نقد وبررسی " عشق است اباالفضل (ع) (يادداشت روز) " روزنامه ی کیهان چهار شنبه پنجشنبه 27 دیماه سال1386
"ایام محرم وتاسوعا وعاشورا ابزار تبلیغاتی متهم کردن دوم خردادی رقیب با عدم دشمن شناسی ووابستگی اشان به دشمن بیگانه "
هرچه زمان سپری می شود و به زمان برگزاری خیمه شب بازی نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم نزدیک تر می شود . به خصوص در این ایام محرم که تاسوعا وعاشورا نیز در پیش می باشد . مانورهائی که داده می شودتبلیغ وتهدید تشبیهات و مقایسه هائی که می شود و مرد هزار چهره با رفتار پیچیده نامبرده می شود که به شیوه ی در گفتن تا دیوار بشنود بیشتر مشخص می شود که مقدمه چینی و بستر سازی برای سخنرانی ولی فقیه برای چه بوده وچه اهدافی دنبال می شده است تا که ولی فقیه با دستأویز سخنرانی بوش وحمایت از اصلاح طلبان از بغداد وتهران ولبنان که قبل از سفش بهخاورمیانه بود و در راستان صلح در خاورمیانه و تشکیل کشور مستقل فلسطین وخنثی کردن توطئه و مخالفت های سیتماتیک رژیم تروریستی آخوندی ودخالت گردی اش در مورد اخلی عراق و فلسطین ولبنان می باشد . برای چه ولی فقیه این سخنرانی را تبدیل به اهرم چماق و حربه ی تبلیغ وتهدید علیه دوم خردادی ها کرد واز اینان خواست که می بایست از دشمن بیگانه فاصله بگیرند واز نزدیک به آن شدن دور ی جویند و افزود که می بایست مرز خودستان را با دشمن مشخص و شاف کنند وتوبه نما یند ودشمن شناس باشند . همچنین اضافه کرد که نمایش خیمه بازی انتخابات امتحان الهی خوانده شده در پیش روی می با شد .اکنون بمرور بیشتر معلوم می شود که نه اینکه این سخنرانی تهدید آمیز بسیار حساب شده و برنامه ریزی شده بود ، زیرا که درست در هفته ی نامنویسی نامزدان وداوطلبان مجلس هشتم این نطق وپیام تهدید آمیز را ایراد کرد . بطوریکه موجب شد که چهره های شناخته شده ی دوم خردادی ها از ترس انگ همکاری کردن با بوش و آمریکا نامنویسی نکنند و مشکل پرداخت هزینه بار ومسئولیت رد صلاحیت کردن وزارت کشور و شورای نگهبان کاهش داده شود. از سوی دیگر سبب شد تا که راه اندازی دستگاه تبلیغات اتهام زنی و سناریو وپرونده سازی فعال شوند وشرایطی را به وجود آورند که رقیب دوم خردادی را به موضع انفعالی بکشانند که نتوانند واکنشی از خود نشان دهند . از طرف دیگر شرایط برای وزارت کشور و شورای نگهبان نیز فراهم شد تاکه متمرکز برروی رد صلاحیت کردن بقیه مهره های دوم خردادی نامزدان نامنویسی شده کنند. بهمین دلیل است که وزارت کشور اعلام کرده است که تعداد 200 نفر از نامزدان نامنویسی کنند گان دارای پرونده ی محکومیت کیفری می باشند. یعنی اینکه می بایست نانمویسی نمی کردند . همچنین پیام هم روشن است که اینان چون بطور غیر قانونی نامنویسی کرده اند. بنابراین رد صلاحیت شد ن شان نیز مشکلی وجود ندارد . اکنون هم بی جهت نیست که چرا طلبه پاسدار نویس یادداشت روزنویس که از حضرت زینب و خصوصیات حضرت ابوالفضل در نبرد با دشمن توصیف وتشریح کرده است.البته بدون آنکه توضیح دهد که چرا در حکومت ادعائی جانشینان امام حسین وحضرت عباس و امان حسین وحضرت زینب حتی یک زن وجود ندارد ؟ ولی داستان روضه خوانی ومنبر رفتن وگریزبه صحای کربلا زن را بس زیرکانه ربط به سخنان ولی فقیه ودشمن شناسی اخیر وی داده است و برای اینکه رفسنجانی که تشبیه به مرد هزار چهره شده است و رقیب دوم خردادی های ائتلاف کرده با وی را بکوبد .اینگونه بیعت با خامنه ای کرده و رقیب را بر زیر تیغ اتهام همکاری با دشمن گرفته ومتهم کرده است :
در اين دعا ما اعلام مي كنيم كه عزادار واقعه كربلا هستيم و خداوند براي ما اجري قرار دهد و از خداوند مي خواهيم كه ما را جزو خونخواهان سالار شهيدان و از قيام كنندگان عليه قاتلان او قرار دهد. ولی كساني هنوز هستند كه قصد دارند امامت و خلافت و رهبري و ولايت يعني شخصيت حقوقي امام حسين(ع) و جانشينان برحق او را شهيد كنند. همين يكي، دو روز پيش روزنامه ها خبر از انتشار كتابي دادند كه در آن دكتر مايكل برانت معاون ارشد رئيس سابق سيا و عضو بخش شيعه شناسي اين سازمان ضد بشري از «طرح پرهزينه سيا براي مقابله با تشيع» پرده برداشته بود. بخشي از اين توطئه به تلاش براي مسخ و تحريف واقعه عاشورا و انحراف در مراسم عزاداري آن، اختصاص دارد تا به قول برانت: «تشيع كه يك مذهب داراي قوت منطقي است تبديل به مذهب درويشي محض شود و از درون پوك و خالي گردد و در ذهن عوام الناس نفرت و در خود شيعه افتراق و پراكندگي گسترش پيدا كند.»4 يكي از كاركردها و پيامدهاي ماندني عاشورايي كه حسين(ع) ساخت و زينب(س) پرداخت، اين است كه به بركت خون آن عزيز دردانه خلقت، ابهامات زدوده شده و پرده ها كنار رفته و چهره ها و عملكردها جملگي افشاء شده اند. امروز ديگر كساني كه حتي از امثال شبث بن ربعي (عناصر هزار چهره) پيچيده تر عمل مي كنند، نمي توانند چهره واقعي و اردوگاه خود را با لفاظي و حركات زيگزاگي پنهان كنند. بنابراين آنان كه مي خواهند و ادعا دارند عزادار حسين(ع) هستند و به اردوگاه او تعلق دارند، نبايد به هيچ عذر و بهانه اي چشم به اردوگاه دشمن داشته باشند. دشمني كه در همه عرصه ها و جبهه هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي، رواني و... عليه انقلابي كه جرمش ادامه دادن راه حسين(ع) است و نماد عيني جبهه حق در روزگار ماست، سخت دشمني مي ورزد. امروز نيز جبهه حق به رادمرداني احتياج دارد كه با بصيرت و شناخت كامل از توطئه هاي دشمن براي تطميع و سست كردن آنان و تضعيف دروني جبهه حق، تمام ايمان و توان خود را يكسره در خدمت مبارزه با ظالمان به كار مي بندند و بدون هيچ ادعايي با ادب تمام مطيع محض امام زمان(عج) و نايب برحق او هستند. و مرداني كه درس وفا و فداكاري را از عباس بن علي(ع) آموخته اند، همان عباس كه حضرت امام سجاد(ع) فرمود:«خداوند، عمويم عباس را رحمت كند كه ايثار كرد و از عهده آزمون برآمد و خود را فداي برادر كرد... عمويم عباس را درجه و منزلتي است كه همه شهدا غبطه خوار اويند...»
در خاتمه اینکه اکنون درس وفا از حضرت عباس آموختن یعنی در خدمت بارگاه ولی فقیه بودن می باشد که به عنوان جانشین زمینی خدا می خواهداز پیروان خودش در نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی مجلس هشتم امتحان الهی بر گزار کند. از سوی دیگر اکنون بهتر مشخص ونمایان می شود که چرا وزارت کشور و شورای نگهبان با تعویق برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم به فروردین ماه سال آینده مخالفت می کردند وهدف پشت پرده و پنهانی چه بوده است ؟ زیرا گذشته از درگیر بودن مردم درهفته ی قبل از عید بی خیال وبی توجه به تبلیغات نمایش بر گزاری خیمه شب بازی انتخابات در 24 اسفند ماه می باشند .از طرف دیگر دو هفته مطبوعات در ایام عید نیز تعطیل می باشد که نه مردم دسترسی به خیمه شب بازی انتخابات به مطبوعات را برای دنبال کردن نتایج آن دارند ونه اینکه دستگاه خبررسانی دیگری در اختیار دوم خردادی هابه جز مطبوعات می باشد ودست شان به جای دیگری نخواهد رسید اگر چنانچه اعتراض و انتقاد وشکایات نسبت به بر گزاری خیمه شب بازی انتخاباتی داشته باشند. مهمتر اینکه سوء استفاده وبهره برداری در ایام محرم و به خصوص دهه اول آن و روزهای تاسوعا وعاشورا وهمینطورمراسم دهه زجر و 22 بهمن و اربعین قبل از زمان برگزاری نمایش انتخابات در اختیار باند های مافیائی حاکم می باشد که کلاً فضای تبلیغاتی بطور دربست یکطرفه است که علیه رقیب دوم خردادی می باشد . اینگونه دسیسه وحقه بازی و شارلاتان گری های تبلیغاتی مذهبی فقط از عهده ی آخوند های رژیم عوامفریب و ضد بشری و غارتگر وضد مردمی بر می آید که عجیب تخصص وخبرگی سوء استفاده گری از مذهب به عنوان ابزاری در راستای اهداف پلید وشیطانی خود دارند. برای اینکه 3 دهه تجربه عوامفریبی ودروغگوئی به عنوان حکومت مستضعفان وپا برهنگان دارند.
هوشنگ-بهداد
پنجشنبه 27 دیماه سال 1386