بازهم وارونه گوئی وکتمان کردن حقایق وپاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن"


نقد وبررسی " به نام فتح به كام صهيونيست ها" روزنامه ی جمهوری اسلامی دو شنبه 4 تیرماه سال 1384
بازهم وارونه گوئی وکتمان کردن حقایق وپاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن"
یادداشت های روز های روزنامه ی پادگانی – اطلاعاتی کیهان که با قلم سربازجو پاسدار حسین شریتعمداری و همآهنگی و اتکای سپاه پاسداران تهیه وتنظیم می گردند و با ابزاز تقریباً زور سپاه پاسداران به ولی فقیه دست نشانده ی این ارگان فاشیستی سپاه پاسداران تحمیل وحقنه می شوند که البته ایشان هم چاره ای جز تسلیم و اجابت ندارد. ولی سر مقالات روزنامه ی جمهوری اسلامی همسوئی کامل با نکته نظرات ولی و بیت رهبری دارند. زیراکه برخی از قلمزنانش همچون علی اکبر ولایتی هستند که همشهری و مشاور امور بین المللی ولی فقیه هستند .مهمتراینکه هم منقلی ولی فقیه می باشند. بنابراین سیاست اتخاذ شده ی زنجیره ای و تبیین دخالت گری در امور داخلی عراق ولبنان وفلسطین وافغانستان که در سرمقالات این روزنامه بازتاب داده می شود رئوس وخطوط کلی سیاست مربوطه اش در بیت رهبری تعیین ومشخص وتهیه و تنظیم می گردد. سپس بطور مستمر در سرمقالات تعقیب می گردد واین سیکل از پس از اشغال نظامی افغانستان وعراق بدون وقفه ادامه داشه است که بطور شفاف نه اینکه اذعان بر نقش دخالت گرایانه در امور داخلی این کشورها دارد ، بلکه اعتراف آشکار به مسئولیت پذیری مستقیم در بحران سازی ها وآشوب و ناامن سازی ها وجنگ وخونریزی ودامن زدن به آن در این کشورها نیز می باشد. پس بی جهت نیست که سرمقاله از عراق روز گذشته امروز نوک قلم به سوی فلسطین ولبنان چرخانده شده است البته که همزمان که دادگاه مسخره دست نشده ی در عراق حکم اعدام برای 3 مقام در دولت سابق صدام حسین نیز صادر شده است. اکنون وظیفه ومأموریت سرمقاله نویس در راستای توهین وپرخاشگری به رهبران کشور های عربی واگذار شده است که در بستر ابراز واثبات نقش دخالت گری در عراق است که پس به دفاع برخاستن روز گذشته از نخست وزیر دست نشانده ی نوری المالکی در عراق ودر اثبات نقش دخالت گری در امور داخلی لبنان وفلسطین ونماینده ی آنان شدن می باشد ، که به سراغ متهمان به دخالت داشتن در طرح کودتای تعویض نخست وزیر دست نشانده ی عراق وحمایت از فلسطین کردن رفته است که چرا اجازه ندادند طرح کودتای حماس علیه ی فتح بطور کامل اجرا گردد که اینگونه به اینان پرخاشگری وتوهین شده واتهام سازشکاری وخیانت زده شده است :
"سازشكاران عرب و خيانتكاراني كه پرونده هاي همكاري آنان با اشغالگران صهيونيست آشكار شده ناگهان قهرمانان صلح و آشتي شده اند. قرار است شرم الشيخ امروز شاهد گردهمائي اضطراري حسني مبارك رئيس رژيم كمپ ديويدي مصر عبدالله پادشاه اردن محمود عباس رئيس تشكيلات نيم بند باصطلاح خودگردان فلسطين و ايهود اولمرت نخست وزير رژيم اشغالگر صهيونيستي باشد و اين مجموعه زمينه هاي عملي براي تكميل كودتا عليه حماس و مجلس ملي فلسطين را فراهم سازند. مطابق توافقات بعمل آمده قرار است ظاهرا اسرائيل به عقب نشيني هاي باصطلاح بزرگي در برابر محمود عباس دست بزند و چنين وانمود كند كه گويا امتيازات بزرگي داده است . بحث و تصميم گيري درباره تشكيل كشور مستقل فلسطيني پايان اشغال اسرائيل در كرانه غربي بيت المقدس شرقي و نوار غزه جزو رئوس اصلي اين اجلاس اعلام شده است"
در دنباله سرمقاله نویس بخشی از اتهامات محمود عباس را، اینگونه بیان کرده است:
"اگرچه قرار است در پايان اجلاس شرم الشيخ محمود عباس دست خود را بعنوان يك قهرمان بالا ببرد و « پيروز ميدان » معرفي شود اما اقدامات روزهاي اخير محمود عباس و جناح فتح به قدري شرم آور است كه ديگر جائي براي پذيرش ادعاي قهرماني اين جناح جنايتكار باقي نمانده است ."
جالب است باوجود اینکه مقامات رژیم تروریستی آخوندی ادعا می کنند در امور داخلی سایر کشورهای همجوار ومنطقه هر گزد خالت نمی کنند ولی سرمقاله نویس در ادامه در کسوت نماینده تام وتمام مردم فلسطین ظاهر شده وبه عنوان سخنگوی حماس اعلام کرده است که حماس همچنان نه در برابر ابو عباس و فتح می ایستد، بلکه حتی اگر اسرائیل عقب نشینی کند بازهم نه اسرائیل را به رسمیت ی شناسد ونه اینکه دست از مبارزه برخواهد کشید:
"لكن امروزه با دولت حماس مواجهند كه با استواري كلام خود هيچ يك از عقب نشيني هاي ذلت بار فتح و دولتهاي قبلي از جمله به رسميت شناختن اسرائيل را نمي پذيرد و در ميدان عمل همچنان از پشتوانه هاي قانوني در مجلس ملي فلسطين و نزد افكار عمومي نيز برخوردار است .در واقع حتي باصطلاح عقب نشيني هاي اسرائيل اگر صورت بگيرد باز هم ربطي به سازشكاري محمود عباس و جناح فتح ندارد بلكه محصول مقاومت حماس و يكپارچگي ملت فلسطين از مواضع حماس است و سازشكاران خائن نبايستي به خود جرات دهند و با موج سواري تبليغاتي چنين وانمود كنند كه گويا صهيونيست ها را مجبور به اعطاي امتياز كرده اند. "
بازهم سرمقاله نویس در همسوئی کامل با همکار بازجوی شکنجه گر وپرونده سازش پاسدار حسین شریعتمداری در روزناه ی کیهان حرکت کرده است که روز گذشته در صحفه ی اول روزنامه ی خود خبر از بدست آمدن اسناد جاسوسی فتح با موساد اسرائیل داده بود . همینطورضمن تأئید کردن دلیل حمله به دفاتر فتح از جماران طراحی شده است و با بازگوئی وارونه اینکه ابو عباس طراح کودتا علیه حماس است البته باو فراموش کردن اهدائی مبلغ 250 میلیون دلار بیت رهبری به اسماعیل هنیه برای را اندازی این طرح کودتائی که اکنون کتمان شده است وباتهدید کردن ابو عباس وفتح ودفاع کردن از حماس اینگونه ابو عباس به جای حماس همکار دستگاه جاسوسی موساد وسیا خوانده شده اند:
"بعلاوه بايد پرسيد محمود عباس و جناح فتح چه اقدام مفيد و موثري را انجام داده اند كه توجيه گر عقب نشيني اسرائيل و اعطاي چنين امتيازاتي باشد فروپاشي دفاتر و مراكز امنيتي فتح و مراكز فرماندهي تحت نظر محمود عباس در روزهاي اخير پرده از روي همكاريهاي خيانت آميز محمود عباس و جناح « فتح » با صهيونيست ها برداشته و نشان مي دهد كه نه تنها فتح با اسرائيل در تعارض نبوده بلكه حتي بعنوان « خبرچين » و « عامل اجرائي اسرائيل » عمل مي كرده و در خوش خدمتي به اسرائيل آنچنان افراط كرده كه حتي صهيونيست ها را به حيرت انداخته است, مطابق برخي اسناد محرمانه و مداركي كه طي روزهاي اخير به دست جنبش حماس افتاده سازمانهاي امنيتي تحت نظر محمود عباس براي « سيا » و « موساد » براي سالها به جاسوسي و خبرچيني مشغول بوده و حتي به نيابت از آنها وارد عمليات مي شده اند. "
در بخش دیگر مقاله عجیب سرمقاله نویس دست به خود زنی وفرافکنی زده است . چونکه همه می دانند کار 24 ساعته ولی فقیه ورفسنجانی سنگر منقل وتریک است و هنوز فراموش نشده است که در زمان رئیس قاضی القضات بودن آخوند اردبیلی بود که اعتراف شد با صدور محموله های مواد مخدر به اروپا ودریافت تسلیحات نظامی شد و چندین سال است که از طریق کشت خشخاش در دره ی بقای زیر کنترل حزب الله لبنان وسوریه مواد مخدر تولیده شده برداشت وبا فروش آن کانال استفاده ی مالی حزب الله شده است . ودر شرایطی از ایران از طریق مرز ایران وعراق روزانه زوار به عراق اعزام می شوند مثل ریگ مواد مخدر منتقل می شود که خیلی هم از دلالان مواد مخدر دستگیر و در عراق زندانی شده اند .ولی اکنون سرمقاله نویس از تجربیات 28 سال گذشته سران رژیم تروریستی آخوندی بهره جسته و تجربه وعنملکردش را چنین به رقیب فلسطینی خود نسبت داده است :
"تجارت مواد مخدر و انتشار اسكناس هاي تقلبي بهمراه طيف وسيعي از اقدامات شرم آور ديگر جزو افتخارات جناح فتح است كه همواره دچار افراط و تفريط بوده است ناگفته پيداست كه كودتاي جناح فتح و محمود عباس اگرچه بنام آنها صورت مي گيرد ولي به كام اشغالگران صهيونيست است و يكبار ديگر نقش مستقيم صهيونيست ها را درقالب دولت خودگردان برسرنوشت فلسطيني ها حاكم مي نمايد.."
سرمقاله نویس همانگونه که خاموشی اتخاذ کرده است واز بیان حضور اسمایل هنیه با ولی فقیه ودریافت مبلغ 250 میلیون دلار هدیه در جماران چشم پوشی کرده است . از ترس تف وتاق و ریش شدن نیز ترجیح داده است که اشاره به سفرپاسداران غلامک وگماشته ولی فقیه به امارات نکند که چگونه از موضع ذلت وخواری پیشنهاد عادی شدن رابطه با مصر شد وباز گشائی سفارتخانه های دو کشور شد که البته طرف مقابل نپذیرفت . ولی اکنون با وقاحت آخوندی اینگونه طلبکار وپرخاشاگر شده وتوهین کرده و دشمنی وکینه ی خودعلیه ساف وحماس را به نمایش گذاشته است:
"ـ موضوع شرم آور در اين ماجرا آنست كه هر جا خيانتي عليه ملت فلسطين صورت مي گيرد و قرار است رسميتي پيدا كند نقش مستقيم رژيم كمپ ديويدي قاهره و رژيم منحوس شاه اردن با آن كارنامه مفلوك وشرم آور همچنان در فهرست مجريان و حاميان اين طرحهاي ننگين به ثبت رسيده است . رژيم قاهر رژيم مفلوك اردن و تمامي سازشكاران شروري كه فكر مي كنند براي هميشه مي توانند بر خيانتهاي خود سرپوش بگذارند بدانند كه بهرحال روزي پرده از روي خيانت آنها نيز برداشته خواهد شد. اگر امروزه اسناد و مدارك خيانت محمود عباس و مزدورانش در پيشگاه ملت فلسطين و دنياي اسلام فاش گرديده روزي هم اسناد خيانت آنها افشا مي گردد و ديگر جائي براي حركتهاي نمايشي و باصطلاح پيروزمندانه باقي نمي ماند. اگر محمود عباس و مزدورانش و اگر اسرائيل و حاميانش اين حركتها را براي تاثيرگذاري بر اراده و ديدگاه ملت فلسطين و ملتهاي مسلمان انجام داده و مي دهند بدانند و مطمئن باشند كه دقيقا به استناد همين بازيهاي رسوا راه سازش و خيانت سرانجامي جز ننگ و نكبت ندارد و راه پيروزي فلسطين جز با استقامت و شهامت و شهادت هموار نخواهد شد"
در خاتمه اینکه اینگونه برجسته کردن کینه ودشمنی هیستریک علیه جنبش آزادیخواهانه ی مردم فلسطین جدید نیست. زیراکه ریشه ی تاریخی دارد وپیروان خمینی نیز همان خط خمینی نسبت به فلسطین را دنبال می کنند. یعنی همانگونه که با اشغالگران افعانستان وعراق همکاری نزدیک کردند تا که قرارگاه های نظامی مجاهدین بمباران وخلع سلاح شوند ودر نهایت توانستند صدام حسین را در روز عید قربان بر دار کشند. در صورتیکه در میان کشورهای عربی این تنها صدام حسین بود که حامی اصلی فلسطینیان بود . اکنون نیز همان دستان وجنایتکاربا سیاست خائنانه ی دشمنی با پیروان زنده یاد یاسر عرفات می باشد که در زمان زنده ماندنش ده ها طرح ترورش را طراحی کرده بود دوباره علیه جانشینانش فعال شده اند. ضمن اینکه ایران کونتراها ونقش اسرائیل فراموش نشده است که کدام دستن ناپاکی در پشت پرده با اسرائیل در رابطه بود وچگونه کشتی حامل محموله تسلیحات نظامی که ظاهراً سپاه پاسداران از سواحل جنوب ایران به سواحل آبی فلسطین بارگیری شده بود به مأموران ساحلی اسرائیل اطلاع داد ه شد تا که تهاجم به کشتی کنند وبهانه داشته باشد به دفتر عرفات حمله ی نظامی کنند و وی را تا دم مرگش زیر کنترل ومحاصره نگه دارند که اکنون همان دستان و همکاران پنهان پشت پرده با اسرائیل دارند بطور وارونه فرافکنی می کنند . البته بیش از دیگران فلسطینیان می دادند که واقعیت یست و بی جهت نبود که ابو عباس انگشت اتهام کودتا از طریق حماس را به درستی تشخیص داد وآن را به سوی جماران نشانه رفت که اکنون اینگونه واکنش فرافکنانه ی سرمقاله نویس را به دنبال داشته است .

هوشنگ – بهداد
دو شنبه 4 تیرماه سال 1384