اعتراف به سناریو وسند سازی برای کنار گذاشتن خاتمی در نمایش انتخابات.2 تیر"

نقد وررسی "نادم يا طلبكار ؟!"( يادداشت روز) روزنامه ی کیهان شنبه 2 تیر ماه سال 1386" اعتراف به سناریو وسند سازی برای کنار گذاشتن خاتمی در نمایش انتخابات"
گفته می شود وقتی وارد مغازه سلمانی می شوی، اول نگاهش به سر مشتری می ا فتد که چگونه اصلاح شده است؟ یا اینکه اگر کسی به مغازه خیاطی برود، خیاط ابتدا نگاه به کت وشلوارش می کند که چه پوشیده و بعداً سلام وعلیک می کند ؟ یا هنگامی که کسی وارد کفاشی شود ابتدا کفاش کفش هایش را نگاه می کند سپس سلام وعلیک با وی می کنند . یعنی اینکه هرکس فکر شغال خویش وارتقای آن می باشد. بنابراین اگر یک پاسدار ا طلاعاتی که سابقه ی بازجوئی و شکنجه گری و اعتراف گیری وابراز ندامت گرفتن در سیاهال ها دارد و جزو تیم وباند محفلی تروری بوده است وهمکاری نزدیک داشته که در کنار سعید امامی بوده که مخالفین ودگر اندیشان را سر به نیست می کرده و می کشته است و اکنون در کسوت روزنامه نگاری قلم بر دستی می کند و بطور مستقیم و مستمر از مجموعه ی این تجربیات گذشته ی خود بطور روزانه استفاده می کند ودست به پرونده وسناریوی سازی برای مخالفان ودگر اندیشان وحتی خودی ها می زند واساساً غیر از این حرفه وتخصص دیگری ندارد . بنابراین معلوم است که نمی توان غیر از این انتظار دیگری داشت که نسبت به سفر خاتمی به روم ودست دادن ایشان با چند زن بی حجاب ایتالیائی که کافر نامیده شده اند ایشان خموش نشیند و واکنش نشان ندهد و نباید غیر از عنوان انتخاب شده "نادم یا طلبکار؟" برای یادداشت روز خود برخورد کند .البته نادم خاتمی است وطلبکار نیز خودش می باشد به خصوص اینکه اگر این مسئله ندامت گرفتن مر بوط به تبلیغات نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم وریاست جمهوری دوره ی دهم باشد و رقابت سختی هم میان جناح غالب با جناح مغلوب وجود داشته باشد که ضریب حساسیت را مضاعف می کند. بنابراین از سوی دیگر خاتمی که زیر تیغ پرسشگریست اشراف کامل به اهداف وتخصص وحرفه ی پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری دارد. زیراکه در زمان دوره ی اول ریاست جمهوری خودش بود که یاران آدمکش وهم تیم وی را که در باند محفلی سعید امامی در قتل های زنجیره ای نقش داشتند را افشا کرده بود وضمن نام بردن از آنان بنام غده ی سرطانی و گروه خود سر نفوذ کرده در وزارت بد نام اطلاعات آنان را پاک سازی کرده بود. پس خاتمی به وضوح می داند که این پاسدار باز جو چگونه درشرف انتقام کشیدن می باشد وبرایش دام مهلکی تدارک دیده است و راهی جز تکذیب کردن ندارد. همانگونه که پاسدار حسین شریعتمداری که همچون گربه ی گرسنه ای می ماند، که بو کشان خودش را به گوش رسانده است . می داند که نباید معلوم است که به این سادگی ول کن ماجرا باشد ودر برابر تکذیب کردن خاتمی که مدعی شده این تصاویر واقعی نمی باشد و کار مخالفان برای تخریب کردن چهره ی سیاسی ایشان می باشد کوتاه بیاید. بنابراین پاسدار باز جو حسین شریعتمداری سر کلاف علیه ی خاتمی وهمرانش را باز کرده است و بطور مسخر آمیزی چنین برایش آرزو کرده است که ایکاش رئیس جمهوری 8 ساله دوره ی اصلاحات با زنان ایتالیائی دست نداده بود ودر دنباله فاکت از همراهانش ودفتر ایشان فاکت اعتراف وتناقض آمیز چاشنی کرده است :
"دو هفته بعد از انتشار يك فيلم 5/6 دقيقه اي كه آقاي خاتمي رئيس جمهور سابق را در حال دست دادن با تعدادي از زنان و دختران ايتاليايي نشان مي داد، ايشان طي سخناني در جلسه «بنياد باران» آنچه در فيلم مورد اشاره آمده بود را تكذيب كرده و اعلام كرد «با هيچ زني مصافحه نكرده است» و روزنامه هاي وابسته به مدعيان اصلاح طلبي تكذيب آقاي خاتمي را با تيترهاي درشت و عكس هاي تمام قد در صفحه اول خود جاي داده و كوشيدند انتشار آن فيلم 5/6 دقيقه اي را به مخالفان آقاي خاتمي نسبت داده و در راستاي تخريب چهره سياسي ايشان ارزيابي كنند!كيهان آرزو مي كرد كه آقاي خاتمي حرمت حضور 8 ساله خود بر كرسي رياست جمهوري ايران اسلامي را پاس داشته و با زنان و دختران ايتاليايي دست نداده باشد ولي علاوه بر فيلم ياد شده كه احتمال مونتاژ آن تقريبا صفر است، برخورد چندگانه و متناقض آقاي خاتمي و اطرافيان ايشان نيز- با كمال تاسف- ترديدي باقي نمي گذارد كه اين اقدام مغاير با ارزش هاي اخلاقي و ديني اتفاق افتاده است و...كيهان درپي آن نبود كه بار ديگر به اين ماجرا بپردازد و اگر آقاي خاتمي و اطرافيان ايشان فقط به تكذيب ماجرا اكتفا مي كردند، ضرورتي براي بازپرداخت نبود، اما آقايان به جاي شرمندگي از آنچه اتفاق افتاده است، طلبكار هم شده اند و سعي دارند از اين عمل خلاف اخلاق نيز عليه اصولگرايان بهره گيري سياسي كنند كه بايد گفت؛"
پاسدارحسین شریعتمداری درد نباله ضمن دراز کردن خاتمی و همراهانش در سفر ایتالیا به خصوص صادق خرازی به سراغ روزنامه های اصلاح طلبان از جمله هم میهن رفته است واز یک روحانی دوم خردادی در این مورد نقل کرده است که تلاش کرده موضوع دست دادن خاتمی را ماستمالی کند، هم این آخوند وهم خاتمی وهم روزنامه ی هم میهن کرباسچی را اینگونه بر زیر پرسشگری وسئوال برده است :
"- بعد از انتشار فيلم و اعتراض هاي گسترده مردم، روزنامه هم ميهن در شماره 27/3/86 خود طي يادداشتي به قلم يكي از روحانيون- از روحانيان وابسته به حلقه كيان- كوشيده بود مصافحه آقاي خاتمي با زنان نامحرم را براي «حفظ آبروي اسلام»! ضروري قلمداد كند. روزنامه هم ميهن در اين يادداشت آورده بود «مسئله حرمت دست دادن با زنان در كشوري كه جزو عرف و عادات آن كشور به حساب مي آيد مورد اتفاق فقها نيست...اگر اجماع فقها چنين كاري را به عنوان اولي حرام بدانند ولي براساس مباني فقه شيعه، گاهي ترك چنين كاري- يعني دست ندادن با زنان نامحرم- كه به توهين به طرف مقابل يا وهن به دين منجر مي شود دچار اشكال است»!همين روزنامه تاكيد كرده بود كه دست دادن آقاي خاتمي با زنان نامحرم مصداق «حكم ثانويه» و انجام آن ضروري بوده است!... و نمونه هاي ديگري از اين نوع اظهارات و نوشته ها كه شرح آن به درازا مي كشد."
در بخشی دیگر پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز خود از ابراز ندامت یا طلبکاری اصلاح طلبان گفته است که یاد آور تجربیات ربودن 3 رهبر مسیحی و مثله کرن آنان و انفجار در حرم امام رضا می باشد که به وسیله ی تروریست های آدمکش وزارت بدنام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی انجام شد بود و به مجاهدین نسبت داده شده بود وطبق تجربه ای که از راه اندازی کاروان عاشورا از سوی باند سعید امامی دارد که در روز دوم خرداد سال 76 بود. بعید نیست که خاتمی راست بگوید واین فیلم هم کار همان عوامل وابسته به تیم بازسازی شده ی سعید امامی باشد تا که پاسدار حسین شریعتمداری بتواند اینگونه خطاب به مدعیان بگوید که به جای طلبکاری کردن می بایست که ابراز ندامت و پشیمانی کنید :
" نكته حيرت انگيز ديگر آن كه مدعيان اصلاحات در بازي جديد خود به جاي ابراز ندامت، برخوردي طلبكارانه هم دارند! و طوري سخن گفته و مي نويسند كه انگار فيلم مزبور را اصولگرايان تهيه كرده اند. اين در حالي است كه فيلم مورد اشاره را شخصي به نام «اورما» از اهالي شهر اودين UDINE ايتاليا از مراسم مصافحه آقاي خاتمي تهيه كرده است و بسياري از دلسوزان اسلام و انقلاب آرزو مي كردند كه ماجرا صحت نداشته باشد ولي متاسفانه «خود غلط بود آنچه مي پنداشتند»."
پاسدار حسین شریعتمداری در دنباله ی یادداشت روز اثبات کرده است که توانسته است دسترسی به مدرک تصویری دست یابد که از طریق حامیان بروز مرزی باند بازسای شده ی سعید امامی و همینطور با استفاده از آخوند روح الله حسینیان وکیل مدافع سعید امامی ا مکان پذیر شده است که مسئول در اختیار داشتن اسناد ساواک وساواما می باشد و این سندی را ضمیمه سند دست دادن خاتمی با زنان ایتالیائی کرده است که در سالهای 70 ایشان در فرانسه در پای میزی بوده است که مشروب سرو می شده است واینگونه هم خاتمی و هم حامیان مطبوعاتی آن موقع خاتمی را زیر سئوال برده است:
"گفتني است كه در اواخر دهه 70 عكس هايي از آقاي خاتمي در كنار ميز شراب همراه اطلاعيه اي با امضاي «جمعي از اعضاي انجمن اسلامي برادفورد انگلستان» توزيع شد كه نگارنده بعد از بررسي متن اطلاعيه و عكس هاي منتشر شده، طي يادداشتي با ارائه دلايل و اسناد غيرقابل انكار از جعلي بودن آن خبر داد و انتشار آن شب نامه را انتقام دشمنان از آقاي خاتمي ناميد كه به علت سرو مشروبات الكلي حاضر نشده بود در ضيافت شام رئيس جمهور وقت فرانسه شركت كند. در آن هنگام تمامي مدعيان حمايت از خاتمي به رغم روزنامه هاي فراواني كه در اختيار داشتند- و دارند- مهر سكوت بر زبان و قلم خود زده بودند و شايد بدشان نمي آمد كه آقاي خاتمي آنگونه معرفي شود!در ماجراي اخير نيز، اگرچه فيلم 5/6 دقيقه اي را روي سايت هاي خارجي ديده بوديم ولي درباره آن سكوت كرديم و بعد از انتشار خبر، تنها به درج يك خبر ويژه اكتفا كرده و ابراز اميدواري كرديم كه ماجرا صحت نداشته باشد ولي دفتر آقاي خاتمي و اطرافيان ايشان با جوابيه هاي خود، شعور مردم را دست كم گرفته و برخوردي طلبكارانه داشتند و چاره اي جز افشاي واقعيت ماجرا باقي نگذاشتند."
بالاخره اینکه پاسدار حسین شریعتمداری هدف اصلی ونهائی سناریو سازی خودعلیه ی خاتمی را به معرض نمایش گذاشته است که بلی هدف این سناریو بهانه ی لازم دادن به اعضای دست نشانده ی شورای نگهبان است که مدرک داشته باشد که به استناد این مدارک دستشان باز باشد تاکه خاتمی را اینگونه رد صلاحیت کنند:
"- و بالاخره، تلاش اوليه آقايان براي توجيه فقهي! دست دادن با زنان و دختران نامحرم و چرخش بعدي آنها در تكذيب اصل ماجرا، اين احتمال را قوت مي بخشد كه آنان از رد صلاحيت آقاي خاتمي براي نمايندگي مجلس و يا كانديداتوري رياست جمهوري بيم دارند. اگر چنين باشد راهكار منطقي و ساده اي پيش روي است و آن دعوت از چند متخصص و كارشناس متعهد و مورد وثوق براي ارزيابي فيلم 5/6 دقيقه اي و اظهارنظر آنان درباره «مونتاژ» يا «واقعي» بودن آن است. اين بررسي ضمن آن كه راه را بر هرگونه سوءاستفاده سياسي و جناحي- از هر طرف كه باشد- سد مي كند، تكليف مردم و مراجع ذيصلاح را نسبت به صلاحيت افرادي كه به اين گونه اقدامات دست زده اند نيز روشن خواهد كرد."درخاتمه اینکه درست است که خمینی گفته بود که عقد اخوت با کسی نبسته است وخیلی از آن کسانی را که اعتراف کرده بود بیش از 20 سال که آنان را می شناسد خیلی راحت یا کنار گذاشت وخانه نشین شان کرد و یا زندان واعدام شان کرد همچنین خمینی گفته بود هر زمان که احساس خطر کند نماز وحج وروزه را تعطیل می کند . بنابراین اکنون که شرلیط رژیم تروریستی آخوندی بحرانی وخطری شده است و مقامات رژیم تروریستی آخوندی تأکید می کنند که سر و سوزنی از اهداف پروژه ی هسته ای خود عقب نشینی نخواهند کرد. به خصوص اینکه سپاه پاسداران تسلط کامل بر تأسیسات هسته ای دارد وبدون چون وچرا می خواهد دسترسی به سلاح هسته ای داشته باشد. بنابراین قابل فهم است که باید همه ی موانع کنار زده شود . پس همانگونه که اکنون باند باز سازی شده ی سعید امامی به مراکز اصلی قدرت خزیده ونفوذ کرده اند و همینطوری فرجه ومجوز فاطمه ی رجبی همسر غلامحسین داده شده است تا یک ریز رفسنجانی را افشا وبی ارزش وبی آبرو کند وخواهان خلع لباس خاتمی شود اکنون که موضوع خیمه شب بازی نمایش انتخابات مجلس هشتم و ریاست جمهوری دهم در پیش است ورقابت وتبلیغات میان جناح غالب ومغلوب بس جدی شده است وبه مطبوعات کشانده شده است که تنها اهرم تبلیغاتی باند های مغلوب دوم خردادی نیز می باشد وحضور خاتمی در جبهه ی اصلاحات می تواند خطر آفرین برای حریف باشد پس می بایست که برایش همچون رفسنجانی یا شنانامه توزیع شود یا اینکه اینگونه از سوی سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری در روزنامه ی کیهان پرونده گشوده شود. بنابراین همانگونه که در گذشته تذکر داده شده بود اکنون نیز تأکید می شود که هر چه زمان بیشتر به جلو برود و به تاریخ بر گزاری نمایش خیمه شب بازی های انتخاباتی- انتصاباتی نزدیک تر شود تضاد ورقابت ونزاع های بیشترجناحی وباندی تندرو تیز تر می شود واز اینگونه افشاگری هائی که اکنون علیه ی خاتمی شده است گسترش بیشتری خواد یافت.
هوشنگ –بهداد
شنبه 2 تیر ماه سال 1386