"غرب بداند که عاقبت این سیاست توبره وآخور خوری بسیار فاجعه انگیز وپرهزینه وغیر قابل پیش بینی وجبران خواهد بود"

نقد وبررسی " موانع قطعنامه سوم" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 24 آذرماه سال -1386"غرب بداند که عاقبت این سیاست توبره وآخور خوری بسیار فاجعه انگیز وپرهزینه وغیر قابل پیش بینی وجبران خواهد بود"
معلوم نیست که مردم ایران چه خطای کبیره ای مرتکب شده اند که می بایست چنین بهای مجازات بس سنگینی را پس بدهند که تا حال 3 دهه طول کشیده است. زیرا که این مردم بی دفاع ایران میان دولبه یگاز انبر فشار ارتجاع دزد وسرکوبگر وعوامفریب داخلی واستعمارگر غارتگر خارجی گیر افتاده اند وهر روز که می گذرد مردم ایران بیشتر از روز قبل از دوسمت وسوی در گیر سیاست کثیف و پلید ضدانسانی چانه وغارتگری وباجدهی ومذاکره ومماشات داخلی وخارجی مورد فشار واقع می شوند. آخر مگر دانستن درک این واقعیت سخت وغامض می باشد که یک رژیم ضد بشری وقرون وسطائی وضد مردم ونامشروع وجنگ افروز در شرایطی که منابع فراوان وارزان قیمت سوخت رسانی و تولید انرژی دارد به دنبال پروژه ی خطرناکی برود که بیش از دو دهه است که بطور پنهانی دنبال شده است ولی ادعا می شود که هدف نهدسترسی به اهداف سلاح هسته ای، لکه صلح آمیز می باشد . در صورتیکه مخاطبان خارجی هم بطور دقیق این حقیقت را می دانند که هدف نهائی این پروژه ی هسته ای چیست ولی برای اینکه ابزار تبلیغاتی برای بحران سازی درمنطقه را داشته باشند . بطور عمدی این حقیقت را کتمان ونادیده می گیرند و بدتر اینکه تلاش می کنند تا هرچه بیشتر موضوع کشدار وپیچیده تر گردد تااینکه بتوانند هرچه بیشتر دست به غارتگری منابع وذخایر بزنند و هرچه بیشتر چوب تاراج بر این منابع وذخایر ایرانی زده شود . سپس منطقه ی خاورمینه به عنوان ناامن بودن جلوه داده شود ونفتش را ببرند و با فضای ناامنی وجنگ وبحرانی که خودشان نقش اساسی در ایجاد آن دارند براین بی ثباتی و ناامنی وبحران زدگی منطقه بی افزایند .
زیرا که انان با حکومت های ارتجاعی وجنایتکاری همچون آخوندهای حاکم بر ایران لاس می زنند تاینکه فرصت بحرانی سازی وجنگ افروزی بیشتر فراهم شود . اگر نه چه دلیل دارد که نا سازمان قربانی این رژیم ضد بشری را در لیست گروه وسازمان های تروریستی بگذارند وبا بستن سنگ سگ های ها را رها کنند تا که با حضور خود خاک عراق را به توبره بکشانند و هرروز دست به اقدامات تروریستی و آدم ربائی وترور وناامن کردن عراق و کشتن مردم بی گناه وبی دفاع این کشور بزنند و ان را تبدیل به باتلاق کنند . بدتر اینکه اجازه دهند که عراق مرکز وکانون ثقل صدور بنیادگرائی وتروریسم به خاورمینه شود تا که در لبنان جنگ 33 روزه برپا شود واین کشور به سر زمین سوخته شده مبدل گردد . در فلسطین جنگ داخلی راه بی افتد او بساط برادر کشی گسترش داده شود وسراسر خاورمیانه را ناامن وبحران زد شود. یعنی اینکه دنیا و ابر قدرت های جهانی اینققدر زبون ودر مانده وبی عرضه وناتوان می باشند که قادر نیستند از طریق شیوه ها ابزارهای فشار دیپلماتیک وحتی دمکراتیک ول وحشی از شیشه بیرون زده شده در ایران را اگر واقعاً بخواهند مهار وکنترلش کنند؟ البته جواب آنقدر ساده است که سکوت در برابرش فقط پوزخند معنی دار است .
برای اینکه بازی جنگ با شیطان بزرگ 3 دهه است که ادامه دارد. ولی در اشغال افغانستان و عراق در کنار هم قرار می گیرند و با تبانی ساخت وپاخت پشت صحنه با دلالی پیر استعمار انگلیس بطور مشترک هم عراق اشغال نظامی می شود وهم اینکه پایگاه های نظامی مجاهدین بمباران هوائی می شود . سپس خلع سلاح می گردند و نامشان در لیست تروریست باقی می ماند . وی درعوض آنگونه دستان جنایتکاران در عراق باز گذاشته می شود که به راحتی می تواند حتی سربازان آمریکائی مستقر در عراق را بکشد .
همینطوراز طرف دیگر شاهدیم که چانه زنی و ایجاد رابطه حتی با 16 سازمان اطلاعاتی وابسته به سازمان سیا برای تهیه ی گزارش هسته ای ادامه دارد تا که گزارش شود رژیم تروریستی آخوندی از سال 82 به بعد به دنبال تلاش دسترسی سلاح هسته ای نمی باشد . البته که این اطلاعات از طریق انواع واقسام لابی های اعزام شده به آمریکا انجام شده است وهمچنان فعالیت این لابی ها در هر زمینه ای در آمریکا باز وفعال است تاکه مبارزه با شیطان بزرگ نمود عیی تری به خود بگیرد که چگونه است؟! آنگونه که فعالیت لابی های پشت صحنه کارساز بوده است که پاسدار احمدی نژاد در اجرای شو وتئاتر سیاسی مطبوعاتی داخلی و خارجی اخیر خود ضمن اعتراف اینکه هم اکنون گروه های گوناگون آمریکائی از ایران مشغول بازید می باشند و از گزارش 16 سازمان و نهاد اطلاعاتی آمریکائی که به نفع رژیم تروریستی آخوندی گزارش تهیه ارائه داده اند تشکر کرد . وحتی این پاسدارخواهان برداشته شدن یکی دو گام مشابه دیگر از سوی مقامات آمریکائی برای ادامه ی مذاکره هسته ای شد.
بلی دیپلماسی تجارت خون آنچنان به ننگ وجنگ آلوده وعجین شده است که ریختن خون انسان های شریف و آزادیخواه فدای غارت منابع وذخایر کشورها ئ شده است که با پایمال کردن نقض مداوم حقوق بشر حتی احترامی به ابتدائی ترین رعایت موازین حقوق بشر قائل نمی باشند و این اقدام زشت وضدانسانی دیپلماسی جهانی آنچنان در هم ترکیب وتلفیق شده است که برای حفظ ودفاع از منافع اقتصادی هرگونه پرتسیب انسانی شکسته ولگدمال شده و می شود و کشورهای ظاهراً دمکرات وحامی آزادی ومدافع حقوق بشر یز با فاشیست وضد مردمی ترین رژیم های ضد بشر مشغول نرد عشق بازی اند و سراسمه پای میز مذاکره وبستن قرار دادهای اقتصادی وتجاری وگازی ونفتی و تسلحیانی و کشاورزی و... می روند و می بندند . کسی توقعی از پوتین رئیس سابق دستگاه جاسوسی روسیه ندارد که بقول خودش در بچگی فقط به ننه اش قول می داده است تا که وی به جماران نرود و دیدار با ولی فقیه نداشته باشد وحق باج خواهی خود طلب نکند تا سپس جاج داود اخوی پاسدار احمدی نژاد از این دیدار هذیان های خرافاتی مضحک سازد . همچنین انتظاری نمی توان از مقامات چینی داشت که مدتیست از آخوندهای حاکم برایران آموخته اند چگونه از سیاست توبره و آخور استفاده کنند که چرا این دو کشور نسبت به شرایط خفقان وسرکوبگری در داخل ایران بی تفاوت وبی توجه باشند. چون کم وبیش خودشان از همین سیاست مشابه در کشورهای خودشان دفاع می کنند. اما از کشورهای آزاد ودمکرات ومدعی مدافع آزادی بیان واندیشه و حقوق بشر بعید است وپرسش است که چرا اینان در برابر جنایت روز افزون ایران سکوت می کنند وفریاد مرگ بر دیکتاتور دانشجویان ایرانی را نمی شنوند و به کمک وحمایتش نمی شتابند که برای چه این دانشجویان معترض فریاد می زنند احمدی نژاد عامل تبعیض و فساد . دانشجویان که قشر آگاه ونخبگان جامعه هستند به اینان که نمی توان اتهام زد که گول و فریب خورده و ا آگاه واحساسی وآلت دست بیگانه وستون پنجم وپیاده نظام دشمن می باشد .
بنابراین هرگز هیچگونه شک وابهامی وجود ندارد که سران رژیم ضدمرمی و جنگ افروز وبربر منش و تاریک اندیش حاکم برایران اهداف دسترسی به سلاح هسته ای را دنبال می کنند. چون 25 سال پنهانکاری وبیش از 4 سال تجربه ی ادامه ی سیاست خائنانه ی مذاکره ومماشت گری غرب کافیست که هدف از پنهانکاری وفرصت سوزی کردن ها برای چه بوده است ؟ لذا انتظار می رود که غرب به این سیاست کثیف با دست پس کردن وبا پا پیش کشیدن خاتمه دهد وبیش با ین پرونده هسته ای بازی نکند و با اعمال ادامه سیاست مذاکره ومماشات فرصت ندهد که همچنان که اهرم فشار وسرکوب وخفقان وارعاب ووحشت در داخل کشور علیه ی مردم ایران بکار برده شود و از سوی دیگر تهدید واقدامات تروریستی وناامن سازی وبحران آفرینی در کشورهای همجوار ومنطقه باشد . باید باور کنند که عاقبت این سیاست توبره وآخور خوری بسیار فاجعه انگیز وپرهزینه وغیر قابل پیش بینی وجبران خواهد بود
هوشنگ – بهداد
شنبه 24 آذرماه سال -1386