نقد وبررسی " شكستي ديگر! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 10 بهمن ماه سال 1386
"اعتراف به لو رفتن وشکست طرح توطئه گری در نوار غزه وعدم حمایت کشورهای غربی و عربی از حماس"
طلبه پاسدار سخنگو ونماینده ووکیل مدافع تسخیری فلسطییان نوار غزه شده معلوم نیست رای چه همانگونه که توضیح نمی دهد که به این چه ارتباطی دارد که این مسئولیت وکالت از فلسطینیان را ایشان به پذیرد. به همان دلیل هم قابل درک است که چرا این مدعی حاضر نیست تا که جواب داد که مگر اکنون که ولی فقیه و سپاه پاسداران به دلیل نیازی که به بحران آفرینی وجتگ افروزی در عراق و خاومیانه به خصوص در لبنان و فلسطین دارند تا که شاید فرجی برای بحران هسته ای حاصل شود. دست به اتخاذسیاست مظلوم نمائی ودفاع کردن از حماس و نوار غزه زده شده است . زیرا که سئوال است که مگر سران رژیم بربرمنش و تاریک اندیش یاغی بین المللی و سپاه پاسداران جز اینکه عراق را تبدیل به باتلاق کردند و لبنان را به سرزمین سوخته شده مبدل ساختند و جنگ داخلی میان ساف وحماس برپا کردند. چه دسته گل دیگری بر سر مردم نوار غزه در فلسطین زده اند که اگر چنانچه بیش از آرزو یا اقدامات نقل قول شده گلدامایر و اسحاق رابین وشارون در مورد فلسطینیان نوار غزه اگر نباشد؛ کمتر هم نبوده است که اکنون طلبه ی پاسدار یادداشت روز ویس شده اینگونه برای فلسطینیان نوا غزه سینه چاک داده وکف بر دهان آورده وکاتولیک تر از پاپ برای شان شده است و پر حرارت و با انرژی در دفاع تاکتیکی از مردم فلسطین بر خاسته و با افتخار به عنوان نماد مقاومت دولت حماس اسماعیل هنیه از آنان نام برده است . اگر طلبه پاسدار یادداشت روز نویس خودش پاسدار حزب الله لبنانی جبهه ی جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق و یا فلسطین حماسی نمی باشد که به دلیل اینکه در ایران زندگی می کند صحبت کردن وخواندن ونوشتن فارسی هم آموخته است و واقعاً خیلی انسان دوست می باشد و اصولاً تابع برتری ملیت ونژادی ومذهبی هم نمی باشد تا که اختلاف میان ایرانی وعراقی و لبنانی و فلسطینی و افغانی و.. قائل شود . ولی حداقل می شود از ایشان سئوال کرد در مکانی که مقیم می باشد وزندگی می کند می تواند که دست به یک نظر سنجی بیطرفانه بزند که ابتدا مردم ایران نسبت به این نظام وحاکمانش چگونه فکر می کنند؟ یا اینکه چگونه در موردش نظر دارند؟ یااینکه یک بیلان وگزارش کوتاه ارائه کند که پس از اینکه نظام یک دست شد و احمدی نژاد پاسدارشده است و روند اقزایش قیمت نفت ادامه داشته است . چرا در مقابل وضعیت اقتصادی مردم و معیشت زندگی بدتر شده است و فقر وبیکاری و روند لجام گسخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت ها در جامعه رو به صعود گذاشته شده است؟ دلیل چگونگی مسیر طی شده چیست ؟آیا مردم ایران از شرایط موجود رضایت دارند؟ اگر آری پس از آن پرسش شود که مردم ایران نظرشان در مورد سیاست دخالت گری در امورد داخلی عراق و فلسطین ولبنان چگونه است؟ آنگاه با ارائه ی این نظر سنجی به ادامه ی وکالت وسخنگو ونماینده ی مردم فلسطین مقیم نوار غزه فلسطین ودفاع کردن از آنان ادامه دهد.
ولی اگر واقعیتغیر از آن است که بازگو می شود و دلیل اشک تمساح ریزی برای مردم فلسطین نوار غزه عوامفریبانه در راستای اهداف مشخص می باشد که به بخشی از آن اشاره شد . می بایست که بازهم طلبه پاسدار یادداشت روز نویس پاسخ دهد برای چه تلاش مذبوحانه می کند تا که با تصویر مارکشی کردن ومار قالب کردن به مردم ایران وهم به مردم فلسطین نوار غزه دروغ گفته شود؟ مگر فلسطینیان عرب و مسلمان اهل تسنن نمی باشند؟ مگر تعدادی بیش از 20 کشور عربی مسلمان در منطقه ی خاورمیانه وجود ندارد که هم از نظر ملیت وهم از نظر مذهبی خیلی از ایرانیان به مردم فلسطین نزدیک تر می باشند. چگونه است که چرا این رژیم تروریستی آخوندی فقط می بایست به عنوان داعیه مهربانتر از مادر برای مردم فلسطن نوار غزه ابراز وجود ودلسوزی کند؟ آیا این حرکت به نظر غیر طبیعی به نظر نمی رسد و یا بقول معروف کاسه ای بر زیر نیم کاسه نمی باشد که می بایست همچون اهداف هسته ای بطور مخفی پنهان نگهداشته ودنبال شود؟! همانگونه که سخنرانی یا خطبه ی عید فطر ولی فقیه قابل فهم می باشد که برای چه ولی فقیه ابراز مخالفت و دشمنی با ادامه ی پیشهادات مذاکره ی صلح خاورمیانه کرد و رهبران کشورهای عربی را تهدید نمود که اگر چنانچه در کنفرانس صبلح خاورمیانه در آناپولیس آمریکا شرکت کنند در کشور های خودشان دچار آشوب و قیام وناآرامی خواهند شد. بهمان دلیل نیز اکنون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس هم توضیح نمی دهد که دلیل وریشه ی این قضیه چیست که بنابر قول ایشان کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی منطقه اینگونه خواهان نابودی مقاومت حماس می باشند:
"حقيقت آن است كه غرب و برخي از كشورهاي عربي منطقه در همراهي با طرح آمريكايي- اسرائيلي نابودي مقاومت فلسطين، طي چند ماه گذشته چشمان خود را بر روي جناياتي كه در نوار غزه مي گذرد، بسته اند و در مقابل دستان رژيم صهيونيستي را براي بمباران پياپي شهرهاي اين منطقه و دستگيري هاي گسترده فلسطيني ها باز گذاشته اند تا جايي كه در شوراي امنيت سازمان ملل، علي رغم آن كه بخش هاي عمده اي از بيانيه خود عليه جنايات اسرائيل در غزه را حذف و عملا آن را به يك بيانيه خنثي و بي اثر تبديل كرده تا نظر آمريكا را براي موافقت با آن جلب نمايد، در عمل و هر بار توسط آمريكا كه خود را صاحب و متولي امنيت دنيا مي شمارد! وتو و جلوي تصويب آن گرفته شده است. راستي اين روزها سالگرد حادثه دروغين و خودساخته هولوكاست است. نام كشتار مردم مظلوم و بي دفاعي كه ماه هاست در محاصره نظامي و اقتصادي به سر مي برند، چيست؟!
در خاتمه اینکه دلیل اینکه غرب و برخی از کشورهای منطقه خواهان نابود شدن مقاومت حماس می باشند که طلبه پاسدار آن را مطرح کرده است. آیا به دلیل آلت دست شدن رهبر حماس نیست که به علت اینکه تابع اقدامات سپاه پاسداران ودستورات ولی فقیه در جماران شده است و چون شدیداً نیز نیازمند دریافت کمک های مالی از بیت جماران می باشد . بنابراین تبدیل به اهرم فشار ولی فقیه و سپاه پاسداران در منطقه برای بحران سازی وجنگ افروزی شده است . چون پیگیری این سیاست یا توطئه طراحی شده توسط جماران وسپاه پاسداران است که بطور مستقیم مرتبط به بحران هسته ای می باشد که در نهایت چون اتخاذ این سیاست مشترک سبب شده است که صلح و ثبات منطقه را به خطر انداخته شود. لذا برای اینکه مرکز و کانون بحران سازی و جنگ افروزی در منطقه ی خاورمیانه تقویت نشود ، لذا هیچ کشوری غربی و عربی حاضر نشده است تا از حماس حمایت کند؟ همچنین از سوی دیگر آیا اینگونه موضعگیری کردن غرب و کشورهای عربی منطقه نسبت به حماس؛ محصول و بازتاب اتحاد عمل مشترک حماس و ولی فقیه و سپاه پاسداران نمی باشد که چکیده و عصاره وجه اشتراک شان در تهدید به نابود کردن اسرائیل از سوی پاسدار احمدی نژاد و دروغ خواندن هلااست فرموله شده است ؟ حال گذشته از اینکه با وجود لو رفتن طرح وتوطئه های بحران آفرین شکست خورده ی رژیم تروریستی آخوندی در منطقه ی خاورمیانه که پیروزی قلمداد می شود . از طرف دیگر با تأکید می بایست افزود بدون هیچگونه شک وشبهه عامل ومقصر اصلی ومرکز توطئه گری خاورمیانه همچون عراق، جماران و سپاه پا سداران هستند که از حمایت وپشتیبانی سوریه نیز برخوردار می باشند .

هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 10 بهمن ماه سال 1386