چگونگي رفتار رژیم فاشیستی – مذهبی –آخوندی ؟روزنامه ی جمهوری اسلامی

چگونگي رفتار رژیم فاشیستی – مذهبی –آخوندی ؟
بادوگزارش خبری زیرکه درستون امروز 19 خرداد در ستوان اطلاع روزنامه ی جمهوری اسلامی بازتاب یافته است به خوبی نشان می دهد که چگونه رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی تبدیل به معضل نه برای منطقه ی خاورمیانه که به خطر جدی جهانی تبدیل شده است . از سوی دیگر با توجه به موضع گیری های انتقادی که از سوی وزرا امور خارجه ی کشورهای اروپائی وآمریکائی وکانادائی نسبت به تهدید اخیر پاسدار تیر خلاص احمدی نژاد شده است که در سال مرگ خمینی دجال اسرائیل را دوباره به شماره ی معکوس برای نابودی تهدید کرده است . از طرف دیگر گفته شده است که خانم هیلاری کلینتون رقیب جمهوریخواه خود به خصوص دولت بوش را متهم به سازشکاری در برابر اهداف هسته ای این رژیم فاشیستی کرده است وگفته که چرا اجازه ی ادامه این طرح داده شده است تا که رژیم فاشیستی مذهبی بتواند دامنه ی تجاوزات خود را به غرب بکشاند . همچنین در رابطه با اخطاری که در پایان نشست گروه هشت درآلمان نسبت به پروژه ی هسته ای رژیم داده شده است و تأکید که تحریم های بیشتر در نشست شورای امنیت سازمان در راه است . اکنون پرسش است که سفیر آمریکا برای چه به مذاکره با سفیر رژیم تروریستی آخوندی در عراق رفت وچرا هنوز با فشار ورهنمودهای لابی های دو طرف صحبت از ادامه ی اینگونه مذاکرات می شود؟ همینطور اروپا باز به دنبال چه می گردد که سولانا را چپ وراست به دیدار پاسدار علی لاریجانی می فرستد که ایشان هیچگونه قدرت اجرائی وتصمیم گیری ندارد و چرااکنون صحبت از طرح پنهانی سوئیس می شود؟ تاکی باید شاهد اتخاذ اینگونه سیاست های خائنانه ومتناقض بود وبه بازی موش وگربه بازی ادامه داده شود که موش نه اینکه از دام گربه فرار کرده ومی کند، بلکه دارد آنقدر فربه وچاق می شود که می تواند نه حریف وگربه فرتوت و ضعیف شده گردد، بلکه امکان دارد که آخر این موش باشد که به گربه حمله خواهد کرد ؟ آیا زمان پایان دادن به اینگونه شوهای کمیک لورفته فرا نرسیده است تااینکه منجر به رخداد فاجعه ی آمیزبه جنگ وبحران کنترل ناپذیر دیگری در متطقه ی خاورمیانه نیانجامید که ترکش آن خود غرب را نیز نگیرد؟
چرا. راه حل ساده امتناع شده ومی شود ؟ چون قطع مذاکره ومماشات و عدم باج دادن، تغییر دولت دست نشانده در عراق وتبدیل کردن به یک دولت فراگیر سکولار ، قطع دستان ناپاک عوامل رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی در عراق وافغانستان وفلسطین ولبنان و خارج کردن نام سازمان مجاهد ین از لیست گروه وسازمان های تروریستی وبالاخره حمایت از جنبش آزادیخواهی مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران یا همان طرح پیشنهادی سوم خانم مریم رجوی ، راه حل ساده برای غرب می باشد که تا دیر نشده است باید اقدام نماید .
مسعودپسیان
روزنامه جمهوری اسلامی شنبه 19 خرداد-86
چگونگي رفتار با ايران؟
چگونگي رفتار با ايران بويژه در مساله انرژي هسته اي به اهرمي براي دواطلبان رياست جمهوري آمريكا در تبليغات انتخاباتي آنان تبديل شده است . هيلاري كلينتون سرشناس ترين نامزد دموكرات در انتخابات رياست جمهوري آمريكا دولت بوش را به نرمش در قبال تهران متهم كرد و مدعي شد دولت بوش « به ايران اجازه داده است برنامه هسته اي خود را آغاز كند و به آن سوي مرزها سلاح بفرستد » . كلينتون باتكرار ادعاهاي غرب مبني بر تلاش ايران براي دستيابي به بمب اتمي گفت : « دستيابي ايران به سلاح هسته اي غيرقابل قبول است و ما بايد به هر ترتيبي جلوي اين امر را بگيريم . اما بايد با ديپلماسي شروع كنيم تا ببينيم به چه دستاوردهايي مي توانيم دست يابيم . » لوئيس اچوري مدير آژانس هسته اي وابسته به سازمان همكاري توسعه اقتصادي نيز با متهم كردن ايران مدعي شد : « هدف برنامه هسته اي ايران توليد سلاح است نه انرژي » اين اظهارات با هدف زمينه سازي كردن براي شوراي امنيت سازمان ملل جهت صادر كردن قطعنامه جديد عليه ايران صورت مي گيرد. تكرار شعار نابودي رژيم صهيونيستي توسط آقاي احمدي نژاد تكرار شعار نابودي رژيم صهيونيستي توسط آقاي احمدي نژاد در جمع خبرنگاران و روزنامه نگاران شركت كننده در مراسم هجدهمين سالگرد ارتحال امام خميني كه هفته گذشته صورت گرفت عكس العمل هاي تندي از ناحيه غربي ها بوجود آورد. وي گفته بود : « شمارش معكوس نابودي رژيم صهيونيستي شروع شده است و ما انشاالله در آينده اي نزديك شاهد نابودي اين رژيم خواهيم بود » . بلافاصله وزارتخارجه اسپانيا همان روز سفير جمهوري اسلامي در اين كشور را احضار كرد و اظهارات احمدي نژاد را شديدا مورد انتقاد قرار داد. كاندوليزا رايس وزير امورخارجه آمريكا هم مدعي شد « رئيس جمهوري ايران براي كشورش چاه عميق تري مي كند! » . رژيم صهيونيستي نيز در انتقادات شديداللحني اين گفته را محكوم و اعلام كرد « شائول موفاز » وزير راه اين رژيم با كاندوليزا رايس وزير امورخارجه آمريكا ديدار خواهد كرد و بررسي « تهديدات احمدي نژاد » يكي از موضوعات اين مذاكره است . « برنارد كوشننر » وزير امورخارجه فرانسه در بيانيه خود اعلام كرد « اين سخنان اگر به راستي ابراز شده باشد غيرقابل قبول است و من به شديدترين وجهي آن را محكوم مي كنم » . يك مقام وزارت خارجه آلمان هم در اين زمينه گفت : « محمود احمدي نژاد ظاهرا از خشمگين كردن جامعه جهاني لذت مي برد. وگرنه هيچ دليلي براي گفته هاي اخير او پيدا نمي شود » . لندن نيز در بيانيه جداگانه اي كه توسط سخنگوي وزارت خارجه بريتانيا منتشر شد تصريح كرد كه اظهارات اخير احمدي نژاد را « غيرقابل قبول و تحريك آميز » مي داند. سخنگوي وزارت خارجه كانادا هم مدعي شد : « اظهارات اخير احمدي نژاد نشان مي دهد نگراني جامعه جهاني از دستيابي ايران به سلاح هسته اي يك نگراني بجا و حق است » ! وزير خارجه اتريش نيز تاكيد كرد « ايران با تحريك حساسيت ها و دغدغه هاي بين المللي در قبال خود نه تنها گره اي از مشكلاتش را باز نخواهد كرد كه مشكلي بر مشكلات خود خواهد افزود. » يكي از سخنگويان كميسيون اتحاديه اروپا نيز در بروكسل گفت : « ما همواره چنين اظهاراتي را در گذشته محكوم كرده ايم و چيزي نداريم تا بر آن بيفزائيم زيرا موضع اتحاديه اروپا در ارتباط با حق موجوديت اسرائيل كاملا روشن است » . اظهارات آقاي احمدي نژاد در مورد نابودي رژيم صهيونيستي با كف زدن و ابراز خوشحالي روزنامه نگاران حاضر در جلسه كه از كشورهاي عربي و مسلمان بودندمواجه شد.http://www.andesheh.com/maghalat27/133.htm سایت .