دلیل توطئه ها از عراق تا پاریس، علیه ی مجاهدین چیست؟. 31 خرداد - 86


دلیل توطئه ها از عراق تا پاریس، علیه ی مجاهدین چیست؟
با خبری که ستون جهت اطلاع نویس روز نامه ی جمهوری اسلامی ولی فقیه امروز مورخ 31 خردادماه خود بازتاب داده است که در مورد مجاهدین ساکن شهر اشرف در عراق می باشد که بخشی از آن اینگونه است"فراكسيون « ائتلاف عراق يكپارچه » كه اكثريت پارلمان عراق را دردست دارد روز سه شنبه اعلام كرد تصميم دارد ضمن پيگيري وضعيت سازمان تروريستي منافقين تلاش كند تا از طريق مصوبه پارلماني به حضور اين سازمان در عراق پايان دهد. به گزارش خبرنگار عصر ايران در بغداد اين فراكسيون در بيانيه اي كه سه شنبه آن را منتشر كرد توضيح داد : « پس از برگزاري نشست عصر روز دوشنبه سران اين فراكسيون در دفتر سيد عبدالعزيز حكيم گزارشي از مشاركت نيروهاي سياسي عراقي در كنفرانسي در مقر نيروهاي سازمان « منافقين » و مخالفت آن با قانون اساسي مطرح شد. »" در توضیح ونقد این سند می بایست گفت پس از اعزام چاقوکشان وزارت بد نام اطلاعات به پاریس وشکست مفتضحانه ی آنان که منجر به بار آوردن رسوائی دیگر برای وزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی ومزدوران چاقوکش وقمه بد ستش شده است . به خصوص اینکه صحنه هائی از اینگونه چاقو کشی های مزوران اعزامی چاقوکش مدعی فعالان حقوق بشر و فرهنگی خوانده شده که در تجمع درپاریس روز 17 ژوئن انجام گرفته شده است سیمای آزادی پخش نموده است که دقیقاً شبیه همان اعمال مأموران نیروی انتظامی در خیابان های تهران وایران می باشد که به نهضت مبارزه ی آفتابه ای معروف و مشهور شده است زیرا که با سلاح آفتابه ونقاب بر صورت زنان ودختران وشلاق زدن جوانان در جلوی چشمان مردم ایران روزانه ا ز سوی مأموران نیروی انتظامی مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. اینک مشابه آن بشکل دیگری از سوی مزدبگیرانش به حساب اکثریت فراکسیون پارلمان عراق، در دفتر محل کار آخوند عبدالعزیر حکیم دنبال شده است. ونکه گفته می شود به موازات جشن همبستگی با مردم عراق ومجاهدین در شهر اشرف، در دفتر عبدالعزیر حکیم نیز نشستی وجود داشته است و اطلاعیه ای انتشار داده شده است که در مورد پایان دادن به حضور مجاهدین در عراق در این اطلاعیه اشاره وتأکید شده است .
بنابراین باید افزود اکنون همان نسبتی که چاقوکشان در پاریس با سفارتخانه وکنسول های رژیم در خارج از کشور دارند و ارتباط مستقیمی که به سازمان تبلیغات اسلامی زیر نظر وزارت امورخارجه و وزارت اطلاعات بد نام رژیم تروریستی آخوندی دارند، آخوند عبدالعزیز حکیم هم این ارتباط را دارد وهمان اهداف علیه مجاهدین در عراق را دنبال کرده است . برای اینکه به حساب نمایندگان مزد بگیر ونفوذ داده شده درون پارلمان عراق ولی مرتبط با جماران و دارای ارتبط تنگاتنگی که با سپاه پاسداران می باشند ؛ معلوم است که باید اسامی این نمایندگان جزو همان لیست منتشره ی 32000 نفره مزد بگیرانی باشد که اسامی و مشخصات کامل اینان از سوی مجاهدین انتشار داده شده است. یعنی در حقیقت اینگونه نشست و صدوراطلاعیه صادر کردن ها به حمایت رسمی وعلنی از رژیم تروریستی آخوندی نه اینکه مرتبط می باشد، بلکه اثبات کننده این واقعیت است که عراق نه حیات خلوت جماران، بلکه بیان کننده ی این واقعیت است که رژیم تروریستی آخوندی تسلط کامل بر عراق وکار گذاران خود در عراق دارد که هر زمان که اراده کند وهر کاری که می خواهد در عراق انجام دهد سریع مأمورانش در عراق را برای اجرا نقش وارد صحنه می کند. حال این مأمورت وانجام وظیفه ها انفجارات حرمین امامان دهم ویازدهم در سامرا وتکرار مجددآن باشد. یا چه تأسیس زندان های مخفی در بغداد و دست به آدم ربائی زدن وشکنجه واعدام کردن آنان وترور مخالفین، حتی نمایندگان پارلمان در عراق باشد و یاچه صدور قاچاقی سلاح به عراق و صدور نفت از عراق باشد، یا چه به عنوان نماینده ی مردم و دولت وکشور عراق باشد که با سفیر آمریکا در عراق پای میز مذاکره می نشیند و یا چه بصورت علی دباغ باشد که سخنگوی دولت دست نشانده نوری المالکی نخست وزیر عراق است و.... یا صدور اطلاعه از سوی آخوند عبدالعزیز حکیم باشد.
سئوال است که مگر چاقو قرار است که دسته ی خودش را ببرد؟ مگر آخوند حکیم همین ماه پیش نبود که در همین ستون جهت اطلاع روزنامه ی جمهوری اسلامی با حالت تعجب برانگیزی گزارش خبری را بازتاب داده بود که پرسش کرده بود به نظر می رسد که این آخوند برای مشورت به آمریکا فراخوانده شده است که موجب موجی از نارضایتی های شیعیان عراق شده است . ولی دوروز بعد وقتی متوجه شد که بد جوری گاف داده است، زود خبر ومأموریت لو رفته را تصحیح کرد وخبر از عمل جراحی کردن سرطان روده آخوند حکیم در آمریکارا بازتاب داد . عجیب تر اینکه این آخوند بلافاصله پس از عمل جراحی خیلی زود وارد تهران شد و برای درمان ومداوای دوران نقاهت خود در یکی از بیمارستان تهران بستری شد ، سپس ولی فقیه و رفسنجانی و پاسدار احمدی نژاد به دیدار وی در بیمارستان رفتند . اکنون که دوران نقاهت ایشان تمام شده وبا هزینه ی بودجه ی بیت المال بهبودی کسب کرده است عازم مأموریت خود به بغداد برای ولی فقیه وسپاه پاسداران شده است .
باز هم سئوال است وقتیکه یک مهره ی دست نشانده اینقدر برای رهبر ولی فقیه وسایر رهبران ومقامات رژیم تروریستی آخوندی مهم می باشد که اینگونه تسهیلات وامکانات خدمت رسانی پزشکی وتبلیغی بهش داده می شود واین چنین رابطه ی نزدیک با رهبر ولی فقیه وسایر مقامات مملکتی دارد و رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق نیز می باشد که تأسیس شده ی همین رژیم تروریستی در ایران است که در زمان جنگ علیه ی حکومت صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق تشکیل شد .البته که رئیس اولیه ی آن آخوند هاشمی شاهرودی بود که اکنون از سوی ولی فقیه به رئیس قوه ی قضائیه انتصاب شده است وجانشین وی عبدالعزیز حکیم بود که اکنون مأموریت دیگری در عراق به نفع رژیم تروریستی آخوندی بر عهده ی خود دارد . زیرا که گفته می شود هیچ گربه ای به خاطر رضایت خدا مجانی موش نمی گیرد تاکه قرار باشد آخوند عبدالعزیز حکیم چنین کاری را بکند و یا متقابلاً آخوندهای حاکم بر ایران نیز حاضر باشند مفت ومجانی موش بگیرند . به خصوص اینکه ادعا دارند با بوش هم سر جنگ تمام عیار دارند.
بنا بر فرمان صادره و دیکته شده از سوی ولی فقیه به دفتر وشخص آخوند عبدالعزیر این اطلاعیه ای علیه ی مجاهدین منتشر شده است که مشابه ویادآور همان اطلاعیه های دادستان ضد انقلابی تهران و اسدالله لاجوردی علیه ی مجاهدین در ده ی سال های 60می باشد.
اکنون باز هم بیشتر پرسش است که مقامات و نیروهای نظامی آمریکا دیگر به دنبال چه سندی روشن ومستند تر از این می گردند تا که بدانند عراق دربست به اشغال تمام عیار رژیم تروریستی آخوندی در آمده است که نه به خاطر رودرروئی با آمریکا واخراج آنان از عراق وجایگزین شدن خودش سر جنگ دارد ونه اینکه در بستر این هدف عراق تبدیل به باتلاق کرده است وهر روز که می گذرد هم عراق بیشتر ویران تر می گردد وهم مردم بی گناه بیشتر عراقی کشته ومجروح می شوند، بلکه عراق تبدیل به صدور پایگاه اصلی تروریسم وبنیادگرائی به خاورمیانه شده است و تصمیم جدی حاکمان تهران وسپاه پاسداران بر این است تا نهضت باتلاق سازی عراق وسر زمین سوخته کرد ن لبنان را در خاورمیانه بسط وتوسعه دهند و آن راسراسری کنند.
بازهم برای یکبار دیگر تأکید می شود وتذکر داده می شود که اگر چنانچه دولت دست نشانده ی رژیم تروریستی آخوندی در عراق خیلی سریع برکنار نشود ودست جنایتکاران رژیم تروریستی و آخوندی در دخالت گری در امور داخلی عراق قطع نگردد و سیاست خائنانه ی مذاکره ومماشات غرب با رژیم تروریستی متوقف نگردد و هشدار محمود عباس رهبر دولت خود گردان فلسطین جدی گرفته نشود که افشا کرده است رژیم آخوندی با هزینه کردن مبلغ 250 میلیون دلار از طریق حماس جنگ داخلی در فلسطین بر پا کرد . البته که صاحب این نوشتار در گذشته پیرامون این دخالت گری و نقش جنگ آفرینی رژیم در فلسطین ولبنان اخطار کرده بود . بهر حال باید منتظر بود که مشکلات و معضلات مردم عراق وبحران سازی ها وناامن سازی ها وضریب دخالت گری های رژیم تروریستی آخوندی خیلی بیشتر از شرایط کنونی خواهد شد . زیرا که سپاه پاسداران بطور مستقیم پشت قضیه همه دخالت گری ها وبحران سازی ها جنگ افروزی ها می باشد . زیراکه سپاه پاسداران می خواهد هر طوری شده به سلاح هسته ای دسترسی یابد. چون پاسدار علی لاریجانی در جمع پاسداران بر عدم عقب نشینی پروژه ی هسته ای در دیدار خود با سولانا تأکید کرده ونقل قول نموده است که سولانا گفته است که اگر شما به پروژه ی هسته ای خود ادامه دهید و قطعنامه ی دیگر در شورای امنیت سازما ن ملل صادر شود شمادر داخل کشور با مشکلات روبروخواهید شد . ولی لاریجانی در دنباله افزوده است که کسانی از داخل هستند که این سیگنال ها را به اینان داده اند که اینان نیز چنین واکنش هائی را بازتاب داده اند . بنابراین با اعتراف پاسدار علی لاریجانی هم سرنخ دستگیری حسین موسویان به عنوان جاسوس هسته ای دولت های بیگانه مشخص شده است و هم اینکه معلوم شده است که چرا از وحشت وبرای جلوگیری از مشکلات داخلی اشاره شده سولانا می باشد که طرح امنیتی نیروی انتظامی به عنوان مبارزه با فساد اخلاقی واجتماعی و اراذل و اوباش و بی حجابی به اجرا گذاشته شده است و اخیراً قانونی از سوی نیروی انتظامی و قوه ی قضائیه ونمایندگان مجلس به تصویب رسانده شده است که جوانان ناراضی و اراذل و اوباش خوانده شده مفسدان الارض می باشند وحکم آنان نیز از قبل به عنوان محارب با خدا صادر شده که اعدام است . البته که هدف اصلی همه گیر کردن اختناق وارعاب سراسری در کشور است تاکه پاسخگوی مشکلات قید شده از سو ی سونالا باشد که پاسدار علی لاریجانی آن را در جمع سپاه پاسداران رله کرده است .
از سوی دیگر صنعت بحران سازی و صدور آن به برون مرز، آن بخش دیگر معادله ی ماندگاری رژیم تروریستی آخوندی بوده است که اکنون سپاه پاسداران آن را قهرآمیز وخونین کرده است و از طریق سفارتخانه های رژیم تروریستی در عراق و افغانستان ویمن وفلسطین ولبنان وحتی اروپا وپاریس دنبال می کند. زیراکه گفته شود می خواهد با گسترش اینگونه بحران های گوناگون برای آمریکا وغرب دردسر ایجاد می شود تاکه توان اجماع وتصمیم گیری قطعی در برابر پرونده ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی در شورای امنیت سازمان ملل به وجود نیاید. این سناریو را پاسدار حسین شریعتمداری با قطعیت بالا در یادداشت روز 30 خرداد خود برروی همین موضوع تأئید کرده وتحلیل داده است. پس بی جهت نیست که فرمانده ی ارتش رژیم تروریستی آخوندی بوش را تهدید کرده است که تا آخرین سربازانش را خواهد کشت که خبرش در صحفه ی اول امروز کیهان بازتاب داده شده است و خلاصه این همه فشارها وتوطئه دسیسه ها علیه مجاهدین از عراق گرفته تا اروپا وآمریکاو پاریس که گسترش یافته است نگرانی از وحشت سرنگونی می باشد. البته که مجاهدین وشورای ملی مقاومت تنها سازمان هائی بوده اند که هم اهداف وهم اسناد مخفی پروژه ی هسته ای رژیم را افشا کرده اندوهم اینکه با انتشار لیست 32000 نفره مزد بگیرانش در عراق نقش گسترده ی دخالت گرایانه اش در عراق را افشا و رسوا نموده اند. بنابراین جائی که مجاهدین جشن همبستگی با مردم عراق در شهر اشرف برپا می کنند که تعدادی از نمایندگان پارلمان عراق نیز در این جشن همبستگی شرکت نموده اند، طبیعی است که بی پاسخ نیست وروند توطئه ها ی چاقو کشی در پاریس و فشارها برای اخراج مجاهدین از عراق باید بخشی از واکنش تلافی جوایانه افشاگری های مستند مجاهدین باشد که اولین وآخرین توطئه علیه ی مجاهدین هم نخواهد بود.

هوشنگ بهداد
پنجشنبه 31 خرداد ماه سال 1386