چرا کفترهای پرقیچی واعزامی باند بازسازی شده سعید امامی علیه ی مخالفین فعال وگستاخ شده اند؟

چرا کفترهای پرقیچی واعزامی باند بازسازی شده سعید امامی علیه ی مخالفین فعال وگستاخ شده اند؟
خبر زیر که در سایت خبررسانی ديدگاه بازتاب داده شده است و توسط مأموران اطلاعاتی بد نام وزارت اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی در پاریس انجام گرفته است که درست در سالگرد تهاجم پلیس فاشیست فرانسه به مکان خانم رجوی و برخی از اعضای مجاهدین وشورای ملی مقاومت می باشد نشان دهنده ی ادامه ی همان سیاست ترور مخالفین در برون مرز از سوی باند سعید امامی در گذشته می باشد که اکنون به دلیل بقدرت بازگشتن این باند محفلی باز سازی شده، عوامل و اعزام شدگانش نیز گستاج ومهاجم شده اند وشعاع فعالیت خود را در کنار سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در داخل کشور و عملیات انفجاری و تروریستی عراق و برپائی جنگ داخلی در فلسطین ولبنان،اینان نیز تعقیب مخالفین در برون مرز را آغاز و گسترده کرده اند . همچنین ادامه ی همان سیاست خائنانه ی مذاکره ومماشات اروپا به خصوص کشور فرانسه می باشد که هنوز سیاست پلید امتیاز دادن برای دریافت باج های اقتصادی و تجاری ادامه دارد و اجازه داده شده است که آدم کشان وتیر خلاص زنان تعلیم وتربیت شده مأموران دست آموز برون مرزی وزارت بد نام اطلاعات به برون مرز اعزام شوند و به شیوه های جدید ماهیت کثیف وپلید تروریستی و آدمکشی خودرا به نمایش بگذارند.
بنابراین پرسش است که چگونه است کشور مهد دمکراسی فرانسه تبدیل به همان میدانداران چماقداران وعربده کشان وقداره بندان آدمکشی شده است که دانشگاهها را پادگان کرده ودانشجویان مخالف را ستاره دار وبازداشت واخراج می کنند؟ همینطور کپی برداری و الگوی همان شیوه ای می باشد که این روز ها از سوی نیروی انتظامی با عنوان اجرای طرح امنیت ملی در خیابان ها تهران وسراسر ایران با بهانه مبارزه با فساد اخلاقی و اجتماعی ومبارزه با بی حجابی به معرض نمایش گذاشته شده است که هدف ایجاد وارعاب ووحشت از طریق سرکوبگری سازماندهی سراسری می باشد و برخی از صحنه های عملرد ضد انسانی و برخورد وحشیانه نیروی انتظامی با زنان وجوانان در سایت های اینترنتی نیز وجود دارد که اکنون دامنه ی آن به پاریس و پیگیری مخالفین رسیده است.
پرسش است چرا در میان مقامات پلیس و دستگاه امنیتی و قضائی دولت فرانسه که مدتی پیش یک قاضی خریداری شده بنا بر فرمان سفارشی مجاهدین را به پول شوئی متهم کرده بود . اکنون پرسش نمی کند که هزینه های سفر این مأموران اعزامی بدنام وزارت اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی به پاریس یا سراسر جهان از کجا تأمین می شود؟ همانگونه که چرا کسی پاسخگو نیست که برای چه به این مزدوران وزارت بد نام آدمکش اطلاعات رژیم تروریستی مجوز ورود به پاریس داده شده است تا که اینگونه آزادانه بساط قمه کشی شعبان بی مخی و تیغ کشی حسین الله کرمی وتهاجم نیروی انتظامی رژیم تروریستی آخوندی این گونه نسبت به مخالفین در پاریس راه بی اندازند و خلاصه اینکه چرا باید نوچه وکفترهای پر قیچی آمرین وعاملین قتل های زنجیره ای این چنین آزادانه مخالفین رژیم تروریستی وبربرمنش وضد بشری آخوندی را تهدید نمایند؟
سئوال دیگرازهمان مدعیانی است که از این مزدوران به عنوان دگرا ندیشان وجدا شدگان از مجاهدین نام می بردند ودفاع می کردند. اکنون در برابر این جنایت چه دفاعی دارند که از خود بکنند؟ البته که کاملاً قابل پیش بینی بود که سکوت در برابر به خدمت درآمدگان مأموران ومزدوران برون مرزی وزارت بد نام اطلاعات می تواند دارای چنین ابعاد وعواقبی باشد. اکنون نیز تأکید می شود که سکوت کردن ومحکوم نکردن اعمال این مزدوران دامنه ی قمه کشی ها وتهدید کردن ها می تواند بس گسترده تر از این به شود. درست است که ابتدا ممکن است که تهدید فقط هواداران یک سازمان خاص را دربه گیرد به دلیل اینکه مبارزه و فعالیت گسترده افشاگرانه وضدیتی که با جنایتکاران حاکم بر ایران باشد ولی طبق تجربه ی 28 سال گذشته خیلی زود ترکش آن به همه ی مخالفین دیگر اصابت خواهد کرد. وبطور جدی جان همه پناهندگان سیاسی در خطر خواهد بود.

هوشنگ - بهداد
بیست و هشتم خرداد ماه سال 1386

خبر فوري حملهء عوامل رژيم با قمه به معترضين
علی ناظر

بنا به گزارش هاي موثق که هم اکنون به ديدگاه رسيده است:در جلسه اي که امروز وزارت اطلاعات در پاريس برگزار کرده بود، طرفداران رژيم جمهوري اسلامي با قمه به مخالفين رژيم جمهوري اسلامي حمله کردند. در اين تهاجم وحشيانه دو نفر از معترضين به فعاليت مزدوران رژيم (ديدگاه از نام بردن اين مجروحين به علل روشن امنيتي خودداري مي کند) به دست عوامل جمهوري اسلامي مجروح و هم اکنون در بيمارستان تحت مراقبت و درمان هستند.يکي از مهاجمان به نام محمد حسين سبحاني همراه با دو نفر ديگر توسط پليس با دستبند دستگير و به ادارهء پليس منتقل شدند. ديگر عوامل حاضر در صحنه شادانلو، فيروزمند، شمس حائري و قشقاوي و آن سينگنلتون.مزدوران و عوامل صادراتي و تربيت شدهء وزارت اطلاعات رژيم جمهوري اسلامي همان رفتاري را که با مردم ايران در خيابانهاي تهران و شهرهاي ديگر ايران مي نمايند، هم اکنون با پناهندگان سياسي در خيابانهاي پاريس انجام مي دهند.زمان آن رسيده که پناهندگان سياسي و فعالان حقوق بشر از تمام گرايشات سياسي، خواستار پيگيري فعاليت عوامل جمهوري اسلامي در خارج کشور شده و اکيدا از مقامات فرانسه و ديگر کشورهاي اروپا بخواهند که اين عوامل را شناسايي کرده و از فعاليت آنها جلوگيري به عمل آورند.ديدگاه ساعت 8 عصر 27 خرداد 1386
منبع: سايت ديدگاه