"سر گنده بر زیر لحاف است و جاده مالرو نه آدم وخود رو، همچنان در حال باریک تر شدنست.

نقد وبررسی " جاده باريك مي شود(يادداشت روز)"روزنامه ی کیهان سه شنبه 13 آذرماه سال 1386
"سر گنده بر زیر لحاف است و جاده مالرو نه آدم وخود رو، همچنان در حال باریک تر شدنست.
گفته می شود که روزی یکی به دوستش رسید و گفت چقدر توخوب وماهی و.... ولی گور پدر برادر وپدر و... بیشمار صلوات باد. اکنون داستان سفر عجولانه و غیر مترقبه ی پاسدار غلامک سپاه پاسداران و گماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد است که برای مبارزه با ایزولگی ومنزوی بودن وخنثی کردن آن، دست به سفر یک روزه به دوحه پایخت قطر زده است ویک تصویر یادگاری مدل همان تصاویری گرفته است که زمان برگزاری اجلاس رؤسای جمهور کشورهای حاشیه ی دریای خزر در تهران گرفته بود که رئیس جمهور روسیه پوتین با ولی فقیه در جماران دیدار و ملاقات داشت وپیام هسته ای منتقل کرد . نتیجه ی آن به برکناری پاسدار علی لاریجانی راه برد و منتهی و یک پاسدار ترکش خورده ی موجی به نام سعید جلیلی نیز جایگزینش شد که دسأورد دیدار 5 ساعته اش با خاویر سولانا در لندن منجر به ابراز یأس و ناامیدی سونالا از این دیدار تبدیل شده است. البته مسخره تر از سفر پاسدار احمدی نژاد ،همزمانی اعزام آخوند آدمکش حرفه ای و گوشخوار محسنی اژه ای وزیر بنام اطلاعات به عربستان سعودی است که به عربستان رفت تا پیام با تضمین منتقل کند که حجاج اعزامی به مراسم حج به عربستان هرگز دست به هیچگوقه اقدام غیر قانونی و خلاف مسلک عربستان نخواهند زد تااینکه با این قول و تضمین دادن بتواند مجوز ورود حجاج به خاک عربستان برای اجرای مراسم حج را کسب کند البته که مشخص است اینگونه تسلیم شدن و امتیاز دادن ها و عقب نشینی کردن ها ناشی از ترکش و ضربات همان کنفرانس صلح آناپولیس می باشد که رژیم را وادار به تللاش واکنش های انفعالی برای بیرون آمدن از شرایط ایزولگی کامل می باشد که دقیقاً اثبات نتایج ضد همان تهدیدات ولی فقیه در خطبه ی روز عید فطر می باشد. همینطور نتیجه تهدید تبلیغات حاشیه ای پس از آن خطبه ی کذائی ولی فقیه در عید فطر می باشد که از سوی دستگاه باند مافیائی حاکم شروع شد که آری این کنفرانس صلح پائیزی در آمریکا خزان زده وشکست خورده می باشد و کلی با حماس و حزب الله لبنان مانور داده شد و پاسدار احمدی نژاد تصمیم گرفت که 10 رهبر حماس را به تهران دعوت کند تا که با نمایشات خیمه شب بازی ضد اسرائی و ضد آمریکائی به شود به حساب خودشان کنفرانس آناپولیس را با کمک وهمت حماس در تهران به شکست بکشاند ولی س از اینکه از رهبر کشور عربستان تقاضا شد تاکه در این کنفرانس آتاپولیس شرکت نکند . ولی نتیجه همه ی تهدید ها وخط نشان کشیدن ها نه اینکه 25 کشور عربی در نفرانس آناپولیس شرکت کردند ، بلکه 15 کشور اروپائی نیز در کنفرانس آناپولیس شرکت کردند و منجر به تیره شدن رابطه ی میان رژیم تروریستی آخوندی با سوریه شد که چرا در این کنفرانس شرکت کرد و تنها کشور هم پیمان رژیم در میان کشورهای عربی می باشد . اما کمدی اینکه ادعای مضحک طلبه ی پاسدار یادداشت روز نویس می باشد که ضمن بیان طنز ووارونه گوئی کردن وبا فراموش کردن ادعاهای کمدی پیرامون بر گزاری کنفرانس صلح آناپولیس چنین ادعای کمیک کرده و از دو پیام مهم از سفر یک روزه وحضور پاسدار احمدی نژاد در اجلاس کشورهای عضو همکاری خلیج فارس گزارش داده وگفته است:
"دعوت و حضور رئيس جمهوري اسلامي ايران به عنوان مهمان ويژه در اجلاس سران كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس، دو پيام مهم براي غرب و آمريكا به دنبال داشت؛ انزواي ايران در منطقه امكان پذير نيست. هم چنين تلاش آمريكا براي ايجاد جبهه متحد كشورهاي عربي در مقابل ايران با شكست مواجه شده است."
البته سربازجو پاسدار یاداشت روز نویس برایش نه صرفیده است که توضیح دهد تهدید سر نگونی کردن اسرائیل چگونه می تواند رابطه با برخی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس داشته باشد که رابطه ی دیپلماسی خوبی با اسرائیل دارند و همگی اشان نیز رابطه ی بسیار نزدیک ویا هم پیمانی با شیطان بزرگ آمریکا دارند که رژیم تروریستی آخوندی ادعا دارد با آن در حال مبارزه وجنگ می باشد و نظامیانش در عراق و افغانستان را می کشد و خواهان اخراج سریعش از عراق می باشد. جالب است که طلبه ی پاسدار یادداشت روز نویس شده خودش در پایان یادداشت روزش اعتراف کرده است که تلاش و هدف آمریکا برای هرچه بیشتر منزوی و ایزوله کردن رژیم تروریستی آخوندی می باشد و دست زدن به اینگونه سفر یک روزه ی پاسدار احمدی نژاد برای تغییر دادن نظر وهدف آمریکا در منطقه بی اثر است. زیرا که با توصیف اینگونه سفرهای تشریفاتی – تبلیغاتی تدارک دید ی شده ی یک روزه امکان پذیر نمی باشد که شرایط تغییر کند:
"با اين اوصاف آيا ائتلافي بين كشورهاي عربي با همراهي آمريكا عليه ايران شكل گرفته و يا خواهد گرفت؟! بي ترديد دعوت از احمدي نژاد براي حضور در اجلاس دوحه اگرچه به مفهوم آن نيست كه تمامي موانع اتحاد و يكپارچگي ميان ايران اسلامي و ساير كشورهاي حاشيه خليج فارس به طور كامل رفع شده است ولي رخداد اخير را مي توان گام بلندي در اين مسير تلقي كرده و نشانه روشني از ناكامي آمريكا در دور كردن كشورهاي منطقه از يكديگر ارزيابي كرد. نبايد از نظر دور داشت كه آمريكا در انديشه شكست و انزواي ايران است و در اين مسير شوم از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد، اما هرگز قادر نخواهد بود مانع ظهور ايران به عنوان سمبل اقتدار اسلامي در خاورميانه و جهان شود. جاده دشمني با ايران هر روز باريكتر مي شود."
درخاتمه اینکه چون بنیانگذاری این رژیم ضدبشری و قرون وسطائی از همان آازش بر اساس نیرنگ و دروغ و دسیسه وعوامفریبی و شیادگری بوده است . بنابراین بحران سازی نمودن و صدور آن با تروریسم وبنیادگرائی جزو اهداف و برنامه هائی بوده است که برای بقای رژیم رژیم وپیشبرد هدافش لازم وملزوم هم دیگر شده است. یعنی اینکه دروغگوئی و کتمان کردن وتحریف گری و شامورتی بازی در آوردن وتهدید وترور و جنگ افرزی نمودن و بحران سازی وکتمان کردن حقیقت جزو ابزار و شگرد حکومت مداری ورمز ماندگاری این رژیم ضد مردمی و قرون وسطائی بوده است و کسی هم انتظار ندارد از این رژیم تروریستی آخوندی که تا زمانی که وجود دارد و قدرت سرکوبگری در اختیار خود دارد به مردم ایران به جای دروغ گفتن راست بگوید و با آنان روراست وصادق باشد و صادقانه با مردم دیالوگ و گفتمان کند و اعتراف کند وبه مردم ایران بگوید که برای چه 25 سال است که پیرامون پروژه ی هسته ای دروغ گفته است و بازهم همچنان دروغ می گوید و پنهانکاری می کند . البته نه فقط در این مورد ناصادق است و دروغ می گوید، بلکه اساسا حاضر نیست که جز دروغ گفاتن ووعده های دروغین تحویل مردم دادن کار دیگری برای شان انجام دهد . زیرا اگر چنانچه دروغ نگوید امکان بقایش وجود ندارد . برای همین است که بلافاصله ی چند روز پس از برگزاری کنفرانس صلح آناپولیس چنین واکنشی پاسدار احمدی نژاد وارد صحنه شده وحرکات ورفتار متناقض از بر گزاری کنفرانس آناچولیس از خودش بروز داده است وبه جای در خدمت 10 رهبر حماس در تهران بودن ترجیح داده است که در اجلاس کشورهای شورای مکاری خلیج فارس حضور داشته باشد تا احساس پیروزی بهش دت دهد . در مقابل طلبه ی روضه خوان یادداشت روز نویس شده هم بتواند تا که بر سر منبر برود وگریز به صحرای کربلا بزند و همون پاسدار احمدی نژاد اشک تمساح ریزی 12 ماده ای برای ایجاد ربطه ی مناسب میان این کشورها کند و هرچه دش بخواهد قدرت نمائی و خالی بندی ووارونه گوئی وتحریف گری کند . به نظر می رسد که ایشان تصور کرده است که گوبا جامعه ی کوران سر وکار دارد که هر چه می خواهد ودوست دارد می تواند نشخوار و بلغور و بیان کند واز دو پیام مهم حضور پاسدار احمدی نژاد در اجلاس شورای همکاری کشورهای حوزه خلیج فارس و سفر یک روزه وی بگوید. البته که سر گنده بر زیر لحاف است و گفته شده بود که ر کلاف بز شده و جمع آوری کردن امکان پذیر نمی باشد . از سوی دیگر هرچه سیر طی شود و به جلو رفت مشخص می شود که جاده همچنان در حال باریک تر شدن می باشد . چونکه جاده هم مالرو و هم نه انسان رو و خود رو می باشد.
هوشنگ – بهداد
سه شنبه 13 آذرماه سال 1386