چرا مهره ی دست نشانده جعف الموسوی در عراق علیه ی مجاهدین باز فعال شده است؟

چرا مهره ی دست نشانده جعف الموسوی در عراق علیه ی مجاهدین باز فعال شده است؟
درشرایطی که هر روز صداهای اعتراضی بیشتری از درون عراق نسبت به نوری الملکی نخست وزیر دست نشانده ی ولی فقیه و سپاه پاسداران اوج بیشتری به خود می گیرد. همچنین صدای اعتراضی مردم واقشار گوناون عراقی مبنی برقطع نقش دخالت گری رژیم تروریستی آخوندی در امور داخلی عراق گسترش می یابد . همینطور پس از آنکه نام سپاه پاسداران به دلیل دخالت گری در امور داخلی عراق و افغانستان و نقش اقدامات تروریستی و کشتن نظامیان آمریکائی در این دوکشور موجب شد تا که از سوی مقامات وکنگره ی آمریکائی این ارگان فاشیستی توی لیست تروریست گذاشته شود و مکمل آن 3 بانک بزرگ دولتی با 22 سازمان مرتبط با سپاه پاسداران واهداف پروژه ی هسته ای نیز درلیست تحریم از سوی آمریکا قرار گرفت. همینطور اعتراضات کشورهای همسایه ی عراق نسبت به دخالت گری در امور د اخلی عراق نسبت به عملکرد رژیم تروریستی آخوندی ادامه دارد. به خصوص اینکه پس از اینکه کنفرانس صلح آناپولیس در آمریکابرگزار شد که تنها رژم ضد مردمی و فاشیستی مذهبی حاکم برایران به این کنفرانس دعوت نشد بود. زیرا که این دشمن استقرارصلح در خاورمیانه می باشد و رهبر ولی فقیه در خطبه ی عید فطر خود به این موضوع دشمی با صلح خاورمیانه آشکارا اعتراف کرد و ضمن ادعای شکست کنفرانس صلح پائیزی بقول خودش خزان زده کرد و آن را از پیش شکست خورده قلمداد کرد و سران کشورها ی منطقه را تهدید نمود که در صورت شرکت در کنفرانس صلح آناپولیس در آمریکا درون کشورهای خودشان دچار شورش و آشوب واعمال تروریستی خواهند شد. از جمله می توان اکنون به اجرای طرح مشترک با سوریه برای تدارک کشتن معاون فرمانده ی کل ارتش لبنان شاره کرد که اخیراً بر اثر انفجار در لبنان کشته شد . ولی چون به دلیل اینکه کنفراس آناپولیس موجب ایزوله شدن هرچه بیشتر رژیم تروریستی آخوندی در منطقه وجهان شد. پاسدار احمدی مجبور شد بلافاصله نامه ی تقاضای حضور در اجلاس دوحه برای سران کشورهای شورای همکاری حوزه ی خلیج فارس بنویسد تااینکه وی را در اجلاس دوحه به پذیرند. البته پس از قبول نامه ی درخواستی و حضور نمایشی این پاسدار احمدی نژاد در این اجلاس دوحه نه مشکلی حل نشد ، بلکه برعکس موجب بالارفتن ادعاهای ارضی و اعترضات بیشتر سران کشورهای حوزه ی خلیج فارس نسبت به پروژه و اهداف هسته ای رژیم تروریستی فاشیستی شد.
از سوی دیگر آخوند دلال چند جانبه عبدالذ لیل حکیم مهره ی دست نشانده به فرمان خامنه ای به جماران فراخوانده شد تا که فعال شود ونقش رابط ودلال میان بغداد وتهران وجماران وواشنگتن را ایفا کند تا برای آماده سازی دوره چهارم مذاکره در عراق دست به سفر دوره گردی ومعرکه گیری دلالی بزند تا که مبارزه باشیطان بزرگ باسرعت بیشتری دنبال شود . البته که همین تحرک و اعتراف بیانگر نقش انکار ناپذیر دخالت گری وناامن سازی از سوی رژیم تروریستی آخوندی در عراق می باشد . از طرف دیگر پاسدار احمدی نژاد با لگد زدن برگور خمینی در تلاش گسترده برای عادی کردن رابطه با دولت مصر می باشد که جزو هم پیمانان آمریکا در خاورمیانه می باشد و همچنین دارای رابطه ی دیپلماتیک خوب با اسرائیل است که رژیم ترورستی آخوندی تهدید به نابودی اش کرده است. مهمتر اینکه ذوق زدگی گزارش 16 نهاد اطلاعات آمریکائی مبنی بر عدم پیگیری اهداف سلاح اتمی از سال 82 به بعد به دلیل فشارهای بین المللی قرون وسطائی وضد بشری آخوندی این زارش و ذوق زدگی وافر نه تضادی حل نکرده است ، بلکه تبدیل به مشکل مضاعف برای رژیم شده است . برای اینکه هرگونه گزارشی در آینده که ناشی از اهداف هسته ای باشد وضع رژیم تروریستی آخوندی را به مراتب حادتر و پیچیده تر از گذشته خواهد کرد. به خصوص اینکه در گزارش البرادعی و آژانس بین المللی اتمی اشاره وقید نشده است که تضمینی برای عدم پیگیری سلاح هسته ای وجود دارد و بر ادامه ی بازرسی نظران آژانس اتمی تأکید شده است. در این شرایط که زمان به برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تصویبقطعنامه ی سوم نزدیک می شود پاسدار احمدی نژاد تصیم به برگزاری کنفرانس تئاتر سیاسی مطبوعاتی داخلی وخارجی در تهران گرفت تا اینکه به آمریکا پیام دهد یکی دو گام دیگر برای مذاکره کافیست تا که آمریکا بردارد .البته که بلافاصله سخنگوی کاخ سفید پاسخ داد که آمریا موافق است برای برای برداشتن یکی دو گام دیگر، ولی به شرط اینکه گام اول را رژیم تروریستی آخوندی بردارد که همانا توقف غنی سازی اورانیوم می باشد. در حقیقت زیرآب طرح برنامه ریزی شده ی پاسدار احمدی نژاد را زد. اما همزمان محمد سید المحدثین مسئول کمیسیون شورای ملی مقاومت نیزدر کنفرانس مطبوعاتی خود در بلژیک اسناد واهداف جدید دیگری از ادامه ی تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای را رو کرد و به معرض دید خبرنگاران حاضر در کنفرانس گذاشت وموجب شد تا که صدای جیغ و فغان پاسدار احمدی نژاد در شوی تئاتر سیاسی کنفرانس مطبوعاتی در تهران را درآورد .
بنابراین اکنون برنامه ریزان صدور تروریست وبنیاد گرائی واغال عراق از روی ناچاری ودرمانی وعجز وب رای جبران کردن وانتقام گرفتن از مجاهدین تصمیم گرفته اند تا که دستگاه تبلیغات وجنگ روانی وشیطان سازی وزارت بدنام اطلاعات را علیه ی مجاهدین فعال و وارد صحنه کنند و دوباره بازی با مهره ی لو رفته وسوخته شده در عراق را در دستور کار خود قراردهند تااینکه یکی از برنامه ریزان این پیگیری سربازجو پاسدار حسین شریعتمدار بتواند خبرش را در روزنامه یا رق پاره ی کیهان طلاعاتی - امنیتی - پادگانی حلوا حلوا کند وچاشنی یادداشت روز دو روز پیش خود کند که علیه ی مجاهدین تنظیم شده بود و اکنون دام دیگری علیه ی مجاهدین ساکن شهر اشرف در عراق گشوده کند . یعنی اینکه پاسدار مزدور وآموزش وتعلیم دیده ی سپاه پاسداران در تهران که شماره ی کد وردیف حقوقی اش را مجاهدین در کنار لیست اسامی 32 هزار نفره حقوق بگیران در عراق را افشا کرده است. دستگاه بد نام وزارت اطلاعات با آخوند آدمکش حرفه ای وگوشخوار محسنی اژه ای وسپاه پاسداران و این سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری جعفر الموسوی را به عنوان دادستان کل عراق معرفی و آن را علیه ی مجاهدین وارد صحنه کرده اند تااینکه ثابت کنند اشغال اصلی عراق توسط کدام کشور است و این اشغالگر چه نوع اهدافی را در عراق دنبال می کند. آنهم کشوری که رهبرانش دارای پرونده ی محکومیت ترور مخالفین در آلمان دارند و رکوردار نقض حقوق بشر جهانی می باشد و اخیراً نیز توسط کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل محکوم شده است و ماشین کشتار وسرکوبگری اش در ایران یک لحظه قطع نشده واز کشتار باز نایستاده است. البته از طرف دیگر فضای تنفر وخشم وکینه ی مردم و به خصوص جوانان دانشجویان نسبت به حاکمان غاصب و پاسدار احمدی نژاد به اندازه ای می باشد که مدتی می باشد که فریاد مرگ بر دیکتاتور دانشجویان و احمدی نژاد عامل تبعیض و فساد و یا مرد و زن جگنیم، به جنگ نا بجنگیم فضای دانشگاه های کشور را فرا گرفته است و پژواک این فریادهای اعتراضی همچنان ادامه دارد .

هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 22 آذرماه سال 1386