فرافکنی کردن برای نقش دخالت گری در عراق به دیگران نسبت دادن.جمهوری 22 خرداد


نقد وبررسی " عراق ; توطئه سه مرحله اي " روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 22 خرداد ماه سال – 1386
"فرافکنی کردن برای نقش دخالت گری در عراق به دیگران نسبت دادن!"
چگونه است عراقی که با توطئه وهمکاری رژیم تروریستی اشغال نظامی شد وعلناً به اشغال کامل رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران در آمده است ودولت نوری المالکی دست نشانده ی جماران وسپاه پاسداران می باشد که هرچه دستور از جماران برسد بدون چون وچرا اجرا می کند. رژیم تروریستی آخوندی این حق را دارد که در همه ی سطوح عراق مداخله کند .ضمن اینکه عراق را به باتلاق تبدیل کرده ،همچنین این کشوررا تبدیل به حیات خلوت خود و سرپل صدور بحران وبا جگیری وتوطئه وجنگ افروزی به کشورهای همسایه و خاورمیانه کرده است . ولی این حق را نیز یرای کشورهای همسایه ی عراق قائل نیست که آنان نگران افزایش این دخالت گری باشند وتصمیم بگیرند که از خودشان دفاع کنند و اگر چنانچه ابراز نارضایتی از عملکرد دولت دست نشانده ی عراق نمایند . با سناریو فضا سازی به طرح کودتای نظامی متهم می شوند . اگر اوقعاً ارتش عراق این توانائی را دارد که قادر است کودتا کند مفهومش این است که می بایست ارتش هم ناراضی از نقش دخالت گری رژیم تروریستی ووابستگی و دست نشاندگی نخست وزیر نوری المالکی به جماران وسپاه پاسداران باشد . هینطور دستش است که واین وضعیت عراق تاکی باید ادامه یابد وهر روز ه مردم بیشترعراقی کشته شوند وعراق ناامن وویران تر گردد تاکه میدان مانور رژیم تروریستی آخوندی برای باج گیری کردن از آمریکا و ترتیب دادن مذاکره و پیش بردن اهداف پروژه ی هسته ای اش باز شود و سرمقاله نویس هم با دفاع کردن از منافع واهداف سران رژیم تروریستی و سپاه پاسداران در عراق با ضربه زدن به نظامیان آمریکائی وناامن سازی عراق بپردازد وهمچون نخست وزیر دست نشانده ی عراق چون احساس نگرانی نسبت به خطر افتادن اهداف ومنافع رژیم تروریستی در عراق کرده است بنابراین به دنبال تکرار ورله نمودن سفارشات دیکته شده به نخست وزیر دست نشانده ی عراق می باشد که صحبت از کودتای نظامی ازسوی کشور های ترکیه ومصر و عربستان واردن کرده است . در صورتی که این کشور ها می باشند که خبر از کشف گروه های تروریستی مرتبط با رژیم تروریستی آخوندی در کشورهای خود کرده اند . پس بی دلیل نیست که اکنون نیز سرمقاله نویس از موضع فرافکنی ادعا کرده است که برخی از شیخ نشینان به عنوان دخالت آشکار کشورهای همسایه در امور داخل عراق از آنان چنین یاد کرده است:
". اين سند از دخالت آشكار برخي كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس در امور داخلي عراق از طريق به كار گرفتن برخي افراد فريب خورده عراقي با تطميع و اعطاي هداياي چندين ميليون دلاري پرده برمي دارد. افراد به كار گرفته شده كه بازماندگان ژريم بعث هستند با تحريك كشورهاي عربي منطقه به فتنه انگيزي تشديد بحران آشوبگري قتل بيگناهان و ايجاد جنگ ميان شيعيان واهل سنت را در دستور كار خود دارند."
سرمقاله نویس همچون نخست وزیر دست نشانده اش نه اینکه تصور شود که دل شان برای مردم وکشور عراق سوخته است، بلکه برعکس فقط نگران تغییر حکومت وقانون اساسی وقطع شدن دستان نفوذی جنایتکاران اعزامی از جماران در عراق هستند که چنین عراق را به ویرانه وقتلگاهی تبدیل کرده اند که بیش از نخست وزیر دست نشانده ی عراق سرمقاله نویس دچار وحشت ونگران شراایط موجود در عراق و حساب پس دهی عملکرد سران رژیم جنایتکاران در عراق شده است که مکمن است سرنوشت صدام نیز گریبانگیر خودشان را نیز بگیرد که چنین به عنوا ن نماینده ی مردم وسخنگوی دولت عراق شده و داد وهوار بر پا کرده است:
"همانگونه كه اظهارات صريح نخست وزير عراق نشان ميدهد هدف اصلي توطئه گران اينست كه ساختار حكومتي فعلي عراق كه بر قانون اساسي جديد اين كشور متكي است تغيير كند تا بار ديگر راه براي حاكميت اقليتي كه در طول 80 سال گذشته بر اين كشور حكومت ميكرد باز شود. به عبارت روشن تر هدف اصلي اينست كه دست اكثريت شيعه از حكومت عراق كوتاه و قانون اساسي بگونه اي دستكاري شود كه همه منافذ به روي اكثريت بسته شود."
بالاخره سرمقاله نویس در پایان مقاله ی خود اعتراف کرده است که تقریباً همه ی کشورهای همسایه ی عراق ناراضی از نخست وزیر دست نشانده ی عراق می باشند وخواهان تغییر آن هستند زیراکه عراق ناامن وآشوب زده با نفوذ ودخالت گری های روز افزون رژیم بربرمنش وبحران ساز وجنگ افروز آخوندی در امور داخلی عراق و این کشور را تبدیل به مرکز ثقل صدور بحران و بنیادگرائی به سایر کشورهای منطقه خود کرده است که هرروز بر ضریب سرایت بحران وناامن سازی به منطقه افروزی می شود . چونکه ارتباط به بحران هسته ای وتضاد ورقابت های داخل ایران دارد. بهرحال سرمقاله نویس کشور همسایه ودلایل تغییر نخست وزیر دست نشانده ی عراق را اینگونه گزارش کرده است :
"علاوه بر عربستان و مصر كه نخست وزير عراق از آنها نام برده بعضي كشورهاي ديگر منطقه مانند اردن نيز از اين تغيير حمايت مي كنند. نگراني آنها همانست كه شاه عبدالله دوم اردني سال گذشته تحت عنوان « هلال شيعي » از آن نام برد و بعضي مقامات سعودي و مصري نيز آنرا تكرار كردند. دولت آمريكا نيز مدتي است با دولت هاي اين كشورها در همين موضوع همنوائي نشان ميدهد و حاكميت اكثريت را در عراق به زيان اهداف استعماري خود ميداند. اظهارات بعضي از مقامات دولت بوش درباره لزوم تغيير قانون اساسي عراق و خرده گيري هائي كه نسبت به نوري مالكي دارند از همين همنوائي حكايت دارد.."
درخاتمه اینکه تأکید بیش از حد نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی عراق به عنوان کودتا وتوطئه دلایل خاصی دارد. اولاً اینکه چون این نخست وزیر می داند که چون دست نشانده ی رژیم تروریستی آخوندی می باشد وبه دلیل وابستگی زیادی که دارد نمی تواند با تروریست های اعزامی از ایران مبارزه کند ودر نهایت امنیت را در عراق حاکم کند . دوم اینکه می داند که دیر یا زود از پست خودش برکنار خواهد شد چون بسیار نخست وزیر ناتوان در همه سطوح می باشد وفقط فرمانبردار خوبی برای ولی فقیه می باشد . سوماً بدستور رژیم تروریستی با اینگونه جوسازی دامن زده می شود وهر جا از امکان کودتا وخنثی کردن آن گفته می شود تا که بتواند با دست باز دست به پاک سازی در ارتش و استانداری ها و سایر نهادهای دولتی بزند و در جابه جائی مهره ها بتواند مهره های مورد نظر رژیم تروریستی را جایگزین آنان کند که بیش از همه در استان های نوار مرز با رژیم تروریستی آخوندی این تغییرات انجام گرفته است به خصوص استان دیاله ی عراق را در بر می گیرد. بنابراین می توان گفت که آمریکا بسیار اشتباه کرد که تا کنون در برابر پیشروی رژیم تروریستی در عراق و عملکرد نخست وزیر و دولت ومهره های دست نشانده ی آن به ولی فقیه وسپاه پاسداران در عراق کوتاهی کرده است که اجازه داده شده است اینا ن بر سر کار بمانند و ریشه بداو ند وقدرت بگیرند و تشکیل باند وگروهای مافیائی آدمکش و سازمان وتشکل های شبه نظامی دهند تاکه دست به عمل تروریستی بزنند وصدام حسین رئیس سابق عراق را درروز عید قربان آنگونه بر دار کشند و اکنون بطور سیستماتیک کشته شدن سربازان و نظامیان آمریکائی در عراق در دستور کارروزانه تبدیل شده است .از سوی دیگر بموازات آن تأکید براخراج نظامیان از عراق می شود. چونکه عامل همه جنایات روزانه ی عراق وناامن سازی وخشونت گرائی در عراق معرفی شده است .
لذا باز هم تأکید می شود باید که هرچه زودتر می بایست نخست وزیر دست نشانده ی عراق کنار گذاشته شود . قانون اساسی این کشور تغییر کند تا جلوی ادامه ی حکومت مذهبی به خصوص نمونه وابسته والگوی رژیم تروریستی آخوندی در عراق گرفته شود . بالاخره باید همچون دوران صدام دست دخالت گری رژیم تروریستی آخوندی در عراق قطع گردد و به این بهانه ی مسخره ی که چون اکثریت جمعیت کشور شیعه می باشد وچون در ایران یک حکومت ضدبشری شیعه سرکار است. بنابراین این حق شرعی عرفی حاکمان جنایتکار برایران است تاکه بطور اتوماتیکی در عراق دخالت گری کنند ودست به جنایت بزنند. البته همانگونه که تذکر داده شد این فقط یک بهانه برای مشروعیت دادن به دخالت کردن در امور داخلی عراق می باشد . برای اینکه در امور داخلی فلسطین که شیعه نمی باشند در آنجا هم دخالت گری می شود وبه نزاع واختلاف میان ساف و حماس دامن زده می شود . چونکه این رژیم تروریستی آخوندی نیاز به صدور بحران از فلسطین ولبنان به اسرائیل ومنطقه وجنگ افروزی وبحران سازی می باشد تا که بتواند اهداف پروژه ی هسته ای خود را تعقیب کند . دلیل هم این است که تهران وجماران مرکز ثقل ام القرای کشورهای جهان اسلام خوانده شده است که رهبرش نیز ولی فقیه می باشد ، بازوی اجرائی برون مرزی اش هم سپاه پاسداران فاشیستی می باشد که از نظر شرعی ومذهبی تکلیف دخالت گری در امور داخلی سایر کشور ها را برای خود وظیفه دینی والهی می داند.
هوشنگ – بهداد
سه شنبه 22 خرداد ماه سال – 1386