نقد وبررسی : تكذيب نكنيد توضيح بدهيد(يادداشت روز)" روزنامه کیهان سه شنبه 25 دیماه سال 1386
"عجیب است که باند انگلیسی های غالب پرونده ی جاسوس آمریکائی بودن رقیب مغلوب را به نمایش گذاشته است!"
گفته می شود که روزی ملائی در روستائی بر پشت بام مسجدی مشغول نطق وخطابه برای اهالی روستا بود که کف بر دهان احساساتی و هیجانی شده بود و موقع صحبت کردن ودست وعبا تکان دادن هی جلو می آمد وجلوی خود را نمی دید که کچا ایستا ده است . آنقدر به لب بام نزدیک شده بود که جمعیت فریاد برآورده بود وخطاب به ملا گفنه بودند که موظب باش نیفتی پائین بام ؟ ملا ی محافظه کار پس از این اخطار آنقدر پسی پسی رفت که نزدیک بود از آنطرف بام بی افتد که باز صدای اهالی روستا بلند شد مواظب از آنطرف بام بیفتی. اکنون بازی که باند انگلیسی حاکم شده علیه ی رقیب دوم خردادی با نطق ولی فقیه در یزد علیه بوش ورقیب دوم خردادی بلند شد که مرتبط با تبلیغات انتخابات خیه شب بازیمجلس هشتم می باشد . اکنون سربازجو پاسدار یاداشت روز نویس ترجیح بند تکراری ولی فقیه در یزد رامرور کرده است تا کهاکنون اینان متهمبه جاسوس آمریکا و همکار بوش ده اند .البته که سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس بطور کلی خودش را به فراموشی زده و وانمود کرده که یادش رفته است که آن موقع که پاسدار علی لاریجانی رئیس صدا و سیمابود و خاتمی رئیس جمهور بود مطبوعات دوم خردای می نو شتند که چگونه است مگس بر فراز آسمان عراق پرواز می کند وهر گونه حرکت یا اعمال واقدامات تروریستی که در عراق رخ می دهد خبررسانی صدا وسیما یکپارچه آمریکا را عامل ومقصر قلمداد می کنند و انگار که انگلیس در عراق حضور ندارد وهم پیمان بوش و آمریکا در اشغال نظامی افغانستان وعراق نبوده است؟ البته که پاسدار علی لاریجانی اخوی پاسدارمحمد جواد لاریجانی معون ومشاور امور بین المللی قوه ی قضائیه می باشد که خود ساابقه ی پرونده به لندن رفتن و منتقل کردن پیام آخوند علی اکبر ناطق نوری قبل از دوم خرداد به مقامات دولت فخیمهو جلب حمایت دولت ونظر مساعد دولت فخیمه را . البته یک توصیه جالب هم دارد که گفته بود با دشمن شیطان هم می شود حتی در قعر دوزخ مذاکره کرد .
ازسوی دیگر همگان هم می دانند که رابطه ی مصر با آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی چگونه است و خمینی هم در مورد مصر به خاطر انعقاد پیمان صلح کمپ دیوید با مناخیم بگین تخست وزیر وقت اسرائیل چه گفته بود وانور السادات رئیس جمهور نمصر چرا ترور شد؟ از سوی دیگر مگر گفته نمی شودکه پاسدار علی لاریجانی نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی می با شد ؟ برای چه ایشان زیر پوشش سفر تفریحی خانوادگی به مصررفت و سلسه دیدار و ملاقات های گوناگون با مقامات مصری از جمله رئیس جمهور مصر داشت؟ چرابیت رهبری و مطبوعات وابسته از جمله سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که بصورت زنجیره ای در یادداشت روز های روز نامه ی سناریو وپرونده ساز کیهان دوم خردادی را بازجوئی وبرای شان چپ و راست کیفرخواست صادر می کند. در برابر سفر علی لاریجانی به مصر سکوت کرده اند؟ اگر چنانچه به جای پاسدار علی لاریجانی یکی ار مهره های دوم خردادی این سفر ودیدار ها را انجام داده بود واکنش ها چگونه بود؟ آیا اگر این نفر نامزد وداوطلب نامنویسی مجلس هشتم همچون پاسدار علی لاریجانی می شد امکان تأئید صلاحیت شدنش از سوی شورای نگهبان بود؟ برای چه آخوند انگلیسی مهدوی کنی دوباره فعال صحنه شده است؟ برای چه ولی فقیه در آستانه ی برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هفتم زمانی که شاهزاده چارلز انگلیسی نا گهان از بصره وارد تهران شد وبه اتفاق خاتمی به کاخ سعدآباد رفت تا درآنجا ابراز همبسنتگی با زلزله زدگان بازماندگان شهر تاریخی بم کند با سکوت رضایتمندانه ی ولی فقیه مواجه شد که مطبوعات وکارشناسان سیاسی نظر دادند و گفتند که نتیجه این سر به نفع نمایندگان ولی فقیه در مجلس هفتم تمام شد.
مگر سابقه ی پیر استعمار دولت فخیمه ی انگلیس بیش از آمریکا نمی باشد و مگر این پیر استعمار نقش کلیدی در کودتای ننگین 28 مرداد ماه سال 1332 ندارد؟. مگر در همه سطوح انگلیس هم پیمان نزدیک آمریکا نمی باشد؟ چگونه است که آمریکا خیلی بد است وانگلیس نه؟ ضمن اینکه مگر رفسنجانی علناً در خطبه نماز جمعه ی تهران اعتذراف نکرده بود که با آمریکا در اشغال افغانستان همکاری شده است؟ داستان عراق آنقدر مبرهن وآشکارمی باشد که نیاز به بازگوئی ندارد. از همه مهمتر اینه جای پنهانکاری وکتمان کردن نیست که نقش لابی های اعزامی در آمریکا چگونه می باشد و چگونه بطور مدام پیک های ویژه در حال تردد میان دو کشور می باشند که یکی از اینان عبدالذلیل حکیم می باشد که زمان طولانی از نقش دلالی میان بغداد و تهران و واشنگتن وی نمی گذرد که هدفش فشار علیه ی مجاهدین مقیم عراق و آزاد کردن پاسداران تروریست های باز داشتی در عراق می باشد . همچنین عجیب این بوش بد وخطرناک می باشد ودمکراسی و لیبرالیسم وسکولاریسم آمریکائی کفر ابلیس می باشد که دوم خردادی ها متهم به جاسوسی و خیانت وهمکاری با بوش و آمریکائی می باشند . ولی از سوی دیگر روزنامه ی جمهوری اسلامی امروز با کمال افتخار از برپائی مراسم عزار داری عزداران حسینی در ماه محرم از خیابان های نیویورک گزارش خبری – تصویری بازتاب داده است؟ اگر این عزاداران متعلق به جناح دوم خردادی ها بود واین گزارش خبری – تصویری هم در مطبوعات دوم خردادی بازتاب داده شده بود.آنگاه سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری به جای اینگونه تحلیل دادن چگونه می خواست گزارش ارائه کند:
"اصلاح طلبان حمايت امريكا از خود را «تكذيب» مي كنند، مي گويند ما جاسوس نيستيم، خودمان را به اجنبي نفروخته ايم، تكذيب مي كنند كه از امريكا پول گرفته باشند يا سر و سري با آن داشته باشند، اصلاح طلبان اساسا امريكا را تكذيب مي كنند؛ اينها همه كاملا طبيعي است، در آستانه انتخابات فاش شدن خط و ربط ها با امريكا مضر است و ممكن است كار دست آدم بدهد؛ در نتيجه همه چيز تكذيب مي شود (به ضميمه مقاديري ليچار به جرج بوش و تلاش براي همدستي او و اصولگرايان!)، مثل وردي كه بخوانند و انتظار داشته باشند همه چيز را دود كند و به هوا بفرستد. اما متاسفانه خبر بد اين است كه دوران جادو و جنبل گذشته و وقتي پاي تاريخ مضبوط و ثبت شده به ميان بيايد از اوراد كاري ساخته نخواهد بود. «تكذيب مي شود» مشكل را حل نخواهد كرد، اصلاح طلبان بايد «توضيح» بدهند. توضيح بدهند كه آيا قابل انكار است كه آنها نيروهاي مطلوب غرب براي به دست گرفتن حاكميت در ايران هستند؟ توضيح بدهند كه آيا قابل انكار است كه اصلاحات سياسي مورد نظر آنها همان اصلاحاتي است كه امريكا مايل است در ايران رخ بدهد؟ توضيح بدهند كه چرا «تصميمات» و «ادبيات» آنها تا اين حد با آنچه امريكا مي خواهد و توصيه مي كند، منطبق است؟ اين نوشته محصول مراجعه سيستماتيك به سوابق و تتبع آرشيوي براي نشان دادن ميزان همراهي امريكا با اصلاح طلبان ايراني -و برعكس- نيست، اگر كسي بخواهد اين كار را بكند بايد چند جلد كتاب قطور بنويسد. اين نوشته صرفا محصول چند دقيقه چشم بر هم نهادن و به يادآوردن است، محصول مرور آن مقدار اطلاعات كه در ذهن يك فرد مي تواند انباشته شود و در چند دقيقه بتوان آن را بازخواني كرد"
البته پاسد سرباز جو حسین شریعتمداری بدون آنکه توضیح دهد که چگونه شد یکی از مؤسسین سپاه پاسداران اکنون مأمور سیا از آب در آمده است ؟ چرا سعید امامی معاون امنیت وزارت بد نام اطلاعات سعید جون ولی فقیه وبیت رهبری جاسوس سیا و موساد شد؟ چرا پاسدار علیرضا عسگری معاون وزیر دفاع در دولت اصلاح طلبان نیز به آمریکا پناهنده شده است ؟ از کجا معلوم که روزی مشخص نشود که خود پاسدار حسین شریعتمداری نیز مهره ی نفوذی انگلیس می باشد. برای همین بطور شفاف سخنی از گذشته ی خودش بیان نمی کند و توضیح نمی دهد که چگونه است این رژیم ضد بشری یا جاسوس و قاتل وسرکوبگر ودژخیم وجاسوس امنیتی – اطلاعاتی - نظامی تولید می کند. یا اینکه تروریست و بنیاد گرائی صدور می کند و یاتروریست به عراق و فلسطین ولبنان وافغانستان اعزام می کند تا اینکه دست به اقدامات واعمال تروریستی بزنند تا که با بحران سازی رژیم امکان بقا داشته باشد . ولی اکنون با نادیده گرفتن پرونده ی ننگین سیاست دخالت گری در امور داخلی سایر کشور ها وهمکاری با اشغال گران در اشغال نظامی عرا ق و افغانستان و جنایاتی که بطور مستمر روزانه در سراسر ایران مرتکب می شود و با فراموش کردن منت کشی پاسدار احمدی نژاد از دولت مصر برای عادی کردن رابطه که دولت مصر زیر بار نرفته است . یا با عریضه نویسی 18 صحفه ای که به بوش کرد که آخوند جنتی آن را الهی نامه و الطاف الهی نامید وگفت که کسی در جهان شهامت چنین کاری را ندارد و تقاضای مناظره ی تلوزیونی با بوش کرد وحتی در آخرین شوی تئاتر مطبوعاتی داخلی و خارجی خود که ارا کرد خطاب به آمریکا وبوش پیام داد که کافیست یکی دو قدم مشابه ی دیگر شبیه گزارش 16 سازمان ونهاد امنیتی – اطلاعاتی آمریکا بر داشته شود تا موانع مذاکره بر طرف شود . عجیب است که اینگونه موضع گیری ها چون از سوی باندهای مافیائی حاکم می شود اشکال ندارد که اتفاقاً آنسوی اثبات گر سکه ی افشاگری اکبر اعلمی نماینده تبریز در مجلس است که گفته بود باند حاکم مخالف مذاکره با آمریکا نمی باشد، بلکه فقط می خواهد آن را انحصاری کند وخودش دنبال واجرا کند. بالاخره با نادیده گرفتن مقام اولی پرونده ی محکومیت نقض حقوق بشر به نقض حقوق بشر بوش و آمریکا و همگامی دوم خردادی و اصلاح طلبان با بوش و آمریکا پرداخته است که چرا خواهان پیگیریاهداف هسته ای نبودند؟
بنابراین بازهم مثل گذشته تأکید وتذکر داده می شود که اینگونه نعله وارونه زدن ها که از موضع ضدیت ودشمنی با آمریکا علیه ی رقیب دوم خردادی ها شروع شده است. مشخص است هر چه به زمان بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم نزدیک تر می شود تنظیم اینگونه یادداشت ها نیز شتاب بیشتری به خود می گیرد . زیرا جز مچ گیری و بازجوئی افشا کردن برای کم کردن روی حریف وحذف وخفه کردنش کلامی حتی از بردن نام مردم ایران ومطالبات آنان دیده نمی شود که چرا پایمال شده ست.جز قبرستان کهنه شکافتن از موضع ضد آمریکائی است که تجربه ومیراث دوران خمینی و اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان ماه سال 58 می باشد که هدف نهائی سقوط دولت موقت بازرگان وقبضه ی قدرت توسط آخوندهای پیرو خمینیی و حذف فعالان سیاسی و سازمان های انقلابی از صحنه ی مبارزه ی سیاسی و منقبض کردن فضا و گسترش سرکوب و وادامه جنگ خانمانسوز ضد ملی و ضد میهنی میان ایران وعراق وراه انداختن موج گسترده دستگیری ها و شکنجه و تیرباران ها و اعدام ها در سیاهچال ها آنهم در چپ آمریکائی که دیدیم چگونه کارکنان سفارت آمریکا در تهران به جای محاکمه شدن آزاد شدند . هین صحنه در مورد ربودن 15 نظامی انگلیسی در نوار مرزی آبی ایران وعراق توسط سپاه پاسداران در فروردین ماه سال جاری تکرار شد و بازهم شاهد بودیم که چگونه به جایمحاکمه شدن این جاسوسان انگلیسی خواده شده با سلام وصلوات واهدای هدایااز سوی پاسدار احمدی نژاد در یک شو وتئاتر سیاسی مطبوعاتی آزاد شدند .اکنون همان بازی های تکراری گذشته ضد آمریکائی در بستر اهداف برنامه ریزی شده مشخص در حال تکرار شدن است که دو تا پیام دارد . حذف کامل رقیب وادامه شرایط یک دست بودن نظام ودفاع از پروژه ی هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد
.
هوشنگ – بهداد
سه شنبه 25 دیماه سال 1386