سناریو وپروندی سازی جدید شریعتمداری علیه ی رقبای مغلوب دوم خردادی21 خرداد


سناریو وپروندی سازی جدید شریعتمداری علیه ی رقبای مغلوب دوم خردادی
در روزنامه ی کیهان مورخ 21 خرداد با عنوان "حسين شريعتمداري در گفت وگو با ايسنا : واژه «محافظه كار» ساخته بنياد سوروس با هدف تحريف مفهوم اصولگرايي است" به نکاتی اشاره شده است که تلاش شده است در این نوشتار به آنان پرداخته شود .البته قبل از آن می بایست چنین توضیح داده شود .هرچه زمان به برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات مجلس هشتم نزدیک تر می شود . سمت وسوی صف بندی وتبلیغات باندهای حاکم ومحکوم نسبت به هم دیگر تند وتیز تر ورادیکال تر می شود .
بنابراین بی جهت نیست که پاسدار حسین شریعتمداری برای بسط دادن افشاگری نیمه پنهان که پس از بازداشت وبازجوئی خانم لاله ی اسفندیاری در روزنامه ی کیهان شروع شد؛ اکنون شکل رادیکالتری به خود گرفته است وبی رحمانه افشاگری ها برخی از روز نامه نگاران و خبرنگاران وفعالان سیاسی جناح مغلوب دوم خرداد را در بر می می گیرد و بر زیر تیغ کشانده می شوند. البته پیش زمینه ی اقدام قبلی پاسدار حسین شریعتمداری به یادداشت روز شبکه ی خانه ی عنکبوتی 8 مهر ماه سال 83 باز می گردد که خود مکمل و چاشنی سیاست چندلایه وپیچیده وحرکت چراغ خاموش سپاه پاسداران می باشد که نتیجه ی آن به قلع وقمع و رد صلاحیت کردن نامزدان سرشناس ونمایندگان مجلس ششم از سوی شورای نگهبان شد ودر نهایت مجلس کنونی هفتم در اختیار اکثریت نمایدگان اصول گرای وابسته به باندهای مافیائی ولی فقیه شد که خود تبدیل به سرپل تبلیغاتی وبستر سازی پیروزی ریاست جمهوری دوره ی نهم گردید وبالاخره پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شد ونظام بک دست گردید. اما چون این پاسدار در برابر شعارها ووعده هائی که در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری خود داده بود، نتوانست اقدام کند و جامه ی عمل به آنان به پوشاند . بنابراین خیلی زود زمینه های ناتوانی وبروز شکست طرح های اقتصادی ومالی وبانکی دولت امام زمانی ایشان شروع شد وموجب بروز انتقادات وگسترده تر شدن آن در مطبوعات ونمایندگان جریان شکست خورده ی دوم خردادی ها شد. البته چون کانال اصلی حامیان این جریان لابی های بروز مرزی می باشند . به خصوص آنانی که در آمریکا مقیم می باشند. پس برای خنثی کردن همسوئی موج انتقادات درونی و پیوند خوردن آن با پشتوانه ی برون مرزی است که به اتکای اعزام برخی روزنامه نگاران حامی دوم خرداد به برون مزر رفته مرتبط است که در اینترنت فعال شده ند وپیوند با حامیان بروز مرز نشینان توده ای و اکثریتی وجریان جمهوری خواهان حلقه وخیمه زده پیرامون همین سایت های خبررسانی اینترنتی ورسانه ها وبلندگوهای استعماری همآهنگ شده اند .
ولی برای ضربه زدن با دستگیری رامین جهانبگلو وعلی اکبر موسوی خوئینی ها شروع شد که نماینده ی مجلس ششم بود . در دنباله اکبر گنجی برای آزادی اینان به خارج اعزام شد. پس از اینکه اکبر گنجی چند مصاحبه های پی در پی رسانه ای و رادیوئی کرد و درنهایت فراخوان 3 روز اعتصاب غذا به حمایت موسوی خوئینی ها ورامین جهان بگلو داد. ولی چون دستگاه فشار تبلیغاتی از د رون آنچنان سمبه اش قوی نبود که موفق به آزادی اینان از زندان در آن مقطع شود زیرا که باند بازجویان حسین شریعتمداری توانستند رامین جهان بگلو را به تسلیم وتوبه واعتراف بکشانند و وی را کاملا ً تخلیه اطلاعاتی نمایند. گرچه مصاحبه ها وفشارهای اکبر گنجی طرح کشاندن ایشان به تلویزیون را سوزاند؛ ولی پس از آزادی رامین جهان بگلو وی را به دفتر خبرگزاری دانشجوئی ایسنا اعزام کردند تا که در مصاحبه ی خود بیان کند که عنصری بلند پرواز وخودخواه وزیادی طلب و.... می باشد و اعتراف کرد که با دستگاه های جاسوسی بیگانه در رابطه بوده است و افزود از انقلاب مشروطه تا کنون روشنفکران ایران عاشق سفارت آمریکا وهمکاری با سازمان جاسوسی سیا بوده اند . در حقیقت باند محفلی سعید امامی وهمکاران حسین شریعتمداری اولین ضربه را برای مرحله ی بعدی وارد کرد و با دستگیری لاله اسفنداری وکیان تاجبخش وعلی شاکری بقیه ی اطلاعاتی که ضروری بود دریافت کرده است که حاصل آن در چند شماره نیمه پنهان روزنامه ی کیهان بازتاب داده شد. اکنون نیز به دلیل واکنش های جسته وگریخته ای که برخی از مطبوعات دوم خردادی از خودشان پیرامون این موضوع نشان داده یا نشان می دهند.بازجوی حرفه ای حسین شریعتمداری وارد میدان شده است وبا مصاحبه کردن با ایسنا دنبال همان سناریو و پرونده سازی را دنبال کرده است که از قبل پرونده ی آن را گشوده بود . پس اکنون نیز بی جهت نیست که در مورد باز کردن واژه «محافظه كار» مدعی شده است که این صطلاح برچسبي است كه از سوی بنياد آمريكايي- صهيونيستي سوروس براي جريان اصولگرايي حریف اصلاح طلبان جعل كرد تا که بقول پاسدار حسین شریعتمداری خاستگاه ظلم ستيز و عدالتخواهانه برخاسته از آموزه هاي نظام اسلامي آن را كمرنگ كند یعنی همان خاستگاه ظلم ستیی وعدالت خواهی مهرورزانه ای که عملکرد 28 ساله ی گذشته اش منجر شرایط حاکم کنونی شده است که سرمقاله نویس امروز روزنامه ی جمهوری اسلامی افشا کرده است که وزیر اطلاعات انگلیسی و آدمکش محسنی اژه ای چند سال یک فقره پرونده ی مفسد اقتصادی را رسیدگی ومحاکمه کرد که فقط در فاصله ی 3 روزه توانسته بود از طریق تبدیل ارز 51 میلیارد تومان به جیب بزند و اکنون نیز محرومان منتظر دریافت نان بر توی سفره های خالی اشان همچنن منتظر در صف انتظارایستاده اند.
بهر حال پاسدار حسین شریعتمداری مدير مسئول روزنامه كيهان در گفت وگو با ايسنا با تاكيد بر محتويات يكي از يادداشت هاي اخير روزنامه ی کیهان خود کرده و گفته است اين تقسيم بندي فقط براساس مواضع سياسي گروه هاست نه احوالات و ويژگي هاي شخصي. ممكن است يك فرد در اتخاذ مواضع سياسي، لائيك باشد و بيرون از مباني ديني موضع گيري كند؛ ولي در زندگي شخصي خود به مباني اسلام معتقد باشد. حسین شریعتمداری ضمن لودادن اینکه نویسنده ی یادداشت روز مذهبی ونیمه مذهبی وغیر مذهبی کردن خودش بوده که نام مستعار دیگری پای آن امضاء شده بود . از طرف دیگر نیز بند را آب داده است که در راستای کدام هدف یا سناریو و پرونده سازی کردن از قبل آن یادداشت تنظیم شده بود که اکنون اعتراف کرده است با اين حساب گروه هايي كه از آنها با عنوان غيرمذهبي ياد شده بود، آنهايي هستند كه در موضع گيري هاي خود به مباني مذهبي توجهي نمي كنند و در اين تقسيم بندي احوالات شخصي آنها مورد نظر نبوده است. پاسدار شريعتمداري در بخش ديگري از گفت وگوی خود با ايسنا در مورد حامیان جدائی دین از دولت اظهار داشته است تز استعماري جدايي دين از سياست دو حالت جداگانه دارد. حالت اول آن شكل متداول و شناخته شده اين تز است. يعني كساني كه به آن معتقدند مي گويند در ساختار سياسي يك نظام نبايد مذهب و مباني ديني دخالت داشته باشد. اين روش و ديدگاه در نظام هاي لائيك مشاهده مي شود و در داخل كشور نيز طرفداران اندكي دارد. پاسدار حسین شریعتمداری همچون خمینی و ولی فقیه کیلوئی فتوا صادر کرده و گفته کسانیکه خواهان جدائی دین از دولت و حکومت سکولار می باشند از تز استعماری دفاع می کنند. یعنی اینکه کشورهائی که در جهان همچون رژیم تروریستی آخوندی مذهبی نمی باشند یا در حقیقت دین را ابزار قدرت وسرکوبگری خود نکرده اند همه استعماری می باشند. برای اینکه چون ایشان با آقازاده و همکار سابقش مهدی خزعلی مدیر خبرگزاری فارس مسله پیداکرده است که چرا با عماد افروغ مصاحبه کرده و ایشان گفته است خمینی حقیقت گرا بود وولی فقیه مصلحت گرا می باشد .اکنون این خبر گزاری از سوی پاسدار حسین شریعتمداری در روزنامه ی کیهان مورد بدترین انتقادات قرار گرفته شده و کنون مثال زده وگفته است مانند انجمن حجتيه و برخي از گروه هاي ملي گرا و افزوده که البته اين حالت در در رژیم تروریستی آخوندی امكان بروز ندارد؛ چرا كه در قانون اساسي كه به رفراندوم نيز گذاشته و با راي بالا از سوي مردم تاييد شده، دين و سياست به يكديگر آميخته شده و عين يكديگرند. ووی تاكيد کرده كه دين و سياست عين يكديگرند نه آن كه دو مقوله جداگانه باشند.
پاسدار شريعتمداري با بيان اين كه تقسيم بندي هاي موجود در مورد احزاب سياسي در كشور نادرست است و با فرهنگ و عرف هم سازگار نيست، بنابراین واژه محافظه كاري برچسبي است كه بنياد سوروس آن را براي گروه هاي اصولگرا جعل كرد تا خاستگاه ظلم ستيز و عدالتخواهانه آن را كه برخاسته از اسلام ناب طالبانی ولی فقیه جماران نشین است بي رنگ جلوه دهد.
پاسدار شریعتمداری بدون آنکه توضیح دهد معنی شیفتگان قدرت وعاشقان خدمت یعنی چه وعاقبت آن پس از دوسال شیفتگان خدمت به کجا رسیده است وچه فرقی با این تعریف دارد؟ که ایشان ازمحافظه كار کرده واذعان کرده محافظه كار در تعريف و عرف سياسي به كساني گفته مي شود كه آرمان ثابت ندارند و براي كسب قدرت به راحتي تغيير موضع مي دهند و سازش مي كنند؛ در صورتي كه يك جريان سياسي مذهبي قبل از هر چيزي آرمان هاي ثابت و غيرقابل تغييري دارد و نمي تواند به هيچ وجه محافظه كار باشد؛ اما بنياد سوروس که مؤسس آن یک یهودی سرمایه دار آمریکائی می باشد وخیلی از دوم خردادی ها را به این مؤسسه وصل کرده است گفته براي اين كه جريان مذهبي را بدنام كند، نام محافظه كار را بر روي آن گذاشت. بالاخره پاسدار حسین شریعتمداری پس از تعریفی که از محافظه کار ارائه داده است در عرصه سياسي نیز تعریفی از چپ ارائه کرده است و گفته نام چپ را نسبت به برخي جريان ها و افراد مشاهده مي كنيم كه عملكرد و موضع گيري شان با آن چه در فرهنگ سياسي جهان شناخته شده است، متفاوت است؛ مثلا چپ ها، مخالف اقتصاد آزاد هستند و براي آنها يك تهمت بزرگ است كه بگويند طرفدار اقتصاد امپرياليستي هستند؛ ولي ما اينجا مي بينيم كساني كه نام چپ را يدك مي كشند به شدت طرفدار سيستم هاي اقتصادي كاپيتاليستي هستند. پاسدار شریعتمداری مرید سفت وسخت ظاهری خمینی قبل از آکه بگوید مگر خمینی نگفته بود نه شرقی نه غربی، برای چه ایشان آویزان به تعریف اصطلاحات از موضع فرهنگ وفلسفه ی غربی شده است گفته است يكي ديگر از ويژگي هاي تعريف شده چپ ها در فرهنگ و عرف سياسي، مخالفت با امپرياليسم است؛ در صورتي كه چپ هاي ما وقتي از مذاكره با آمريكا صحبت مي شود، آب از لب و لوچه شان راه مي افتد و به شدت طرفدار غرب و الگوهاي آمريكايي هستند. با توجه به اين تعريف شناخته شده بسياري از گروه هاي مدعي چپ در كشور ما نه فقط چپ نيستند، بلكه راست افراطي هستند.
شريعتمداري بدون آنکه پیرامون ادعائی که کرده است بگوید که سفیررژیم تروریستی در عراق برای چه با سفیر آمریکا در عراق مذاکره کرد یااینکه چرا قبل از وزیر آدمکش امور خارجه منوچهر متکی در کنفرانس شرم الشیخ حصور یافته بود وبا همتای آمریکائی خود سلام علیک ولبخند رد و بدل کرده بود ؟مدعی شده است با بيان اين كه ما براي تقسيم بندي گروه هاي سياسي خود به الگوها و تعاريف غربي نيازي نداريم و احتياجي نيست كه اين تعريف ها را به عاريه بگيريم، درباره جايگاه احزاب مذهبي، نيمه مذهبي و غيرمذهبي در كشور گفت: اكثريت يا قريب به اتفاق مردم ما براساس مباني مذهبي تصميم سياسي مي گيرند اما ممكن است تعدادي از گروه هاي سياسي اين چنين نباشند؛ گرچه طرفداران اين گروه هاي سياسي نيز بسيار اندك هستند و برخي از آنها سرلشگر بي لشگر هستند.
بالاخره اینکه پاسدار حسین شریتمداری این سربازجو وسناریو پرونده ساز حرفه ای با این تقسیم بندی که در یادداشت روز کیهان مطرح واکنون در گفتگوی خود با ایسنا برروی آن تأکید وپافشاری کرده است . ابزار جدید یا شمشیر داموکلسی می باشد ک می تواند بر گردن هر منتقدی فرود آید . اکنون نیز ترکش آن نصیب عماد افروغ نماینده ی اصول گرای مجلس شده است که به دلیل انتقاد از عملکرد ضعیف دولت نموده است از رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس کنار گذاشته شد ه و حتی از سوی نمایندگان حامی پاسدار احمدی نژاد به توهین وفحاشی و مرگ تهدید شده است. بنابراین همانگونه که تذکر داده شد هرروز که بر گزاری زمان نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم نزیک تر می شود شاهد برخوردهای مشابه ویا تهدید آمیز ورادیکالتر ازآن خواهد شد.
هوشنگ - بهداد
خرداد21 سال- 1386