"چرا سرمقاله نویس تهدید کرده ،باید جشن شیطان ها راهمچون عزرائیل به عزا تبدیل کرد

نقد وبررسی " اين جشن شيطاني را به عزا تبديل كنيد" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 2 تیرماه سال 1386
"چرا سرمقاله نویس تهدید کرده ،باید جشن شیطان ها راهمچون عزرائیل به عزا تبدیل کرد؟"
باید به عنوان برگزیده سرمقاله ی امروز جمهوری اسلامی با دقت تاریخی بیشتری به آن نگریسته شود که چونکه عنوان چنین است " اين جشن شيطاني را به عزا تبديل كنيد" بایک نگاهی اجمالی وزود گذر به عقب که انداخته شود وباز و گردد که نقش روحانیت در انقلاب مشروطیت چگونه دز ذهن برجسته می گردد که مثلاً عملکرد شیخ فضل الله نوری مشروعه خواه و بهبهانی و طباطبائی ونقش سفارت دولت فخیمه در بیراهه کشاندن انقلاب مشروطه وبر سر دار رفتن سر مبارزان وپیشتازان انقلاب مشروطه چگونه بود؟همچنین نقش کلیدی آخوند ابوالقاسم کاشانی در کودتای ننگین 28 مرداد و همکاری وی با کودتاگران انگلیسی ودربار چگونه بود؟ وچرا منجر به سقوط دولت قانونی ودمکرات دکتر محمد مصدق شد؟ و چرا موجب ماندگاری وادامه ی 25 سال استبداد محمد رضاشاه پهلوی شد ودر نهایت را منجر به قدرت گیری بیش از 28 ساله آخوندهای مرتجع حاکم بر ایران شد ه است؟ آیا می تون منکر شد و به جرأت نتوان گفت که نقش اصلی را سیاست استعمار انگلیس با روحانین دست نشانده ی خود دنبال کرده است واکنو بیش از هر زمان دیگر حاکمان و گماشتگان انگلیس ودولت فخیمه در ایران ب سر قدرت می باشند.
به خصوص اینکه اگر خدمات وامداد رسانی بنگاه سخن پراکنی آیت الله بی بی سی نیز در 28 سال گذشته فراموش نشود که چگونه این رسانه ی استعماری تبلیغاتش در خدمت ارتجاع حاکم بر ایران بوده است وچه دشمنی هیستریکی با آزادیخواهان به ویژه سازمان مجاهدین خلق داشته ودر این زمینه نقش اجرا نموده است. ضمن اینکه هر گز نمی توان از یاد برد که جک استراو وزیر امور خارجه ی انگلیس که بود. رابطه اش با حاکمان ایران چگونه بود؟ چند بار به ایران سفر کرد و درچه زمان هائی ودر راستای چه اهدافی بود؟ چه تلاشی به عنوان میانجی و کاتالیزور در زمینه ی نقل و انتقال دادن پیام ها بعنوان پیک ویژه انجام داد وچرا حضور ایشان در تهران د ر زمان بسیار کوتاه قبل از اشغال نظامی افغانستان وعراق بود ؟ همینطور نقش انگلیس وبلر در تشویق کردن آمریکا وبوش به تجاوز نظامی واشغال عراق چگونه است ؟ مهمتر اینکه چرا بطور مشرک قرار گاههای نظامی مجاهدین در عراق بمباران گردید و سپس خلع سلاح شدند؟ چرا قبل از تهام نظامی و اشغال عراق از طریق وزیر امور خارجه ی انگلیس جک استرا به اتحادیه ی اروپا تحمیل شد که باید نام سازمان مجادین خلق درلیست گروه وسازمان های تروریستی گنجانیده شود؟ چرا با وجود اینکه دادگاه عدالت اتحادیه ی اروپا در لوگزامبورک رأی بر لغو این اتهام واهی ملای جماران و دولت و وزیر امور خارجه دولت فخیمه وملکه ی انگلیس داده است، ولی باز این دولت انگلیس و وزارت امور خارجه اش می باشند که در شورای وزیران اتحادیه ی اروپا همچنان اصرار می ورزند که باید نام مجاهدین در لیست گروه وسازمان های تروریستی باقی بماند.
خلاصه اینکه اینگونه موضع گیری های جانبداانه واستمالت جویانه ی مقامات دولت فخیمه از آخوند های جنایتکار حاکم بر ایران نه موجب بقای این رژیم تروریستی آخوندی شده است ، بلکه مشوقی برای پیگییری جدی ودسترسی به سلاح هسته ای شده است . همینطور مگر هنوز شکی وجود دارد که اعمال سیاست مشرک استعار وارتجاع عامل اصلی باتلاق شدن عراق و سر زمین سوخته شدن لبنان وجنگ داخلی در فلسطین و آشوب و ناامنی در افغانستان یمن وسومالی وسودان وبحرین و... شده است و کدام کشور بهره ی نهائی را تاکنون برده است و بطور مستقیم در این بحران سازی ها نقش دارد.
تازه اگر به سفر شاهزاده چارلز از بصره به کاخ سعدآباد تهران توجه نشود که چگونه باسکوت رضایت مندانه ولی فقیه رهبر مواجه شد وچگونه منجر به پیروزی باند اصولگرایان در مجلس هفتم شد وبرنده خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری و رئیس جمهور شدن پاسدار غلامک وگماشته احمدی نژاد وقدرت گیری اجرائی سپاه پاسداران را بهمراه داشت که چون سپاه پاسداران تسلط کامل بر تأسیسات واهداف هسته ای دارد احمدی نژاد نیز وچپ و راست از عدم عقب نشینی پروژه ی هسته ای می گوید واسرائیل را تهدید به نابودی می کند که پیام آشکارش نه ایجاد جنگ مشابه 33 روزه ی حزب اله لبنان با اسرائیل که تحریک کردن تهاجم نظامی اسرائیل و آمریکا به تأسیسات هسته ای ونظامی وسایر زیر ساخت های ایران می باشد .چونکه حاکمان جنگ افروز پیروان همان امام دجال راحلی می باشند که گفته بود جنگ نعمت الهی است ولاکن تا فتنه در عالم هست لاجرم جنگ هم خواهد بود. خوب اکنون که مرکز فتنه در جماران است واربابش نیز در لندن است که هر روز به شکلی برای به انحراف اذهان عمومی یک جور گربه میر قصانند و یک نوع جنگ زرگری میان ارباب فخیمه با سابقه ی پیر استعماری با نوکر ارتجاعی ایجاد می شود. بنابراین اکنون پس از گروگان گیری 15 نظامی انگلیسی در سواحل جنوب کشور واجرای آن شوی مضحک ئتاتر سیاسی پاسدار احمدی نژاد با تقدیم هدایا که اجرا شد ومورد عفو و گروگان ها بخشش قرار گرفتند، غائله برگزاری جشن هشتاد ویکمین سال تولد ملکه ی انگلیس در سفارت انگلیس در تهران برپا شد که عده ای نیز از تهران شرکت کرده بودند . چماقداران وبسیجیان و طلبه ها هم ظاهراً در نقش مخالف تجمع کردند و ی دانشجوی بسیجی هم چاقو خورده است که ضاربش مشخص نیست که کیست . از طرف دیگر چون دولت فخیمه احساس کرده که به ملکه ی انگلیس گویا بی احترامی وتوهین شده است پس ملکه ی انگلیس به عنوان تلافی کردن جایزه ی شوالیه به سلمان رشدی نویسده ی کتاب آیات شیطانی را اهداء کرده است و بهانه ای برای دستگاه تبلیغات وارونه گوی وابسته به ولی فقیه آماده شده است تااینکه دوباره با مطرح کردن حکم اجرای فتوای قتل سلمان رشدی بازار هوچی گری وباج گیری کردن وموج سواری نمودن را داغ کند الم شنگه ای جدید وای اسلاما برپا نماید که اکنون چند روز است که قلم بردست روزنامه ی ولی فقیه پیرامون همین موضوع دست به معرکه گیری وروضه خوانی زده است وبا گریز به صحرای کربلا زدن وانتقاد به مقامات رژیم تروریستی آخوندی کردن از جمله خطاب به سخنگوی وزارت امور خارجه فتوا صادر کرده است که چرا نسبت به واکنش اعتراضی سایر کشورهای مسلمان چنین عقب مانده ای وواکنشضعیف از خود نشان داده ای؟
"اعتراض ملت هاي مسلمان به اقدام ضد اسلامي ملكه انگليس كه به سلمان رشدي مرتد نشان « شواليه » داده است درحال گسترش است . علاوه بر تظاهرات و راه پيمائي هاي ضدانگليسي و آتش زدن پرچم انگليس در چند كشور اسلامي توسط مسلمانان دولت ها و مجالس تعدادي از كشورهاي اسلامي نيز اقداماتي عليه دولت انگليس بعمل آوردند و هشدارهائي به شخص ملكه انگليس دادند. در ايران ما تنها عكس العمل رسمي اين بود كه سخنگوي وزارت امورخارجه اقدام ملكه انگليس را مصداق بارز اسلام ستيزي مسئولان انگليسي دانست" .
رژیم بحران زده تروریستی آخوندی که یک روز قادر به بحران ساز و صدور آن با تروریسم وبنیاد گرائی به برون مرز نیست در دنباله ی مقاله ی خود اینگونه از جسارت ملکه ی انگلیس به ساحت مقدس اسلام گفته البته بخوان دستگاه تحجر شیخ معتاد در جماران و از الگو بودن نظام برای جهان اسلام گفته واینگونه به کم کاری مجلس ارتجاع در این مورد پرداخته است :
"واقعيت اينست كه اين مقدار تحرك در برابر جسارت بزرگي كه ملكه انگليس نسبت به ساحت مقدس اسلام و پيامبر گرامي اسلام و قرآن كريم و مقدسات ديني مرتكب شده بسيار ناچيز است . ما نظام جمهوري اسلامي را تنها نظام واقعي ديني ميدانيم و ايران بعد از انقلاب اسلامي را پايگاه نهضت جهاني اسلام ميناميم . از اين نظام و اين كشور كه خود را الگوي ملت هاي مسلمان ميداند انتظار ميرود در مقابله با تحركات ضد اسلامي همواره پيشتاز باشد. با توجه به اين نكته معلوم نيست مجلس شوراي اسلامي چرا اقدامي جدي عليه انگليس بعمل نميآورد و به توصيه هاي شعارگونه نمايندگان اكتفا مي كند. دولت چرا اقدامي بعمل نميآورد و همان يك جمله اسقاط تكليفي سخنگوي وزارت امورخارجه را كافي ميداند قم چرا ساكت است قلم هاي علما و فضلاي حوزه هاي علميه چرا بكار نمي افتد "
سرمقاله نویس بازهم برای اینکه موضع اتخاذ شده ی خودرا محکم کند وبرایش پشتوانه ی سند شرعی و عرفی دست وپا کند چنین آویزان به پیش بینی های صحیح خمینی در مورد فرسودگی انگلیس ارتداد سلمان رشدی گفته است :
"پيش بيني هاي حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه كه گستاخي هاي امروز دربار فرسوده انگليس را از سالها قبل ميديدند درصورتي كه دولت ها مجلس شوراي اسلامي حوزه هاي علميه و رسانه هاي ما موضوع حكم ارتداد سلمان رشدي مرتد را زنده نگهميداشتند ميتوانست تحقق نيابد. ما بايد خود را سرزنش كنيم و به اشتباه خود اعتراف نمائيم كه وزير خارجه سابق ما با « جك استراو » وزيرخارجه وقت انگليس جشن شيريني خوران ترك تعقيب سلمان رشدي مرتد را برگزار كردند و عده اي به همراه آنها كف زدند و تلاش كردند فاتحه حكم تاريخي امام را بخوانند! غافل از آنكه اين حكم الهي همواره زنده خواهد ماند و سرانجام روزي توسط غيورمردان مسلمان اجرا خواهد شد. "
سرمقاله نویس در بخشی دیگر از سرمقاله ی خود در مورد اقدام جشن 81 سالگی ملکه ی انگلیس گفته و سخت عصبی شده ونالیده است که چرا سلمان رشدی در ردیف اشراف زادگان قرار گرفته است ؟ البته که مترادف همان گدا زادگان و معادل آقازاده شدگان در رژیم تروریستی آخوندی می باشد ودر ادامه داد وفغان خود را از دولت فرانسه در مورد آزادی و بیان بلند کرده و آن را نمایش مضحک خوانده و به نمایش گذاشته است وخلاصه چنین نتیجه گرفته است که صحنه گردان اصلی این اتفاقات صهیونیسم جهانی می باشد:
"اقدام دربار انگليس كه در جشن 81 سالگي ملكه اين كشور نشان « شواليه » را به نويسنده كتاب موهن و ضد اسلامي « آيات شيطاني » داد و او را به عنوان « سر » كه مخصوص اشراف و بلندپايگان وفادار به سلطنت انگليس است ملقب كرد علاوه بر ابراز خصومت مجدد عليه اسلام نوعي آزمايش و سنجش احساسات مسلمانان جهان نسبت به حكم ارتداد سلمان رشدي و حساسيت ملت هاي مسلمان در مورد اقدام ضد اسلامي اين نويسنده گستاخ نيز بود. به همين دليل كشورهاي اسلامي بايد با نشان دادن عكس العمل هاي مناسب به دربار انگليس و ساير حاميان سلمان رشدي مرتد بفهمانند كه از دين و مقدسات خود با جديت حمايت مي كنند و تا اجراي حكم اسلام از پاي نخواهند نشست . نمايش هاي مضحكي از قبيل آنچه دولت فرانسه تحت عنوان آزادي بيان به اجرا در آورده و اعلام كرده تعرض به نوشته نويسندگان تعرض به آزادي بيان است و بدين ترتيب از اقدام دربار انگليس حمايت نموده نيز نشان دهنده ريا كاري غربي هاست. اكنون كاملا آشكار است كه صحنه گردان اصلي بازي سلمان رشدي صهيونيسم جهاني است . اطلاعاتي كه در سال 1367 هنگام انتشار كتاب « آيات شيطاني » فاش شد نشان داد طرح و بودجه اين اقدام ضد اسلامي را آژانس يهود تامين كرده و دولت انگليس و صهيونيست ها در يك عمليات مشترك آنرا اجرائي كردند. حمايت و حفاظت از سلمان رشدي نيز مشتركا توسط اين دو صورت گرفته و اكنون نيز دربار انگليس و دولت فرانسه با تحريكات صهيونيست ها وارد تحركات جديد شده اند. "
بالاخره درپایان سرمقاله نویس از موضع ام القرائی جهان اسلام فتوای نهائی را صادر کرده است و در مورد وظیفه ی دولت های اسلامی و حوزه های علمیه دانشجویان ورسانه های جهان اسلام به خصوص رژیم تروریستی آخوندی تعیین تکلیف کرده است و وظیفه اینان را در برابر استعار انگلیس که پدر شیطان و ملکه ی انگلیس که مادر شیطان خوانده شده است از هم آغوشی شیطان ها با هم دیگر گفته و سلمان رشدی زاده شده محصول این هم بستری این جشن شیطان دانسته است که گفته باید تبدیل به عزرائیل شد و تأکید کرده که می بایست چنین جشن را به عزا تبدیل کرد :
"در اين ميان دولت هاي اسلامي حوزه هاي علميه دانشگاهيان و رسانه هاي جهان اسلام بويژه جمهوري اسلامي ايران وظيفه حساسي برعهده دارند. استعمار انگليس پدر شيطان و ملكه انگليس مادر شيطان است . اينبار هماغوشي صهيونيسم با مادر شيطان پديده اي به نام « سلمان رشدي » را عرضه كرده كه فرزند نامشروع اين هماغوشي شيطاني است . جشني كه در آن به « سلمان رشدي » نشان « شواليه » داده شده جشن شيطان بود. مسلمانان بايد اين جشن شيطاني را به عزا تبديل كنند. اين كاري است كه ملت ها و دولت هاي مسلمان قدرت انجام آنرا دارند."
در خاتمه اینکه صاحب این قلم به سهم خودش از این تهدید کمدی – تراژیک هم خوشحال وهم متأسف ونگران می باشد. خوشحال از این منظر که بالاخره کوزه گر نیز توی کوزه گیر افتاده است . بگذار مقامات ارباب دولت فخیمه و ملکه ی انگلیس نیز مزه ی بخشی از بازده ی سیاست استعاری وپرورش ورشد دهنده ی خود در ایران را بچشند ودرک کنند ودریابند که راندمان سیاست خائنانه مذاکره ومماشات اینان با آخوندهای جانی حاکم بر ایران چگونه شده است و چه دستأورد شومی برای مردم ایران وعراق و منطقه به ارمغان آورده است که انوقت ترکش آن دامن گیر ملکه ی انگلیس شده است. گرچه واقعاً تأسف انگیز است که چگونه تجویز این سیاست غلط به بوش اکنون محصولش گیر افتادن در باتلاق عراق ونابودی این کشور است که روزانه صد ها کشته ومجروح شدن مردم بی گناه وبی دفاع این کشور را در بر دارد که حتی سربازان آمریکائی و انگلیسی در عراق نیز ازاین قاعده ی شوم مستثنی نمی باشد . مهمتر اینکه اینگونه واکنش های تحقیر آمیزی نیز برای دولت فخیمه وملکه ی انگلیس بر جای گذاشته است. اما بازهم تأسفم از این است که چرا بهای این سیاست کثیف وضد انسانی اسعتماری و ارتجاعی را باید مردم ایران وعراق ومنطقه ی خاورمیانه به پردازند. به خصوص بیشترین کینه ودشمنی نسبت به رشید ترین وآگاه ترین وپاک باز ترین فرزندان دلاور خلق اعمال شده است که مقیم شهر اشرف در عراق می باشند وچرا اینان می بایست که نوک حمله و تجاوز ومعامله گری رذل و ضد بشری جهانخواران استعماری با ارتجاع هار افسار گسیخته قرار گیرند که بطور مشترک مشامشان بوئی جز نفت ودلار وغارتگری و استثمار و سرکوبگری وبوی خاک ناشی از تخریب خانه ها و آوار بر سر ساکنانش و همچنین لاشه های سوخته شده وچند تیکه شده ی انسان های بی گناه وبی دفاع در عراق و افغانستان وفلسطین ولبنان و...را حس نمی کنند که نمونه ی بسیار کوچک وجزئی آن یافت شدن مکان کودکان یتیم خانه در عراق بود که آنگونه نهیف ولاغر اندام شده بودند که برای سربازان آمریکائی تشخیص میان زنده ومرده بودن شان امکان پذیر نبوده است . عجیب است که در کشوری که جزو سومین کشورهای نفت خیز می باشد سر نوشت کودکان عراقی چنین شده است که قرار بود برای آنان پس از اشغال نظامی عراق وسقوط حگومت صدام حسین صلح وآزادی وامید و چشم انداز به آیند ی بهتر اشغال گران به ارمغان بی آورند. البته که توضیح داده شد که این حاصل سیاست خائنانه وکثیف وضد انسانی استعمار و با ارتجاع با ر دیگر می باشد و تا ا زمانیکه این پیوند شوم بنا بر قول سرمقاله نویس هم آغوشی شیطان استعاگر با شیطانک ارتجاعی وجود داشته باشد . اوضاع وافق چشم انداز بمراتب تیره وخطرناک تر از شرایط کنونی برای مردم ایران وعراق وخاورمیانه است که صد البته غرب هم از ترکش آن مصون نخواهد ماند. زیرا که سرمقاله نویس صحبت وپیام از عزرائیل برای برهم زدن جشن شیطان ها گفته ونوید داده است که بطور شفاف پیام تهدید آمیز آنقدر روشن ومفهوم می باشد که نیاز به توضیح نداشته باشد.
هوشنگ – بهداد
شنبه 2 تیراه سال 1386