دلیل جیغ های بنفش و فغان های ناشی از حضور خانم مریم رجوی در پارلمان اروپا در بروکسل

دلیل جیغ های بنفش و فغان های ناشی از حضور خانم مریم رجوی در پارلمان اروپا در بروکسل
گزارشگر روزنامه ی ولی فقیه جمهوری اسلامی تصور کرده است که سیاست باج دادن وعوامفریبی نمودن وجنگ افروزی کردن وبحران آفرینی و دالت در امور داخلی سایر کشورها باتهدید کردن وچوب تاراج بر منابع وذخایر کشور زدن وواقعیات را کتمان کردن و اهداف پروژه ی هسته ای را بطور پنهانی دنبال کردن تا ضمن ادامه دادن به بقای ننگین رژیم تروریستی آخوندی ، این شیوه ی دیپلمای می تواند تضمینی ثابت وابدی در خدمت این رژیم نامشروع وضد مردی حاکم بر ایران باشد و در جهان همیشه عناصر خود فروخته ای همچون آیت الله جک استرلاو وزیر اسبق دولت ارباب فخیمه انگلیس وجود دارد که با کپی کردن عملکرد وشگردهای شیادانه ی آخوندهای حاکم بر ایران با سوء استفاده کردن از باورها واعتقادات مذهبی و یادداشت کردن اسامی 12 امام شیعه و از بر کردن آن و برروی کاغذ یادداشت کردن وهمچون کتاب مذهبی کوچک در جیب خود جا سازی کردن ت که هنگام سفر وتردد هائی که به ایران دارند وبا ملاقات وقرار ومدارهائی که مقامات مسئول وهمتای خودشان با رژیم فاشیستی- مذهبی دارند . قادرند که همیشه این کتب مقدس جاسازی شده را از جیب خودشان بیرون بکشانند وبه آن قسم بخورند و پیمان وععد ببندد که در ازای موافقت ها وقرار دادهای همکاری وهمیاری در اشغال افغنستان وعراق وویران وباتلاق کردن شان به عنوان پاداش و دستمزد ودستمریزاد نام سازمان مخالف این رژیم ضدبشری را در لیست سازان وگروه های تروریستی در کشورهای اروپا می گنجانند وتبدیل به قانون لاتغیر می شود و ناماین سازمان برای همیشه در این لیست باقی خواهد ماند تا اینکه هم عراق به اشغال کامل مرتجعین وآدمکشان حاکم بر ایران در آید و هم روزانه در اقدامات تروریستی که در عراق باتلاق شده انجام می دهد بیشاری از مردم بی گناه وبی دفاع عراقی و حتی سربازان نظامی آمریکائی را بکشد و عراق را به انون اصلی صدور بنیادگرائی و تروریسم در خاورمیانه تبدیل کند. سپس با کمال پرروئی ووقاحت ودریدگی آخوندی طوری ادعا کند که گویا عراق مستعمره ی جماران وسپاه پاسداران می باشد که اینان حق مسلم خود می دانند که به عنوان نماینده وسخنگوی کشور اشغال ومستعمره شده ی عراق وارد صحنه ی مذاکره ی امنیتی عرراق با اروپا و به خصوص آمریکا شوند. بدتر اینکه رژیم بربرمنش و تاری اندیش ضد بشری آخوندی یک پاسدار تروریست نام ونشاندار وتابلو به نام محمد جعفری صحرارودی را سر پرست هیئت مذاکره ی کننده خود برای مذاکره پیرامون امور امنیتی عراق با طرف مذاکره با هیئت آمریکائی بر گزیده است که تأکید بر موضوع حضور مجاهدین در شهر اشرف عراق نیز کرده است. در صورتیکه اینونه به رسمیت شناختن مدعی مذاکره ی اور امنیتی عراق یک اعتراق شفاف دخالت ری در امور داخلی عراق است . از طرف دیگر اهانت وتوهین آشکار به مردم عراق است که چرا باید این پاسدار قاتل دکتر قاسملو دبیر کل اسبق حزب دمکرات کردستان ایران در وین پایتخت اتریش که اکنون می بایست دستگیرومحاکمه شود باید به عنوان نماینده وسخنگوی مردم عراق تعیین شده باشد.
بنابراین اکنون مشخص است که چرا گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی متعلق به رهبر ولی فقیه می بایست که از حضور خانم مریم رجوی در مقر پارلمان اروپا در بروکسلگزیده ونا خشنود و عصبی شده باشد وکف بر دهان آورده و اینگونه مورخ 29 آذر در مورد این حضور جیغ و فغان بزند وگزارش نماید:
"يكي از سركردگان گروهك تروريستي منافقين روز سه شنبه از اتحاديه اروپا خواست نام اين گروهك تروريستي را از فهرست سازمانهاي تروريستي خود حذف كند. به گزارش مهر به نقل از روزنامه جروزالم پست « مريم رجوي » پس از ديدار با قانونگذار اتحاديه اروپا گفت بايد به حكومت قانون احترام بگذارد و فورا نام مجاهدين خلق ايران (منافقين ) را از ليست تروريستي خود خارج كند. » چند روز قبل خبرگزاري آسوشيتدپرس از حذف شدن گروهك منافقين از فهرست گروههاي تروريستي انگليس خبر داده بود اما بسياري از كشورهاي اروپائي و آمريكا اين گروهك را به دليل اقدامات تروريستي عليه مسئولان و مردم ايران و همچنين حمايت آنها از صدام حسين ديكتاتور سابق عراق و همدستي باوي در كشتار كردها يك گروه تروريستي ميدانند"
البته که تأکید کردن مریم رجوی بر روی اجرای قانون و پای بندی به رعایت حقوق بشر وتقاضای اخراج نام سازمان مجاهدین از لیست گروه وسازمان های تروریستی برای گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی وخبرگزاری مهر همچون سایر رهبران و سران ومسئولان رژیم تروریستی وبربمنش و تاریک ایش آخوند بس آزار دهنده و نگران کنند و گران باشد. زیرا در کشوری که نامه ی حکومتی ولی فقیه همکاره ی نظام صادر واجرا می گردد که ماورای قانون اساسی خود رژیم است . در حقیقت قانون در این نظام اعتبار وارزش ندارد. تا جائیکه سخنگوی دولت غلامحسین الهام وزیر داگستری دولت مدعی عدالت محور پاسدار احمدی نژاد می باشد در حضور مطبوعاتی خود نسبت به اجرای چند ماهه طرح امنیتی اجتماعی سرکوبگرایانه ی نیروی انتظامی انتقاد کرده واعتراف کرده است پرداختن به پوشش جوانان وظیفه ی دولت نیست . چون پاسدار احمدی نژاد در شرایط تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری دوره نهم خود به همین موضوع اشاره کرده بود که پوشش جونان مسله ی امروز مانیست وتوپ را توی زمین قوه ی قضائیه انداخته و تأکید کرده بود که نیروی انتظامی جزو ضابطین قوه ی قضائیه می باشند که باید به رعایت مسائل اخلاقی بطور قانونی به پردازند ونه به شیوه ی خود سرانه ی سرکوبگری وضرب وشتم کردن جوانان ناراضی به عنوان مبارزه با بی حجابی اتهام زدن به جوانان ناراضی با اتهام واهی و پوچ اراذل و اوباش نگران پوشش آنان باشد .
بنابراین اکنون کاملاً قابل درک است چرا در شرایطی که دولت مدعی عدالت محور و تحول گرائی که سخت درگیر رقابت وتضادهای درونی خودش می باشد وهرروز خبر استعفا یا شایعه برکناری وزیر ومدیری مخابره می شود وموضوع نرخ رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالا تبدیل به بحران جدی واصلی و ولاینحل برای دولت شده است به خصوص که برگزاری خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم نزدیک است که یکی از چالش وتنش های اصلی رقابت میان جناح غالب با جناح مغلوب است. چونکه تورم تبدیل به اهرم انتقادی – تبلیغات انتخاباتی رقیب مغلوب دوم خردادی شده است. از همه مهمتر بحران هسته ای می باشدکه در رأس همه ی چالش های اصلی درونی وبحران های بین المللی می باشد. پس مشخص است که اتخاذ تصمیم دادگاه استیاف لندن مبنی بر برائت از نام تروریست بودن مجاهدین که صحه گذاشت واز وزارت کشور دولت فخیمه ی انلیس خواست تا که نام مجاهدین را از لیسست تروریست خارج کند واکنون نیز حضور خانم مریم رجوی در پارلمان اروپا در بروکسل چه اندازه می تواند برای سران رژیم ضد مردمی ونامشروع آخوندی تحمل ناپذیر وعذاب آور باشد . همانگونه که ضریب عصبیت ونگرانی گزارشگرستون جهت اطلاع نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی بازتاب دهنده ی گزارش خبر نیز قابل فهم می باشد.
هوشنگ – بهداد
آذر ماه29 سال 1386