اطلاعات وتوطئه های افشا ناشده در رابطه با زد وبند وغارتگری ها.جمهوری 21 خرداد

نقد وبررسی "اين توطئه را جدي بگيريد!" روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 21 خرداد ماه سال 1386
اطلاعات وتوطئه های افشا ناشده در رابطه با زد وبند وغارتگری "ها
با عنوان این توطئه را جدی بگیرید سرمقاله نویس عمق اختلافات وتضادهای باندهای مافیائی وابسته به جناح هارا تشریح کرده است و به حریف حاکم تذکر داده است شما که لالائی بلدید چرا خودتان خوابتان نمی برد وقادر به درک زنجیره های توطئه های محاصره شده برای ایرانی که عزیز خوانده شده است نمی باشید . حال بماند که چرا این ایران عزیز خوانده شده ، و نه اینکه در روند جنگ ادامه دار 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق خمینی بطور عمدی و لجبازانه تا مرحله ی سرکشی اجباری جام زهر ادامه داد و ویرانش کرد . البته که برای آخوندهای حاکم وآقازاده هایشان همانگونه که خمینی گفته بود نعمت الهی بود . البته که از آن تاریخ تا حال هرروز بیشتر بر عمق ویرانی ها وآبادی حلبی آباد وکارتون خوابان ورشد حاشینه نشینی شهرها وفقر وبیکاری و آلودگی محیط زیست افزوده شده است . بهرحال سرمقاله نویس در ابتدای مقاله ی خود اینگونه از حلقه های زنجیره ای توطئه ها که یاد آور قتل های زنجیره ای می باشد چنین شروع کرده است:
"حلقه هاي يك زنجيره توطئه عليه ايران عزيز يكي پس از ديگري و به تدريج تكميل مي شوند و اجزا جديدي از اين طرح جنون آميز آشكار مي شود ولي تعجب در اينست كه بخشي از لوازم و بسترهاي عملياتي براي موفقيت دشمن را خودمان فراهم كرده ايم ! "
دردنباله به همان نام و نقش مؤسسه ای پرداخته است که چند روز پیش در نیمه ی پنهان کیهان نامش برده شده بود وتعدادی از روزنامه نگاران و شخصیت های سیاسی دوم خردادی ها را به این مؤسسه وصل کرده بود که اکنون سرمقاله نویس در روند آن افشاگری اطلاعات بیشتری از این فرد وشعاع عملکردش رابه استتناد افشاگری وزرات اطلاعات چنین باز وتوضیح داده است که شامل حال و عملکرد رقیب حاکم نیز می شود:
« جرج سوروس » را حتما مي شناسيد . اين سرمايه دار صهيونيست آمريكائي ارتباطات نيرومندي « با لابي صهيونيست ها » دارد و برخي او را بعنوان « كارگزار غيررسمي آمريكا » در كشورهاي جهان سوم مي شناسند. او مجري طرح « انقلابهاي مخملي » يا انقلابهاي رنگين در كشورهاي نو استقلال جدا شده از اتحاد شوروي سابق است و در اين باره كارنامه درخشاني ! از خود بجا گذاشته است « سوروس » با پيشنهادهاي بظاهر فريبنده اش به مالزي باعث شد در يك فقره از نتايج و پيامدهاي اجراي پيشنهادهايش 45 ميليارد دلار به اقتصاد ملي مالزي لطمه وارد شود و ارزش پول ملي اين كشور « سقوط آزاد » كند. او بازار بورس مالزي را بي ثبات كرد باعث بي ثباتي ارزش پول مالي مالزي شد و « رمق اقتصاد ملي » مالزي را آنچنان كشيد كه اكنون حتي پس از گذشت سالها از آن ماجرا هنوز هم آثار و تبعات شيطنت هاي سوروس از ميان نرفته است . اخيرا وزارت اطلاعات با دستگيري برخي از مهره هاي بظاهر ايراني مرتبط با « جرج سوروس » تلاش كرد بلكه بتواند از روي طرحهاي وي براي ايران پرده بردارد. ارزش اين مهره ها براي آمريكا درحدي است كه سفير آمريكا در عراق كه سرپرستي هيئت مذاكره كننده با ايران را برعهده داشته از دستگيري اين عناصر افسوس خورد و گفت : اگر تصميم گيري در اين مورد برعهده اش بود قطعا تا زمان آزادي اين مهره ها با ايران مذاكره نمي كرد. "
سرمقاله نویس پس از اینکه نقش جرج سوروس و شیوه ی نفوذ در سیستم مالی وبی ثبات کردن اقتصاد مالزی را افشاکرده است، اکنون یقه ی دولت وپاسدار احمدی نژاد را گرفته است که با تغییراتی که در سیستم بانکداری به وجود آورده وقرار است که سهام بانک های داخلی را به خارجی ها واگذار کند اینگونه ثابت کرده است که به دلیل نا آگاهی در دام سازمان سیا و جرج سوروس دشمنی افتاده است که رقیب را متهم به همکاری باآن ودریافت کمک های مالی کرده است:
" براساس مصوبه اي كه به تاييد مراجع ذيصلاح كشور نيز رسيده است از اين پس بانكها و طرفهاي خارجي مجاز خواهند بود در بازار سهام ايران حضور فعال داشته باشند در ايران شعبه هاي بانكي خود را داير نمايند و حتي سهام برخي بانكها و شركتهاي ايراني را خريداري و معامله نمايند. مسئولين اقتصادي كشور هر روزه براي اثبات جاذبه هاي اقتصادي ايران و صد البته نشان دادن كارنامه اي موفقيت آميزتر براي فعاليتهاي بين المللي خود از استقبال روزافزون بانكهاي خارجي براي حضور فعال در ايران و استقبال از مصوبات اخير خبر مي دهند و مرتبا ارقام بيشتري را اعلام مي كنند. بوش كوچك رئيس جمهور آمريكا اخيرا حكمي را امضا كرده كه به سازمان جاسوسي سيا رسما و علنا اجازه مي دهد به دخالت در امور داخلي ايران ابعاد تازه اي بدهد و به خرابكاري در اقتصاد داخلي و تجارت خارجي ايران بپردازد براي تزلزل پول رايج ايران به دخل و تصرف در هر مقياسي كه صلاح مي داند بپردازد و بطور همزمان از تمامي ابزارهاي سياسي ـ تبليغاتي بمنظور جنگ رواني عليه ايران بهره گيري كند و با ترويج اخبار واطلاعات جعلي و نادرست و ساير مواردي كه خود مصلحت بداند زمينه هاي لازم و موثر در تامين اهداف آمريكا عليه ايران را فراهم سازد. در طول تاريخ مداخلات سلطه گران در ساير كشورها كمتر مرسوم بوده است كه اهداف و برنامه هاي ضد مردمي عليه ديگران پيشاپيش اعلام شود لكن واشنگتن سعي دارد حتي از همين اعلام طرحهاي خود نيز بعنوان ابزاري براي جنگ رواني عليه ما استفاده كند. شبكه خبري « اي . بي . سي » گزارش مي دهد كه « سيا » روي اين طرح مخفيانه حدود يكسال كار اطلاعاتي و برنامه ريزي انجام داده و جزئيات آن به تاييد كاخ سفيد و ساير مراكز اطلاعاتي و اجرائي آمريكا كه احيانا ارتباطي با اين مقوله داشته يا خواهند داشت نيز رسيده است . به نظر مي رسد نيروي محركه اصلي در پشت اين طرح بايستي « ايپاك » لابي صهيونيستي فعال در آمريكا باشد كه مشخصا در ارتباط مستقيم با شبكه هاي رسانه اي صهيونيستي منابع بانكي و سرشاخه هاي اطلاعاتي صهيونيستي در گوشه و كنار جهان نيز هست "
سرمقاله نویس برای اینکه خود را توجیه کند مجبور شده است که چنین وانمود کند.که منظور وهدف خاصی نسبت به عملکرد دولت در کار نبوده است، بلکه هدف علنی کردن عمق توطئه ای است که رئيس جمهور از اقدام چند نفر ايراني بكمك بانكهاي داخلي براي تزريق نقدينگي به بازار مسكن بعنوان يك توطئه ياد مي كنند بفرض صحت موضوع در واقع به حساسيت و شكنندگي شرايط اقتصادي در بخش هاي مختلف واز جمله بازار مسكن اشاره دارند واز آن به عنوان توطئه نام می برد در صورتی که خود ایشان با واگذاری سهام بانک های داخلی به خارجیان در دام توطئه اسیر شده وچنین مجری آن شده است :
"هدف از بيان اين مطالب و تشريح جزئيات آن انتشار اهداف و برنامه هاي آمريكا و صهيونيست ها عليه ما نيست بلكه منظور اصلي اينست كه با شناخت سياستها و تاكتيك هاي دشمن درصدد خنثي كردن توطئه ها برآئيم و دستكم به تصميمات و اقداماتي دست نزنيم كه ابزارهاي مورد نظر دشمن را در اختيارش قرار دهيم و حتي براين اقدام خود نيز مباهات كنيم ! در چنين شرايطي و بويژه با در نظر گرفتن اهداف اعلام شده آمريكا براي متزلزل ساختن پول ملي و تخريب مناسبات اقتصادي ـ تجاري ما در سطح بين المللي ضرورت دارد در تصميمات و اقدامات منجر به صدور مجوزهاي خاص براي شروع فعاليت بانكهاي خارجي و موسسات مالي بيگانه در شبكه اقتصادي ـ بانكي كشور بويژه در بازار بورس قويا تجديدنظر شود. وقتي آقاي رئيس جمهور از اقدام چند نفر ايراني بكمك بانكهاي داخلي براي تزريق نقدينگي به بازار مسكن بعنوان يك توطئه ياد مي كنند بفرض صحت موضوع در واقع به حساسيت و شكنندگي شرايط اقتصادي در بخش هاي مختلف واز جمله بازار مسكن اشاره دارند و قبلا نيز همين اشارات را با تصريح بيشتري درباره نقش همين طيف افراد در بازار بورس داشتند و كاهش ارزش سهام و سقوط شاخص ها را به آنها نسبت مي دادند. دولت نهم تا چه اندازه به اهداف و نيات و برنامه هاي بيگانگان اطمينان دارد و يقين حاصل كرده است كه آنها انشاالله مطابق ذهنيت دولتمردان كنوني با مهرورزي و سعه صدر در خدمت آحاد مردم ايران عمل خواهند كرد"
سرمقاله نویس در ادامه به نیمه پنهان مأموریت افشا وروشن ناشده ی نفرات دستگیر شده ی مرتبط به مؤسسه ی جرج سوروس اشاره کرده است . این بخش پنهان البته شامل حال جناح حاکم می شود ودر دنباله به یک فقره پروند ی غارتگری اشاره است که ظرف 3 روزاینگونه 51 میلیارد تومان سوبادآورده بهمراه داشته است :
"هنوز كاملا روشن نيست آندسته از سرشاخه هاي ارتباطي « جرج سوروس » در ايران كه بعضا دستگير شده اند چه اندازه از ماموريت خود را انجام داده اند و تا چه ميزان در انجام كار خود موفق بوده اند ولي آيا واقعا قابل تصور نيست كه همين دو قلم اختلافاتي كه در بازار مسكن و بازار بورس رخ داد با شوكهاي بيشتر و در مقياس وسيع تر توسط همين عوامل از نوع داخلي يا خارجي آن مجددا تكرار شودفراموش نكنيم كه يك مفسد اقتصادي در يك فقره از اعترافاتش در دادگاهي كه قاضي آن وزير كنوني اطلاعات دولت نهم بود از يك شگرد ساده براي كسب درآمد پرده برداشت كه طي آن با دريافت 6 ميليارد تومان وجه نقد از بانك صادرات و خريد ارز خارجي توانسته بود ظرف 3 روز 1 5 ميليارد تومان سود كند و پس از 3 روز هم اصل وجه دريافتي از بانك را مسترد نمايد :"
در این بخش از مقاله ی افشاگرانه ی خود سرمقاله نویس به نقش زد وبندهای پشت پرده دلالان ولابی های برون مرزی یا کارچاق کن اشاره کرده و به نقش آنان پرداخته وبالاخره وظیفه ی آنان ورابطه اشان با کانال وسرپل های داخلی اشان راچنین تشریح کرده ست :.
"اگرچه ممكن است گفته شود نبايد از ورود بيگانگان به اقتصاد كشور بيهوده نگران باشيم زيرا ما هشياريم و همه چيز را زير نظر داريم ولي بايد گفت كه در خارج از كشور ابتدا سازوكار لازم براي نظارت غيرمحسوس و حتي محسوس و پيگيري فعاليتهاي اقتصادي همگان را ايجاد كرده اند و سپس درها را براي ورود بيگانگان به اقتصادشان گشوده اند و با نظارت دقيق و حساب شده اي كه اعمال مي كنند فرصتي براي تخطي هيچكس وجود ندارد. ولي ما در اينجا حتي براي نظارت و كنترل عملكرد خوديها هم مشكل داريم تا چه رسد به بيگانگان !خوبست براي آگاهي آن دسته از كساني كه نمي دانند خاطرنشان شود كه بانكهاي خارجي بيش از 1500 يورو وجه نقد تحويل نمي دهند و حتي تحويل هم نمي گيرند و اگر كسي مايل به دريافت بيش از اين رقم باشد بايستي دو روز زودتر اعلام كند تا برايش فراهم گردد و نكته مهمتر اينكه فرصت نظارت بر عملكردش مهيا شود. بعلاوه اگر بيش از اين مقدار به حساب خودتان يا ديگري واريز كنيد مبدا و منشا پول نقد شما حتما مورد سئوال قرار مي گيرد كه مبادا از طرق غيرمجاز و مسئله دار باشد. ملاحظه مي فرمائيد كه حتي قبل از ورود اعوان و انصار « جرج سوروس » به ماجرا هم اين فرصت براي جرج سوروس هاي وطني فراهم است و ممكن است انگيزه هاي ضدامنيتي و ضدانقلابي هم نداشته باشند و فقط براي مقاصد منفعت جويانه مي توانند از فرصتهاي طلائي موجود براي كسب درآمدهاي ميلياردي از راههاي به ظاهر قانوني استفاده كنند و هيچكس هم معترض آنها نشود كه نمي شود! سيستم هاي هشدار دهنده و نظارتي ما براي رديابي خطاكاران جز و آفتابه دزدها بسيار حساس عالي و بموقع عمل مي كنند و بايستي به آنها دست مريزادگفت ولي همين سيستم ها براي زير نظر گرفتن دانه درشت ها شديدا غيركارآمد غيرفعال و حتي بعضا همراه نيز بوده اند كه البته جاي شرمساري است "
سرمقاله نویس در پایان برای نیاز نبودن به تکرار تجربه ی ور شکستگی اقتصادی ومالی در ایران اینگونه از فرصت مناسب برای نظارت کامل در بخش های اقتصادی نظر داده است :
"اكنون فرصت مناسبي براي ملامت سيستم هاي نظارتي ما بويژه در بخش هاي اقتصادي ـ تجاري نيست ولي بدون در نظر گرفتن اين نقايص عمده و شديدا آشكار كه فقدان آن كاملا محرز است گشودن درهاي اقتصادي و شبكه بانكي و بورس كشور به روي بيگانگان خطاي عظيمي است كه درك ابعاد آن از هم اكنون ميسر است و نيازي نيست كه همچون مالزي به جرج سوروس ها فرصت دهيم و آنها هم سازي بزنند كه فردا صداي آن شنيده شود. چرا كه از هم اكنون محرز است آنها « رمق اقتصاد ملي » را هر آنچه باقي مانده همانرا هدف قرار داده اند!"
درخاتمه اینکه حال که میزان شکاف وتضاد واختلافات جناح ها به مرحله ای که رسیده است که با همه سانسوری اعمال می شود ولی اخبار واطلاعات مستند ی که درز می کند نشان می دهد که نزاع ورقابت های باندهای مافیائی جناح ها آنقدر گسترده شده است که بخش بسیار کوچک آن به بیرون درز می کند فاجعه انگیز است که مردم بیچاره ی ایران که 80% آنان در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند چه می کشند ودر مقابل چگونه در مدت 3 روز 51 میلیارد تومان توی کیسه ی یک نفر ریخته می شود که بدون شک اگر در رابطه تنگاتنگ با مسئولان بالاتر نباشد هرگزامکان چنین رقم نجومی غارتگرانه در کار نبود. هماگونه که افشا شده است که فقط بخش هائی از اطلاعات بیرون داده می شود که ضمن انحراف اذهان عمومی، در مورد رقیب می باشد وهر گز نه بهره ی آن نصیب مردم منتظر دریافت نان برتوی سفره ی خالی شان نمی شود، بلکه دقیقاً علیه ی آنان است . بنابراین این رژیم ضد مردمی ونامشروع نه هر گز با مردم روی
راست نبوده ونیست ونه اینکه دست از عوامفریبی ودروغ گفتن بر می دارد. کماآنکه اکنون فاش شده است که در مذاکره میان دو سفیر رژیم تروریستی آخوندی و آمریکا در عراق چه گذشته ودر مورد آزادی ایرانیان تبعه ی آمریکا وزندانی در زندان اوین چه رد وبدل شده است؟
هوشنگ - بهداد