فرافکنی برای دفاع از نخست وزیر دست نشانده عراق در بستر اهداف مشخص از جمله پروژه


نقد وبررسی" ایجاد تفرقه ميان شيعيان توطئه جديد اشغالگران عراق" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 3 تیر ماه سال 1386
"فرافکنی برای دفاع از نخست وزیر دست نشانده عراق در بستر اهداف مشخص از جمله پروژه هسته ای"
سرمقاله نویس وارونه گو قبل از اینکه توضیح دهد که نقش همکاری سران رژیم تروریستی آخوندی قبل از اشغال در با اشغال گران عراق چگونه بوده است وپس از اشغالگری چه نقشی را در عراق تعقیب و اجرا کرده اند ورابطه ی آخوند عبدالعزیز با آمریکا رژیم چگونه است وچه موقع بود که این آخوند به آمریکا سفر کرد ورفت درآنجا عمل جراحی سرطان روده ی خود را انجام دهد و درست چند روز پس از عمل از آمریکا به تهران سفر کرد ودر بیمارستانی در تهران بستری شد وسر یع مقامات ورهبر به دیدار وعیادتش رفتند . سپس به عراق اعزام شد تا که در نشست در دفتر خودش تشکیل دهد واطلاعیه ی نمایندگان وابسته به رژیم تروریستی آخوندی درپارلمان عراق صادر کنند که مجاهدین با ید از عراق اخراج شوند. ولی جالب است که امروز نیز در صحفه ی اول این روزنامه خبر تصویری از این آخوند جاسوس چند جانبه بازتاب داده شده است که به زودی عراق از نظامیان خارجی پاک سازی می شود . یعنی درست مشابه همین خبر و یا در حقیقت مکمل همین واقعیت است که سرمقاله نویس در ابتدای مقاله ی خود چنین آن را در مورد افزایش تلفات اشغالگران را تشریح وبسط داده است:
"درحاليكه تعداد تلفات نظاميان اشغالگر آمريكائي در عراق به مرز 3600 نفر نزديك مي شود مقامات آمريكائي همچنان از ضرورت ادامه اشغال اين كشور خبر ميدهند. در همين حال از عراق خبرهائي مبني بر تلاش آمريكا براي سامان دادن به يك كودتا عليه دولت مالكي و روي كار آوردن مهره هاي وابسته به واشنگتن مي رسد. براساس همين خبرها آمريكا با تحريك كردن بعضي گروه هاي شيعه عضو ائتلاف يكپارچه عراق تلاش مي كند در اين ائتلاف شكاف ايجاد كند و با تضعيف جبهه سياسي شيعه كه اكثريت مجلس و دولت عراق را دردست دارد راه را براي ساقط كردن دولت نوري المالكي هموار سازد. "
باید اذعان نمایم که من دیگر به خاطر ندارم که چند بار بطور مستمر در دو، سه سال گذشته در نوشتارهای خودتأکید وتذکر ویادآوری کرده ام که رژیم تروریستی بدون بحران سازی و صدور آن با تروریسم و بنیاد گرائی به نطقه قادر به بقای خویش نمی باشد و همیشه تلاش گسترده می کند که دسترسی به سلاح هسته ای داشته باشد. وتأکید شده که عراق به عنوان بهترین سرپل ارتباطی ونفوذ ومرکز اصلی پیگیری باج خواهی برای اهداف هسته ای و انتقال بحران به منطقه ی خاورمیانه است . این سیاست را از طریق دولت دست نسانده ی خود در عراق وشبه نظامیان وابسته به آن دنبال کرده است. عجیب بود که مقامات نظامی که در عراق حضور دارند فقط نظاره گر فراخوان های چپ و راست جماران وسپاه پاسداران بودند که چگونه در سر فصل های حساس وخطری مهره های خود درکابینه و دولت دست نشانده ی عراق را از طریق مسیر اتوبان بغداد – تهران به حضور پذیرفته می شدند تا که گزارش کار دهند ورهنمون ها دریافت کنند تابرای بیشتر باتلاق سازی وناامن کردن عراق بکار گیرند . تازه ایکاش دخالت گری وبحران سازی و اعمال تروریستی فقط به عراق ختم می شد و دست به ترور رفیق حریری نخست وزیر لبنان با کمک سوریه زده نمی شد و به بقول ولید جنبلاط رهبر مسلمانان دو روزی وحزب سوسالیست مترقی ونماینده ی پارلمان لبنان، این کشور به سر زمین سوخته شده برای بحران هسته ای رژیم تبدیل نمی شد . البته این که سپاه پاسداران نمی توانست با راه اندازی جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائیل، شرایط لبنان به اینجا کشانده شود که یک نماینده ی پارلمان لبنان باز ترور گردد و در ادامه ی آن شاهد جنگ خانگی در فلسطین نبودیم که از طریق حماس تعقیب وارجاع شده است. حال نقش دخالت گرایانه وخرابارانه رژیم تروریستی آخوندی در افغانستان ویمن وبحرین وسومالی وسودان بماند. با دولت فخیمه ی انگلیس هم کاری نیست. چونکه نقش جاده صاف کن وهموار سازی بیشتر نفوذ عوامل وسران رژیم تروریستی آخوندی در عراق را ارا کرده و با اصرار وپیگیری سیاست خائنانه ی مذاکره ومماشات اروپا با رژیم تروریستی آخوندی که پیرامون پروژه ی هسته ای است موجب فرصت سوزی برای رشد وتوسعه ی غنی سازی اورانیوم وباج گیری شده است . ولی اگر مقامات آمریکائی از همان زمان که تردد های مقامات دولت دست نشانده ی دولت نوری المالکی به تهران وجماران انجام می گرفت حساسیت نشان می دادند ودل خودشان را به لابی های فعال وفرصت ومفعت طلب پشت پرده در آمریکا واروپا وعراق خوش نمی کردند وآن زمان که شیخ حسن نصر الله ومقتدی صدر وشیخ عبدالعزیز حکیم واسماعیل هنیه به تهران می رفنتد ودر بیت جماان با خامنه ای دیدار داشتند و دلارها وپیام ها را دریافت وباز می گشتند دقت وتوجه بیشتری می کردند. مهمتراینکه با توصیه ی وزارت امور خارجه ی دولت فخیمه ی انگلیس اصرار بر ادامه ی نام سازمان مجاهدین خلق در لیست گروه سازمان های تروریستی توجهی نمی کرد . مطمئناً نه اوضاع عراق به اینجا کشیده می شد. نه خاورمیانه اینگونه دچار جنگ وبحران وخونریزی وناامنی می شد . نه فرصت برای پیگیری اهداف هسته ای رژیم تروریستی امکان پذیر می شد ونه سرمقاله نویس می توانست با افتخار از افزایش ارقام نظامیان آمریکائیان در عراق گزارش می داد ونه فرافکنانه عمکرد رژیم به خصوص انفجارات در حرم سامرا در عراق را به حساب نظامیان آمریکا واریز می کرد تااینکه بهانه برای دفاع وحمایت کردن از نخست وزیر دست نشانده نوری اللملی داشته باشد که برای دفاع علنی وماندگاری این نخست ویر در بستر مشخص واز پیش تعیین شده است که اینگونه به آن اعتراف شده است:
"يكي از ابزارهاي مورد استفاده آمريكائي ها براي ايجاد تفرقه ميان شيعيان واقعه انفجار گلدسته هاي حرم مطهر عسكريين است . اطلاعات مستند بدون ذره اي ترديد نشان ميدهند انفجار گلدسته هاي حرم مطهر عسكريين عليهماالسلام توطئه مشترك افراطيون وهابي و اشغالگران آمريكائي بوده است . اين تلاش تفرقه افكنانه چنين فهميده مي شود كه آمريكائي ها از راه هاي ديگر براي سرنگوني دولت نوري المالكي نااميد شده اند و اكنون به ايجاد تفرقه ميان خود شيعيان عراق براي رسيدن به اين هدف شوم خود روي آورده اند. . كارشكني در برابر طرح امنيتي مالكي و جلوگيري از موفقيت آن با دامن زدن به ترور اقدام ديگر آمريكائي ها بود كه با همدستي سني هاي افراطي صورت گرفت ولي باز هم منجر به سقوط دولت مالكي نشد. "
.در پایان اینکه سرمقاله نویس باز هم تأکید وتأئید کرده است که همه ی قصه وروضه خوانی ها وواونه گوئی وفراکنی کردن هائی که کرده است فقط در دفاع کردن از نخست وزیر حیات خلوت عراق می باشد که اینگونه در بست تمام جنایاتی که عوامل اعزامی و داخلی رژیم تروریستی آخوندی در عراق انجام داده وهنوز هم روزانه ادامه می دهند و همچنین همه دسیسه وتوطئه های گوناگونی که در عراق انجامی می دهد اینگونه همه را به حساب آمریکا در عراق واریز شده است.
"اكنون به نظر مي رسد آمريكائي ها درصدد پياده كردن چنان طرحي هستند. در اين مقطع اوضاع و شرايط داخلي عراق و منطقه تفاوت هاي زيادي با دوران گذشته دارد و به همين دليل هوشياري شيعيان و توجه به تجربه گذشته ميتواند توطئه اشغالگران را خنثي كند. رهبران سياسي و مذهبي عراق براي عبور از اين مرحله بحراني و حفظ وحدت و جلوگيري از تفرقه افكني اشغالگران مسئوليت سنگيني برعهده دارند."
در خاتمه اینکه باز هم تأکید می شود باید بر مبنای ضرب المثلی که گفته می شود ضرر از هر جا که جلویش گرفته شود بازهم منفعت است می بایست بدون درنگ وتأخیر و هرچه زود تر دولت دست نشانده ی نوری المالکی در عراق برکنار شود ویک دولت دمکراتیک وسکولار در عراق روی کار آید که هیچگونه رابطه ای با جماران نداشته باشد و البته که باید همه کانال های نفوذی رژیم تروریستی آخوندی در عراق قطع گردد تا هم آرامش ه عراق باز گردد و هم اینکه در دنباله بحران لبنان وفلسطین هم حل گردد . زیرا که سرچشمه وآبشخور صدور بحران سازی ها در لبنان وفلسطین وافغانستان ومنطقه ی خاورمیانه مرتبط به حضور فعال سپاه پاسداران و سپاه قدس و شبه نظامیان مقتدر صدر ولیست 32000 مزدبگیران منتشر شده در عراق است
.
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 3 تیر ماه سال 1386