"چرا پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری از نقش و خاطرات تلخ شیرین ود نگفته است؟!"

نقد وبررسی تلخ شيرين ! (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان سه شنبه 20 آذرماه سال 1386
"چرا پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری از نقش و خاطرات تلخ شیرین ود نگفته است؟!"
باز قافیه بر سربازجو پاسدار شنگجه گر وتحریف گر حسین شریعتدار که شاعر جفنگ گوی شده تنگ شده است ک مجبور به بازتاب دادن بخشی از معلول های سانسور وتحریف شده برای نابود کردن واز بین برد ن حقایق و علت ها کرده است.ان سربازجوی شکنجه گری چون سانسور وتحریف گری واعتراف گیری وسناریو سازی اساس وحرفه وتخخصص کارش می باشد فراموش کرده است که در یادداشت 13 آبان سال 83 خود چه نوشته بود و چرا ضمن دفاع کردن از اشغال سفارت آمریکا در تهران جزو افتخارات و دستأوردهای این اشغال گری زمینه ساز بودن آغاز جنگ ایران وعراق یاد کرده بود . البته جنی که خمینی آن را نعمت الهی خوانده بود و یااینکه چرا قبل از حمله ی نظامی صدام حسین چگونه عراق تهدید می شد وهرروز خمینی و اطرافیانش همچون شرایط کنونی یک ریز صحبت از صدور انقلاب اسلامی به منطقه می کردند ؟ و انقلاب اسلامی را تشبیه به تور ماهیگیری می کردند که همه ی کشورهای منطقه همچون ماهی هستند که می بایست بر توی تور ماهی گیری انقلاب اسلامی باید بی افتند . از سوی دیگر به دلیل حضور پررنگ نیروهای انقلابی در محیط های دانشجوئی که نه همچون شرایط کنونی که در آن مقطع جائی برای دانشجویان چماقدار بسیجی نبود که یه تازی کنند، بلکه هرروز نسبت به روز قبل بیشتر دچار ریزش می شدند . بنابر این برای کنترل محیط دانشجوئی ومانع شدن از رشد و فعالیت وحضور انشجویان انقلابی برای خمینی و پیروانش برای اینکه هم از شر دانشجویان انقلابی در محیط دانشگاه ها آسوده خاطرشوند وهم اینکه فضای ازپیش تعیین شده ی حکومت نظامی و فضای آماده باش جنگی در جامعه آماده گردد فرمان حمله ویورش سراسری به دانشگاه ها صادر شد و تعدادی دانشجو کشته ومجروح شدند و تعداد بیشماری نیز اسیر وشکنجه و زندانی ومحاکمه ومحکوم شدند که پس از 30 خرداد سال 60 و تابستان خونین سال 67 تیرباران شدند . همچنین زیر پوش انقلاب فرهنگی 3 سال دانشگاه ها تعطیل شد و اساتید مترقی اخراج و پاک سازی وحتی برخی از آنان دستگیر وتیرباران شدند . البته پس از باز شدن مجدد دانشگاه ها تعداد دانشجویان بیشتر از دانشگاه هااخراج وفراری و بعید اجباری شدند . البته هم زمان که گزمکان هار خمینی مشغول قلع و قمع دانشجویان بودند طرح کودتای شکست خورده ی طبس از سوی جیمی کارتر رئیس جمهور وقت دمرات آمریکا تدارک دیده شد .
خلاصه 5 ماه پس از این یورش سراسر به دانشاه ها جنگ نعمت الهی خواسته ی خمینی میان ایران وعراق آغاز شد. گرچه مجاهدین در ابتدا این حمله را محکوم کردند ودر دفاع در جبهه ها به خصوص خوزستان حضور یافتند. ولی در همان خط اول جببه ی جنگ نیز دستگیر شدند و بعداً تیرباران شدند. ولی پس از زمانی که وزیر امور خارجه ی عراق طارق عزیز در سال 61 قرار داد صلح را با مسعود رجوی در پاریس منعقد کرد . دیگر ادامه ی جنگ موضعیت ومشروعیت نداشت . اما چون خمینی و پیروانش هدف از ادامه ی جنگ را تثبیت موقعیت خودشان در قدرت وبقای رژیم جایتکار می دانستند به جنگ ادامه دادند وبه پیشنهاد آتش بس و صلح صدام حسین با آمدگی پرداخت 100 میلیارد دلار غرامت وخسارت جنگی از سوی برخی از سران کشورهای عربی توجهی نکردند وجواب منفی دادند چون خمینی گفت صدا باید بود تا پاسداران وارد عراق شوند و شرایط کنونی برای باتلاق کردن عراق آماده گردد.
بنابراین روزی می بایست عاملین وآمرین ادامه ی جنگ پس از باز پس گیری خرمشهر که منجر به کشته ومجروج شدن میلیون ها نفر ایرانی و عراقی شدند و خسارات وتلفات بسیار سنگین مادی به دو طرف وارد شد ومیلیون هاآواره و بی خانمان بهراه داشت باید روزی به عنوان مسببان جنایت علیه ی بشریت در دادگاه بین المللی به پای میز محاکمه کشانیده شوند و حساب پس بدهند . از سو دیگر این سربازجوی جنایتکار که اشک تمساح برای هواداران مجاهدین به عنوان فریب خوردگان ریخته است و با وجود اینکه چندین بار اعتراف به بازجو بودن خودش کرده وتأکید نموده است با مسرت خاطر دعوت به بازجوگری در زندان اوین را می پذیرفته است. با اینکه وی یکی از شکنجه گران حرفه ای می باشد که بطور مستقیم در بازجوئی و شکنجه و تیرباران های بسیاری دست داشته است باید بگوید که چگونه دست در ریختن خون بی گناهانی داشته است که اکنون خود به آن اعتراف کرده است؟ یااینکه بگوید چرا جزو تیم سعید امامی بوده است که در تعقیب وترور مخالفین در برون مرز و پروژه ی قتل های زنجیره ای در داخل کشور نقش اساسی داشته است؟ همانگونه که باید بگوید چگونه از طریق آقازاده اش توانسته است ثروت بسیاز گزافی را به کانادا منتقل کرده وصاحب کاخ در آنجا شده است ؟ یا اینکه پاسخ دهد که 200هکتار زمین های مرغوب ورامین را که به نام مؤسسه ی کیهان از دولت گرفته را چکار کرده است؟
چرا قبل از اینکه این جنایتکار شکنجه گر حساب پس نداده ازموضع فرار به جلو اشک تمساح برای خون قربانیان بی گناه ریخته شده به دست خمینی و اعوان انصارش از جمله همین سربازجو حسین شریعتمدار تلاش مذبوحانه کرده است تا که با پاک کردن صورت مسئله در شرف سفید سازی پرونده ی ننگین وجنایتکارانه ی خود وسران رژیم فاشیستی مذهبی برآید وطلبکاری کند تا اینکه همچون همه ی رهبارن جنگ افروز وجنایتکار وخونریز رژیم تروریستی آخوندی که می بایست پاسخگوی اعمال جنایتکارانه و ضد انسانی خود باشند که برای چه پشنهاد صلح صدام حسین در سال 61 پذیرفته نشد؟ چرا منتظری و اردبیلی که پس از آتش بس در خطبه های نماز جمعه ی اعلام کردند که ما جزوهمان کسانی هستیم که موافق صلح پس از آزاد سازی خرمشهر بودیم چرا بلافاصله از سوی خمینی دم موت و پیروانش این دو نفر از مقام وپست های کنار گذاشته شدند؟ اما این مهره ی جنایتکار ومعلوم الحال و بسیار مشکوک وپر نفوذ حسابرسی از موضع بازجوئی هویج و چماق تجربه ی شده ی زندان اوین در مورد دیگران می کند واتهام می زند.البته که روزی باید بگوید این چگونه زندانی سیاسی زمان شاه می باشد که طبق اعتراف خودش که با مجله ی تایمز در دفتر مؤسسه ی کیهان کرد وگفت که در زمان شاه دانشجوی رشته پزکی بوده است که به دلیل حمایت از خمینی دستگیر شد و ساواک نه اینکه همه ی ناخن ها ی وی را کشید، بلکه در اثر شکنجه تمام دندان هایش خرد و بی دندان شد. سئوال است که چگونه است که هیچ زندانی سیاسی زمان شاه نیست که چنین جانوری را به یاد آورد که در زندان بوده باشد؟ ضمن اینکه چگونه شد که ساواک زندانی به این مقاومی و سر سختی را که تا این حد شکنجه کرده بود اعدام نکرده بود؟ تازمانی که بطور شفاف آدرس دقیق از زندان زمان شاه ندهد که کیست ؟ این موضوع وادعا مبهم است و حتی ی گفت که از کجا معلوم این همه اطلاعاتی که وی دارد، خودش جزو مأموران و یا بازجویان وهمکاران گمنام امام زمانی ساواک شاه نبوده است که همچوون تعداد دیگری از ساواکی هائی که به خدمت رژیم آخوندی در آمدند . وی نیز به خدمت گرفته شده است.
اینشکنجه گر منفور وتابلو گاو ییشانی سفید سربازجو پاسدار حسین شریعتداری که خیلی ادعای ضد امریالیستی و شیطان بزرگی دارد واز دید بازجوئی برخور می کند زیرا دسترسی به اسناد ومدارک ساواک و ساواما دارد که با تخصصی که در تحریف گری وکتمان کردن حقایق دارد . بنابراین بدون آنکه بگوید اگر در 16 آذر سال 32 زمان شاه 3 دانشجوی معترض شهید شدند. در یورش سراسری 29 اردیبهشت سال 59 به دانشگاه ها چه تعداد در جا کشته و مجروح شدند و چه تعداد دیگر دستگیر شدند که بعداً تیرباران گشتند ؟ نقش این جنایتکار که در بخش اطلاعات سپاه پاسداران ومسول بولتن نویسی داخلی آن بود در این تهاجم به دانشگاه ها و دستگیری و شنکجه و تیرباران ها چیست؟ همچنین نقش وی و همقطارانش در سرکوب قیام 6 روزه ی دانشجوئی تیر ماه سال 78 و عبور دادن دانشجویان دستگیر شده از تونل گوشتی مرگ چیست یا؟ یا نقش وی در هدایتگری تهاجم شبانه به خوابگاه دانشجویان وپرتاب کردن شان از طبقه ی سوم به زمین چمن دانشگاه تهران چیست؟ همینطور نقش وی در نفوذ وسرکوب و انشعاب و انفعال جنبش دانشجوئی دفتر تحکیم وحدت و پرورش دانشجویان بسیجی برای پادگانی کردن فضای دانشگاه ها برای شناسائی وپاک سازی واخراج ردن دانشجویان معترض ودگر اندیش چیست؟
ازجهت دیگر اگر خیلی ضدریائی می باشد چرا نمی گوید که نقش مأموران اطلاعاتی اعزام به خارج به خصوص آنانکه مقیم آمریکا شدند که به عنوان لابی برای ایجاد مذاکره با آمریکا فعال می باشند برای چیست؟ آنگونه که سعید حجاریان مدتی پیش افشاکرده بود هم اکنون از 4 کانال در پشت صحنه مشغول چانه زنی با آمریکا می باشند. آخوند جاسوس ودلال چند عبدالذلیل حکیم کیست ؟ در کدام مسیر وجاده در حال تردد می باشد؟ چه نوع پیام وپسغام ها را مناقل می کند؟ اخیراً در مورد برقراری مذاکره ی دوره چهارم با آمریکا چه گفته است ؟ قبل از اینگونه خبررسانی در این مورد کند ؟ چرا فراخوان از بغداد به تهران به وی داده شد ؟ در بیت رهبری ایشان در جماران چه می خواست؟ به جزی رهبر ولی فقیه با کدام مقامات ومسئولین دیگر رژیم تروریستی آخوندی دیدار وملاقات داشت؟ چرا پس از تهران عازم واشنگتن شد؟ چراپس از بازگشت از آمریکا خبر به زودی ادامه ی مذاکره ی چهارم با آمریکا در عراق را اعلام کرد که اکنون وزیر امور خارجه ی عراق آن را دنبال کرده است؟ همچنین پس از برگزاری کنفرانس آناپولیس که ولی فقیه در خطبه ی عید فطر ابراز دشمنی علیه ی آن اتخاذ کردوآن را شکست خوره قلمداد کرد. حتی رهبران کشورهای عربی را تهدید کرد که چنانچه در این کنفرانس خزان زده وشکست خورده ی پائیزی صلح در آمریکا حضوریابند وشرکت کننداز سوی ملت های مسلمان کشور خودشان به عنوان اعتراض دچار آشوب و بحران خواهند شد . چگونه است که پس از برگزاری ابن کنفرانس صلح آناپولیس در آریکا که تنها رژیم ترریستی آخوندی به آن دعوت نشده بود . پاسدار احمدی نژاد با نامه نوشتن واز خودش دعوت کردن در اجلاس کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شرکت کرد که همه ی اینان رابطه ی بسیار نزدیک با آمریکا دارند وبرخی نیز رابطه ی دیپلماتیک با اسرائیل دارند تااینکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری زیادی ضد آمریکائی بهانه و مترسک داشته باشد تا که در کنار بازتاب دادن تصویر کمدی پاسدار احمدی نژاد تیتر درشت خبری – تصیری بزند که بلی حضور پاسدار احمدی نژاد در اجلاس اخیر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دهن کجی به کنفرانس آناپولیس بود . حال بماند که سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوی اسلامی ضد این ادعا را بیان کرد. ناگفته نماند که همه سوزش و عصبیت سربازجو پاسدار حسین شریعتداری علیه ی مجاهدین به خاطر بازتاب دادن مستمر فریاد های مرگ بر دیکتاتور و احمدی نژاد عامل تبعیض و فساد . ما زن ومرد جنگیم، بجنگ تا بجنیم . دانشجوی زندانی آزاد باید گردد . دانشگاه چرا باید پادگان نظامی باشد و.... که این سربازجو برای تلافی کردن مجبور شده است اینگونه دست به خود زنی بزند وجیغ بنفش از دست مجاهدین بکشد وقبرستان کهنه بشافد تا ثابت کند که شکنجه گر و بازجوی حرفه ای می باشد که هیچگاه در خاطره نویسی که می کند فراموش نمی کند که چگونه جنایاتی را در سیاه چال ها مرتکب شده است؟
هوشنگ - بهداد
سه شنبه 20 آذرماه سال 1386