بالاخره خانم هاله اسفندیاری جاسوس می باشد یا نه!!


!بالاخره خانم هاله اسفندیاری جاسوس می باشد یا نه!
معلوم نیست در رژیم ملوک الطوایفی وقرون وسطائی تروریستی آخوندی چه خبر است وچه کسی چکاره و مسئول است ؟ چون خانم هاله اسفندیاری ایرانی تبار تبعه ی آمریکا به مدت 12سال از آمریکا به ایران سفر می کند ونه اینکه کسی با ایشان کاری تا حال کاری نداشت، بلکه آخوند مهدی کروبی در زمانی که رئیس مجلس اصلاحات ششم بوده است . زمنیکه ایشان به آمریکا برای شرکت در اجلاس نشست بین المجالس سفر کرده بود در آنجا با ایشان عکس یادگاری گرفته بود . ولی معلوم نیست که چه اتفاق افتاد و چگونه شد که یک باره یک معجزه ای رخ داد و ایشان در سفر اخیر خود ابتدا بطور قاچاقی دستگیر شد . سپس مدتی بعد خبر دستگیری واعتراف به جاسوس بودن چند جانبه سیا وموساد نه از سوی وزارت بد نام اطلاعات ، بلکه از طریق ستون پاورقی ونیمه پنهان روزنامه ی کیهان پاسدار حسین شریعتمداری بازتاب داده شد و حسین شریعتمداری در پاسخ به خبرنگار بی بی سی که از ایشان پرسش کرده بود چرا ایشان پس از 12 سال تردد به ایران اکنون به عنوان جاسوس دستگیر شده است جواب داده بود پاسخ را باید از دولت های پیشین پرسش کنید که چرا ایشان را دستگیر نکرده اند ؟ سپس پرونده ی ایشان گره خورد به پرونده ی چند مهره ی دوم خردادی و روزنامه نگار وسیاستمدار داخل وخارج از کشور جناح اصلاح طلبان که بازهم خبرش در نیمه پنهان روزنامه ی کیهان بازتاب داده شد . آنگاه گفته شد ایشان وچند تبعه ی دیگر ایرانی مقیم آمریکا به این دلیل دستگیر شده اند که جزو جاسوسان وطراحان براندازان انقلاب مخلمین مشابه ی اروپای شرقی و اقمار سابق شوروی می باشند . در دنباله گزارش شد که اینان به عنوان گروگانی می باشند که قرار است با5 و پاسدار تروریست اعزامی به عراق که در اربیل کردستان عراق دستگر وبازداشت شده اند معاوضه گردند . حتی پیشنهاد وپذیرش مذاکره با سفیر آمریکا در عراق یکی از اهداف مهم همین معاوضه ومعامله با 5 پاسدار تروریست های بازداشتی در عراق وآزاد کردن آنان بوده است. جالب تر اینکه حالت معمادارد پس از آنکه چند شماره نیمه پنهان را پاسدار حسین شریعتمدار گزارش کرد وکلی علیه ی دوم خردادی ها مانور داد وسناریو وجو سازی کرد . آنگاه گزارش شد که وزیر آدمکش اطلاعات اعلام کرده است که خانم هاله اسفندیاری در زندان اوین است و در اختیار این وزارتخانه می باشد شبیه اتهامات وارده در نیمه پنهان کیهان تکرار شد . اکنون که موج اعتراضات وفشار بیش از 400 اعضای کنگره ی آمریکا برای آزادی ایشان افزایش یافته است . معلوم نیست که مهره ی انگلیس محمد جواد لاریجانی این چکاره است که سر وکله اش طبق گزارش خبر ی ستون جهت اطلاعات روزنامه ی جمهوری اسلامی مورخ چهارشنبه 23 خرداد در شبكه فاكس نيوز آمريكا پیدا شده است وایشان که اخوی پاسدار علی لاريجاني رئیس شورای علی امنیت رژیم تروریستی آخوندی است و همینطور مشاور بين الملل و حقوق بشر رئيس قوه قضائيه می باشد در گفت وگوی خود با شبكه فاكس نيوز آمريكا اظهار داشته است هاله اسفندياري كه به اتهام جاسوسي در بازداشت ايران به سر مي برد احتمالا طي هفته هاي آينده آزاد خواهد شد. و به گزارش « عصر ايران » افزوده است وي اتهامات وارده به هاله اسفندياري مدير برنامه خاورميانه در مركز بين المللي ويلسون را « جدي » می داند ولی ابراز خوشبيني كرده است وضعيت وي به زودي « حل و فصل » خواهد شد و قادر به بازگشت به خانه خود می باشد.
پرسش است که اگر خانم هاله اسفندیاری جاسوس است وپرونده ی جاسوس بودنش نیز همانگونه محمد جواد لاریجانی به شبکه فاکس نیوز گفته جدی می باشد برای چه قرار است که این جاسوس آزاد شود اگر چنانچه اتهامات جاسوسی ایشان واقعیت دارد و لی اگر اتهامات جاسوس واهی وپوچ می باشد باز هم سئوال است که چرا ایشان دستگیر وزندانی شده و چرا این اتهامات به ایشان زده شده است؟!
آخر این چه نظام بی سر وته وخرت وخری می باشد که در آن نه حساب وکتاب ونه قانونی در کار است وهر کس بطور خودسرانه هر کار ای که می خواهد انجام می دهد . مسخره تر اینکه وقتی که نهاد ومسئولان این رژیم زیر فشار های بین المللی وبیرونی قرار می گیرند سریعا عقب نشینی می کنند وتسلیم می شوند و بازهم هر کس هرچه که دوست دارد بیان می کند وقول می دهد بلافاصله یکی دیگر ضد آن عمل می کند و می گوید . مضحک و کمدی تر اینکه هیچکس هم در این رابطه مسئول و پاسخگو نیست. ازهمه مهمتر این دیگر اوج افتضاح می باشد که برخی از دولت ها با این رژیم بربرمنش وتاریک اندیش ودشمن آزادی و ضد قانون مذاکره ومماشات می کنند؟ آیا اعمال پیشبرد اینگونه سیاست ها تا حال موجب ادامه ورشد اینگونه سیاست های باج گیرانه وتحقیر آمیز رژیم تروریستی آخوندی نشده است ؟ خلاصه اینکه آیا شرایط بحرانی منطقه وباتلاق شدن عراق وحریص شدن مسئولان هسته ای به خصوص سپاه پاسداران برای دسترسی به سلاح هسته ای حاصل ونتیجه ادامه ی همین سیاست های خائنانه مذاکره ومماشات اروپا وآمریکا باا ین رژیم جنایتکار قانون شکن نبوده است؟
هوشنگ – بهداد
بیست و سوم خرداد ماه سال 1386