24 خرداد - 86- فقط برپائی دادگاه قضائی آخوند شاهرودی در سوئد کم بود؟!



فقط برپائی دادگاه قضائی آخوند شاهرودی در سوئد کم بود؟!
در سایت آفتابکاران خبر زیر " دادگاه اسلامی شاهرودی در استکهلم ازجعفر پویه" به نقل از سایت ایران نبرد .www.iran-nabard.com بازتاب داده شده است که به دلیل مهم بودن خبر نیازاست به نکاتی پیرامون این خبر تذکر داده شود. بیش از یکدهه ی پیش و پس از آنکه دیوار برلین فرو ریخت و در دنباله شوروی هم از هم فرو پاشید این مسئول کمیسیون شورای ملی مقاومت آقای محمد سید المحدثین بود که در کتاب خود به زبان انگلیسی به جهان هشدار داده بود که تهدید و خطر آینده ی جهان بنیادگرائی اسلامی می باشد که قلب آن در تهران می تپد . متأسفانه کسی در میان سران کشورهای غرب مسئولی یافت نشد که به این هشدار جدی توجهی از خود نشان دهد. اما اکنون آنچه شاهدش در عراق وافغانستان وخاور میانه می باشیم که پس از فروپاشی شوروی به وجود آمده است و به خصوص پس از زمان اشغال نظامی افغانستان و عراق، آنچه در عراق وخاورمیانه می گذرد وبدون هیچگونه شک وشبهه ای می توان گفت که اثر انگشت سران رژیم تروریستی آخوندی در ایران وسپاه پاسداران در پشت باتلاق سازی عراق و جنگ لبنان و سر زمین سوخته شدن آنجا و نزاع وجنگ میان ساف وحماس و خلاصه مسئول بحران سازی وناامن وآشوبگری وترور و ربودن ومثله کردن وکشتن عراقی ها و اتباع خارجی در عراق وناامن سازی خاور میانه رژیم تروریستی آخوندی می باشد که برای دسترسی به سلاح هسته ای اهداف صدور بنیادگرائی وتروریسم این اعمال تروریستی و ضد انسانی دنبال می کند.
اکنون آنچه در کردستان عراق بر سر آن دختر کرد عاشق جوان عرب عراقی گذشت که به چه وضع فجیعی به عنوان قتل ناموسی وتعصبات مذهبی کشته شد و نوار این صحنه ی فاجعه انگیز آن هنوز برروی سایت های خبررسانی اینترنتی می باشد اندیشه وتفکر صادراتی که مشابه همان تفکر ارتجاعی و ضد بشری می باشد که با عنوان طرح ضد ملی و امنیتی نیروی انتظامی در ایران اجرا می شود
و صحنه های سنگسار کردن وصدوراحکام قطع اندام در ایران پیآمد ودستأورد احکام قوه ی قضائیه در گذشته اش می باشد که در شرایط کنونی صحنه های دختر جوان تهرانی را مأموران انتظامی در خیابان ربودن و به زور سوار خودروی پلیس تکرار شده است ویااینکه صورت آن دختر را آنگونه خونین کرده اند که چرا چند تار مویش از زیر روسری بیرون زده شده است که فتوا وفرمانش از جماران وگماشته دست نشانده اش آخوند عراقی شاهرودی می باشد که رئیس سابق مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق بوده است که اکنون جانشین وی آخوند عبدالعزیز حکیم است که سرطان روده ی خود را درآمریکا عمل جراحی می کند سپس در بیمارستانی در تهران بستری می شود واین آخوند انتطابی رئیس قوه ی قضائیه با خامنه ای و رفسنجانی به دیدارش در بیمار ستان می روند .
این دیگر نهایت تجاووز گری به حقوق پناهندگان سیاسی وگریختگان ایرانی باید شاهد آن باشند که خفقان وتحجر وخرافه پرستی که در ایران حاکم است وخمینی وجانشینا نه ضد بشری اش در ایران ساخته اند وحتی تجاوز به حریم حقوق بشر وکشورهای متمدن و مترقی ودمکرات وآزاد می باشد که فرصت داده شود نوار ویدئوئی قضائی – اسلامی این آخوند مرتجع وجانی وضد انسان در سوئد به عنوان رسیدگی به جرائم قضائی ایرانیان مقیم سوئد نمایش داده شود .
پرسش است در شرایطی که روزی نیست که قوه ی قضائیه رژیم تروریستی آخوندی حکم چند اعدام ودار زدن ووشلاق زدن وقطع ا ندام صادر نکند. چرا باید به نوار ویئوئی این عنصر متحجر وقاتل نوار اجازه داده شود که درا رتبااط با افکار واپسگرایانه ی به حساب قضائی خود را در سوئد به نمایش گذاشته شود ؟ سئوال بعدی اینست که اگر حامیان اعزامی ااین رژیم که به سوئد که برای اعمال جاسوسی علیه ی مخالفین و مبلغ اهداف این رژیم تروریستی آخوندی شده اند نیاز به اینگونه احکام وقوانین دارند برای چه در سوئد زندگی می کنند وایران را ترک کرده اند ؟ چرا باز نمی گردند به همان مکانی که در آنجا بوده اند تا بطور مستقیم با ااینگونه قوانین مواجه سر وکار داشته باشند ومشکلات قضائی خود را حل کنند؟
پرسش بعدی اینجاست که چرا مقامات ودولتمردان یا زنان سوئدی اجازه می دهند که چنین اراجیف ضدبشری در حریم کشورشان پخش وبرای آن تبلیغ هم به شود؟ مگر اینان فراموش کرده اند که چه اتفاقی برسر مترجمان کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی در کشورهای اسکاندیناوی وژاپن و..... افتاد که دوباره قرار است آزموده شده آزمایش شود که مجوز پخش و تبلیغ به چنین اندیشه وافکار متحجرانه وخطر ناک داده شده است؟ بالاخره اینکه اگر اپوزیسیون ایرانی مقیم سوئد متشکل وهمآهنگ بودند وحداقل دراینگونه شرایط می توانستند بصورت تاکتیکی هم که شده است با هم یکی شنوند آیا امکان مانور دادن جارچیان وپادوها وتروریست های اعزامی ومزدوران رژیم تروریستی آخوندی تااین حد بود که بغل گوششان دادگاه لاوردی گونه تشکیل شود و در آنجا هم احساس امنیت نکنند و مشابه دادگاههای مشابه ی خلخالی در اویل انقلاب اکنون باید از طریق نوار وید ئوئی آخوند عراقی شاهرودی اجرا گردد که که دادستان قاتل و آدمکش منفوری چون قاضی سعید مرتضوی دارد که خانم زهرا کاظمی عکاس وروزنامه وخبر نگار ایرانی تبعه ی کانادائی را در زندان اوین با دمپائی و شکنجه کردن به قتل رساند که پرونده ی این جنایت هنوز در کانادا مفتوح است.
خلاصه اینکه اگر همه ی مخالفین با هر سلیقه وعقیده ونظر واندیشه ودیدگاه فکری بطور همآهنگ اعتراض جدی نکنند باید باور داشته باشند که به زودی در همانجا بساط بی دادگاه صحرائی وصدور احکام زندان اوینی برایشان صادر خواهد شد. پس می بایست که از مقامات سوئد خواست نه اینکه مانع از پخش اینگونه نوارها شوند ، بلکه مبلغان وپادوهای دلال وواسط را نیز از سوئد اخراج کنند تااینکه نه ایرانیان مخالف که جامعه ی کشور سوئد را خطری در آینده تهدید نکند.
هوشنگ - بهداد
بیست وچهارم خردادماه سال 86-

از سایت ایران نبرد http://www.iran-nabard.com/
دادگاه اسلامی شاهرودی در استکهلم جعفر پویه
طبق اخبار منتشره امروز پنجشنبه محمود هاشمی شاهرودی "عراقی" در استکهلم پایتخت سوئد از طریق کنفرانس ویدیویی به امور قضائی ایرانیان رسیدگی می کند.شاهرودی رئیس قوه قضائیه رژیم جمهوری اسلامی است که کارنامه ای مملو از شکنجه، قتل، دستگیری های خودسر، زندانهای طولانی مدت و اعدام دارد.دستگاه قضایی ای که چوبه های دار را بر سر چهار راهها برپا می کند، سیستمی که حکم به قطع اعضا بدن می دهد، سیستمی که بدون پروا کودکان زیر سن قانونی را اعدام و باعث رعب و وحشت در دلهای مردم شده است، اینروزها بساط بی شرمی خود را گسترده تر کرده و در شهرهای اروپا با برپایی ویدیو کنفرانس قضاوت عصر بادیه نشینی خود را به رخ می کشد. قضاوتی که مجریان آن خانه ریحانه برپا می کنند و به سو استفاده از دختران فراری و دستگیر شده می پردازند. دستگاه قضایی شاهرودی که وظیفه ای بجز برپایی چوبه های اعدام و مرگ ندارد، چگونه می تواند در استکلهم اظهار وجود کند و در برابر چشمان هزاران تبعیدی به شیادی بپردازد؟آیا کسانیکه اینروزها دانشجویان را به جرم اظهار عقیده در سیاهچالهای خود شکنجه می کنند، کسانیکه زنان و دختران ایرانی را تنها به جرم اندکی عقب بودن روسری زندانی می کنند و مورد اذیت و آزار قرار می دهند، کسانیکه شبانه به بهانه ارازل و اوباش به خانه های مردم می ریزند و در جلو چشم صدها نفر دستگیر شدگان را تا سرحد مرگ کتک می زنند، چگونه می توانند ادعای دادخواهی داشته باشند.سیستم شاهرودی و رژیم منحوس او دستش به خون هزاران نفر از رشیدترین جوانان ایرانی آلوده است. او حتا نمی تواند پاسخگوی چگونگی مرگ زهرا کاظمی خبرنگار دستگیر شده در زندان سیستم خود باشد و مسبب مرگ او را معرفی کند.شاهرودی و همه همدستان او نه تنها نمی توانند مرجع رسیدگی به امور قضایی باشند، بلکه بعنوان مجرم به دلیل برپایی دستگاه قتل و جنایت باید مورد پیگیرد قضایی قرار گیرند.باید بساط این بی شرمی را برسر شاهرودی و پادوهای او خراب کرد. نباید اجازه داد تا مجریان حد و رجم و قصاص، بساط قرون وسطایی خود را در کنار گوش ما برپا کنند. اکثریت کسانیکه در خارج از کشور بسر می برند از ترس دستگاه آدمکشی شاهرودی و شرکا فرار کرده اند. ایرانیان خارج از کشور خود شاکی شاهرودی و دم و دستگاه او هستند، او نمی تواند مرجع رسیدگی به امور قضایی باشد. به برپایی دادگاههای اسلامی با ترفندهای مختلف در خارج از کشور باید اعتراض کرد و کسانیکه اجازه برپایی این شعبده بازی را به شاهرودی داده اند را پیش چشم مردم بیش از این رسوا کرد.