اگر استعمار وارتجاع مذهبی لازم وملزوم همدیگر نبودند، رژیم فاشیست مذهبی هم ادامه نمی یافت."

نقد وبرسی " اگر فقها نبودند" (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان سه شنبه 29 خردادماه سال 1386"اگر استعمار وارتجاع مذهبی لازم وملزوم همدیگر نبودند، رژیم فاشیست مذهبی هم ادامه نمی یافت."
فرق میان شعار وعمل وخدمت با خیانت و وارونه گوئی با حقیقت گوئی و استقلال و وابستگی و تعویض کردن جای اینان با همدیگر که روزانه از طریق فرافکنی وادعاهای پوچ و واهی ادامه دارد، گاهی بسیار پیچیده وزمانی هم بس ساده و آسان است . بخصوص که تجربه ی 28 ساله از اقدامات آخوندهای حکومتی در دسترس است و اثبات می کند که چگونه آخوندهای متحجر و خرافه پرست و فرصت طلب و عوامفریب حاکم که دین را ابزار ووسیله ی برآورده کردن اهداف شیطانی و ضد انسانی و قدرت و زر وزور خود نموده اند و بیش از 28 سال می باشد که حاکمان غارتگر ودزد و دروغگو به جای پاسخ دادن به مطالبات مردم و وعده و قول هایی که خودشان به مردم داده اند، پیوسته برای انحراف اذهان عمومی وسر گرم کردن مردم یا اینکه بحران های گوناگون ساخته اند ویا اینکه بطور شیادانه به اینگونه شیوه های اشاره شده ی خود ادامه داده اند. زیرا که در شرایطی که جنگ ویرانگرو ضد ملی و ضد مردمی 8 ساله ی ایران وعراق پیگیری نعمت الهی نامیده شد و بیش از دو دهه ی اهداف بلندپروازانه دسترسی به سلاح هسته ای طرحی فراتر از طرح ملی شدن صنعت نفت در زمان شادروان دکتر مصدق خوانده شده است و جائی که طرح سرکوبگرایانه ی سراسری نیروی انتظامی وایجاد وحشت وارعاب در جامعه طرح امنیت ملی لقب گرفته شده است و... اکنون خیلی مضحک وکمدی می باشد که در روز وفات حضرت معصمه که مردم به دلیل باورهای مذهبی خود از اطرف وگوشه های کشور به قم سفر وخود را رسانده اند در چنین روزی فرصت طلبانه برپائی مراسم ختم برای آخوند متحجری برپا کردن آنهم برای آخوند انگلیسی که تازه از درمان کشور فخیمه ی انگلیس باز گشته است که دستگاه جاسوسی اش با کمک آخوند کاشانی و نظامیان وابسته به شاه و سازمان اطلاعات وجاسوسی آمریکا علیه ی حکومت ملی ودمکراتیک زنده یاد مصدق کودتای ننگین نظامی در 28 مرداد سال 1332 کردند وموجب سقوط حکومتش شدند در صورتیکه فرق شادروان مصدق با امثال آخوندهای مرتحج انگلیسی هچون آخوند لنکرانی اینجاست که زمانی که به دکتر مصدق در بستر بیماری بود و برای درمان بیماری ایشان پیشنهاد اعزام به اروپا برای ادامه در مان شده بود پاسخ می دهد که با پول کی و اگر من اینکار را بکنم این بی احترامی به پزشکان ایرانی خواهد بود . ولی اکنون معرکه گردانی مشتی مفتخور متحجر وسوء استفاده گر از مذهب برای برگزاری این آخوند متحجر دست به نقالی زده اند وپاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری نیز چنین تلاش مذبوحانه کرده است که با چاشنی کردن جمله ی قصار فرصت طلبانه از خمینی در مورد فقاهت آخوندی هم برای رژیم ضد بشری و تاریک اندیش بربرمنش کسب مشروعیت کرده وهم برای آخوند متحجر انگلیسی لنکرانی چنین کسب اعتبار کرده است :
"امام راحل ما (ره) درباره اين دلباختگي پرشور و حماسه حضور مي فرمودند؛ «در ترويج روحانيت و فقاهت نه زور سرنيزه بوده است و نه سرمايه پول پرستان و ثروتمندان، بلكه هنر و صداقت و تعهد خود آنان بوده است كه مردم آنان را برگزيده اند»
در صورتیکه این آخوند متحجر " طبق گزارش خبرگزاري انتخاب در آذر ماه ۱۳۸۴ در مورد رايت سی دی (چه سی دی های خارجی و یا داخلی) از این آخوند فاضل لنکرانی سئوال شده بود چه حكمي مي دهيد ؟ یا آيا رايت كردن سي دي هاي قفل دار البته به تعداد كم مثلا يكي يا دو تا اشكالي دارد؟ چونکه اخيرا سي دي هايي در بازار موجود مي باشد كه قفل آن شكسته شده و بصورت رايت در دسترس مردم قرار گرفته شده است. ميخواستم حكم استفاده از اين سي دي ها را با توجه به قيمت بالاي سيدي اصلي (وشايد غير عادلانه آنها ) بدانم". این آخوند فاضل لنکرانی جواب داده بود که شكستن قفل سی دی و یا رایت سی دی (نسخه های اصلی) در صورتی كه تولید كننده آن راضی نباشد جایز نیست وافزوده حتی رایت كردن از روی سی دی های قفل شكسته یا رایت شده باز هم جایز نیست . اما استفاده از سی دی های قفل شكسته یا رایت شده كه دیگران قفل آن را شكسته اند یا رایت كرده اند و یا در بازار فروخته می شود اشكالی ندارد و فرقی بین سی دی های خارجی و داخلی وجود ندارد. یعنی اینکه جائیکه سران رژیم تروریستی خودشان را جزو ده کشور جهانی باشگاه اتمی می دانند . ودرست موقع برگزاری خیمه شب بازی انتخاباتی – انتصاباتی مجمع خبرگان رهبری و شوراهای شهر وروستاها در آذرماه سال گذشته که با آن تقلبات وتأخیر نتایج آن برگزارشد این آخوند متحجر نیز اینگونه جواب داده بود. یعنی این مغزهای مرتجع وفاسد جزو پیشتازان و نخبگان مذهبی پیرو تفکرو اسلام خمینی وحامی ولی فقیه می باشند که اکنون پاسدار حسین شریعتمداری برایش روضه معرکه گیری کرده است. ودر دنباله همین پاسدار حسین شریعتمداری تحریف گر وسناریوساز بدون توجه به نفوذ رژیم تروریستی آخوندی در عراق و فلسطین وافغانستان یمن ولبنان و عملکرد اعمال سیاه تروریستی و ایجاد جنگ داخلی و اقدام به انفجارات تروریستی مرقد امامان دهم ویازدهم در سامرا کردن وتکرار دوباره ی انفجارات مجدد نمودن که همگی از نوع اندیشه ی مسوم خمینی و اسلام ارتجاعی و بینادگرائی تروریستی اش سر چشمه گرفته است که عراق را باتلاق و لبنان سرزمین سوخته تبدیل شده وفلسطین اسیر وگرفتار و در گیر جنگ داخلی نموده اند و افغانستان شخم زده شده است و اکنون جای پای اغتشاش و اعمال تروریستی به یمن کشانده شده است که چرا این کشوردر زمان جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق از عراق حمایت وپشتیبانی کرده بود . اکنون این پاسدار مدافع آن اسلام منفجر کننده ی حرم امام رضا در مشهد و طراح ربودن ومثله کردن 3 رهبر مسیحی ایرانی و یکی از برنامه ریزان قتل های زنجیره ای ویار وهمکار نزدیک سعید امامی ومبلغ و سخنگو ومدافع سپاه پاسداران طلبکارانه دست به مقایسه وتشابه انقلابات جهان زده و مدعی برتری های اسلام طالبانی خمینی ارزیابی کرده است وآخوندهای متحجر ومفت خوران تاریخی را میراث دار ومیراث خوار اسلام دانسته است . همچنین از خمین در مورد این مرتجعان نقل قول کرده ودر نهایت اینگونه از آخوند لنکرانی به عنوان تربیت شدگان مکتب خمینی وشاگردان خسته ناپذیروی یاد کرده است :
"يكي از تفاوت هاي بنيادين انقلاب اسلامي با ساير انقلاب ها آن است كه ايدئولوژي انقلاب - يعني اسلام ناب محمدي(ص) - همزاد انقلاب نيست و همراه انقلاب متولد نشده است. توضيح اين كه در انقلاب هاي ديگر، نظير انقلاب اكتبر 1917 روسيه و يا انقلاب كبير فرانسه، ايدئولوژي هاي انقلاب يعني ماركسيسم و اومانيسم، همزاد انقلاب بوده و همراه آن به ميان مردم آمده بودند. مردم روسيه تزاري از ماركسيسم چيزي نمي دانستند- ماجراي كمون 1905 پاريس هم تغييري در اصل ماجرا نمي دهد- و يا اومانيسم براي مردم فرانسه ايدئولوژي جديد و ناشناخته اي بود. نتيجه آن كه «نسخه انقلاب» چه در انقلاب كبير فرانسه و چه در انقلاب اكتبر 1917 روسيه، فقط نزد حاكمان بود و آن را هرگونه كه مي خواستند تفسير مي كردند. به عنوان مثال، دكترين اقتصادي لنين هنگام ورود به روسيه- تز اقتصادي پاي واگن- با دكترين NEP كه بعدها اعلام شد تفاوت ماهوي داشت و دكترين «راه رشد غير سرمايه داري» خروشچف كه بعدها به عنوان نسخه اقتصادي ماركسيسم عرضه شد با هر دو تفسير قبلي متضاد بود و نهايتاً «گلاست نوست» گورباچف مقوله اي متفاوت با همه آنها... اما تمامي اين تفسيرها تحت عنوان «نسخه دقيق برخاسته از ماركسيسم»! ارائه مي شد و...اما، ايدئولوژي انقلاب اسلامي، يعني «اسلام ناب محمدي(ص)» همراه انقلاب متولد نشده بلكه از پيش در ميان مردم حضور داشت و چنين بود كه وقتي امام راحل ما(ره) ندا به انقلاب برداشت، مردم ايران - و ساير ملت هاي مسلمان- اين ندا را به قول شهيد مطهري در دل خود آشنا ديدند و از ژرفاي دل به آن گرويدند تا آنجا كه در تمامي بزنگاه ها از امام (ره) به يك اشاره بود و از مردم «به سر دويدن». امام راحل ما (ره) در اين باره مي فرمايند؛ «اگر فقهاي عزيز نبودند، معلوم نبود امروز چه علومي به عنوان علوم قرآن و اسلام و اهل بيت- عليهم السلام- به خورد توده ها داده بودند مرحوم آيت الله العظمي فاضل لنكراني را به گواهي تاريخ سراسر درخشان زندگي ايشان، آثار فراوان فقهي، تربيت شاگرداني بسيار، حركت خستگي ناپذير و پا به پاي آن بزرگوار با نهضت حضرت امام(ره) و تداوم اين حركت پربركت تا واپسين دقايق رحلت و... بايد فقيه گرانقدر اهل عصمت(ع) و مجاهد پاكباخته في سبيل الله دانست و مردم قدرشناس او را چنين مي ديدند كه ديروز در وداع با پيكر مطهر او تاب از دست داده بودند."
درخاتمه اینکه آنقدر بطور شفاف پاسدار پرونده وسناریو ساز حسین شریعمداری مسئولیت همه جنایات اتفاق در ایران وعراق و سایر کشورهای مسلمان را پذیرفته و بوضوح اعتراف کرده است که مسبب وعامل اصلی همه ی نا بسامانی ها اجتماعی در ایران ومنطقه ناشی از صدور تروریسم و بنیادگرائی و افکار متحجر گرایانه وضدبشری خمینی و پیروانش می باشد که دیگر ضرورت ندارد چیزی براین اعتراف آشکار افزوده شود وشریک جرمی جز سپاه پاسداران به عنوان بازوی نظامی واقدام کننده در صدور تئوری و اقدام نظامی و اعمال تروریستی و حمایت های بی دریغ دولت فخیمه ی انگلیسی از آخوندهای حاکم برایران را برایش تراشید و معرفی کرد.بالاخره درست گفته است که اگر آن آخوندهای متحجر انلیسی نبودند این رژیم جنایتکار ضد بشر و آزادی کش قرون وسائی هم ادامه نمی یافت. زیرا که استعمار وارتجاع مذهبی لازم وملزوم همدیگر می باشند.
هوشنگ – بهداد
سه شنبه 29 خردادماه سال 1386