نقد وبررسی " هولوكاست، نشانه شكست (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه ی بهمن4 ماه سال 1386
"اعتراف به شکست توطئه طراحی شده در نوارغزه وافشا شدن ایزوله بودن رژیم تروریستی آخوندی در منطقه"
گفته می شود چرا عاقل کند کاری، که باز آورد پشیانی.؟ یا اینکه گفته می شود یک دیوانه یک سنگ را بر چاهی افکند که صدتا عاقل هم نمی توانند آنرا بیرون آورند. درست شرایطی که اسماعیل هنیه رهبر حماس به آن مواجه شده است . از سوی دیگر آن موقع که جنایتکار حاکم بر تهران وجماران با دفاع تاکتیکی از حماس برای مردم فلسطین اشک تمساح می ریختند و قول می دادند که هم می خواهند اسرائیل را نابود کنند وهم اینکه هزینه ی تحریم کمک های مالی قطه شده ی سایر کشور ها اروپائی و آمریکائی وعربی به فلسطین تابع وزیر کنترل حماس را به خاطر جدا سازی نوار غزه وتشکیل دوت نشانده ی اسلامی در نوار غزه که به فرمان جماران بود را به تنهائی جبران خواهند کرد. صددر جای شک وشبهه رای آگاهان منطقه و فلسطین نبود که در راستای چه اهدافی اینگونه تبلیغات وارونه گوئی وحاتم بخشی ها می شود؟ و چر بر طبل دشمنی میان حماس و ساف زده می شود ؟
اما اکنون گذشته از اینکه نتایج این طرح توطئه وجنایت آمیز تبدیل به فاجعه ی انسانی در نوار غزه شده است و آلت دست جماران وسپاه پاسداران بودن اسماعیل هنیه وحماس و جهاد اسلامی فلسطین همان دستآورد وهدیه ای را برای مردم مظلوم ومحروم فلسطینی به ارمغان آورده است که سپاه پاسداران وحزب الله لبنان با تشویق وتحریک موشک پراکنی حزب الله لبنان به خاک سرائیل وراه اندازی جنگ 33 روزه با اسرائیل با سرزمین سوخته شده ی لبنان برای مردم لبنان ببار آوردند. البته قبل از آن سرزمین سوخته شده ی لبنان در جنگ 33 روزه این مردم عراق بودند که هزینه ی باتلاق شدن عراق را به خاطر دخالت گری سپاه پاسداران وسپاه قدس پرداخته بودند وهنوز هم ادامه دارد .بلی درستاست که اکنون مردم فلسطین هزینه و پهای بسیار سنگین وخونینی به خاطر سیاست دخالت گرایانه وتوصیه های تزریقی وتحمیلی جنایتکارانه ی حاکم بر ایران را دارند می پردازند . زیرا که هنوز فراموش نشده واز خاطره ها از یاد نرفته است که چگونه ولی فقیه در خطبه های نماز عید فطر به خاطر دشمنی با پیشنهاد مذاکرهی صلح خاورمیانه رهبران کشور های عربی را تهدید به شورش و قیام وآشوب و ناآرامی درون کشور های خودشان کرد وافزود که اگر چنانچه در کنفرانس صلح خاورمیانه در آناپولیس در آمریکا شرکت کنید از سوی ملت های مسلمان به عنوان اعتراض شرکت در این کنفرانس در کشورهای خودتان مورد اعتراضات تهاجماتی واقع می شوید. در دنباله از حزب الله لبنان و حماس خواست که دست به تظاهرات قهر آمیزعلیه ی این کنفرانس صلح در آمریکا زده شود . به خصوص همزمان که بوش به خاورمیانه سفر کرد توصیه شد که جهاد اسلامی و حماس هرچه بیشتر راکت و موشک بدرون خاک اسرائیل پرتاب کنند. ولی اکنون طلبه پاسدار یادداشترز نویس با فراموشکاری دجالگرایانه همه سیاست های دخالت گرایانه وتوصیه ورهنمودها وتشویق وترغیب ی تهاجمات راکت وموششک پرکنی ها به خاک اسرائیل، شروع به نواختن شیپور از در گشادش کرده ونعله وارونه زده و با سیاست توبره و آخور خوری و اشک تمساح برای مردم فلسطین نوار غزه آدرس غلطداده وصورت مسئله را پاک کرده است و دست به معرکه گیری زده است تاشاید با مرده خوری بازهم فرصت طلبانه بهره وری تبلیغاتی کن. در صورتیکه اینگونه بحران سازی و جنگ افروزی ها برای این طرح ریزی شده بود تا که مانع از اجماع جمعی گروه 5+1 شود و پرونده در شورای امنیت برای صدور قطعنامه سوم تصویب تعقیب نگردد . در صورتیکه طراحان و صحنه گردانان پشت صحنه هم پیاز وهم چوب را با هم خورده اند .یعنی اینکه هم صحنه بحران سازی وجنگ افروزی در نوار غزه راباخته اند وهم اینکه بازی با آژانس و محمد البرادعی اش شکست خورده است . زیرا که پر ورنده ی هسته ای از شورای امنیت برای تصویب قطعنامه سوم سر در آورد . بنابراین طلبه پاسدار یادداشت روز نویس شکست توطئه ها در نواز غزه از طریق حماس و مغبونی بازی های سیاسی هسته ای با محمد البرادعی را با ایزولگی هرچه تمام رژیم تروریستی آخوند ی به نمایش گذاشته است ودر عوض خشم وکینه و عصبیت خود را نسبت به رهبران کشور های عربی منطقه و کنفرانس کشورهای اسلامی ابراز داشته است. البته بدون آنکه توضیح دهد که چرا پاسدار رئیس جمهور همچنان در حال تماس تلفنی با همان رهبران کشور های عربی منطقه می باشدکه که اینگونه از سوی پاسدار طلبه یادداشت روز نویس این رهبران آمریکائی و تاسرائیلی خوانده شده اند:
در اين گيرودار تكليف مجامع و سازمان هاي مثلا اسلامي و دولت هاي به اصطلاح مسلمان نيز به روال گذشته، معلوم است. در حالي كه مردم مسلمان غزه در محاصره كامل نيروهاي صهيونيستي قرار دارند و وحشيانه ترين حملات را بدون برخورداري از حداقل امكانات تحمل مي كنند، از سازماني مثل سازمان كنفرانس اسلامي كه اصولاً يكي از اهداف اصلي تشكيل آن، دفاع از مردم فلسطين و تلاش براي احياء حقوق پايمال شده آنان است، هيچ واكنش كارسازي سرنمي زند و حتي صدايي به اعتراض شنيده نمي شود.برخي دولت هاي عربي و اسلامي نيز طبق معمول با اشاره اربابان آمريكايي خود، در اين معركه نقش تماشاگر را بازي مي كنند، آنان با اينكه بارها از زبان آمريكايي ها شنيده اند كه در صورت وقوع يك جنگ عربي- اسرائيلي، سردمداران كاخ سفيد با همه قوا به حمايت از اسرائيلي ها عليه اعراب وارد مبارزه مي شوند، در سفر اخير بوش به منطقه با تقديم سمبليك شمشيرهاي خود، صريحاً همكاري خود را با رئيس جمهور جنگ افروز آمريكا در تجاوز اخير اسرائيل به غزه اعلام داشتند و اين بار نيز نه حميت اسلامي و نه حتي عصبيت قومي و عربي، آنان را به ايفاي نقشي بازدارنده و تأثيرگذار برنيانگيخت و انگار نه انگار غزه و مردمش دارد در آتشي كه اسرائيل با تأييد آشكار و علني جرج بوش برافروخته، مي سوزد. بدتر از اين وقتي است كه خبر مي رسد يكي از دولت هاي عربي پا را از اين فراتر گذاشته و همراه و همسو با مزدوران اسرائيلي به روي بيماران و زنان فلسطيني كه تلاش مي كردند از گذرگاه رفح عبور كنند، آتش گشوده اند و...
بالاخره اینکه چون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس می داند که بازهم برای بحران سازی وجنگ افروزی در آینده نیاز به حماس وحزب الله لبنان دارد. البته بدون آنکه توضیح دهد. چگونه است که فقط این رژیم ضد بشری و عوامفریب مدافع وسخنگوی مردم فلسطینشده است . در صورتیکه مورد نفرت وخشم مردم وبه خصوص جوانان ناراضی ایرانی می باشد .ولی معجزه آسا کاتولیک تر ازپاپ شده است وبرای مردم فلسطین اشک تمساح می ریزد و برای شان دلسوزی دروغین کند . البته با فراموش کردن نقش مداخله گرایانه و برپا کننده ی این غائله و فاجعه در نوار غزه که از سوی ولی یه وسپاه پاسداران برپا شده سخنی بگوید ولی از هلاکاست واقعی برپاشده در نوار غزه گفته است . یعنی درست شبیه و مشابه ی همان تبلیغاتی که در پروسه ی جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران وحزب الله لبنان با اسرائیل می شد . اکنون نیز تکرار شده است و اتفاقاً از هر دو آلت دست های رژیم تروریستی آخوندی در منطقه یعنی حماس وحزب الله لبنان وجنگ 33 روزه استفاده شد که اکنون بدلیلنیاز مبرمی که به اینان برای بحران آفرینیو جنگ افروزی در مطقه دارد اینگونه از این دو یاد شده است:
"اين روزها غزه در آتش و خون مي سوزد، در اين خطه، هولوكاست واقعي برپا شده است، اما صدايي از هيچ كس درنمي آيد، مردان و زنان و كودكان و پسران فلسطيني به جرم حمايت از دولت خود و مقاومت در برابر متجاوزان ستمگر و دفاع از سرزمين و جان و مال و ناموس خود، تحت شديدترين فشارها و محاصره ها قرار دارند و... اما با اين همه صدايي كه از فلسطين و به ويژه از دل آتش و خون، از غزه به گوش جهانيان مي رسد، صداي ناله و عجز و تسليم نيست، صداي مقاومت است. مقاومتي كه راه خود را پيدا كرده است و سخت با آهنگ و شعار «هيهات من الذله» درآميخته و همراه شده است"
در خاتمه اینکه با موضع اصولی که کشور های منطقه ی خاورمیانه نسبت به توطئه و بحران سازی رژیم تروریسستی آخوندی در نواز غزه اتخاذ کردند ودر دام تبلیغات و دسیسه ی تدارک دیده شده ی تبلیغاتی رژیم تروریستی آخوندی پیرامون سناریو سازی این بحران سازی در نوار غزه نیفتادند و بی توجه به صدور فراخوان وزیر آدمربای امور خارجه منوچهر متکی شدند تااینکه هم ماهیت رژیم تروریستی با بحران سازی اش در نواز غزه افشا و هم منزوی بودنش رسوا شد که در نهایت منجر به اجماع در نشست گروه 5+1 در آلمان شد و قرار است که پرونده ی هسته ای در شورای امنیت سازمان برای صدور قطعنامه ی سوم دنبال شود . بنابراین برای مهار کامل رژیم یاغی بین المللی ومانع شدن از دسترسی به سلاح هسته ای و پیشبرد سیاست مداخله گرایانه اش در کشورهای همجوار و منطقه ی خاورمیانه و برای پایان دادن به صدور تروریسم وبینادگرائی به منطقه و خنثی کردن تهدیدا سیسماتیک وادامه دارش، می بایست که رهبران کشور های همسایه عراق و منطقه مشابه همین سیاست اتخاذ شده در نواز غزه در مورد سیاست دخالت گری رژیم تروریستی آخوندی در عراق اتخا کنند وتلاش همه جانبه نمایند تا اینکه نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی جماران در عراق بر کنار شود تا اینکه نقش ولی فقیه و سپاه پاسداران در عراق و مرکز و کانون اصلی صدور تروریسم وبنیادگرائی وباج گیری در منطقه تعطیل شود .
هوشنگ – بهداد
پنجشنبه ی 4 بهمن ماه سال 1386