نقد وبررسی " عبرت يا ترفند(يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهارشنبه 5 دیماه سال 1386
"چگونگی نفوذ وشل کردن خط کسری کمربند میان صورت ومخرج ونمایان کردن آثار وعلائم گلابزدگی ها"
گفته می شود که کمربند خط کسری یا خط خائل یا مرز میان صورت ومخرج می باشد که یک نوع توازنی را میان صورت ومخرج ایجاد می کند . اکنون که فضای ملتهب تبلیغات خیمه شب بازی مجلس هشتم مجلس ی وجود دارد. از سوی مبلغان وجارچیان تبلیغاتی حاکم فشار گاز انبری بر رقیب وارد می شود . بوریکه هرگونه که جریان مغلوب دوم خردادی تلاش می کند که کمربند را سفت ومحکم کند تا که با پاک کردن صورت مسئله وحفظ مخرج علائم برخی از گلابزدگی های ناشی از اتخاذ تاکتیک بیرون نریزد وهویدا نشود و رنگ زرد آشکار شده موجب لو رفتن تاکتیک و شگرد ها نشود. ولی سربازجو پاسدار خبره یادداشت روز نویس با تجربه، خیلی زود از رد گیری کردن آثار زردی های نمایان شده و وجود غضنفرهای گلزن تیم رقیب همچون آخوند کروبی آثار زردی های گلابزدگی را پیگیری می کند و زود به کمر بند گلابزده وشل شده می رسد وبا دستکاری کردن صورت و بازی کردن کردن با مجرج کسر همه ی نقشه وطرح رقیب را بر هم می ریزد تا که بقول خودش ترفند رقیب را برای عبرت آشکار کند. لذا با این دستکاری کردن صورت مسئله وبازی کردن با مخرج سراینگونه با نامه ی سرگشاده ی آخوند کینه جوی و قدرت وثروت پرست و تواب وسپای گوی زمان شاه کروبی علیه ی رقیب تند رو خوانده ی شده ی دوم خرادی ها مانور داده شده وترفند آنان را نقش بر آب کرده است :
"ديروز نيز نامه سرگشاده يكي از اعضاي شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در رسانه ها منتشر شد كه با حمله به رفتارهاي افراطي اكثريت مجلس ششم، آنان را تازه از راه رسيده هايي خطاب كرد كه با انحصارطلبي و مديريت هاي استصوابي براي رسيدن به هدفشان دست به هر كاري زدند و با هركس كه فكر مي كردند تابع آنان نخواهد شد، رفتاري جفاكارانه داشتند."
خلاصه طلبه پاسدار یادداشت روز نویس در ازای نقد کردن عملکرد رقیب شکست خورده، به موازات آن بدون آنکه ضمن انتقاد کردن به عملکرد اصلاح طلبان تند رو در زمان خاتمی را که تکرار وبه نقد کشانده است کوچکترین سخنی به برنامه ریزان هر روز یک بحران در دوران خاتمی کند ویا بگوید که سعید حجاریان بدست کی وبرای چه ترور شد؟ قتل های زنجیره ای چرا تدارک دیده شد وعاملان وآمرانش چه کسانی بودند ودر راستای چه اهدافی بود و بیشمار مورد های فراوان مشابه ی دیگر اشاره ای به شود. ؟ یا اینکه حتی به عملکرد وراندمان دولت مدعی عدالت محوری کنونی اشاره ی کند یا سخنی بگوید. یا اینکه بالاخره بگوید که سرنوشت بحران هسته ای چه خواهد شد. ولی با وارونه گوئی کردن و اتخاذ با همان سیاست فراموشکاری با آمریکا در اشغال افغانستان وعراق ونسبت دادن همه ی اقدامات تروریستی وبحران سازی وتنش و آشوب گری های برنامه ریزی شده در عراق ونسبت دادنش به نیروهای نظامی آمریکا در عراق، اکنون نیز عملکرد برنامه ریزان سیاست چراع خاموش یا کودتاگران خزنده وخاموش دربست عملکرد های خودشان را نیز ضمیمه ی عملکرد وموضع گیری های دو خردادی های تند رو خوانده شده گذاشته شده و به حساب اینان ریخته شده است و پس از مانور دادن با نامه ی سرگشاده ی کروبی به حزب مشارکت اسلامی وتبدیل کردن آن به ابزار تبلیغاتی واهرم چماق وفرود آوردن آن بر سر حزب مشارکت اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی هم پیمانش که چرا اهداف سکولار داشتند وبهمین مسیر حرکت می کردند تا که نظام را در نهایت به سکئلاریسم سوق دهند و در نهایت با نقل قول کردن و آویزان شدن به گفته ی ولی فقیه که اینان جاده صاف کن دشمن اند و با تجویز وتأکید کردن برخورد با این عاملین دشمن وجاه طلب ومبارزه کردن با اینان، بالاخره اینگونه جمع بندی کرده و توضیح وتشریح داده است :
"اگر نگاهي به پرونده برخي از اعضاي سازمان مجاهدين انقلاب و مشاركتي ها بيندازيم، به وضوح پرچمداري حركت هاي گوناگون افراطي را در ميان آنان مي بينيم. جرياناتي چون؛ چاپ نامه منسوب به سعيد امامي در روزنامه سلام و پيامد آن آشوب هاي خياباني 81تير و حضور و خط دهي بعضي از مسئولان وقت آن روز مثل معاون وزير كشور در جمع آشوبگران، توهين به مقدسات توسط آغاجري و حمايت بي قيد و شرط سازمان متبوعش و جمع افراطيون اصلاح طلب از وي، توهين به مقدسات ديني و اعتقادي مردم در روزنامه هاي وابسته به جريان افراطي كه تأسي به امام حسين(ع) در شهادت طلبي را نوعي نگرش خشونت گرايانه مي خواندند و يا زيارتنامه هاي آن حضرت را عاميانه و شامل انتقام گيري و اختلاف و وسيله كينه توزي شيعيان برمي شماردند و يا در جاي ديگر -نستجيربالله- گفتار حضرت فاطمه(س) را فاقد ظرفيت لازم براي الگوي زنان امروز معرفي مي كردند، كنفرانس برلين، جشن ايران زمين اهواز و از همه مهمتر ناكارآمد كردن قوه مقننه از طريق گذراندن وقت مجلس به مباحث تند سياسي كه تا سرحد تحصن و تعطيلي مجلس پيش رفت و دهها نمونه ديگر.افراطيون سعي داشتند نسخه سكولاريزه كردن نظام را جايگزين اصل محكم ولايت فقيه و هويت اسلامي نظام كنند. در اين ميان هم ديگر انديشه هاي امام(ره) كه انقلاب و مردم با آن پيوند عميق داشتند، جايي نداشت و به زعم باطل آنان بايستي به موزه تاريخ سپرده مي شد!مقام معظم رهبري در تعريف تندروها مي فرمايند «جاده صاف كن دشمنند؛ يعني مدل يلتسيني. همه دستگاهها بايد با مدل يلتسيني به شدت مقابله كنند و نگذارند يك جاه طلب، يك فريب خورده، يك مغرض و يك غافل بيايد و حركت را از حالت صحيح خودش خارج كند و حالت مسابقه و تعارض به وجود بياورد». "
در خاتمه اینکه جائیکه رقیب دوم خردادی ها اینگونه واضح مورد اتهام واقع می شوند وهمگام با دشمن خطاب می گردند و بزرگترین اتهام شان این است که چرا تلاش کرده اند به دلیل عبور از شمشیر دامکلوس بالی سر رد صلاحیت کردن شورای نگهبان مجبورند افراد گمنام و یا بی بو وبی خاصیت را به نام معتدل ومیانه رو معرفی کنند . از سوی دیگر چون اعلام کرده اند برای جمع آوری سیاهی لشکر وگرم کردن بازار تنور داغ خیمه شب بازی نمایش انتخاباتی می خواهند با نیروهای ملی ومذهبی ائتلاف کنن. تا که ضمن بالا بردن شانسفرستادن نمایندگان بیشتری به مجلس هشتم و صد البته با هدف مشروعیت دادن به رژیم نامشروع وضد مردمی که مطابق با در خواست وتقاضای ولی فقیه می باشد. آیا در شرایطی که هیچگونه رد واثری درهر دوباندهای مافیائی جناح های غالب ومغلوب نه از برآوردن کردن مطالبات ونیاز واحتیاجات مردم ایران در تبلیات شان دیده نمی شود، بلکه بطور تاکتیکی هم حتی نام مردم نیز برده نمی شود . همچنین با تجربه ی 3 دهه شناخت از تبلیغات عوامفریبانه با وعده دادن های پوشال ودروغ سران رژیم تروریستی آخوندی که در دسترس می باشد. آیا سهیم شدن در این خیمه شب بازی انتخاباتی – انتصاباتی ومشروعیت بخشیدن به رژیم نامشروع و ضد بشری به عنوان سیاهی لشکر جایز می باشد؟ به خصوص اینکه بیش از دو ونیم سال از عملکرد مدعیان اصولگرایان عاشق خدمتگزاری به مردم با دولت مدعی عدالت محوری سپری شده است که یک قلم آن همین ادامه ی روند لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها در جامعه است که اعتراف مصاحبه ی تللویزیونی رئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد به مهار ناپذیر بودن تورم وگرانی حادترش کرده وبدتر اینکه با تبدیل شدن جدل وجدال میان مجلس و دولت ومطبوعات وفعالین سیاسی و اقتصاددانان پیرامون ارائه ی لایحه ی پیشنهادی بودجه ی سال آینده به مجلس که فته می شود بودجه نویسی به سبک عصر قجری تنظیم شده است که شرایط آنگونه شده است که هرگز جای هیچگونه دفاع از عملکرد دولت پاسدار احمدی نژاد را باقی نگذاشته است. البته چون خانه از پای بست ویرانست ریشه وعامل اصلی تورم وگرانی به همان دوران سازندگی رفسنجانی ومبارزه با گرای با تز معروف مبارزه با ارزانی است.
بهرحال گیرم که مجلس هشتم دربست نهمتعلق به نمایندگان اصلاح طلب معتدل ، بلکه تندرو شود، آیا با بودن خامنه ای به عنوان ولی فقیه همکاره که تازه سپاه پاساران با اشتهای کاذب و سیری ناپذیرش هم وارد قدرت اجرائی شده است ، همینطور بنا برتجربه ی عملکرد مجلس ششم مدعی اصلاح طلبی و رئیس جمهور سیدخندان خاتمی که از اذهان عمومی هنوز از یاد نرفته است، آیا در خوشبیانه ترین وجهه ی آن می تواند راندمانی بیش از اعتراف خاتمی مبنی بر تدارکاتچی بودن نظام و جانشین مجلس هفتم و رئیس جمهور شدن مشابه ی پاسدار احمدی نژاد در بر داشته باشد؟! نتیجه ی منطقی آنکه درست که گفته می شود آزموده شده را آزمودن خطاست و شرکت در این خیمه شب بازی برای مشروعیت دادن به رژیم منزوی و ضد بشری نامشروع ودر دام بازی تبلیغاتی باندهای مافیائی امتحان پس داده شده ی هردو جناح غالب ومغلوب هرگز جایز و اصولی نمی باشد.
هوشنگ – بهداد
چهارشنبه 5 دیماه سال 1386