نکاتی پیرامون پخش فیلم علیه ی مجاهدین ازیک کانال تلویزیونی در سوئد
به نظر می رسد رژیم درمانده ومستأصل جنایتکار حاکم برایران بدجوری در برابر موج افشاگری های مجاهدین درمانده وعاجز وزمین گیرو ناتوان شده است که تلاش مذبوحانه کرده است تا که با اتکای دلاری های مازاد نفتی که از سفره های خالی محرومان وتهی دستان ربوده شده است ، دست به خریدن مهره های مزدور مطبوعاتی و رسانه ی در کشورهای غربی به خصوص در سوئد بزند . زیرا پس از خریدن مهره وپس از وصل کردنش به مزدوان وپادوهای به خدمت درآمده وزارت بد نام اطلاعات مقیم کشورهای اسکاندیاوی ودعوت نمودن ازاینان به ایران وپس از دیدار ها وملاقات ها و کاری توجیهی وتبلیغاتی برروی اینان شدن به عنوان مبلغان وجارچیان و بازتاب دهندگان تبلیغات دروغین وارد صحنه می شود و دست سازهای تهیه شده وزارت بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری آخوندی علیه ی مجاهدین را به نمایش گذارند. به خصوص در شرایط کنونی که ولی فقیه و سپاه پاسداران عراق را تبدیل به باتاق و لبنان را به سر زمین سوخت مبدل نموده وجنگ داخلی در فلسطین راه انداخته اند و از طرف دیگر بحران هسته ای اش اوج گرفته وتضاد ورقابت های باندی وجناحی نیز بالاگرفته و برجسته شده است . البته که دشمنی با مجاهدیندر مقطع کنونی ناشی از افشاگری مستمر ومستند مجاهدین وشورای ملی مقاومت در مورد پروژه واهداف نظامی و نقش دخالت گری مخرب در عراق می باشد .
از سوی دیگر هنوز طنین مرگ بر دانشجویان متعرض و داد زدن احمدی نژاد عامل تبعیض و نژاد به خاموش نگرائیده است، بلکه این پژواک اعتراض در حال فراگیر شدن است. زیرا که ادامه ی آن در قائمشهر وارومیه و بندر ترکمن و.. در برابر موج سرما وقطع گاز شنیده می شود . همچنین پرونده ی جنایت آمیز نقض حقوق بشرش آنقدر سنگین وننگین شده است که عمالدین باقی مدافع حقوق بشر در چارچوب همین نظام تحمل نشده و به زندان افکنده شده است و بر اثر فشر های وارده گزارش شده که احتمال سکته قلبی اش جدی شده است .
از سوی دیگر خبر قطع کردن 5 دستان راست و 5 پای چپ 5 قربانیاهدان نگون بخت در زاهدان هنوز نگذشته است که خبر تصویری خلق آویز کردن یک کرد ترکیه ای که در سرما از دو پا فلج شده، آنهم با پیکر خونین و شکنجه شده بر روی برانکارد را دژخیمان زندان خوی حلق آویز نمودند . بازتاب این خبر جنایت آمیز ضد انسانی از اذهان انسان های آزاده و آزدیخواه ومدافعان حقوق بشر پاک نشد که سند نوار فیلم جنایت آمیز دیگری در سیستان بلوچستان برروی سایت های خبررسانی رفته است تا که بطور شفاف ماهیت وحشی وبربرمنش رژیم ضد بشری وتاریک اندیش حاکم بر ایران به نمایش گذاشه شود که در ایران چه خبر است و چگونه خران صاحب اقتصاد کلان در ایران شده از طریق دژخیمان وگماشتگان آدمکشان حرفه ای به خدمت گرفته شده با محرومان وتهی دستان رفتار می کنند؟ درصوتی که بنابر قول و وعده ی امام دجال خمینی می بایست اینان حاکمان ایران می شدند ولی اکنون سهم قدرت وثروت به اینان چنین با لگد وتفنگ و فحاشی وتحقیر و حلق آویز وقطع اندام و... تهاجم وحشیانه ی ضد انسانی داده می شود.
همچنین همگان می داند که شرایط کنونی عراق با قبلا از اشغال نظامی آن چگونه می باشد وناامنی کنونی ومانور دادن عوامل وابسته با رژی ضد تروریستی آخوندی در عراق نسبت به گذشته چگونه می باشد؟ سئوال است برای چه پاسداران تروریست حرفه ای در بازداشت در عراق به سر می برند؟ چرا سپاه پاسداران و سپاه قدس در لیست تروریست گذاشته ومورد تحریم از سوی مقامات آمریکائی واقع شده اند؟ از سوی دیگر رابطه ی نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده در عراق با ولی فقیه در جماران و سپاه پاسداران چگونه است؟ چرا ولی فقیه هواپمیای مسافری ایبرباس به این مزدور دست نشانده نوری المالکی هدیه کرده است ؟ در مقابل چه از این مهره دست نشانده در مورد مجاهدین مقیم شهر اشرف می خواهد تا که باید اجرا کند؟ در مقابل مردم عراق ونمایندگان واقعی اینان در مورد مجاهدین عراق چگونه فکر می کنند یا نظری دارند؟ مگر یک رقم لیست 5 میلیون و 200 هزار نفری حمایت از مجاهدین اقشار گوناگون عراقی در برابر لیست 32 هزار مزد بگیر افشا و منشتر شده رژیم از سوی مجاهدین در عراق نمی باشد که خود گواه است که رابطه ی مجاهدین با مردم عراق وعوامل اعزامی رژیم تروریستی از تهران به عراق چگونه می باشد؟ مهمتر اینکه اکنون که در عراق نه صدام ، بلکه عوامل آدمکشان حرفه ای وابسته به ولی فقیه و سپاه پاسداران حاکم می باشند . چرا این واقعیت ها از کانال تلوزیونی سوئد پخش نشده اگر مستقل می باشند وخود فروخته نیستند؟!
همینطور اگر رژیم تروریستی خیلی ادعای مخالفت با آمریکا وبوش دارد . اولاً چرا با نمایندگان آمریکا پای میز مذاکره پیرامون امنیت عراق می رود ؟ ضمن اینکه ادامه همین مذاکره وموضوع امنیت عراق اثبات می کند عامل اصلی ناامن عراق رژیم تروریستی آخوندی وولی فقیه و سپاه پاسداران می باشند. دوماً همچنین اکنون روزنامه ی ولی فقیه گزارش کرده است که در خیابان های نیویورک حامیان رژیم تروریستی و یاغی بین المللی مراسم عزاداری ماه محرم بر گزار کردند؟ سوماً چرا آمریکا نام مجاهدین را از لیست گروه وسازمان های تروریستی خارج نکده است؟
البته پاسخ این سئوالات هرگز آنگونه نیست که گزارشگراین روز نامهی ولی فقیه جمهوری اسلای از پخش برنامه تلویزیون سوئدی علیه ی مجاهدین بازتاب داده است . بلکه در پاسخ در تقاضاهای مکرر سران رژیم تروریستی از مقامات آمریکائی از عدم اخراج از لیست گروه و سازمان های تر ور یستی مجاهدین است . به خصوص ههین عنوان خبری مهم می باشد که در همین روزنامه ی وابسته به ولی فقیه ازتاب داده شده است نوبخت : آمريكا به دنبال حاكميت جريان هاي افراطي در ايران است . البته این نوبخت نزدیک به رفسنجانی است که این افشاگری رابه این خاطر کرده است که به دلیل فضای خفقان ساختگی ضد بوش و دشمنی با آمریکا که در ایران حاکم شده می باشد که پس از سخنرانی ضد بوش و آمریکا ولی فقیه در استان یزد است که به وجود آمده است . جالب است که درست در زمان نامنویسی نامزدان وداوطلبان برای شرکت در نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم این سخنرانی سفارشی از سوی ولی فقیه در یزد ایراد شد که اکنون نوبخت واعضای حزب اعتدال وتوسعه که موازی با حزب کارگزاران است مجبور شند در این نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم نامنویسی نکنند که اتفاقاً این تاکتیک فشار حذف رقیب از صحنه نظر نوبخت می تواند درست باشد . چونکه سخنرانی بوش در دفاع وحمایت از اصلاح طلبانقبل سفر بوش به منطقه بهانه ی مناسب به ولی فقیه در استان یزد داد تا فشار گاز انبری بر روی رقیب دوم خردادی و رفسنجانی وخاتمی را افزایش یابد . ضمن اینکه فراموش نشود ولی فقیه در یزد تأکید کرده بود که قرار نیست برای همیشه ما رابطه با آمریکا نداشته باشیم . بهر حال سخنرانی بوش بهانه ی لازم برای تهدید دوم خردادی ها بود تا که عنوان همگام بودن دوم خردادی ها با بوش و دشمن آمریکا شروع شود . البته پس از سخنرانی ولی فقیه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری تهاجم گسترده ی خود با زدن اتهام به دوم خردادی ها را دنبال و تعقیب کرد تااینکه مهره های مهم وسرشناس اینان مجبور شوند در خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم نامنویسی نکنند. یااینکه آنانی که نامنویسی کرده اند از سوی شورای نگهبان خیلی آسان رد صلاحیت شوند . البته این آهنگ ا تهاجم واتهام همکاری با دشمن بوش و آمریا را سربازجو پاسدار شریعتمداری در یادداشت ها روز کیهان سناریو وپرونده ساز و اخبارویژه هرروز شتاب بیشتری داده است . بایداحتمال داد که می تواندحاصل فعالیت و رهنمودهای منتقل شده لابی های مقیم آمریکا باشد.
بنابراینقابل فهم است که در این شرایط بحران وخطری کاملاً مشخص می باشد دشمناصلی مجاهدین فراموش نخواهند شد . و می بایست که امثال سرباجو پاسدار حسین شریعتمداری فعال شوند . زیرا که نیاز به تهیه اینگونه تبلیغات لورفته ونخ نما شده و تکراری نمایش فیلم های ساختگی و انحرافی علیه ی مجاهدین دارند تا پس از تهیه تنظیم وآماده شدن فیلم های تبلیغاتی علیه ی مجاهدین در ایران از سوی یک کانال در تلویزیون سوئداز طریق مزدورن ومأموران اعزامی ومهر های خریداری شده پخش گردد . حال بماند که برای مجریان تلویزیونی سوئدی که با دستگاه تبلیغاتی رژیم رکوردار نقض حقوق بشر در جهان همگام شده اند ننگی تاریخی می باشد که هرگز با هیچ رنگی پاک شدنی نمی باشد . اما ازسوی دیگر پخش اینگونه فیلم های ساختگی بیان واقعیتی باشد که رژیمی که داعیه ی ثبات سیاسی و امپراتوری بزرگ قدرت منطقه دارد ودر تلاش گسترده برای دستریسی به سلاح هسته ای می باشد . همچنین ادعای مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا وبوش را دارد . ولی چگونه دربرابر سازمان قربانی مخالفش آنگونه ناتوان و زبون وزمین گیر شده است که محتاح تهیه وپخش اینگونه شوهای کمدی تلویزیونی از سوی مزدوران ومأموران اعزامی ومهره های خریداری شده اش در یک کانال تلویزیونی در سوئد علیه ی مجاهدین دارد تا ک روزنامه ی جمهوری اسلامی ولی فقیه هم بتواند اینگونه ذوق زده شود و آن را با آب وتاب بازتا ب دهد تا رسوائی بزرگتری برای خود وارباب جماران نشینش به ارمغان آورد.
هوشنگ – بهداد

روزنامه جمهوری اسلامی سه شنبه 25 دیماه سال 1386
پخش جنايات مجاهدين خلق از تلويزيون سوئد
شبكه يك تلويزيون سراسري سوئد نخستين برنامه و گزارش مستند خود را در سال جاري ميلادي به موضوع ايران و آمريكا و جنايات و خيانت منافقين در ايران اختصاص داد. تلويزيون سوئد در اين گزارش يك ساعته گوشه هايي از خيانت منافقين در زمان جنگ صدام عليه ايران و جاسوسي درباره فعاليت هاي صلح آميز هسته اي را به نمايش گذاشت . اين شبكه تلويزيوني در برنامه خود با پخش تصاويري از قربانيان جنايات منافقين در سال هاي آغازين انقلاب اسلامي مصاحبه گزارشگر خود با تعدادي از خانواده هاي قربانيان اين حوادث را پخش كرد. تلويزيون سوئد در گزارش مستند خود با نشان دادن برخي تجهيزات منافقين در عراق اعلام كرد اين تجهيزات از سوي صدام در اختيار منافقين قرار گرفت تا از آن عليه هموطنان خود در جنگ صدام عليه ايران استفاده كنند. اين تلويزيون در گزارش خود افزود : گروه تروريستي منافقين بخشي از نيروهاي نظامي صدام بودند كه عليه هموطنان خود جنگيدند. در گزارش مستند شبكه تلويزيوني سوئد نيكلاس برنز معاون وزير امور خارجه آمريكا در پاسخ به اين پرسش كه آيا آمريكا از اين گروه به عنوان جاسوس در عراق استفاده مي كند گفت : مايل به پاسخ به اين پرسش نيستم ولي موضع ما در برابر آنها تغيير نكرده است . در اين گزارش يكي از سران منافقين با اعتراف به جاسوسي براي آمريكا گفت : ما اطلاعات محرمانه بسيار گرانبهايي در اختيار آمريكايي ها قرار مي دهيم تا باعث حفاظت از جان سربازان آمريكايي در عراق شود.
نوبخت : آمريكا به دنبال حاكميت جريان هاي افراطي در ايران است

« محمد باقر نوبخت » دبير كل حزب اعتدال و توسعه تاكيد كرد : آمريكا به دنبال حاكميت جريان هاي تند و افراطي در جمهوري اسلامي ايران است . در خصوص برخي اظهارات درباره حضور ناظران بين المللي در انتخابات ايران با اعتراض به اين اظهارات گفت : مجامع بين المللي همان حقوق بين المللي ايران در استفاده از انرژي صلح آميز هسته اي را بپذيرند براي ما كافي است و ديگر نيازي به دخالت آنها در انتخابات ايران نيست . وي درباره اظهارات اخير رييس جمهوري آمريكا درباره حمايت از اصلاح طلبان در ايران گفت : همان مقدار كه آمريكا به حقوق بشر در جهان پايبند است براي همه جهان كافي است و آمريكايي ها ديگر به خود زحمت ندهند كه از جريان هاي اصلاح طلبي در جهان دفاع كنند. دبيركل حزب اعتدال و توسعه اين اظهارات مسئولان آمريكايي را ويتريني براي خوب جلوه دادن خود دانست . « جرج بوش » رييس جمهوري آمريكا پيش از آغاز سفر خود به منطقه اعلام كرد كه از جريان هاي اصلاح طلبي از بيروت تا تهران حمايت مي كند