است . ضمن اینکه اکنون اثبات می شود که برای چه در دوران خاتمی در زمان افتتاح فرودگاه خمینی که افتتاح آن پس از 36 سال امکان پذیر شده بود. چرا این فرودگاه از سوی سپاه پاسداران ونیروی انتظامی اشغال نظامی شد و چرا این اشغالگری سپاه پاسداران یک پارامتر اصلی در راستای حرکت چراغ خاموش سپاه پاسداران برای خزیدن بقدرت بود که منجر به قبضه ی مجلس هفتم وسپس اشغال پست ریاست جمهوری دوره نهم شد که یک پاسدار به عنوان رئیس جمهور با ضرب تقلبات بسیج و سپاه پاسداران امکان پذیر شد که در بست یک خال بفرمان اجرای اوامراهداف دیکته ی سپاه پاسداران است . بنابراین می بایست تأکید کرد که بدون همچگونه شک وشبهه وچون وچرائی سپاه پاسداران پشت همه ی قضیه این ها می باشد وارتباط مستقیم به پروژه ی هسته ای دارد که اهداف نظامی را دنبال می کند وتأسیسات آن در بست در اختیار سپاه پاسداران می باشد .
لذا بی جهت نیست که پس از تبلیغات گسترده و دست زدن به بسیج نیرو وگردآوری کردن آنان ومنتقل کردن شان برسر قبر خمینی به عنوان سالروز مرگ خمینی اکنون سایت آفتاب متعلق به آخوند حسن روحانی مورخ 13 خرداد گزارش کرده است که پاسدارمحمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور روز یک‌شنبه با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ لبنان و تحولات فلسطین تصریح کرد ه است که به همت فرزندان لبنانی و فلسطینی که توضیح داده شده که این چگونه همتی می باشد و سر نخ اصلی آن کجاست اعتراف کرده است که در خاورمیانه جنگی دیگر در پیش روی است وبه دنبال تهدید گذشته مبنی بر نابودی اسرائیل اذعان کرده است که كلید شمارش معكوس نابودی رژیم صهیونیستی زده شده است و افزوده ما انشاالله در آینده‌ای نزدیك شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.
اما پرسش است که مذاکره با این رژیمی که به این شفافی اعتراف به دخالتگری در امور سایر کشورها می کند وخواهان نابودی یک کشور دیگر است وسابقه ی باتلاق کردن عراق دارد وتبدیل نمودن لبنان به سرزمین سوخته جزو پرونده ی سیاه وخونینش می باشد وجنگ داخلی در فلسطین برپا کرده است و رد سلاح های کشف شده اش در ترکیه و افغانستان یافت شده است که سلاح در اختیار حزب الله و طالبان گذاشته است وتلاش شبانه روزی می کند تاکه هرچه زودتر به سلاح هسته ای دسترسی یابد آیا هنوز نکته ابهامی وجود دارد که نیاز به ادامه ی مذاکره با چنین رژیمی باشد تااینکه از این فرصت سوزی ها نتیجه آن شود که سپاه پاسداران اعلام کند دارای سلاح اتمی می باشد؟ البته آنگاه توجه شود در راستای چه اهدافی و برای چه پاسدار رییس جمهور روز یکشنبه در دیدار تعدادی از مهمانان خارجی شركت كننده در مراسم هجدهمین سالگرد ارتحال خمینی گفته است مشكل امروز بشر مدیریت انسان‌های ناصالح بر جوامع بشری است وافزوده که این قدرت‌ها در راه توحید و مكتب انبیا حركت نمی‌كنند و بطور وارونه گوئی مدعی شده که امروز به خاطر دوری این قدرت‌ها ناپاكی و غیر امانتداری در مراكز قدرت جهانی حاكم شده است چونکه آنها برای پیش بردن خواسته‌های خود جنگ راه می‌اندازند و برای این‌كه كارخانه‌های اسلحه‌سازی‌شان كار كند كشتار می‌كنند و جنگ ایجاد می‌كنند پاسدار احمدی نژاد در راستای آرزوی قلبی وقبلی خود که جهان بدون آمریکا تقاضا کرده بود ودر بستر صدور عدالت مهرورزانه با دانش هسته ای بومی که به بنندگان خدا در سازمان ملل صادر کرده بود ادعا کرده است پیروزی نهایی بشر حركت در راستای عدالت، توحید، پاكی و برابری است و افزوده خوشبختانه امروز جهان در آستانه‌ یك تحول قرار گرفته است زیرا که امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند وگفته ما هر جا كه می‌رویم همه مردم یك چیز را می‌گویند همه به دنبال عدالت، معنویت و توحید هستند. واضافه کرده در حال حاضر همه از وضع موجود خسته شده و ناراضی هستند وخاطر نشان نموده حتی ما می‌بینیم رییس قدرت پوشالی استعمارگر از وضع موجود ناراضی است. پاسدار مضحک وکمدی اشاره کرده که البته در حال حاضر همه به دنبال عدالت و پاكی هستند و این استعمارگر به دنبال ناعدالتی است و از عدالت گریزان است وافزوده این قدرت پوشالی به هر جا كه سفر می‌كند می‌بینیم كه مردم آن كشور شعار DOWN WITH سر می‌دهند. و در دنباله ی پاسدار احمدی نژاد بر سر قبر خمینی خطاب به مههمان دعوت شده که در حقیقت یا مفتخوران و باج بگیران می باشند تا مبلغ افکار ارتجاعی وتروریستی رژیم تروریستی آخوندی باشند تاكید كرده است که در حال حاضر ما در آستانه یك تحول عظیم هستیم و بشر در حال عبور از یك گردنه است. یعنی اینکه رژیم به زودی صاحب بمب اتم خواهد شد و جائیکه فاصله ی طبقاتی وفقر وگرانی وتورم وافزایش قیمت کالا ها ومسکن در جامعه ی ایران بیداد می کند ایشان بطور مضحک خالی بندی و عوامفریبی چاشنی سخنان خود کرده وگفته امروز بشر از مناسبات مبتنی بر زور، ثروت گذشته و مطالبه ملت‌ها حقیقت و عدالت است وادامه داده امروز ما در حال حركت در جهت رسیدن به یك دوران درخشان و نورانی هستیم و انشاالله قدرت‌های زورگو نیز به فضل الهی و پایداری ملت‌های آزاد مضمحل خواهند شد. البته آنها سعی می‌كنند كه در برابر حركت ملت‌های آزاده بایستند و به این حركت‌ها آسیب بزنند اما آنها خود سقوط می‌كنند.
پاسدار احمدی نژاد همچون جملات قصار وجوک خمینی که گفته بود حکومت آینده از مستضعفان وپا برهنگان است واقتصاد را به خر حواله داده بود . وی بدون آنکه بگوید چرا پرونده ی اختلاس 350 میلیارد تومانی خود در زمان شهردار تهران بودنش را بسته است و چرا به رفسنجانی نزدیک ترین یار امام اکبر شاه گفته می شود ویا چرا سپاه پاسداران و بسیج قرار داد 7 میلیارد دلاری با دولت امام زمانی منعقد کرده است ویا چرا صاحب هزاران اسکله های غیر مجاز ر سواحل بنادرجنوب کشور است که بطور شبانه روز مشغول تخلیه ی کالاهای قاچاق از جمله مواد مخدر می باشند وجزو کدا رده بندی عدالت می باشد در مورد اندیشه ی بغایت ارتجاعی و ضدبشری خمینی گفته است پیام امام برای تمام بشر بود و دعوت امام به مانند پیامبران الهی دعوت بشری بود، و گفته چون امام به فكر مستضعفین بودند و همانطور كه برای مردم ایران دل می‌سوزاند برای مردم لبنان، فلسطین و آفریقا نیز دل می‌سوزاند وافزوده امام برای انسان‌ها كرامت و شان انسانی قائل بود بر حفظ كرامت انسان تاكید داشت و می‌گفت هیچ كس نباید تحقیر شود و نباید به حقوق انسان‌ها دست‌اندازی شود. همینطورامام با تمام وجود در برابر مستكبرین می‌ایستاد و چهره واقعی آنها را در برابر بشر قرار می‌داد.
البته درصورتی این ادعاهی واهی واقعیت دارد تا که وارونه گردد واینگونه تصحیح گردد و توضیح داده شودکه اعدام بیش از 120 هزار زندانی سیاسی و قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 وسنگسارکردن وبا روسری خفه کردن زنان نون بخت وتجاوز به دختران باکره قبل از تیرباران کردن و کشیدن خون محکومان به مرگ قبل از اعدام. همچنین زنان بار دار را اعدام کردن وجنگ خانمانسوز ضد ملی و ضد میهنی را با سرکشی جام زهر نعمت الهی دانستن و.... خلاصه اکنون آنتن های ماهواره ای را جمع کردن و آفتابه بر گردن جوانان به اتهام اراذل و وباش انداختن و توی خیابان ها چرخاندن ودر خیابان ها بطور علنی شکنجه کردن و به تجمع اعتراضی معلمین وزنان ودانشجویان وکارگران تهاجم کردن ومورد ضرب وشتم قراردادن وبازداشت وزندانی کردن شان ، اینان تحقیر کردن انسان آزادیخواه و ناراضی نیست. تازه اگر رکورداری نقض جهانی حقوق بشر در نظر گرفته نشود .
آری با قلم انداختن عمدی این بخش کوچک از عملکرد خمینی و جانشین وییروانش است که پاسدار احمدی نژاد گفته امام به فكر مستضعفان بود و متكی به قدرت ملت بود و معتقد بود كه قدرت ملت برآمده از قدرت خداوند است. برای اینکه امام هویت ملی ایرانی و اسلامی مردم ایران را زنده كرد و قدرت ملی ایران را به جهانیان نشان داد تا که به عنوان محور شرارت ها ویاغی بین الملل و مبلغ تروریست جهانی وام القرای کشور های اسلامی در جهان و صادر کننده ی بنیادگرائی وتروریسم وبحران سازی وجنگ افروزی در منطقه ی خاورمیانه شناخته شود . پاسدار احمدی نژاد تأکید کرده که خمینی در مسیر صدور انقلاب با سوء استفاده از اسلام که نام مستعار خودش بود به گونه‌ای رفتار كرد كه تمام قدرت‌های زورگو مجبور شدند در برابر ملت ایران زانو بزنند و امروز درگیری میان ساف و حماس در فلسطین وبحران وتقریباً جنگ داخلی در لبنان با سرزمین سوخت شده ونفوذ واعمال تروریستی كشورهای اسلامی از جمله کشور یمن و باج های تبلیغاتی که پرداخت می شد وبخشی از آن را مهمان شرکت کننده در سالروز خمینی دریافت می کنند . اینان هستند که از راه امام حمایت كرده و آن را ادامه می‌دهند. پاسدار احمدی نژاد گفته آنها منظور سپاه پاسداران وحزب الله لبنان با پیروزی از راه امام رژیم صهیونیستی و حامیانش را مجبور كرده‌اند كه در برابر قدرت فرزندان لبنان و فلسطین با موشک پرتاب کنی حماس به داخل خاک اسرائیل فلسطین زانو بزند و حق آنها را به رسمیت بشناسد..
بالاخره در پایان پاسدار احمدی نژاد در جمع بندی سخنان خود و دفاع از عملکرد برون مرزی سپاه پاسداران وولی فقیه تأکیده کرده است وقتی به قضایای لبنان نگاه می‌كنیم، می‌بینیم كه چگونه بحران جنگی که سپاه پاسداران با شیخ حسن نصرالله و حزب الله لبنان با اسرائیل شروع کرد که برای برون رفت موقتی برای بحران پرونده ی ارجاع شده ی هسته ای به شورای امنیت سازمان ملل بود چونکه لبنانی‌ها در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند وبه واقع می‌فهمیم كه آنها از راه امام تبعیت می‌كنند .یعنی اثبات می شود که صدور بنیادگرائی و تروریسم خمینی به منطقه کارساز بوده است که چون در حال حاضر که پرونده ی هسته ای بسیار بحرانی وخطری شده است ودر مذاکره ای که سفیر رژیم تروریستی آخوندی در عراق که با سفیر آمریکا در عراق داشته است گند دخالت گری گسترده در امور داخلی عراق در آمده است . بنابراین برای راه فرار وتوجیه گری وانحراف اذهان عمومی و بخصوص حذف کردن رقیب مغلوب معرکه گیری سر قبرخمینی در سالروز آن ضروری بود برای اینکه م بایست برای ادامه ی فرصت سوزی کردن پروژه ی هسته ای اقدام شود . به خصوص اینکه در خیمه شب بازی نمایش انتخاباتی مجلس هشتم باید قدرت نمائی نشان داده شود . تااینکه بتوان گفت به همت فرزندان لبنانی و فلسطینی كلید شمارش معكوس نابودی رژیم صهیونیستی زده شده است . یعنی به وضوح پیام داده شده است باید تلاش کرد تا آغاز جنگی دیگر با اسرائیل برای زمینه ی دسترسی به سلاح هسته ای فراهم گردد تا بقول این پاسدار در آینده‌ای نزدیك شاهد نابودی این رژیم اسرائیل باشد.
درپایان پرسش است که باز اروپا دنبال کدام سیاست خائنانه ی مذاکره ومماشات گری با رژیم ترریستی آخوندی می باشد و سیاستمردان آمریکائی باز چه نوع مذاکره ای را دنبال می کنند؟ ودر نهایت اروپا وآمریکا برای چه بازهم اصرار بر نگهداشتن نام مجاهدین در لیست گروه وسازمان های تروریستی دارند ؟
هوشنگ - بهداد
چهاردهم خردادماه سال 1386