نقد بررسی " ضرورت تامين حقوق اساسي زنان" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهارشنبه 5 دیماه سال 1386
چرا پس از 3 دهه اکنون اعتراف شده است که حق وحقوق زنان در رژیم پایمال شده است؟!
جالب است که زمان تبلیغات نمایش خیمه شب بازی انتخابات شده است وپس از 3 دهه سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی متعلق به ولی فقیه نیز خواب نما شده است که در رژیم تروریستی آخوندی عنصری به نام زن نیز وجود دارد که گرچه اینان بیش از نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند ولی حق وحقوقش شان بطور ساده پایمال می شود آنگونه که به موجودات جنسی درجه دوم تبدیل شده اند. البته سرمقاله نویس که همچون رهبر وسایر مسئولان رژیم بربرمنش وتاریک اندیش قرون وسطائی آخوندی با بررسی کردن ریشه ای علت ومعلول مسائل بیگانه است . زیرا که باورمند ومسلح به فلسفه تصویر مارکشی ومار نشان دادن می باشد و به معلول ها برای عوامفریبی وتوجیکاری کردن مقولات یا وقایع یا پدیده های اجتمای و اقتصادی و سیاسی وغیرو می پردازد وآنان را مورد بررسی وارزیابی قرار می دهد. بنابراین ضرورت نمی بیند که توضیح دهد چرا در 3 دهه گذشته حق و حقوق زنان در این نظام تا آنجا پایمال شده است که زنان نه حق ندارند نامزد ریاست جمهوری یا قاضی ووزیر شوند و نسبت به حضور در کابینه ومجلس به ضریب فاصله ی وحشتناک نسبت به مردان قرار دارند، بلکه حتی زنان نمی توانند در میادین ورزشی در کنار همسران شان حضور داشته باشند.
البته سرمقاله نویس وضعت زنان از زمان شاه وپس از آن را مورد مقایسه قرار داده و اعتراف کرده است که زنان در روند انقلاب سال 57 شانه شانه مردان در صحنه ی انقلاب حضور داشتند ولی پس از آن تبدیل به چادر سیاه پوشان یا کلاغ سیاهانی تبدیل شدند که نقشی جز در پشت جبهه ی جنگ ضد ملی و ضد میهنی و پختن نان و شکستن قلکان فرزندان خود با ضمیمه ی فرزندان وعزیزان دانش آموز خود به حاکمان جنگ افروز و داغ ردن در تنور جنگ ضد ملی و ضد میهنی خمینی و رفسنجانی و سپاه پاسداران نداشتند . زیرا که اینان خیز برای قبضه ی کامل قدرت وانحصاری کردن آن برداشته بودند که نیاز به جنگ با عراق وادامه ی هرچه بیشتر آن داشتند وبرایشان اصلاً مهم نبود که کشور ویران می شود ومیلیون ها نفر کشته ومجروح و جانباز وموجی وآواره وبی خانمان وداغدار وبیکار وتبعید می شوند و طبق بیلانی که رفسنجای در نماز جمعه ارائه کرد می تواند 1000 میلیارد دلار خسارات مادی در بر داشته باشد. برای اینکه اگر دانش آموان روزانه گله گله برروی میادین فرستاده می شدند تا که راهی بهشت شوند .در عوض بنابر کتاب عبور از بحران رفسنجانی شبانه می توانست با آقازاده محسن در بلژیک که به حساب مشغول تحصیل بود تماس داشت وگزارش روز را نیز منتقل می کرد که چگونه با اشراف واطلاعات گسترده پس از باز گشت به ایران بتواند جای پای پدر بگذارد وبا سیاست بساز وبفروشی ودزدی و غارتگری همچون خودش صاحب ثروت های نجومی وبادآورده شود.
لذا در رژیمی که رهبر بنیانگذار بی احساس وزن ستیز باشد که فقط خوب احکام سنگسار زناننگونبخت وتیرباران شان در دوران حاملگی و تجاوز به آنان در دوران باکره ای در زندان ها را صادر می کرد و رفسجانی معقتد است که چون زنان از بدو کودکی گرایش به عروسک بازی دارند و احساسی می باشند که مغزشان کوچکتر از مردان می باشد ؛ چونکه جثه اشان کوچکتر از مردان است . همچنین آخوند متحجر صدوقی در در اولین مجلس خبرگان رهبری و زمان تنظیم قانون اساسی رژیم گفته بود آخر زنان کدامیک از چندین هزار چاه های قنات در استان یزد را زنان حفر و احداث یا کنده اند و اگر زن رئیس جمهو و نخست وزیر شود و زمانیکه کابینه تشکیل شده است و همه منتظرند تا خانم رئیس جمهور ویا نخست وزیر به نشست کابینه وارد شود. ولی خبری ازآن نیست و افزوده بود وقتی اعضای کابینه علت تأخیر را جویا می شوند متوجه می شوند که خانم رئیس جمهور یا نخست وزیر به بیمارستان برای زایمان رفته است ونتیجه گرفته بود آیا این مسخره نیست که سرنوشت مملکت یا کابینه به زنان واگذار شود.
بنابراین پرونده ی رژیم تروریستی آخوندی زن ستیز در مورد زنان آنقدر سنگین وننگین است که هیچ مسئولی جرأت نمی کند که در مورد علت وچگونگی پایمال شدن حق و حقوق زنان در این رژیمزن ستیز ضد بشری سخنی بگوید تاچه رسد به اینکه سرمقاله نویس قادر باشد در این زمینه شهامت این واقعیت را داشته باشد تا که بخواهد قلمفرسائی کند. لذا اکنون چون سرمقاله نویس تضاد با وزیر تفتیش عقاید وفرهنگ سانسور ارشاد دارد که چرا برای تبلیغات سیاسی – انتخاباتی یک زن خواننده را راهی یک سفارت دول غربی در کویت کرده است و یااینکه چرا در برنامه ی تبلیغاتی مراسم دهه زجر پوستر های زنان گیتار بر دست محجه چاپ ومنتشتر وتبلیغ شده است؟ پس برای پاسخگوئی یادش افتاده است که در این رژیم جنایتکار ضد بشری آخوندی عنصری به نام زن هم وجود دارد که دارای حق و حقوقی می باشد که در 3 دهه ی گذشته بطور سیستمایک این حق مسلم شان پایمال شده است و اکنون چون در مجلس ارتجاع قانون بهره وری بیشتر زن از ارث مرد جریان دارد می باست با دست آویزی قرار دادن آن دست به تبلیغات زده شود وحلوا حلوایش کرد وبرایش هوراکشی کند. اگر نه اشان نه اینکه کاری با سرکوب زنان و دختران در خیابان ها از سوی نیروی انتظامی و طرح امنیتی اجتماعی اش ندارد که روزانه در خیابان ها وحتی خارج از شهرهای ایران ادامه دارد و 4 فصله شده است، بلکه سخت موافق این طرح سرکوبگرانه می باشد. یااینکه ایشان علاقه ای ندارد تا که توضیح دهد که ریشه زنان خیابانی وپدیده ی روز افزون دختران فراری از خانه ها چیست؟ علت رایج شدن تجارت سکس و فروختن دختران وزنان ایرانی در شیخ نشینان خلی فارس چیست؟ یا چرا نمایندکان زنان در تظاهرات روز جهانی زنان در 8 مارس د ر تهران مورد ضرب وشتم واقع شدند. سپس دستگیر وبه زندان اوین وسلول 209 بدون ملاقات فرستاده منتقل شدند و یا چه تعداد زنان ودختران سیاسی در 3 دهه ی گذته تیرباران شدند؟ یا چرا زیر شکنجه جان باختند و یا سنگسار شدند وامثالهم ندارد.؟ زیرا که خودش ماهیت زن ستیز رژیم بربرمنش و تاریک اندیش قرون وسطائی را می داند که چگونه است که پرونده و عملکرد ننگینش هرگز جای هیچگونه نه جای دفاع که بیان کردن ومرورش نمی باشد. اکنون هم که به موضوع زنان پرداخته شده است همانگونه که در ابتای نوشتار تذکر داده شد جنب ی رقابت وتبلیغات خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم دارد.
هوشنگ – بهداد
چهارشنبه 5 دیماه سال 1386