آخوند حسن روحانی: که همگی ما سرنشینی آن می باشیم؟
سرقبر خمینی اخطار کرد . چرادارید کشتی ای را سوراخ می کنید

سفسطه گری و تقیه کردن وبه در گفت تا دیوار بشنود جزو بحث های حوزوی طلبه ها وآخوندها می باشد نخبگان اینان اکنون3 دهه است که در حاکمیت می باشند . حال بماند که اکنون به دلایل تضاد واختلافات وحسادت ورقابت وقدرت طلبی و زر اندوزی وثروت طلبی و زیاده خواهی مشکل آفرین شده و موجب شده است تا برخی مورد بی مهری قرار بگیرند و از قدرت فاصله یا در حقیقت کنار گذاشته شده اند وجای خودشان را به پاسداران ودست پروردگان خود قرار داده اند. از جمله ی اینان رفسنجانی و خاتمی و روحانی وکروبی می باشند که گاهی گداری طعنه یا نیش یا رهنمود وتوصیه هائی همراه با انتقادهای خاص با روش ها خاص تر خودشان بیان می کنند . اما آخوند حسن روحانی که سخنران شب عاشورا بر سر قبر خمینی بوده است . دارای سابقه ی دیرینه در حضور در مجلس و شورای عالی امنیت ملی و سر پرستی هیئت مذاکره ی هسته ای و عضویت در مجمع مصلحت نظام وخبرگان رهبری می باشد. همینطور نماینده ی ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی دارد وهم رابطه ی نزدیکی با رفسنجانی دارد ودر رقابت رئیس شدن خبران رهبری جانب رفسنجانی را گرفت خشم حامیان آخوند مصباح وآخوند احمدی جنتی را برانگیخت و بالاخره پس از دستگیری و بازداشت حسین موسویان به اتهام مجرم وجاسوس وخائن هسته ای انگلیس براین آخوند هم پرونده ی جاسوسی وخیانت گشوده شد و بر زیر سئوال قرار گرفت و موجب شد که با زهم تضادش با باندهای مافیائی حاکم پرونده وسناریو ساز بیشتر شود . خلاصه فضاآنگونه شد که وی از ترس و وحشت رد صلاحیت شدن از سوی شورای نگهبان جرأت نکرد تا که برای نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم نامنویسی و ثبت نام کند . البته هم برای سفید کاری ناشی از ترس تمام سوز نشدنش برای آینده ، برای وی از هم اکنون تبلیغ برای رقابت مهمتر نمایش انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم شد و گزارش دادند که چون ایشان قصد نامزد شدن برای ریاست جمهور شدن دوره ی دهم ریاست جمهوری دارد . بنابراین جایگاهی کمتر از رئیس مجلس هشتم برای وی جالب نبود و می توانست نامنویسی کردنش برای مجلس هشتم جنبه ی تبلیغ منفی و ضربه پذیر برای رقابت بعدی باشد. همچنین برای اینکه تضاد وی با دوم خردادی ها حاد شود گفته شد که چون از وی دوم خردادی ها دعوت نکردند تا که در صدر لیست نامزدان انتخاباتی دوره هشتم قرار گیرد ایشان نیز نامنویسی نکردند .
در هر صورت در شرایط فراررسیدن رقابت خیمه شب بازی انتخاباتی مجلس هشتم شروع شده و توپخانه های تبلیغاتی مشغول شلیک آتش شده اند . به خصوص با سخنرانی ولی فقیه و اصرار با دشمن شناسی ایشان و تأکید بر فاصله گرفتن با دشمن و ابراز توبه کردن ومز خود مسخص و برجسته کردن با دشمن که بوضوح مشخص بود که مخاطبینش رقیب دوم خردادی ها وآخوندهای وابسته یا نزدیک به آنان می باشد فشار های تبلیغاتی – تهاماتی – تبلیغاتی که همزمان با نامنویسی نامزدان وداوطلبین انتخاباتی داشت شروع شد وهر روز اوج بیشتری گرفته است . اکنون روزنامه ی جمهوری اسلامی سخنرانی آخوند حسن روحانی در شب عاشورا بر سر گور خمینی را بازتاب داده است که برمبنای بر در گفتن تا دشمن بشود هم پاسخ سخنرانی ولی فقیه را داده است وهم جواب به گماشته اش پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور وسایر مبلیغان وجارچیان وابسته به این دو از جمله سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری ویادداشت های روزها یش وعملرد نیروی انتظامی وتبلیغات و رقابت انتخاباتی مجلس هشتم را داده است . ولی در بیان پاسخگوئی وانتقام گیری که حالت تنظیم دفاعیه می باشد به شیوه ی خودزنی و بر سرشاخ نشستن واز بن ریشه بریدن می باشد جواب داده است. برای اینکه گذشته از اخطار کردن به سوراخ کنندگان کشتی ای که همه مدعیان متخاصم سرنشینانش می باشد به نکات مهم دیگری نیز اشاره کرده است واز انحراف شدن مکتب ومرام امام حسین وفلسفه آن واسلام اعتراف کرده واز سوء استفاده از مبارزه ی امر به معروف ونهی از منکر گفته وتوضیح داده و تأکید کرده است ن که نه این شیوه و رفتار واعمال جاری ورایج حاکمان کونی بر ایران نه هیچگونه همخوائی وهمسوئی با فلسفه ی سین وپیام عاشورا ندارد بلکه درست بر ضد آن می باشد . بهرحال ناخواسته وفرافکنانه دست به افشاگری غیر قابل دفاع زده است. بنابراین برای ساده تر کردن بهتر فهم محتوای این سخنرانی گزیده هائی از این سخنرانی انتخاب و بازتاب داده شده است . بهر صورت ابتدا آخوند حسن روحانی در دفاع از فرهنگ و رسالت وپیام عاشورا و اسلا م ومبارزه با استبداد شروع کرده که چنین می باشد:
"اين فرهنگ غني حسيني درسها و سرمشق هاي فراواني براي ما دارد كه يكي از آن درسها و سرمشق ها امر بمعروف و نهي از منكر و رسالت بزرگ اجتماعي نظارت همگاني است . بي ترديد يكي از اهداف اين قيام عظيم همين است . شما ببينيد سرآغاز نهضت ابي عبدالله در ماه رجب سال 60 هـ در مدينه با اين جملات است : « فعلي الاسلام السلام اذ بليت الامه براع مثل يزيد » بايد با اسلام خداحافظي كرد اگر مديريت جامعه اسلامي بعهده فردي چون يزيد باشد. بنابراين از اين بيان مي فهميم كه تضاد يك حكومت استبدادي ستم پيشه با فرهنگ اسلامي عامل اساسي براي اين قيام است . "
آخوند حسن روحانی در دنباله ی سخنرانی خود در ش عاشورا بر سر قبر خمینی، چنین از تفکیک حق از باطل و امر به معروف ونهی از منکر و مبارزه برای اسلام و دوری جستن و مبارزه با هوا ی نفس وجاه طلبی گفته است:
"در بيان ديگري در متن وصيتنامه امام قبل از خروج از مدينه مي فرمايد : « من براي سركشي و از روي هواي نفس و يا به منظور فساد و ستم قيام نكرده ام بلكه براي اصلاح امور جامعه و نجات امت اسلامي نهضت خود را شروع كرده ام . مي خواهم امر به معروف و نهي از منكر كنم و طبق سيره و روش زندگي جدم پيامبر و پدرم علي بن ابي طالب حركت كنم » . (1 ) در اين بيان نيز امام حسين (ع ) بحث معضلات و انحرافات اجتماعي و فساد در جامعه و ضرورت امر بمعروف و نهي از منكر را مطرح ميكنند. در مسير حركت از مكه به كوفه نيز مي فرمايد : « مگر نمي بينيد كه به حق عمل نمي شود و از باطل جلوگيري نمي گردد. براستي كه انسان مومن در چنين شرايطي آرزوي مرگ مي كند و مشتاق ديدار پروردگار خود است . كه من مرگ را در اين حال جز سعادت و خوشبختي و زندگي با ستمگران را دلگيركننده و جز ننگ و نكبت و عار نمي دانم » . (2 )"

آخوند حسن روحانی در ادامه ی سخنرانی خود در دفاع مبارزه با ظالم ستمگرو در دفاع از اصلاحات وحق وعدالت یعنی آنچه که بطورکلی نه در رژیم تروریستی آخوندی وجود ندارد، بلکه بیانش هم جرم است اینگونه گفته است:
"نزديك سرزمين كربلا در برخورد با لشگر حر بن يزيد نيز مي گويد : مردم ! رسول خدا فرمود : هركس سلطان و حاكم ستمگري را ببيند كه حرام خدا را حلال دانسته و پيمان الهي را بشكند و مخالف سنت رسول خدا(ص ) باشد و در ميان بندگان خدا بر گناه و عداوت و دشمني عمل كند و در اين شرايط با گفتار و رفتار خود به مخالفت با چنين كسي برنخيزد خداوند او را در جايگاه همان ستمگر قرار مي دهد » . (3 ) نيازي نيست به ديگر كلمات امام (ع ) استشهاد كنم همه بيانات و كلمات آن حضرت حكايت از آن دارد كه اين قيام و نهضت براي نجات جامعه اسلامي مبارزه با فساد ايجاد اصلاحات استقرار حق و عدل و احكام الهي امر به معروف و نهي از منكر است . در اينجا دو نكته بايد مورد بحث قرار گيرد. يكي آنكه آيا كاربرد حماسه امام حسين (ع ) تنها براي مبارزه با حكومت هاي جائر و طاغوت است آيا تنها براي مقابله و يا جنگ و برخورد با حكومت هاي غير اسلامي است يا آنكه در دولتهاي اسلامي و در جامعه اسلامي نيز كاربرد دارد. "آخوند حسن روحانی در بخش دیگری از سخنرانی خود بطور مستقیم ولی فقیه ودشمن شناسی یا دشمن ستیزی وی را مورد مخاطب قرار داده و روی سخن به وی وحامیانش اینگونه پرسش کرده است :
"آيا كاربرد بحث شهادت و حماسه عاشورا تنها برون ستيزي و دشمن ستيزي است و يا آنكه درس اين قيام آزادگي تسليم نشدن در برابر هر نوع بي عدالتي و ظلم است و بصورت كاركردي و عملي سرمشق براي همه كساني است كه بنحوي حقوق آنان در جامعه تضييع شده است . با تكيه بر اين واقعه درس آموز بايد فرهنگ آزادي و تبري جستن از پذيرش روابط ناعادلانه را آموخت . درس عاشورا درس شهامت و رشادت و عزت و مردانگي و آزادگي و تربيت نسل جوان در راستاي اين اهداف است . تا مردم در سايه اين فرهنگ خواستار حقوق حقه خود و پيگير حقوق اجتماعي خود باشند و تا چنين نشود رشد و ترقي جامعه امكانپذير نخواهد شد. با تكيه بر اين فرهنگ است كه بايد تحرك و موج و نشاط سياسي را بوجود آورد. " بنابراين درس هاي اين قيام هم براي مبارزه با دشمن و با يك حكومت استبدادي و غير اسلامي است و هم براي اصلاح جامعه و ايجاد عدالت و برابري و جلوگيري از هرگونه انحراف در يك جامعه اسلامي و يك حكومت اسلامي و مردمسالار ديني است . در واقع بحث اين است كه گستره اين سرمشق تا كجاست آيا حداقلي است و يا حداكثري است . سخن اين است كه اين سرمشق حداكثري است و براي همه جوامع پيام دارد و سرمشق است . "
آخوند حس روحانی پس از تبیین نهی از منکر وپاسخ دادن به ولی فقیه در دنباله وزیر آدمکش کشور ونیروی انتظامی و قوه ی قضائیه و برخورد آنان با جوانان ناراضی را که اراذل و اوباش خوانده شده اند همچنین مبارزه با بی حجابی با زنان ودختران در شهرها وخیابان وارک ها واماکن عمومی وحتی در جاده های بیرون از شهرکه به چگمه های آنان گیر داده می شود که در مجموع مورد بی اهانتی وضرب و شتم واقع می شوند و حتی جوانان تحقیر و در خیابان هاشلاق زده می شوند وگردانده می شوند .خطاب به اینان چنین در منکر ومعانی و حوزه ودامنه ی عملکردش درجامعه اینگونه گفته است :
نكته دوم بحث گستره معناي « معروف » و « منكر » است . معروف يعني چه منكر يعني چه دايره اين معروف و منكر تا كجاست متاسفانه در جامعه ما بحث معروف و منكر در موضوعات خاصي محدود و محصور شده است . وقتي گفته مي شود معروف در ذهن ما عباداتي چون نماز و روزه و حج و مسايل اخلاقي چون كمك به مستمندان و ايتام احسان و نيكي به نزديكان خطور مي كند. آيا معروف منحصر به همين موارد است كه بيشتر در جامعه ما مورد بحث است يا دامنه اي وسيع تر و گسترده تري دارد. وقتي هم كه كلمه « منكر » مطرح مي شود بيشتر بحث بي حجابي دزدي چاقوكشي مواد مخدر ضرب و شتم باج گيري و امثال اينها در ذهن ما رديف مي شوند. وقتي كلمه دايره منكرات گفته مي شود و يا مساله ستاد امر به معروف و نهي از منكر مطرح مي شود. محدوده خاصي در ذهن مردم و حتي برخي مسئولين مطرح است . در حالي كه « معروف » معنائي بسيار وسيع تر دارد و همچنين در برابر آن منكر. قرآن مي فرمايد. « گفتار پسنديده سخن مودبانه رفتار نيكو و گذشت بهتر از صدقه اي است كه در كنار آن آزاد و اذيت و بي احترامي و شكستن شخصيت مستمند باشد . » (4 ) بنابراين سخن توام با ادب و گفتار مودبانه از ديدگاه قرآن يكي از مصاديق معروف است و طبعا نقطه مقابل آن منكر است . و يا قرآن مي فرمايد : « براي زنان حقوق شايسته اي است همانطور كه وظايفي نيز براي آنان مي باشد . » (5 ) در اينجا حقوق شايسته همسران در برابر يكديگر بعنوان معروف خوانده شده است . در آيه ديگر قرآن مي فرمايد : « اگر مي خواهيد زنان را نگهداريد بايد رفتار خوب با آنها داشته باشيد و اگر مي خواهيد جدا شويد باز هم بايد با رفتار خوب و خوش با آنها برخورد كنيد . » (6 ) رفتار شايسته و مودبانه « معروف » و خشونت و درشتي و بدرفتاري بعنوان « منكر » مطرح است . در جاي ديگر قرآن نسبت به آنها كه بجاي قصاص عفو و گذشت مي كنند كلمه معروف را مطرح مي كند . (7 ) كه در اينجا بحث عفو و گذشت است . و آنجا كه بجاي قصاص عفو و گذشت است « معروف » ناميده مي شود. بنابراين سخن مودبانه رفتار شايسته حقوق شايسته اقدام درست رفتار خوب عفو و گذشت احسان و بخشش معاشرت نيكو برخورد عادلانه و بالاخره هر عمل صحيح و شايسته از ديدگاه شرع يا عقل يا جامعه « معروف » خوانده مي شود و در برابر آن هرگونه رفتار خشن و كار ناشايست و زشت منكر ناميده مي شود. آيا فكر مي كنيم امر به معروف و نهي از منكر فقط در جوامع اسلامي و يا فقط در ايران است در حالي كه نهي از منكر و امر به معروف در جوامع صنعتي و غرب گاهي شديدتر از جوامع ما مطرح است . البته ممكن است عملي در اينجا منكر باشد ولي در غرب نباشد و يا كاري در آنجا معروف باشد و در اينجا نباشد. اگر با كسي در معناي معروف اختلاف داريم . قبل از امر معروف بايد براي او معروف تبيين شود و سپس به آن امر شود. البته اين يك بحث مهمي است كه در زمينه « معروف » و « منكر » اگر اختلافي وجود دارد قبل از هر كار اجماع سازي و نزديك شدن افكار به يكديگر يك ضرورت است .
آخوند حسن روحانی در دنباله سخنرانی شب عاشورای خود بر سر قبر خمینی ضمن بیان شیوه ی امر به معروف ونهی از منکر ونقض آن برای اثبات از پلیس وکارمندان در اروپا وجامعه ی پیشرفته مثال زده و تأکید کرد هیچ جامعه ای بدون نهی از منکروامر بمعروف نمی تواند پیشرفت داشته باشد در نهایت اینگونه از مجریان امر به معروف ونهی از منکر پرسش کرده وعملکرد آن را مورد انتقاد مقایسه ای پرسشی قرار داده تا ینکه بهتر بتواند از پیام کربلا در زمینه امر بمعروف ونهی از منکر نتیجه گیری کند وچنین بگوید:
"بنابراين بحث اين است كه پيام كربلا در زمينه معروف و منكر چيست آيا مقصود منحصرا معروف منكر در بحث عبادات و برخي از اخلاقيات است آيا فقط بحث مبارزه با حكومت غير ديني است يا اينكه در يك جامعه اسلامي هم اين بحث مطرح است . من از شما مي پرسم ترك يك روز روزه ماه رمضان گناهش بيشتر است يا اجراي يك طرح بزرگ ملي بدون گرفتن نظر كارشناسان تحميل يك هزينه بزرگ بر يك جامعه و بر يك ملت بخاطر عدم توجه به نظر كارشناسان گناهش بالاتر است يا افطار يك روز روزه ماه رمضان شكستن روزه ماه رمضان با استغفار و قضا و كفاره حل مي شود ولي تحميل هزينه بزرگ به يك ملت بدليل عدم مشورت با نخبگان و كارشناسان چگونه جبران مي شود آيا آن مسئول قادر به جبران است آيا هرگز يك ملت از آن مسئول سهل انگار بي دقت و يا با استبداد راي مي گذرد اينجا رضايت يك ملت و رضايت خداوند مردم راطلبد. منزوي كردن كارشناسان و صاحبنظران و صاحبان تجربه يك منكر بزرگ و گناه نابخشودني است . دستگيري يك فقير يك معروف است مشورت با كارشناسان براي انجام يك امر حياتي و مهم در سطح كشور و يا در سطح منطقه هم معروف است . ولي آيا اين دو معروف قابل مقايسه هستند"
بازهم بیشتر آخوند حسن روحانی خطاب به رقیب توصیه واخطار کرده و گفته است .زیرا در بخشی دیگر از سخنان خود از شیوه ی برگزاری انتخابات و ضربه زدن به رقیب برای برنده شدن و عدم رعایت امر به معروف ونهی ا زمنکر و پای بندی به اخلاق اسلامی در شرایط کنونی در جامعه ی ایران گفته و تیجه گرفته اینگونه رفتار اعمال خلاف پیام عاشورا و مبانی اسلام می باشد که توضیح آن چنین است:
حالا اگر در يك نظام اسلامي در يك انتخابات براي برنده شدن يك حزب و جناح به نظام اسلامي لطمه زده شد و يا بالاتر به خود اسلام لطمه زده شد آيا يك منكر بزرگ انجام نگرفته انتخابات براي چيست نظام اسلامي براي چيست براي اجراي احكام اسلام و مقررات دين اگر خداي ناكرده در كنار انتخابات ها اخلاق اسلامي و احكام دين را زير پا گذاشتيم كار ما معروف است يا منكر اساس اسلام براي اخلاق است . براي فضيلت است . پيامبر فرمود « بعثت لاتمم مكارم الاخلاق » من براي تكميل مكارم اخلاقي و استقرار اخلاق و فضيلت در جامعه بشري مبعوث شده ام . اگر بنا باشد با دروغ اتهام و تخريب آبروي ديگران را بردن حزب و جناح من برنده شود در واقع من در مسير يزيد قرار گرفته ام . مگر يزيد چه كرده بود يزيد براي برنده شدن بني اميه حاضر شد به حكومت اسلامي و خود اسلام لطمه بزند حسين به همين دليل نتوانست تحمل كند و در برابر او قيام كرد. اگر در جامعه اي براي برنده شدن جناح و حزب دروغ تهمت تخريب ديگران مرتب تكرار شد. در اين انتخابات در آن انتخابات كم كم فاجعه بزرگي رخ مي دهد و آن اينكه كم كم منكر تبديل ميشود به معروف و لذا امام حسين در نامه به مردم بصره نوشت : « شما را دعوت مي كنم براي زنده كردن كتاب خداوند و سنت پيامبر(ص ). چون سنت اسلام مرده و بدعت جاي آن را گرفته است . و اگر سخن مرا بشنويد و فرمان مرا اطاعت كنيد شما را به راه سعادت رهبري خواهم كرد . » (8 ) آري خطر در جايي است كه سنت ها خوبي ها شايستگي ها مي ميرد و بدعت ها زشتي ها خيانت ها بنام كارهاي درست و صحيح ظهور پيدا مي كند. به پيروزي حزب و جناح در سايه دروغ ها صرف بيت المال و استفاده از امكانات دولتي تخريب ديگران افتخار مي شود. بنابراين فاجعه آن است كه معروف منكر شود و منكر معروف شود. فكر مي كنيد در اين شرايط مي شود آن جامعه را به سادگي اصلاح كرد ! شما به دوران حكومت اميرالمومنين (ع ) نگاه كنيد كه بعد از سال انحرافات حكومت را در دست گرفت . آيا توانست بدعت ها را از بين ببرد !
بالاخره آخوند حسن روحانی اخطار کده است که همه ی ا سرنشینان یک شتی می باشیم که سوراخ کردن آن موب ی شود که آب وارد کشتی شود وهمه با هم غراق شویم ودر دنباله از اهانت ها وتوهین ها در 3 دهه گذشته به یاران نزدیک خمینی اینگونه گله وشکوه وشکایت کرده وابراز تأسف کرده است :
برادران خواهران احزاب گروهها و تشكل ها! بدانيد همه ما در يك كشتي نشسته ايم . اگر اين كشتي سوراخ شود همه غرق مي شويم . اين كشتي را موافق سوراخ كند يا مخالفت سوراخ كند و يا معاند فرقي نمي كند. ضربه به همه ما و ملت است . كشتي وقتي مي تواند ما را به ساحل نجات برساند كه سالم بماند. اگر خداي ناكرده در جامعه اي گروه و جناح و حزب از نظام اسلامي و از خود اسلام براي ما مهم تر شد بدانيد در آن شرايط منكر جاي معروف را گرفته است و « بدعت » جاي « سنت » . يك از منكراتي كه بسيار خطرناك است و در دوران امام حسين بود و خداي ناكرده در اين زمان هم ممكن است كساني "در پي آن باشند تخريب و حتي سب و لعن بزرگترين ياران انقلاب و امام است متاسفانه در همين انقلاب اسلامي خودمان در همين 30 سال گذشته شاهد بوديم كه به برخي از ياران امام و نهضت اسلامي چقدر تهمت و سخن ناروا گفته شد. نكند روزي برسد كه بگويند شرط اينكه اين پست و مقام به تو داده شود اين است كه به فلان يار ديرين امام (ره ) دشنام دهي و از او نفرت بجوئي . نيايد آن روزي كه انحطاط در جامعه بجائي برسد كه نزديك ترين ياران امام (ره ) مورد سب و لعن قرار بگيرند. اگر از امام حسين پيروي نكنيم و از راه عاشورا فاصله بگيريم و شهامت ايستادگي و سخن گفتن نداشته باشيم آن روز دور نخواهد بود. در صحنه عاشورا هم امام حسين به مساله تكان دهنده برخورد. وقتي فرمود چرا با من مي جنگيديد مگر خودتان من را دعوت نكرديد مگر من را نمي شناسيد در برابر منطق قوي امام عده اي فرياد زدند و گفتند « بغضا منا لابيك » بخاطر عداوت و كينه اي كه از پدرت علي بن ابيطالب بر دل داريم كه با اين جمله دل حسين را بدرد آوردند. كار بجائي رسيده بود كه فرزند علي بن ابي طالب بودن جرم نابخشودني بود و گفتند با تو مي جنگيم چون فرزند علي بن ابيطالب هستي
!! "
درخاتمه اینکه وقتی یکی از مهره های کلیدی امنیتی – هسته ای رژیم تروریسی آخوندی اینگونه از سوء استفاده از امر به معروف ونهی از منکر گفته واخطار کرده است که دامنه تضاد واختلافات ورقابت ها میان باندهای متخاصم آنچنان بالا گرفته است که حتی تخصمان توجه نمی کنند که دارند کشتی را سوراخ می کنند که همه مدعیان ورقبا درآن نشسته است وخطر آب گرفتگی وخفگی وغرق شدگی همگی شان را تهدید می کند همچنین اعتراف کرده است یاران نزدیک وکلیدی خمینی در 3 دهه ی گذشته پیوسته مورد اتهام وتوهین وسناریو وپرونده سازی واقع شده اند .آیا با این اعترافات و با در دست بودن عملکرد تجربه ی 3 دهه ی گذشته سران دزدان وغارتگران حاکم رژیم تروریستی آخوندی ، اینان می توانند که دوستدار مردم ایراتن باشند ودل شان به حال مردم بسوزد؟ اصلاً اینان نگرانی از عدم پیگیری وتعویق مطالبات مردم ایران در 3 دهه ی گذشته دارند . به خصوص در شرایط طاقت فرسای کنونیه رشد تورم وگرانی و افزایش قیمت ها کالا ها وفقر وبیکاری واعتیاد وتن واندام فروشی در امعه غوغا می کند و قطع ار وخاموشی برق غرب و شمال شمال غربی کشور که ادامه داردبازهم می بایست که آزموده را آزمود ودر خیمه شب بازی نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتتم تبدیل به هیزم بازار داغی وگرمی این نمایش به عنوان سیاهی لشکر برای مشروعیت تاشیدن رژیم ضدمردمی ونامشروع بربرمنش وتاریک اندیش آخوندی شد یا نه اینکه می بایست بدون هیچگونه توهم آن را تحریم کرد ودر خیمه شب بازی مضحک ادعائی امتحان الهی خوانده شده شرکت نکرد وبه آن پشت کرد.
هوشنگ – بهداد
4 بهمن ماه سال 1386