اعتراف آشکار به نقش دخالت گری در فلسطین، برای تشکیل دولت اسلامی. کیهان 4 تیر.

نقد وبررسی " فلسطين، تحولات هفته هاي آتي" (يادداشت روز)روزنامه ی کیهان دو شنبه 4 تیرماه سال 1386
اعتراف آشکار به نقش دخالت گری در فلسطین، برای تشکیل دولت اسلامی"
پرسش است دراین شرایط بی قانونی وبی در وپیکیری که بر جهان حاکم شده است و همه ی مرزهای انسانیت وعدالت وحرمت انسانی ورعایت به حقوق بشر از هم پاشیده شده و مفاهیم آزادی و عدالت ودمکراسی و حقوق بشر هر روز بی اعتبار تر از روز گذشته می شود . طوریکه جان انسان ها آنقدر بیش از حد بی ارزش شده است که روزانه تعداد کثیری یا بیشماری از آنان در جنگ وجدال های بیهوده ومستمر وادامه دار دارد پایمال می شود که بطور مثال در عراق وافغانستان ولبنان وفلسطین شاهد آن می باشیم و بدتر اینکه سایه ی شوم زور قدرت وثروت فراگستر شده و قلدری وخود خواهی ویکه تازی کردن ومانور دادن ها به عنوان مدافعان صلح وآزادی جای قانون وقانونگرائی ودمکراسی را گرفته است . در صورتیکه بازده و نتیجه ی آن موجب اوضاع شدیداً بحرانی و صد البته خرت وخر در خاورمیانه شده به خصوص شرایط به وجود آمده در عراق و فلسطین ولبنان است . چرا یک مسئولی در میان این مدعیان جهان متمدن ومدرن غرب یافت نمی شود که در این فضای آشوب زده وبی پرنسیب شده تا که پرسش کند که چرا قلدران ونفتخواران تلاش می کنند جهان را بکام خود یا در حقیت مرگ بکشانند ولی با ندانم کاری های خود آنقدر دچار زیاده روی یا به بیراهه رفتن ها شده اند که بقول معروف دیگر سگ صاحبش را نمی شناسد که نمی توانند از خود پرسش کنند آخر رژیم تروریستی آخوندی که بیش از 28 سال است خون مردم ایران را بر توی شیشه کرده است ودارای افکار ارتجاعی و ضد بشری و قرون وسطاعی می باشد ومی خواهد انقلاب اسلامی و بنیادگرائی خودش را به جهان صادر کند چکاره است که تبدیل به سخنگو ونماینده ی مردم عراق و فلسطین ولبنان شده است و تا آنجا پیش رفته است که به خود حق می دهد که ضمن دخالت گری های وحشیانه خودودامن زدن به خشونت وناامنیتی ورشد عملیات تروریستی در عراق و باتلاق کردنش وصدور احکام اعدام برای دلتمردان سابق حکومت عراق جنگ افروی در لبنان کند وآنجا را تبدیل به سر زمین سوخته نماید در فلسطین ایجاد جنگ داخلی کند. بازهم با این رژیم یاغی بین المللی خوانده شده، مذاکره ومماشات گری گردد تااینکه بتواند بطور عوامفریبانه مدعی شود تا خودرا ناجی مردم این کشورها اعلام کند وپا را نیز از این فراتر بگذارد و با وقاحت ودریدگی تمام از کودتائی که در فلسطین انجام داده بگوید و به دفاع علنی از کودتاگران حماس بر خیزد واز اینگونه مدعی در اختیار داشتن تنها منطقه ی آزاد سر زمین فلسطین حماس نام ببرد:
"تحولات فلسطين طي دو هفته اخير شتاب فراواني گرفت. تسلط كامل حماس بر تنها بخش آزاد شده فلسطين- غزه- از يك سو و اعلام انحلال دولت ائتلافي حماس- فتح توسط محمود عباس از سوي ديگر، نگاهها را به اين سرزمين معطوف كرده است."
تئوریسین سپاه پاسداران ومدافع سر سخت دخالت گری سپاه پاسداران در عراق و لبنان وفلسطین وگزارشگر ویژه از خط اول جبهه ی حزب الله لبنان با اسرائیل برای روزنامه ی کیهان همکارش ارسال می کرده است اکنون بدون آنکه بگوید چگونه با تحریم اقتصادی بودن حماس، ایشان اعتراف وادعا کرده است که اکنون حماس ستیزه جو بیش از انتخابات و وارد دولت شدن قوی شده وسلاح در اختیار خود دارد . سئوال است که این سلاح ها چگونه بدست آمده است وهزینه ی آن چگونه تأمین شده است؟ هدف از در اختیار داشتن اینگونه سلاح ها برای چیست ؟ مهمتر اینکه این پاسدار تئوریسین چگونه به این اطلاعات دقیق دسترسی یافته است؟ اگر چنانچه خود در ریز اطلاعات نیست وبطور دقیق می داند که منبع وسر چشمه ی اصلی تأمین کننده ی سلاح کجاست ؟ یعنی همان جاست که ده هزار موشک را به جنوب لبنان منقل کرده است وبا آن جنگ 33 روزه با اسرائیل راه انداخت تا که بتواند بطور موقتی بحران پرونده ی هسته ای را در شورای امنیت سازمان ملل به تعویق بی اندازد که اکنون که بحران هسته ای خطیر تر از گذشته شده است ودر آستانه ی تصویب قطعنامه ی سوم در شورای امنیت سازمان ملل در شرف تکمیل شدن است. بنابراین نیاز به بحران آفرینی مشابه جنگ 33 روزه مشابه با حزب الله با اسرائیل می باشد که از طریق حماس با اسرائیل امکان پذیر نشد ولی از طریق راه اندازی جنگ علنی میان ساف وحماس و فلسطین پیگیری شده است که حاصلش طریست که اکنون در مورد پیروزی ونقش حماس اینگونه تشریح وتوصیف شده است :
"كه اكثريت فلسطيني ها از حماس و روش مبارزه جويانه آن حمايت مي كنند و حماس در آمادگي نظامي بيشتري بسر مي برد و سلاح هاي بيشتري دارد چگونه مي توان حماس را بار ديگر به سمت كار نظامي سوق داد؟ بستن درب ها روي چنين نيرويي عواقب وخيمي براي مخالفان خارجي و داخلي حماس دربر خواهد داشت"
پاسدار تئوریسین سپاه پاسدار در دنباله ی یادداشت روز خود بیشتر به حماس پرداخته واز نقش آن دفاع کرده است تا اینکه رسیده به نقش شیخ حسن نصرالله که چگونه بفرمان سپاه پاسداران در لبنان و برابر اسرائیل نقش اجرا کرد . همانگونه که حماس با کمک اهدای دلارهای بیت رهبری ولی فقیه ایفای نقش کرد و جنگ داخلی در فلسطین برپا کرد تاکه بتواند از ساف به عنوان سازشکار نام ببرد و از اجرای نقش پیروزمندانه حماس گفته شود که چگونه عملکردش منجر به تشکیل دو دولت فلسطینی شده که یکیش اسلامی می باشد وچنین از آنان یاد کرده است :
"- به نظر مي آيد اسرائيلي ها پس از شكست در جنگ 33 روزه از نظر داخلي در موقعيت بسيار شكننده اي قرار گرفته اند. اينكه اولمرت براي نخستين بار از «دو دولت فلسطيني و اسرائيلي» سخن به ميان مي آورد و بوش بطور معناداري او را «شجاع و واقع بين» مي نامد. اين بيان كننده آن است كه احتمالاً در ماههاي آينده شاهد تحولات مهمي در عرصه فلسطين خواهيم بود. در اين شرايط اسرائيلي ها - به احتمال زياد- گام هايي به عقب برمي دارند- يعني رام الله، بيت اللحم و اريحا- را به محمود عباس تحويل مي دهند.آنان در شرايطي كه خود را ناگزير به كاستن از درگيري ها مي دانند، به گمان اينكه چنين اقدامي جريان سازشكار را در فلسطين تقويت مي كند احتمالاً نقاطي از محدوده اشغالي 1967 را تخليه خواهند كرد. اما حتي در آن وقت فلسطيني ها آن را دستاورد مقاومت خود در برابر اشغالگران خواهند دانست نه سازشكاري محمودعباس و نيروهاي او."
بالاخره در پایان تئوریسین سپاه پاسداران همان اخطار بیش از ده سال پیش کمیسیون شورای ملی مقاومت را تکرار کرده یا در حقیقت به آن اعتراف کرده است که چه درست هشدار داده بود که گفته بود خطر آینده منطقه وجهان بنیادگرائی مذهبی است که نبض آن در تهران می تپد که اکنون بطور شفاف پاسداریادداشت روز نویس پذیرفته است که دادن دلارهای اهدائی به اسماعیل هنیه وحماس صلواتی نبوده است . چونکه هر گز هیچ گربه ای بخاطر رضایت خدا موش نمی گیردتا که قرارباشد بیت رهبری و سپاه پاسداران واسماعیل هنیه وحماس اینکارا باید بکند. بنابراین پایان هدف غائله ی بحران آفرینی و ایجاد جنگ داخلی در فلسطین یا واضح تر گفته شود طرح کودتا برای ایجاد حرکت اسلامی در فلسطین بوده است که اکنون اینگونه به آن اعتراف شده ودر نوار غزه حماس آن را تشکیل داده است:
"- حماس اينك از تشكيل «دولت اسلامي» در غزه سخن مي گويد، اين براي رژيم هاي لائيك مصر و اردن كه در طول 4 دهه گذشته خود را صاحب اختيار فلسطيني ها مي دانسته و از جانب آنان تصميم مي گرفتند بسيار دردناك مي باشد. پيوند اخوان المسلمين در فلسطين، مصر و اردن در حالي برقرار مي شود كه اين گروه تا حد زيادي پوسته سلفي گري را كنار گذاشته و به مدل انقلاب اسلامي ايران بسيار نزديك شده اند. اين پيوند در آينده نزديك به بار مي نشيند؛ اين همان وحشتي است كه اسرائيلي ها، مصري ها و اردني ها را وادار به واكنش مي كند اما واكنش آنان چيست مقابله يا دادن امتياز؟"
درخاتمه اینکه به دلیل حضور ونقش فعال سپاه پاسداران که در قدرت اجرائی دارند و در راستای تشنه ی بودنش و تسلط کاملی که بر تأسیسات هسته ای دارد و علاقه ی وافری که هرچه زودتر به رسیدن سلاح هسته ای دارد . بنابراین می بایست که در بستر پیگیری اهداف خودش در زیر چتر ولی فقیه دست نشانده ی خودش ومهره های دست چین شده ی دیگر همچون نوری المالکی و عبدالعزیر حکیم در عراق و شیخ حسن نصر الله وحزب الله در لبنان واسماعیل هنیه و حماس در فلسطین دست به ایجاد ناامنی وبحران سازی دامن بزند وزمینه ی جنگ افروزی در این مناطق به وجود آورد ابتکه به افغانستان نیز سلاح صادر می کند ودر یمن وسومالی وسودان هم آشوب برپا می کند . ازسوی دیگر در کنار سیاست دیپلماسی مذاکره ومماشات خائنانه ای را با اروپا تعقیب می کند که در نهایت بتواند به هدف نهائی داشتن بمب اتمی برسد که این روز ها بر خلاف ادعای عئوامفریبانه ومضحکی که می شود مذهب ودین ما اجازه با داشتن بمب اتم را به ما نمی دهه وما از اساس به دنبال این موضوع نیستیم همش دروغ وشارلاتان بازیست زیرا که وزیر کشور در استان ایلام بطور شفاف اعتراف کرده که 100 کیلو گرم مواد اورانیوم غنی شده ذخیره شده است که برای ساختن یک بمب اتمی کافیست. اگر هنوز غرب می خواهد بازهم چشمان خودش خود را به روی واقعیات به بندد که گویا انشائ الله گربه است و ندیده ونشنیده است وهنوز چشم به سیاست خیانت بار مذاکره ومماشات دوخته است تا که معجزه کند. اما استمالت جویان باید بدانند که زمانی نه چندان دور خواهد رسید که طنین صداهای انفجاری نه اینکه چورت خواب عیمق اینان را خواهد پراند وپرده گوشان را پاره خواهد کرد شاید هم که چمشانشان را نیز از حدقه بیرون درآورد
هوشنگ – بهداد
دو شنبه 4 تیرماه سال 1386