"منظور از بگذارید کارشان را بکنند. یعنی اینکه به شیوه ی سرکوبگری نیروی انتطامی ایراد نگیرید"

نقد وبررسی " بگذاريد كارشان را بكنند(يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 25 آذر ماه سال 1386
"منظور از بگذارید کارشان را بکنند. یعنی اینکه به شیوه ی سرکوبگری نیروی انتطامی ایراد نگیرید"
سیاست پاسداران یادداشت روز نویس وروزنامه ی سناریوو پرونده ساز کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری همچون سیاست حاکم بر خطبه خوانان نماز جمعه ی تهران است که در آن 3 خط حاکم است . مثلاً اگر چنانچه قرار است به مخاطبین و رقبای داخلی وخارجی مورد فحاشی و تهدید واقع شوند و از موضع زور گوئی وقلدری به سبک ولی فقیه وپاسداران واحمدی نژاد با آنان بر خورد شود و باج خواهی گردد .سر وکله ی آخوند احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و سید احمد خاتمی شاگر ونوچه ی آخوند انگلیسی مصباح یزدی در نمازجمعه ی تهران پیدا می شود. اگر چنانچه قرار ست که روش معکوس اینگونه گفتمان روضه خوانی شود وبری انحراف اذهان عمومی و داخلی و سینگنال ها وارسال کد وپیام های ویژه برای مخاطبان خارجی فرستاده شود آنگاه نوبت به آخوند بساز وفروش ودلال وواسطه وکار چاق کن حرفه ای رفسنجانی می رسد تا که خطبه خوان نماز جمعه ی تهران باشد. اما اگر شرایط بحرانی وخطری باشد که می بایست میان جناح ها وباندهای درونی درگیر قدرت و همچنین مخاطبین خارجی بطور تاکتیکی آتش بس موقت به وجود آید. خلاصه به طرفین دعوا پیامی داده شود که حالت آتش بس برای عبور از بحران وشرایط خطری نیاز می باشد که سکوت موقت مصلحتی طلب می کند. آن موقع سر وکله ی آخوند بی بو و خاصیت وخنثی امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه ی تهرن پیدا می شود . فراموش نشود که این شیوه و الگو برداری شده از روش آزمون شده ی 3 دهه ی بازجویان با زندانیان سیاسی درون سیاهچال های رژیم تروریستی آخوندی کسب شده است که معروف به روش چماق وهویج شده است.
بنابراین همانگونه که در ابتدا اشاره شد مشابه همین تاکتیک و روش در پیگیری برنامه وتهیه وتنظیم سیاست قلمزنان یادداشت روز کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت های روز این روزنامه رعایت وپیگیری می شود . لذا اکنون پس از برکناری پاسدار ذولقدر نوبت قلمزن طلبه پاسدار یادداشت روزنویسی رسیده تا که وارد صحنه ی ماست مالی کردن شود که رقیب مغلوب از این رایت فرصت طلبانه سوئ استفاده ی تبلیغاتی – انتخاباتی نکند. پس می بایست به عنوان محلل نقش اجرا کند یا نسخه ای تجویز وصادر کند که نمایانگر وتلاشگر بهم آوردن سر وته قضیه یا گند وگلابزدگی می باشد که ناشی از بروز اختلاف میان دولت و وزیر کشور و روش سرکوبگری نیروی انتظامی با جوانان شده است که سخنگوی دولت غلامحسین الهام در مصاحبه ی مطبوعاتی خود لو داد که پاسدار رئیس حمهور در زمان تبلیغات خمیه شب بازی انتخاباتی ریاست جمهوری دوره ی نهم گفته بود که ما کاری به پوشش جوانان نداریم وتأکید کرد که این وظیفه دولت نمی باشد، بلکه وظیفه ی قوه ی قضائیه است تا نظم وعدالت آورد . همینطور یادداشت روز نویس به شیوه ی برخورد انتقاد آمیز از عملکرد نیروی انتظامی از سوی یکی از مشاوران فرهنگی پاسدار احمدی با جوانان کرده است. پس بی جهت نبود که بلافاصله آخوند سید احمد خاتمی خطبه خوان این هفته ی امام جمعه ی تهران شد ودر مقابل از شیوه ی سرکوبگری نیروی انتظامی به عنوان امنیت اجتماعی دفاع کرد و این اخطار به عنوان تیتر درشت در صحفه ی اول روزنامه کیهان نقش بر بست.
البته از خاطر برده نشود که ادامه ی این کشمکش وتنش ها منجر به برکناری یا استعفای پاسدار محمد باقر ذوالقدر از پست معاونت امنیت انتظامی وزارت کشور شد. لذا وطیفه ی طلبه پاسدار یادداشت روز نویس است که از موضع دفاع از ضرب و شتم جوانان ناراضی واراذل و اوباش خوانده شده با ادعای واهی وبهانه ی سرکوبگری زنان ودختران با سرپوش مبارزه با بد حجابی یا برقراریا منیت اجتماعی دفاع و نقش خود را ایفا کند تاکه اینگونه بتواند بطور سربسته به ریشه ی اختلاف و بسط دادنش با رهنمود راه حل مبارزه ی فرهنگی اسلامی حوزوی در کنار قدامات نیروی انتظامی روضه ی نصحیت گرایانه به حساب منطقی بخواند و در نهایت چنین گزارش ارائه کند:
"امروز يك هفته از اعلام اجراي مرحله جديد طرح امنيت اجتماعي نيروي انتظامي در برخورد با مظاهر بدپوششي در فصل پاييز و زمستان مي گذرد. اين مرحله در ادامه سلسله طرح هاي امنيت اجتماعي ناجا است كه به گفته مسئولان عالي رتبه اين نيرو به منظور پاسخگويي به مطالبات و دغدغه هاي مردم و با هدف نهادينه كردن هنجارهاي اجتماعي صورت مي پذيرد.در مراحل سابق اجراي اين طرح نيز عده اي به داوري، نقد و واكاوي آن پرداختند. برخي از اجراي طرح استقبال كردند و عده اي هم در مخالفت با آن، پاي كار فرهنگي و تقدم آن را پيش كشيدند، كه البته در جاي خود كسي آن را انكار نمي كند. اما آنچه دامنه اين بحث را به تريبون نماز جمعه تهران كشاند، تعريض يكي از مشاوران رئيس جمهور بود كه چهارشنبه هفته پيش در يك جمع دانشجويي، با اشاره به طرح امنيت اجتماعي، بحث هايي همانند پوشش را شايسته حكومت تلقي نمي كند و معتقد است كه اولويت واقعي و محور اصلي، عدالت است؛ حرف هايي كه بوي مخالفت و يا عدم رضايت دولت از اين طرح را به مشام مي رساند. در اين باره چند نكته قابل طرح است؛"
بالاخره طلبه پاسدار یادداشت روزنویس که می بایست از شاگردان آخوند انگلیس مصباح یزدی یااینکه مریدان وی باشد اینگونه در دفاع کردن از شیوه ی سرکوبگری نیروی انتظامی در برابر انتقاد یکی از مشاوران پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور موضع اتخاذ کرده و پاسخ داده است :
نيروي انتظامي بايد وظيفه خود را قاطعانه و پيوسته پيگيري كند، نهادهاي فرهنگي نيز بيدار شوند و طرحي جامع، جدي و كارشناسي شده تهيه و اجرا نمايند. بايد توجه داشت كه كار فرهنگي و طرح نيروي انتظامي در مقابل هم نيستند بلكه مكمل يكديگرند و به بهانه اجراي يكي، ديگري نبايد تعطيل شود
در خاتمه اینکه پاسدار طلبه یادداشت روزنویس بر ییگیری تبلیغات فرهنگ اسلامی حوزوی در جامعه مصصم است و تأکید فراوان با اهرم زور برای دنبال کردنش کرده است. برای همین و از رسانه های تبلیغاتی وخبرسانی به خصوص صدا وسیما خواسته است که در این زمینه فعال شوند . یعنی همانگونه که جسته وگریخته از اهداف اصلی پادگانی و نظامی کردن فضای دانشگاه ها به گوش می رسد که هدف از اخراج دانشجویان وبازنشسته وباز خرید کردن اساتید دانشگاه ها با اتهام سکولار ولیبرال به عنوان انقلاب فرهنگی دوم یاد می شود . اکنون با بر کناری وزیر آموزش و پرورش و بقول گزارشگر امروز روزنامه ی جمهوری از ادغام شدن به سرعت نور آموزش و پرورش در مجمع فرهنگی نور گزارش کرده است که از سوی پاسدار احمدی نژاد تعقیب شده است که تقریباً لبیک گفتن وپاسخگوی انتقاد اخیر مرشدش آخوند مصباح یزدی نسبت به آموزش و پرورش وغیر اسلامی بودن آن می باشد . البته هدف از تغییر کتب دانشگاهی و بشخی ازکتب دبیرستانی وتطبیق کردن آن با محتوا ومضمون اسلامی حوزوی برای حاکم وتثبیت کردن افکار تججر گرائی وخرافاتی در دانشگاه ها ومدارس وابسته بهباند متحجر حاکم می باشد. اهرم پیشبرنده ی آن اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با فساد اخلاقی و اجتماعی وفرهنگی و بی حجابی است که مدتی می باشد صورت فراگیر در سراسر جامعه ی ایران شروع شده است. خلاصه با خفقان وارعاب اجتماعی وعوامفریبی و تلاش پاک کردن صورت مسئله وکد وپیام انحرافی مبارزه با اراذل و اوباش در جامعه دنبال می شود که بزبان ساده ورک و رو راست وحشت از قیام وخیزش های اعتراضی اجتماعی و کوشش برای کنترل آن می باشد که نمونه ی آن فریاد مرگ بر دیکتاتور است از عمق و ضمیر مطا لبات جنبش دانشجوئی زبانه کشیده است که نه اینکه جدا از خواست ومطالبات مردم ناراضی به خصوص جوانان ناراضی است که خود گویای خشم وکینه ی پنهانی وآتش نهفته ی زیر خاکستر در جامعه می باشد که قرار است این فریاد در گلو همچونن مثل سایان گذشته خاموش وخفه گردد. بنابراین جنگ ونزع وسگ دعوا بر سر کاربرد عملی این هدف می باشد که چون برخی نگران از خطرات و واکنش های متقابل اجتماعی می باشند موجب اختلاف نظر شده است برای اینکه تلاش مذبوحانه می کنند که در آستاانه ی رقابت وتبلیغات انتخاباتی فشار های اجتماعی به یزه برروی جوانان باید کاسته و تعدیل گردد تا که رقیب در کمین نشسته از آن به نفع خود بهره نگیرد. در مقابل جریان باند اطلاعاتی – امنیتی – پاسداری وصل به سربازجو حسین شریعتمداری معتقدند که باید سرکوب با شدت کامل از سوی نیروی انتظامی ادامه یابد و هر گونه تعلل و عقب نشینی همه ی دستأوردهای سرکوبگرایانه ی طرح امنیت اجتماعی از بین خواهد رفت. بنابراین منظور ازاینکه عنوان یادداشت روز زده شده است بگذارید کارشان را بکنند یعنی اینکه مانع سرکوبگری نیروی انتظامی وطرح امنیت ملی نشوید. بهر حال تا اینجای قضیه هرچه باشد اکنون پاسدار ذوالقدر قربانی این سگ دعواهای درون باندهای مافیائی حاکم شده است که البته باید خبرهای اینگونه بیشتر درراه باشد.
هوشنگ-بهداد
یکشنبه 25 آذر ماه سال 1386