طرح آشوب در نوارغزه ، اشک تمساح ریزی برای فلسطین وعلیه آمریکا و اسرائیل تظلم خواهی کردن
از اینکه این صحنه های ضد انسانی جنایت آمیز می باشد ودل هر انسا آزاده ای را جریحه دار می کند ومی آزارد و شدیداً محکوم می باشد شکی در آن نیست. ولی فرصت طلبی وسوء استفاده ی تبلیغاتی کردن وبه ریشه وعلت این جنایت نپرداختن واز موضع فرافکنی و تصویر مار کشی و مار نشان دادن و غالب کردن نیز جنایت آمیز تر از عمل جنایت آمیز ضد انسانی می باشد. برای اینکه سئوال است چرا گزارشگر اشک تمساح ریز روزنامه ی جمهوری اسلامی فراموش کرده است که چرا چه قبل از زمان برگزاری کنفرانس صلح خاورمیانه در آناپولس آمریکا وچه پس از آن از مسئول شاخنه ی سیاسی جهاد اسلامی دعوت کرده بود تا که در دفتر روزنامه ی جمهوری اسلامی گفتگو کند تا که گفته شود هم این کنفرانس شکست خورده است وهم نمی بایست که رهبران کشور های عربی از جمله محمود عباس در این کنفرانس شرکت کنند . از سوی دیگر در بستر عدم شناسائی اسرائیل ونابودی آن ومبارزه ی مسلحانه ی قهر آمیز با اسرائیل تأکید شده بود. پس ز آن حماس موضع مشالبه اتخاذ کرد و اسرائیل وبوش و محمود عباس تهدید شدند وموشک وراکت پراکنی به اسرائیل آغاز گشت . چونکه هم از نابودی اسرائیل و حزب الله لبنان وهم جنگ 33 روزه با اسرائیل دفاع شده بود وبا دفاع از قدرت نظامی و رزمندگی حماس نوید جنگ والگوی مشابه 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائل از سوی حماس داده شد . ازسوی دیگر همزمان همین سیاست با شیخ حسن نصرالله و حزب لبنان علیه ی اسرائیل و آمریکا شروع شد. زمایکه خبر سفر بوش به منطقه بازتاب داده شد با رهنمود ببت هبری وجماران و سپاه پاسداران بسیج نیرو برای راه اندازی تظاهرات علیه بوش در نوار غزه شروع شد . زیرا پس از راه اندازی آشوب خیابانی در بحرین با عنوان اعتراض به سفر بوش به بحرین در ماه آینده پرتاب راکت وموشک به خاک اسرائیل چه روز های قبل از ورود بوش به منطقه وچه پس از آن افزایش و اوج گرفت. از طرف دیگر شیخ حسن نصرالله نیز وارد صحنه شد وچپ و راست تهدید می کرد تا اینکه بالاخره با تبانی مشترک سوریه وحزب الله طرح انفجار وبمب گذاری در کنسول آمریکا در بیروت انجام گرفت .
اینگونه تلاش ها که ظاهراً به دلیل اعتراض به سفر بوش به منطقه وبه شکست کشاندن نتیجه ی کنفرانس صلح خاورمیانه در آناپولیس آمریکا دنبال می شد. به خصوص تلاش برای عدم واقعیت پیستن تأسیس کشور مستقل فلسطین تا پایان سال میلادی جاری بر موج خصومت ها با ابو عباس وپرتاب موشک ها بخاک اسرائیل وگسترش تظاهرات در نوار غزه افزوده شد که چرا رئیس جمهور فرانسه خیلی مجدانه این موضوع تشکیل کشور مستقل فلسطین راد نبال می کند . البته تبلیغات گسترده پیرامون شکست سفر بوش به منطقه در مطبوعات رژیم تروریستی آخوندی وخطبه های نمازجمعه ادامه یافت . زیرا که آن را پیوند به موضع خطبه ی ولی فقیه در عید فطر می کردند که گفته بود کنفرانس پائیزی وخزان زده صلح خاورمیانه در آناپولیس شکست خورده است .همچنین شایان به یادآوریست که ولی فقیه در آن خطبه رهبران کشوهای عربی را تهدید کرده بود که اگر چنانچه در این کنفرانس شرکت کنند در داخل کشورهای خودشان با آشوب ونا آرامی ها از سوی ملت های مسلمان مخالف صلح فلسطین با اسرائیل مواجه خواهند شد و شاهد بودیم که در بحرین اتفاق افتاد.
البته رژیم منزوی تروریستی آخوندی که وحشت از سفر بوش به منطقه داشت ومی دانست که این سفر بر ضریب ایزوله شدنش در منطقه وجهان خواهد افزود . تلاش کرد که با دعوت کردن محمد البرادعی به تهران ودیدارش با ولی فقیه در جماران هم مانع از بازتاب روزانه ی خبر سفر بوش از منطقه شود وهم اینکه زور بزند تااینکه مانع از ایزولگی بیشتر خودش شود . به خصوص اینکه دلیل اصل بحران سازی ها در منطقه وآشوب وناآرامی وجنگ افروزی کردن ها به خاطر دفاع از پروژه ی هسته ای و فرصت سوزی ووقت کشی کردن برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد .
بنابراین اکنون که قرار است گروه 5+1 در آلمان نشست داشته باشد . البته که آلمان به دلایل خاص و اطلاعات مستندی که خودش پیرامون پروژه ی هسته ای بدست آورده است خواهان نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تصویب قطعنامه شده است . لذا دستگاه تبلیغاتی اطلاعاتی تروریستی رژیم ضد بشری و قرون وسطائی آخوندی بسیج شده است تا که در این ایام محرم با برپا کردن عاشورا در کربلا وبیروت ونوار غزه روضه ی عاشورا برای مردم فلسطین بخواند وبا اشک تمساح برآنان ریختن ضمن اینکه تلاش می کند پرونده ی جنایت دست داشتن در آشوب و بحران آفرینی های اخیر در نوار غزه و لبنان را به پوشاند و طلبکارانه واز موضع فرافکنانه آی دزد کردن به عنوان نماینده وسخنگوی مردم فلسطین وارد میدان شود و با هشدار دادن به جهان از دست آمریکا و اسرائیل تظلم خواهی کند وبه جهان هشدار دهد که نگاه کنید که چگونه اسرائییل در نوار غزه جنایت می کند که طرح مشترک آمریکا و اسرائیل می باشد و شما بی توجه نسبت به آن می باشید . البته با فراموش کردن تماس تلفنی پاسدار احمدی نژاد با خالد مشعل رهبر شاخه ی سیاسی فلسین وتأکید کردن بر نابودی اسرائیل به آخر رسیده و ترتیب دادن مصاحبه با شبکه خبررسانی تلویزیونی الجزیره ودفاع دروغین از فلسطین کردن و تهدید به نبودی اسرائیل کرد. از سوی دیگر وزیر آدمربای امور خارجه منوچهر متکی نیز فعال شده است و "خواستار تشكيل اجلاس فوق العاده وزراي خارجه كشورهاي عضوكنفرانس اسلامي شد ه است" تا اینکه از ایزولگی شاید رژیم تروریستی آخوندی بدر آید و بقول خودش در آستانه ی برگزاری نشست گروه 5+ 1 در آلمان نتایج فر بوش به منطقه را به شکست بکشاند .
همچنین پرسش است که اگر چنانچه گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی ارگان تبلیغاتی ولی فقیه در بستر اشک تمساح برای مردم فلسطین ریختن صادق می باشد که اینگونه تیتر خبری – تصویری زده ع شده برای چیست ؟ " طرح آمريكايي صهيونيستي براي نابودي غزه" و اگر واقعاً مدعی می پذیرد که آمریکا با اسرائیل یک چنین طرحی را دنبال می کنند .بنابراین بازهم سئوال است پس برای چه با طراح نابود کننده ی نوار غزه که در اختیار حماس می باشد که رهبرش اسماعیل هنیه است که رابطه ی بسیار خوبی با ولی فقیه در جماران دارد، برای چه چرا از طریق لابی ودلال آقا زاده محسن حکیم فرزند دلال وجاسوس چند جانبه عبدالذلیل حکیم اینگونه در عراق تلاش مذبوحانه می کند که با آمریکا در عراق برپای میز مذاکره برود که تیتر خبری آن اینگونه بازتاب داده شده است؟ " مشاور سياسي رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق مذاكرات ايران و آمريكا طي چند روز آينده برگزار مي شود" لذا بدون هیچگونه ابهام وبا در دست داشتن تجربه ی 3 هه ی گذشته که سران رژیم تروریستی بدفعات تلاش کردند تا که طرح ترور زنده یاد یاسر عرفات را اجرا کنند و اکنون نیز تلاش می کنند تا که از طریق حماس و جهاد اسلامی فلسطین سازمان آزادیبخش فلسطین را نابود کنند وسازمان جدیدی بنا نهند تا که بطور دربست در اختیار ولی فقیه جماران رهبر ام القرای جهان اسلام وسپاه پاسداران وسوریه باشد وبموازات آن شیخ حسن نصرالله وحزب الله لبنان در راستای اهداف رژیم تروریستی آخوندی اقدام می کند تااینکه طراحان جماران با بحران سازی وجنگ افروزی های مشابه در خاورمیانه در نهایت بتوانند به سلاح هسته ای دست یابند .
اکنون ضمن اینکه کشتار ومجروح کردن افراد غیر نظامی فلسطین شدیداً محکوم می باشد. ولی همانگونه که در ابتدای این نوشتار توضیح داده شد عامل ومحرک اصلی ولی فقیه در جماران وسپاه پاسداران می باشد که تلاش گسترده وهمه جانبه می کنند پروسه ی صلح خاورمیانه را به شکست بکشانند . هماگونه که مشابه این سیاست فلسطین ونوار غزه در لبنان از طریق شیخ حسن نصرالله و حزب الله لبنان دنبال می شود تاکه مانع از برگزیده شدن رئیس جمهور در این کشور شوده . همچنین این سیاست دخالت گرایانه در عراق با حضور سپاه قدس و از طریق سپاه بدر و نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده و عبدالذلیل حکیم و آقا زاده اش دنبال می شود وعراق را تبدیل به باتلاق کرده اند .
راه مقابله قطع ادامه ی سیاست کثیف وپلید و خائنانانه ی مذاکره ومماشات گراانه غرب با این رژیم جهل وجنون و جنگ وبربر منش و تاریک اندیش حاکم بر ایران است . در غیر اینصورت طبق تجربه ی گذشته وضعیت بحرانی خاورمیانه بدلیل دخالت های مستمر تروریستی رژیم آخوندی وخیم وخطری وبحرانی تر از گذشته خواهد شد و در نهایت با دسترسی به سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی ترکش نا آرامی وعدم امنیت و خطر صلح جهانی به همه جا سرایت خواهد کرد.
هوشنگ – بهداد
. دوشنبه اول بهمن ماه 1386