"معجزه اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان 58 در تهران و مبارزه با شیطان بزرگ "

نقد وبررسی " آمريكا; تلاش ناكام " روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 20 آذرماه سال 1386
"معجزه اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان 58 در تهران و مبارزه با شیطان بزرگ "
اگر خمینی و انقلاب دوم بزرگتر از انقلاب اولش نبود . یعنی اینکه اگر در روز 13 آبان سال 58 آن طرح ریخته نمی شد تا که سفارت آمریکا در تهران اشغال شود که موجب سقوط دولت موقت مهندس بازرگان وخزیدن بقرت آخوندها هاشد وخمینی مدعی شد که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و حزب توده به خاطر همین اشغال سفارت آمریکا و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند را بر در ودیوارهای های شهر ها و روستاها نصب وآذین بند کرد وپاسداران به سلاح سنگین را نیز چاشنی و ضیمه اش کرد و با سر وهمه ی وجود این حزب مردم فروش و بی اراده و وابسته به روس ها به دنبال امام راحل ضد امپریالیست رفت و دفاع جانانه می کرد و در همین راستا ی سیاست حمایت کردن ازبارزات امام ضد امپریالیست در سازمان فدائیان نفوذ وآن را منشعب و سپس همچون جیگر زلیخا پاره پاره و منفل ومستحیلش کرد و بخشی از آن را به عنوان فرزند خوانده به دنبال پدر ناخلاف کشاند و شرایط آنگونه شد که اکنون رفسنجانی وخاتمی و حسن روحانی سوگلی های مورد نظر ودفاع اینان در کنار حسین موسویان سرپرست اسبق هیئت مذاکره کننده ی هسته ای در مظان متهمین جاسوس و خائن ومجرم هسته ای انگلیس شده اند. خلاصه اینکه اگر چنانچه این اشغال گری موجب سوژه وبهانه ی لازم وادامه دار برای حذف مخالفان ورقبا با اهرم وبهانه مبارزه با شیطان بزرگ اختراع نمی شد. نه هرگز امکان شانس بقای این رژیم آلوده وننگین بود ونه اینکه سرمقله نویس روزنامه ی متعلق به ولی فقیه قادر بود که یک خط در میان یا پشت سر هم هرروز مقاله و روضه وهذیان گوئی علیه ی آمریکا کند و به جای پرداختن به مسائل روز و بررسی علت عدم پرداخت مطالبات انباشت وپرداخت ناشده مردم در 3 دهه گذشته و بدون آنکه توضیح دهد که دلیل چیست هرروز تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها وفقر و بیکاری و... توسعه وافزایش می یابد. همینطور شکاف و فاصله ی طبقاتی میان اقلیت حاکم دارای همه ی امکانات وصاحبان ثروت های کلان وونومی بادآورده شده با اکثریت محکوم همه چیزاز دست داده بیشتر می شود.
طوریکه سرمقاله نویس بطور چنن مجدانه روزانه در مورد مسائل آمریکا مفسری می کند که گویا خبرنگار وتحلیل گر ومفسر ویژه ی یک روزنامه ی مهم آمریکائی می باشد که اکنون گزارش داده است رابرت گیتش وزیر دفاع آمریکا پس از شکست کنفرانس آناولیس عجولانه به خلیج فارس سفر کرد تا با رهبران کشورهای همکاری شورای خلیج فارس آمریکائی خوانده شده دیداری داشته باشد .البته مدعی شده است که رابرت گیتس نتوانست حرف هاي خود را جا بيندازد و شاهد همراهي اعراب منطقه با شيطنت هاي آمريكا باشد.
اما معلوم نیست که چراسرمقاله نویس توضیح نداده است برای چه رژیمی که ادعا دارد در حال جنگ با شیطان بزرگ می باشد، چراپاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور از خودش دعوت کرد تا که در اجلاس کشورهایشورای همکاری خلیج فارس حضور داشه باشد که بقول ایشان در بست حامی آمریکا می باشند؟میخره تر اینکه را اسدار احمدی نژاد با دعای فرج امام زمان در میان رهبران اهل سنت شروع به قرائت 12 بند یشنهادی خودکرد که گذشته موجب عصبی شدن سران ین شور ها ، روزنامه ی کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان با تیتر درشت خبری – تصویری در صحفه ی اول خود بازتاب داد حضور پاسدار احمدی نژاد در اجلاس شورای همکاری کشورهای خلی فارس دهن کجی به کنفرانس آناپولیس بودکه تصمیم داشت رژیم تروریستی را منزوی بود. حال بماند که حضور این پاسدار در این اجلاس درست نظر وبازده منفی واعتراضی در میان رهبران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس بر جای گذاشت . اما سرمقاله نویس تصویر مار کش ومار قالب کن ووارونه گو، بی خیال واکنش اعتراضی رهبران این کشور ها نسبت به اهداف هسته ای رژیم تروریستی آخوندی شده اند و با پاک کردن صورت مسئله درست آنگونه که خود خواسته مقاله اش را تصویر وترسیم کرده و ادعا کرده است که سران کشورهای منطقه ی خلیج فارس از اهداف آمریکا پیرامون کنفرانس صلح آناپولیس و ارزیابی اشان محور گزارش 16 سازمان ونهاد اطلاعاتی آمریکا در مورد پروژه ی هسته ای رژیم و معرفی این رژیم به عنوان خطر بالقوه ی منطقه موافق نکرده و روی خوش نشان نداده اند و مثل همیشه ماحصل این سفر وزیر دفاع آمریکا شکست برای آمریکا بوده ولی مثل سفر پاسدار احمدی نژاد به منطقه یک نوع یروزی برای رژیم تروریستی آخوندی می باشد و برای نشان دادن شکست آمریککا وبرجسته کردن آن بقول خودش مدعی شده است که با مروري بر واكنش اعراب در قبال 3 موضوع بايستي سفر « رابرت گيتس » به منطقه را ناكام و شكست خورده تلقي کرد . چرا كه در ميدان عمل گيتس با پاسخ هائي مواجه شد كه هرگز انتظار آن را نداشت. زیرا که فرستادگان آمريكا در كمتر موردي با چنين برخوردهاي صريح و آشكاري آنهم در كشورهاي عرب متحد آمريكا مواجه شده اند. اما در واب این ادعا باید گفت دیر یا زود نتیجه و حاصل همه ی اینگونه رور ها و خوش باوری ها وپیروزی های گذائی کسب شده برای رژیم تروریستیآخوندی در نشست آتی شورای امنیت وتصویب صدور قطعنامه سوم برجسته خواهد شد که تاچه اندازه اینونه نظر وتحلیل ها واقعی و یا بدور از آن بوده است.
بهر حال به نظر می رسد سرمقاله نویس روزنامه ی متعلق به ولی فقیه چون با بیت رهبری در رابطه وتردد روزانه می باشد گویا از دود و دم رایج و فراوان در بیت رهبری بوخوره ونشئه شده است که توانسته هذیان گوئی کند . برای اینکه فراموش کرده که خودش ابتدا ی مقاله تذکر داده است که رابرت گتش وزیر دفاع آمریکا به میان رهبران اعراب حامی کشور آمریکا در خلیج فارس سفر کرده است . از سوی دیگر در سرمقاله ی چند روز پیش بود که سرمقاله نویس پس از بازگشت سفر یک روزه ی پاسدار احمدی نژاد از حضور در اجلاس اخیر شورای همکاری کشورهای خلیج فارس ، هم خودش انتقاد به حضر احدی نژاد کرده بود وهم اینکه به موضع گیری سران این کشورهای انتقاد کرده بود که چرا نسبت به رژیم پروژه ی اهداف هسته ای تروریستی آخوندی ابراز خطر کرده اند . به خصوص ادعای مالکیت 3 جزایر کرده اند .ولی اکنون اینگونه خواب نما شده و شیپور را از در گشادش نواخته واین صدای ناهمآهن و ناموزون را بیرون داده است :
"مواضع اعراب منطقه در گذر زمان دچار تحولات گوناگوني شده و بر اثر فشارها و تهديدها و تطميع ها متغير بوده است لكن اين ابهام و ترديدها در مواضع اعراب منطقه از اهميت پاسخ محكم اعراب به آمريكا در مقطع كنوني چيزي نمي كاهد بلكه برعكس نشان مي دهد كه آمريكا در اين مقوله به حدي افراط كرده كه فرياد اعتراض و مخالفت متحدينش در منطقه را نيز برانگيخته است . اين وضعيت نشان ميدهد انتشار گزارش 16 مركز امنيتي آمريكا نيز نتوانسته اهداف مورد نظر را تامين كند و تحليل دلخواه آمريكا را در ذهن سران كشورهاي جا بيندازد. "
. در خاتمه اینکه همانگونه که در ابتدای این نوشتار اشاره شد همه ی این تناقض وهذیان گوئی ها و فراموش کردن بررس مطالبات مردم و دور زدن مسال اصلی مورد نیاز مردم و نادیده گرفتن سرکوبگری مسمتر روزانه از سوی نیروی انتظامی و عدم اشاره به فریادهای اعتراضی و بلند مرگ بر دیکتاتور و احمدی نژادعامل تبعیض و فساد و ما زن ومرد جنگیم،بجنگ تا بجنگیم دانشجویان، جزو همان معجزه گری اشغل سفارت آمریکا ومبارزه با شیطان بزرگ می باشد که اینگونه اعجاز می کند. که بطور آشکارا مبلغان رژیم بحران زده ونامشروع وجنگ افروز و غارتر وعوامفریب تحریف ری وکتمان حقایق می کنند.

هوشنگ – بهداد
سه شنبه 20 آذرماه سال 1386