نقد وبررسی "اتحاد اهل قبله (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه 29 آذرماه سال 1386
" بزرگترین اشتباهی که نظامیان وسیاستمداران آمریکائی در عراق پس از اشغال نظامی این کشور مرتکب شدنداین بود می بایست که به جای اعدام صدام حسین، نوری المالکی را از پست نخست وزیری برکنار می کرد ند"
دوباره یکی دیگر از اعیاد مذهبی فرارسید تا که نوبت هم به مانور دادن قلمزن طلبه پاسدار یادداشت روزنویس به رسد تا این پا منبری حوزه و ولی فقیه بر سر منبر برود ویک روضه ی مبسوط ا شک گیر مورد علاقه ی حوزه ی علیعه ورهبر ولی فقیه قرائت کند و بخواند و در مدح وثنای اجرای مراسم حج وعید قربان ومحسنات وفوائد آن روده درازی کند . البته مدتیست که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری از اینگونه روزه خوانی ها منصرف شده وجاخالی داده است. چون شرایط بحرانی و خطری از آنست که همچون سابق رجز و کرکری خوانی کند . زیرا آنگونه که برنامه تدارک دیده شده بود اهداف دولت پاسداراحمدی نژاد پیش نرفته است .بدتر اینکه موج برکناری ها کار را آنگونه خراب کرده که جای دفاع را نیز باقی نگذاشه ودفاع کردن ازآن هزینه ی سنگیندارد واز پس انداز ذخیره برداشت کردن وبقولمعروف مایه خوری کردن است. اما انشینش طلبه پاسدار یادداشت روز نویس بدون آنکه توضیح دهد که چرا در سال 65 با اعزام تروریست ومواد منفجره به عربستان آن جنایات خونین برپا شد که منجر به آتش سوزی ها در چادرهای حجاج و کشته شدن بیش از 400 حاجی ومجروح شدن بیشتر شد؟ البته در زمان تبلیغات ورقابت دوران مجلس هفتم بودکه تندروهای دوم خردادی چون رد صلاحیت شدند . بخشی از آنان این نمایش خیمه شب را تحریم کردند . ولی آخوند کروبی بر خلاف اینکه در دوران رئیس مجلس ششم بودن تأکید بر عدم حضور دوباره در انتخابات مجلس وریاست جمهوری خودش کرده بود در هر دونمایش داوطلب ونامزدشده بود. بهرصوت چونکه وی مورد حمایت وتأئید دوم خردادی های تند رو واقع نشد . مجبوربه افشاگری شد ونقش پاسدار محسن میردامادی را که رئیس کمیسیون امنیت ملی وامور خارجه ی مجلس مدعی اصلاح طلبان ششم بود و یک ریز در حال تردد وسفر به اروپا به خصوص کشور آلمان بود و مشغول سر وسامان دادن و سازماندهی کردن لابی های اعزام شده ومقیم آلمان بود که نه اینکه در کنفرانس برلین فعال وبرنامه ریز صحنه بودند . بلکه هنوز نیز فعال می باشند که آخرین اقدام اینان بسیج اعزام یک خانم نماینده ی حزب سبزها از آلمان از سوی بهمن نیرومندبه ایران بود که پس از بازدید وبازگشت خود از ایران وبرگشت به آلمان، ایشان شدیداً هم از پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی دفاع می کند وهم ایکه با دستآویز گزارش 16 نهاد وسازمان اطلاعاتی آمریکا مبنی بر غیر نظامی بودن این پروژه تأکید می کند . هم اینکه با تحریم اقتصادی از سوی شورای امنیت وآمریکا مخالفت می کند. البته این خانم سبز وشفاف روشن شده یک مصاحبه ای هم با بهمن نیرومند پس از بازگشت از ایران انجام داده است که در یک روزنامه ی آلمانی بازتاب د اده شده است که برگردان نیز در سایت خبرگاه معلوم الحال علی شمس منعکس شده است .
بلی دامنه ی اختلاف وتبلیغات شیخ کروبی علیه ی دو خردادی های تند رو خوانده شده همچنان ادامه دارد . برای اینکه اکنون همان تروریست نامدار آن دوره دبیر کل کنونی جبهه ی مشارکت اسلامی دوم خردادی شده است که سخت از سوی باند های مافیائی حاکم مورد تهاجم قرار دارد برای اینکه هم حزب مشارکت وهم پیمانش سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی دار و دسته ی بهزاد نبوی و محسن آرمین متهم به تند روی وحامی سکولار بودن وخواهان نوع دمکراسی و لیبرالیسم غربی آمریکائی می باشند که از سوی پاسدار سربازجوحسین شریعتمداری هرروز علیه اشان سناریو سازی می شود و تا مرز مرتد وستون پنجم دشمن وپیاده نظام بودن اینان مورد اتهام واقع شده اند . مشابه همین اتهامات را کمرنگ تر آخوند کروبی به اینان وارد می کند .
آری هدف از این توضیح وتشریح برجسته کردن ماهیت ونقش چگونه روضه خوانی طلبه پاسدارو یادداشت روز نویس است که پیوسته همچون سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی و ولی فقیه و... تصویرمار می کشد ومار قالب می کند. یعنی اعتیاد مزمن دارد که به معلول ها بپردازد وبا بزرگ نمائی پیرامون آن حسابی وجانانه مانورم دهد و گریز به صحرای کربلا می زند وحاشیه می رود تااینکه به ریشه و علت ها نپردازد. خلاصه تلاش مذبوحانه می کند تا با رابطه ی علت ومعلولی برخورد نکند . مثلا ًبه مناسبت فرا رسیدن عید قربان به روی خودش نمی آورد که چرا در توطئه ی مشترک با دولت فخینمه ی ارباب که سال گذشته شد صدام حسین رئیس جمهور سابق با آن وضع فجیع پس از شکنجه شدن وشکستن گردنش بر دار کشیده شد؟ تااینکه انتقام فردی وکینه توزانه ی خمینی گرفته شود که گفته بود صدام باید برود. همنین سخنی نمی گوید که چرا پس از ادعای مضحک ووارونه که که ایعه شده بود عامل اصلی همه اقدامات تروریستی پاسدار تروریست های اعزامی وشبه نظامیان عراقی حامی ولی فقیه وسپاه قدس و سپاه پاسداران که در عراق انجام می دهند به رهبری صدام حسین و حامیان حزب بعث ی نسبت داده می شد و تبلیغ می شد که پس از اعدام حسین ناامنی در عراق پایان خواهد پذیرفت وریشه ی هرگونه اقداماتروریستی در عراق خشکیده خواهد شد . چون دروغ محض و وارونه گوئی بود و آخوندهای جنایتکار حاکم وسپاه پاسدار فق می خواستند از شر صدام حسین رها شوند تا با خیال راحت عراقرا دربست اشغال کنند. زیرا شاهد می باشیم که چگونه پس از اعدام صدام حسین اقدامات تروریست وهم ناامنی ها در عراق فزونی یافته است و انتقال وبسط آنبه منطقهی اوریانه گسترش داده شده است. زیراکه ریشه وپایگاه اصلی خطر وتهدید وبرنامه ریزی های تروریستی وناامن سازی در عراق وخاورمیانه در بیت جماران وشرکت مستقیم سپاه پاسداران است که تضمین اجرا وموفقیت طرح های تدارک دیده شده نیز دولت دست نشانده ی نوری المالکی در عراق می باشد که بستر تقویت حزب الله لبنان وحماس در فلسطین شده است .
در خاتمه اینکه بزرگترین اشتباهی که نظامیان وسیاستمداران آمریکائی در عراق پس از اشغال نظامی این کشور مرتکب شدنداین بود که به جای اعدام صدام حسین می بایست که نوری المالکی را از پست نخست وزیری برکنار می کرد ند ودست عوامل تروریست ومخرب وقاتل وعراق ویران کن وتبدیل به باتلاق کرده در عراق را قطع می کردند تا که اکنون نیاز نباشد تن به مذاکره کردن به سرپرست مذاکره کننده ای به نام پاسدار تروریست محمد جعفر صحرارودی بدهند که یک تروریست نشاندار وگاو پیشانی سفید می باشد که قاتل دکتر عبدالرحمان قاسملو دبیرکل وقت حزب دمکرات کردستان و همراهش در پای میز مذاکره می باشد که به جای مذاکره کردن با این تریست فراری می بایست دستگیر وتحویل مقامات بین المللی داده شود تا این قاتل جانی محاکمه شود و اگر چنانچه اینکار نمی شود .حد اقل همچون 5 پاسدار تروریستا عزامی به اربیل عراق و پاسدار فرهادی دستگیر وبازداشت شود نه اینکه مخاطب مذاکره واقع شود .
هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 29 آذرماه سال 1386