نقد مطبوعات : تصاویری فوق العاده احساسی و عاطفی و دوستانه میان نمایندگان مجلس هفتم







تصاویری فوق العاده احساسی و عاطفی و دوستانه میان نمایندگان مجلس هفتم
تصور نکنید که صحنه ی تصاویر زیر تصویر برداری شده ی مربوط به اجرای نمایش نقش ها دراجرای فیلم مکتبی سینمائی می باشد که قرار است رقابت با فیلم پرفروش اخراجی های مسعود دهنمکی شود. چون پول هنگفتی از ساختن این فیلم به
کيسه ي خود واریز کرده وموجب حسادت دیگران شده اند تا که برای عقب نماندن دست بکار شوند. یا اینکه فکر کنید تصاویر وصحنه های ضیمه شده مربوط جل و بحث های رفیقانه در پای میز قاربازی می باشند که بحث وجدلی سخت میان بازندگان رودست خورده با حقه بازان و شارلاتان های کلک زن برنده به وجود آمده است . یا اینکه نه اینکه صحنه ای مر بوط به پای بساط مشروبخوریست که به علت ضریب بالای الکل عرق سگی و همچنین زیاده روی در نوشیدن آن به جای چای موجب شده که اینگونه لحظات حساس صحنه های بسیار جدی وعاطفی به وجود آید که البته ناشی ازپایان ظرفیت تحمل پذیری طرفین می باشد که اینگونه دست به بطری شده وپس از شکستن آن تیزی درست کرده اند و با تیزی بردست شدن چنین در مقابل خفه کردن رقبا ایستاده اند وبا بر جسته کردن رگ های گردن وکلفت و ضمخت کردن صدا وبر افروخته نمودن رخسار صورت واز حدقه در آوردن چشمان در حالت عربده کشی وبدمستی کردن مدل ترکیبی از شعبان بی مخی شاهی و چماقداری حسین اله کرمی به نمایش گذاشته شده و هم پیاله خوران را چنین وادار کرده است که هم پیمانه وسبو شکنی کنند وهم اینگونه در برابر هم قرار بگیرند. البته معمائی که در این نمایش تعجب بر انگیز است رفتار وحرکات و قیافه ی استثنائی و لاتی و لمپنی می باشد که محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس و عضو باند مافیائی جمعیت مؤتلفه ی انگلیسی دزد وغارتگر به خود گرفته وبروز داده است. زیراکه بعید است از یک معتاد منقلی اینگونه حالت تهاجمی وپرخاشگرانه دیده شود. آنهم از سوی کی که بقول رندی از کرمان به جای تهران نامزد انتخابات مجلس هفتم شده بود تا اینکه هم معتادی بهش رأی دهند وهم تسلط بر جاده ی تراتزیت حمل مواد مخدر از اففانستان وسیستان وبلوچستان وکرمان وتهران واروپا نظارت داشته باشد. بهر صورت لابد ایشان از ملات وموادهای مخدر جدید همچون شیشه وکریستال وکراک و.... استفاده و مصرف کرده است که توانسته است چنین حالت تهاجمی داشته باشد. حال شما باید خیلی خوش باور وساده اندیش باشید که تصور کنید از اینان که به عنوان نمایندگان اصول گرایان واصلاح طلبان چنین در برابر هم قرار گرفته اند سر ارزنی دلشان به حال همان مردمانی بسوزد که به امید دریافت نان برتوی سفره های خالی اشان یا تبدیل شدن ایران به ژاپن اسلامی به اینان رأی داده بودند یا اینکه خوش باورانه قبول کرد که اینان کوچکترین حرکتی به نفع این مردم محروم رأی دهنده می کنند. اگر کسانی هنوز توهم دارند که دیدگاه اینان نسبت به مخالفان دگر اندیشان چگونه می تواند باشد فقط به تصاویر با دقت بیشتری نگاه کنند وحالات را مشاهده کنند تااینکه رفع هرگونه شک وشبهه شود.
اما لازم است که تأکید شود سایت بازتاب پاسدار محسن رضائی که اینگونه خبر ها وتصاویر را مورخ خرداد29 بازتاب داده است اولاً به خاطر این است که این پاسدار در دولت جدید پاسدار احمدی نژاد به بازی گرفته نشده است وحامیانش همچون عماد افروغ درمجلس مورد غضب وبی مهری واقع شده است واز پست ریاست کمیسیون فرهنگ مجلس کنار گذاشته شده است . دوماً نقش سوپاپ اطمینان داخلی دارد که به حساب نقش اپوزیسیون داخلی را ایفا می کند تاکه زمینه ی انحراف اذهان عمومی نسبت به مسائل مهمتر همچون بحران هسته ای را به وجود آورد. همینطور از پیوستن مخالفان وناراضیان داخلی به نیروهای برانداز موانع ایجاد شود. بهرحال همانگونه که فرقی میان جناح اصلاح طلب و اصولگرا وجود ندارد. میان پاسدار محسن رضائی با پاسداران احمدی نژاد وحسین شریعتمداری هم اختلافی وجود ندارد ودر ابراز دشمنی اینان با مخالفین آزادیخواه هیچگونه اختلاف نظر وعمل هم وجود ندارد. برای اینکه اولین خبرهای ضد مجاهدین ابتدا در این سایت بازتاب محسن رضائی بازتاب داده می شود سپس به سایت های مزدوران وابسته به وزارت بد نام اطلاعات وبلندهاگوهای استعماری نفوذ ورسوخ می کند.

سایت بازتاب . 29 خرداد 86
تشنج در مجلس در پي اقدام كم‌سابقه باهنر و نمايندگان اقليت
در اين ميان، اظهارات باهنر مبني بر اين‌كه عده‌اي با اقدامات برنامه‌ريزي شده، درصدد گرفتن وقت مجلس هستند، نمايندگان را خشمگين‌تر كرد و باعث بالا گرفتن بگومگوها شد. باهنر همچنين از بلندگوي رئيس خطاب به اكبر اعلمي اظهار كرد: به شما اخطار مي‌دهم.
تذكرات كم‌سابقه و فراوان شماري از نمايندگان مجلس به رئيس‌جمهور و شماري از وزرا و اصرار كم‌سابقه محمدرضا باهنر بر نخواندن نام نمايندگان، جلسه امروز مجلس را براي حدود پانزده دقيقه به تشنج كشيد.به گزارش خبرنگار «بازتاب»، صبح امروز، باهنر كه در غيبت حداد عادل، رياست جلسه علني را بر عهده گرفته بود، پس از قرائت شماري از تذكرات نمايندگان، اظهار كرد: پانزده تذكر بيست‌تايي داريم و من براي جلوگيري از گرفته شدن وقت مجلس، حتما نام نمايندگان و تذكردهنده را نمي‌خوانم.وي سپس تذكراتي 20 نفره را درباره مصوبات سفرهاي استاني، تعرفه شكر و تلفن همراه، بررسی مشکلات طوفان‌زدگان بلوچستان، کنترل اجاره بهای لجام گسیخته، توجه کارشناسانه به نامه 57 اقتصاددان کشور و... تنها با ذكر تعداد نمايندگان تذكردهنده، قرائت كرد.
پس از پايان تذكرات و چند تذكر آيين‌نامه‌اي، داريوش قنبري، نماينده ايلام، در تذكر آيين‌نامه‌اي، از اقدام خلاف رويه باهنر انتقاد و اظهار كرد: اين رويه، باعث سلب حقوق مردم و نمايندگان آنان شده و مجلس را به استبداد مي‌كشاند، اما باهنر با وارد ندانستن اين تذكر بر عدم قرائت اسامي تذكردهندگان اصرار كرد و خواستار ورود مجلس به دستور شد.
اما اين اقدام باهنر با انتقاد و سروصداي نمايندگاني روبه‌رو شد كه نامشان قرائت نشده بود و سپس مجلس با واكنش‌هايي كه طرفداران باهنر به آنان نشان دادند، براي دقايقي متنشج شد.در اين ميان، اظهارات باهنر مبني بر اين‌كه عده‌اي با اقدامات برنامه‌ريزي شده، درصدد گرفتن وقت مجلس هستند، نمايندگان را خشمگين‌تر كرد و باعث بالا گرفتن بگومگوها شد. باهنر همچنين از بلندگوي رئيس خطاب به اكبر اعلمي اظهار كرد: به شما اخطار مي‌دهم.

با بالا گرفتن اعتراضات، باهنر از سخن خود عذرخواهي كرد و اظهار داشت: نمايندگان براي انجام وظايف نمايندگي خود تذكر داده‌اند و سپس به تابش، نماينده اردكان و رئيس فراكسيون اقليت مجلس وقت داد تا تذكر خود را بخواند.تابش در تذكر خود با قرائت بند مربوط به آيين‌نامه اظهار كرد: وظيفه رئيس مجلس، قرائت اسامي نمايندگان تذكردهنده است. وي سپس از اين‌كه به اعتقاد وي، باهنر به نمايندگان اهانت كرده، انتقاد و از اصلاح سخن توسط وي تشكر كرد.سرانجام با اظهارات تابش، آرامش نسبي به جلسه بازگشت، اما باهنر پس از اين تذكر نيز ضمن تشكر از تابش و تأكيد بر همكاري فراكسيون‌هاي مختلف مجلس، باز هم بر عدم قرائت اسامي تذكردهندگان به دليل لزوم قرائت سيصد نام و گرفتن وقت مجلس تأكيد كرد. به اين ترتيب، بيش از سي دقيقه از وقت جلسه علني امروز مجلس به اين زد و خوردهاي لفظي گذشت. گفتني است، در جلسه روز سه‌شنبه گذشته مجلس نيز نمايندگان طيف اقليت مجلس، در اقدامي هماهنگ، چندين تذكر بيست نفره به مسئولان دولتي دادند.

اخبار مرتبط :
هشدار درباره بدفهمي بيانات رهبر انقلاب درباره مجلس