"دستاورد های منفی سفر پاسدار احمدی نژاد به اجلاس شورای کشورهای حوزه ی خلیج فارس"

نقد وبررسی " اين پنبه را از گوش خود بيرون بياوريد" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 17 آذر ماه سال 1386
"دستاورد های منفی سفر پاسدار احمدی نژاد به اجلاس شورای کشورهای حوزه ی خلیج فارس"
عجب سفر مهمان ناخوانده وخود مهمان کرده به اجلاس اخیر شورای همکاری کشورهای خلیج فارس دستأوردی داشته است که حضور پاسدار احمدی نژاد در این اجلاس شورای کشورهای خلیج فارس به جای اینکه کمک کند تاکه زیر ابرو برداشته شود چشم کور کرده است . برای اینکه که از سفر بازنگشه اکنون چنین واکنش و پاسخی را طلبیده است که سرمقاله نویس روز نامه ی ولی فقیه مجبور شده است در برابر گستاخی سران این کشورها از خود واکنش نشان دهد و اینان را وتهدید کند تا که از پنبه از گوشان خودشان بیرون کشانند ! . همچنین سرمقاله نویس در بخشی دیگر از دستآوردهای این حضور و پاسدار احمدی نژاد در اجلاس اخیر شورای همکاری کشوهای حوزه ی خلی فارس پرسش کرده است که چرا اعضای شورای همکاری کشورهای عضو خلیج فارس به جای مطرح کردن اختلافات خودشان با هم دیگر به برجسته کردن ضریب اختلافا ت شان با رژیم تروریستی آخوندی راخته و آن را برجسته کردند اند؟ همینطور سرمقله نویس در دنباله بازهم به بخشی دیگر از دستأورد های این سفر نازا و قسر اشاره کرده و گفته است اختصاص يافتن بخشي از بيانيه پاياني اجلاس سران كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس به اجلاس آناپوليس نيز نشان دهنده همين واقعيت تلخ است كه سران اين كشورها ماموريت ويژه اي براي حمايت از سياست هاي آمريكا و صهيونيسم در منطقه دارند. آنهم اجلاس آناپوليس که به اعتراف خود آمريكائي ها دستاوردي نداشته و صرفا يك نمايش تبليغاتي بوده است. البته سرمقاله نویس توضیح نداده است که چرا همکار وهمتایش در روزنامه ی اطلاعاتی – امنیتی - پادگانی کیهان در صحفه ی اول خود نتایج این را سفر را دهن کجی به کنفرانس آناپولیس قلمداد کرد ومدعی شد که سیاست منزوی کردن رژیم تروریستی آخوندی با این حضور پاسدار احمدی ژاد به شکست منجر شد . و با تصویر یادگاری پاسدار احمدی نژا در زیر تیتر شعار تصویری – خبری بازتاب داده و به نمایش گذاشته شده ی در صحفه ی اول با عنوان دهن کنجی به کنفرانس صلح آناپولیس موجب کمدی تر شدن بیشتر نتایج و عملکرد این سفر شد ؟ بالاخره سرمقاله نویس در ادامه پس از پرداختن به موضع گیری خصمانه اهداف پروژه ی هسته ای از سوی اعضای شورای همکاری کشورهای خلیج فارس که در بیانیه ی پایانی اجلاس اخیر اینان گنجانیده شد تأکید کرده است. در مورد درآوردن پنبه از گوشان های شان بدانند که 3 جزیره به ایران تعلق داشته و همچنان جزوه خاک ایران باقی خواهد ماند و اینگونه به اینان پیام واخطار داده است :
"به نظر مي رسد اعضاي شوراي همكاري خليج فارس بايد پنبه اي را كه آمريكا به گوش آنها فرو كرده است از گوش خود بيرون بياورند تا قدرت درك واقعيت هاي منطقه و جهان را پيدا كنند. سخن جمهوري اسلامي ايران كاملا واضح و شفاف است . جزاير سه گانه 3 ابوموسي تنب بزرگ و تنب كوچك بخشي از خاك ايران هستند و هيچكس حق تعرض به آنها و معامله بر سر آنها را ندارد . كساني كه در كاخ هاي شيشه اي خود نشسته اند و ديكته آمريكا را ميخوانند و در اجلاس هايشان همان ديكته را در قالب بيانيه هاي تكراري منتشر مي كنند بايد بدانند كه ملت فلسطين بي اعتنا به اين توهمات به مبارزه خود عليه رژيم غاصب صهيونيستي ادامه خواهد داد و ملت هاي مسلمان از جمله ملت هاي حوزه خليج فارس از آرمان فلسطين تا آزادي قدس شريف حمايت خواهند كرد و صهيونيست ها را سرانجام به زباله داني تاريخ خواهند سپرد."
در خاتمه اینکه بنابراین اکنون مشخص شده است که نتیجه ی دعوت کردن پاسدار احمدی نژاد از خودش برای حضور در اجلاس شورای همکاری کشورهای عضو خلیج فارس که خلیح عربیه خوانده شده است بسیار منفی به جای مثب بوده است برای اینکه . بااینکه اسدار احمدی 12 پیشنهاد هم در این اجلاس ارائه کرد . ولی به نظر می رسد که به هیچیک از آنان توجهی نشد و مشکلی از رژیم بحران زده حل نکرد ونه اینکه بر خلاف تصور دهن کجی هم در برابر کنفرانس آناپولیس نبود، بلکه منجر به دهن کجی اعضای این شورای همکاری کشورها به رژیم تروریستی آخوندی بود ، آنگونه که سرمقانیس مجبور شده است اخطا ر بیرون کشیدن پنبه از گوش مسئولان ورهبران این کشور ها برای شنیدن اخطار باشد
.
هوشنگ – بهداد
شنبه 17 آذر ماه سال 1386