واکنش وکیل الدوله های مجلس از حضور خانم مریم رجوی دركميته فرانسوي براي ايران دمكراتيك »

واکنش وکیل الدوله های مجلس از حضور خانم مریم رجوی دركميته فرانسوي براي ايران دمكراتيك »
گزارشگر گزیده و عصبی روزنامه ی جمهوری اسلامی وولی فقیه که نگرانی و وحشت خود و وکیل الدوله های دست نشانده ویک خال بفرمان را بازتاب داده است . گویا وی و وکیل الدوله های مجلس ارتجاع وفرمایشی فراموش کرده اند که خیلی وقت است که دوران عسل خوران زمان شیراک در فرانسه به پایان رسیده است . برای اینکه اکنون خود شیراک نیز دچارشرایط موم خوری شده است ودارد هزیه وکفاره ی همان دوران بدمستی و ماه عسل خوران خودش با آخوندهای جنایتکاران حاکم برایران را پس می دهد که در اثر زد و بندهای کثیف وخائنانه در پشت صحنه ودریافت امتیاز های سهام در شرکت های خودروسازی فرانسوی در ایران و همچنین دریافت واگذاری امتیازهای کلان گازی جنوب ایران به کمپانی نفتی توتال که چگونه در دیدار خود در کاخ الیزه ودر پشت درب های بسته از پیک ویژه ی پاسدار احمدی نژاد سید محتبی ثمره ی هاشمی بسته ی خصوصی وسفارشی را گرفت تا که چگونه با تحریم اقتصادی هسته ای در شورای امنیت مخالفت کند و یا اینکه قبلاً آن طرح مشترکی که پلیس فاشیست فرانسه و باتکای اطلاعاتی غلط ودروغینی که از همتایان خودشان در تهران وجماران و وزارت بدنام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی دریافت کرد. شبانگاه به اقامتگاه خانم مریم رجوی و هم سنگران شورائی ایشان واعضای مجاهدین بطور وحشیانه یورش مغول وار کردند که اعتراف شد در 30 سال گذشته چنین حمله ای در فرانسه سابقه نداشته است. ولی اکنون این داگاه های فرانسوی وانگلیسی و اتحادیه اروپا هستند که رأی بر برائت مجاهدین می دهند ودر عوض این رژیم تروریستی آخوندی است که به دلیل موج مخافت رئیس جمهور ووزیر خارجه ی فرانسه با اهداف هسته ای داوطلب تهیه پیش نویس قطعنامه ی سوم شورای امنیت سازمان ملل شده است .
بالاخره اینکه پس از بی نتیجه ماندن عریضه نویسی پاسدار احمدی نژاد به رئیس جمهور فرانسه و پس از نامه ی تهدید آمیز ی که باند مافیائی وانگلیس مؤتلفه به حزب سوسیالیست و توهین به رئیس جمهور فرانسه کرد . آنگاه وکیل الدوله های مجلس ارتجاع موضوع قراردادهای کلان اقتصادی را به رخ فرانسه کشیدند وگوشزد کردند که نیاید تجارت ومنافع اقتصادی دستخوش موضع گیری های سیاسی هسته ای شود . اما به دلیل اینکه اینگونه سیاست چماق وهویج تأثیر نکرد در نهایت برای انتقام گرفتن وهشدار دادن به فرانسه واحد ترور وجوخه های مرگ وارد صحنه واقدام شد ودست به ترور یک تبعه ی فرانسوی در ترمینال اصفهان زد که با همسر خود برای توریستی به اصفهان رفته بود .
اما اکنون می بایست به وکیل الدوله های معترض وکف بر دهان آوده ی مجلس ارتجاعی وفرمایشی گفت به جای اینکه علیه حضور مریم رجوی در کمیته فرانسوی ایران دمکراتیک در کوره بدر روید وعنان ازکف بدهید که چرا از ایشان دعوت شده ودر کنار خانم همسر میتران رئیس جمهور سوسیالیستاسبق فرانسه قرار گرفته است؟ دست به جیغ کشیدن وفغان راه بی اندازند ودست به خودزنی برای باج گیری بزنند. پاسخ دهند که چگونه شد وچرا یک تبعه ی فرانسوی در ترمینال اصفهان ترور وکشته شد و دستگاه تبلیغات رژیم تروریستی آخوندی به جای تحقیق علت وریشه و خبررسانی کردن پیرامون این ترور، اما سانسور وسناریو سازی کمدی جایگزین شده است ؟ مسخره تر اینکه خیلی دریدگی و پرروئی می خواهد که رژیم یاغی بین المللی ومحور شرارت که رکوردار نقض حقوق بشر در جهان است و رهبرانش حکم محکومیت ترور مخالفین در آلمان دارند و سپاه پاسدارانش در لیست تروریست رفته اند چون در افغانستان وعراق اقدامات تروریستی ومداخله گرایانه دارد. از سوی دیگر هرروز در ایران قوه ی قضائیه بساط اجرای احکام شلاق ودارزدن اعدام کردن و قطع اندام صادر می کند ولی در مقابل فریاد مرگ بر دیکتاتور دانشجویان اعترضی در دانشگاه های ایران طنین انداز شده است . عجیب است که حضور خانم مریم رجوی در کمیته فرانسوی ایران دمکراتیک که گزارش شده است به ابتكار « آلن ويوين » وزير امور خارجه پيشين فرانسه « ژان پير ميشل » سناتور سوسياليست و « فرانسوا كولكومبه » نماينده پيشين پارلمان در سناي فرانسه تشكيل شده است و افزده شده هدف از آن ارائه كمك هاي سياسي به تروريست هايي چون سازمان منافقين است. ولی دعوت از خان مریم رجوی آنگونه این وکیل الدوله های مجلس ارتجاع نمایشی فرمایشی به وحشت انداخته است که مجبور شده اند از موضع فرار به جلو آی دزد آی دزد راه بی اندازند و تلاش مذبوحانه کنند تا که جای جلاد وقربانی را عوض کنند و اتهامات وجنایات جلاد را به قربانی نسبت دهند.
هوشنگ – بهداد
شنبه 24 آذرماه سال -1386