کشته شدن 5 نظامی آمریکائی در شما ل عراق اقدام تروریست های اعزامی یا عوامل محلی رژیم آخوندی ذر عراق می باشند
پس از تصویب مقدماتی پیش نویس قطعنامه ی سوم در نشست اخیر گروه اعضای 5+1 و شکست طرح توطئه ی بحران وجنگ افروزی در نوار غزه می بایست که توطئه های تهدید آمیز زنجیره ای تکمیلی دنبال واجرا می شد . بنابراین برای بررسی به ریشه ی پاسخ عاملین کشته شدن 5 آمریکائی در شما ل می باید به موضع گیری های تهدید آمیز تنظیم مقالات سپر نکته و انتظار خاتمی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در روزنامه ی سناریو ساز کیهان توجه عمیق کرد . زیرا که بطور علنی آمریکا وحامیانش درمنطقه وداخل کشور تهدید نظامی و متهم به جاسوسی وخیانت شده اند. از سوی دیگر رئیس پاسداران محمد علی جعفری درمصاحبه ی خودبا شبکه ی خبررسانی ماهواره ای الجزایر بطور مستقیم آمریکا مورد تهدید وتهاجم واقع شد . زیراکه این پاسدار آشکار اعتراف واعلام کرد که نیروهای آمریکائی در منطقه در تیررس ما قرار دارند . البته تهدیدهای جدید مرتبط با نتایج نشست گروه 5+1 در آلمان می باشد که پیش نویس قطعنامه ی سوم شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسانیده شد و قرار است که برای تصویب و صدور قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل تصمیم گیری و اقدام شود . بنابراین برای انتقام گیری وجبران کردن شکست های فعالیت های زد وبند ومذاکره با البرادعی و آژانس و باج دادن ها به روسیه وچین است که بازده اش بر هم خورده وبر باد رفته است. بنابراین برای جبران خسارات وارده فعالیت های تهدید آمیز تبلیغاتی و اقدامات تروریستی علیه ی آمریکاوبوش شروع شده است. از سوی دیگر تصور نمی رود که هنوز فهم این واقعیت مبهم وغیر ممکن باشد که چگونه از سال ها پیش عملیات مشترک سپاه پاسداران و اعضای القاعده از عربستان آغاز و ادامه ی این همکاری تا عراق امتداد یافته است . لذا همانگونه که تا کنون القاعده تا حال هیچگونه اقدامات وعملیات تروریستی علیه ی رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی نداشته است . در صورتیکه تضاد با آخوندهای غارتگر ودزد وعوامفریب بر ایران به دلیل مدعی شیعه بودن باید بیشتر با سایر کشورهای اهل تسنن باشد . بنابرای به احتمال زیاد اقامات مشترک شان در عراق ه وجود دارد . پس نتیجه اینکه عامل اصلی و پیشنهاد دهنده واقدام کننده کشته شدن 5 آمریکائی در شمال عراق می تواند کار پاسداران اعزای سپاه پاسداران قدس یا عوامل محلی رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی یا اقدام مشترک با اعضای القاعده در عراق باشد که اکنون برای رد گم کردن و از موضع فرار به جلو اعلام شده است که کشته شدن 5 نظای آمریکائی در شمال عراق به نام اعضای القاعده شمال عراق رقم زده شده است . ولی چرا پس از تهدیدات سربازجو حسین شریعتمدای وفرمانده ی کل سپاه پاسداران طرح کشته شدن 5 نظامی آمریکائی در شمال عراق اتفاق افتاد و به همان دلایلی که بازگو شده است برنامه ریز سپاه پاسدارا ن است که فرمانده اش قبلاً در مصاحبه ی خود با شبکه ی تلویزیونی الجزایر تهدید به اینگونه اقامات ترورییستی کرده بود و سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در مقاله سپر ونکته صحه برآن گذاشت .
از طرف دیگر مر تبط با خبر ضیمه شده می بایست افزودکه سپاه پاسداران و ولی فقیه تلاش کردند تا که برای اینکه با یحران آفرینی وجنگ افروزی درمنطقه مانع از اجماع گروه 5+1 شوند تاکه قطعنامه ی سوم علیه ی پرونده ی هسته ای به تصویب رسانیده نشود . بنابراین به بسیج وتشویق و ترغیب سازمان جهاد اسلامی وحماس برای پرتاب کردن راکت وموشک بدرون خاک اسرائییل روی آورد . زیراکه قصد وهدف این بود تا که جنگی مشابه ی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان وسپاه پاسداران با اسرائیل میان حماس با اسرائیل ایجاد شود . اما چون این طرح با شکست مفتضحانه مواجه شد و حتی یک مورد یافت نشد که در میان کشورهای منطقه ی خاورمیانه توجه و اعتنائی نسبت به فراخوان صادره وزیر آدمربای امور خارجه منوچهر متکی داده شود و اسرائیل را محکوم واز حماس در نوار غزه حمایت کنند . نیاز به اقدام تلافی جویانه ی بود یعنی اینکه منجر به کشته شدن طرح ن 5 نظامی آمریکائی در عراق شد.
بنابراین بی جهت ودلیل نیست که چرا اکنون گزارشگر روزنامه ی جمهوری خیلی بیش از گذشته خشم وکینه و عصبیت خودرا نسبت به این شکست و فاش شدن ضریب ماهیت ایزولگی رژیم تروریستی آخوندی را به نمایش گذاشته است وپا را فراتر از متهم کردن سران کشورهای منطقه به خصوص دولت مصر بروز داده است و آن را اینگونه توطئه ی بین المللی قلمداد کرده واز فاز جدید توطئه ی بین المللی سخن گفته است. "فاز جديد توطئه بين المللي براي نابودي مقاومت فلسطين كليد زده شد" آخر مشخص نیست در شرایطی که هرروز به جای پرداختن مطالبات پرداخت نا شده ی مردم ایران که هرروز هم بیش از گذشته افزوده وبه تعویق می افتد . چرا باید در عوض بعنوان کاتولیک تر از پاپ دلسوز مردم فلسطین شدن به خصوص برای حماس و نوار غزه دل سوزاند . این ادعای کمدی ودروغین غیر طبیعی به نظر می رسد . چونکه پرسش است چگونه است که حق و حقوق مردم فلسطین باید خیلی مهمتر از پایمال شدن حق وحقوق مردم ایران باشد ؟ مگر پاسخ منطقی جز این است که داعیه ی دلسوزی کردن برای مردم فلسطین ومقاومت آنان یعنی حماس ابزاری و دروغین وتاکتیکی می باشد که در راستای اهداف مشخص بحران سازی و باج گیری در منطقه برای کمک به عبور از بحران پرونده ی هسته ای ودسترسی به سلاح هسته ای می باشد. تازه دخالت گری در امور داخلی فسطین وبحران سازی در نوار غزه تمام ناشده است که اکنون ادامه ی طرح بحران آفرینی در لبنان از طریق حزب الله لبنان وهمکاری مشترک اقدامات تروریستی با سوریه شروع ودنبال شده است . برای اینکه رژیم بربرمنش وتاری اندیش قرون وسطائی آخوندی بحران زی و بحران آفرین و جنگ افروز است که بدون بحران سازی و صدور آن با تروریسم وبنیاگرائی به منطقه امکان شانس بقا ندارد و صد البته قابل فهم است که چرا برای ناامن کردن وایجاد آشوب در فلسطین ولبنان ومنطقه نیاز مبرم به کشتن آمریکائی ها در شمال عراق و اشک تمساح ریزی برای فلسطینیان و اینگونه هشدارهای حزب الله لبنان ضرورت دارد "هشدار حزب الله به ارتش لبنان"بيروت ـ خبرگزاري جمهوري اسلامي : نماينده مجلس لبنان و عضو حزب الله هشدار داد خونهاي ريخته شده در تظاهرات يكشنبه شب جواز ورود به رياست جمهوري نيست. بالاخره می بایست اثبات گردد که شادروان دکتر محمد مصدق راست گفته بود که یک عمری به توپچی جیره ومواجب داده می شود تا که در روزی که نیاز به وی می باشد . باید که شلیک کند.

هوشنگ - بهداد
چهار شنبه 10 بهمن ماه سال 1386