علی مزروعی که شناخت کامل از پرونده سازی واتهام زنی رژیم دارد برای چه دچار خوش باوری شده واعتراض برای رد صلاحیتش کرده است؟!
آخوند های حاکم نه فقط تخصص در تقیه کردن وسازش ومماشات گری و فلسفه توبره وآخور خوری دارند و تجربیات بسیار گزاف از حضور در مجالس عزا وجشن ها وشادی ها وحلوا وخرما وشیرینی ونقل خوری ویا مفت خوری دارند . بلکه برای قبضه ی قدرت وانحصاری کردن عجیب خبره وحرفه ای می باشند. زیرا خمینی با تجربه ای با انقلاب دوم بزرگتر از انقلاب اول خوانده شده که بدست آورد هم خود وهم پیروانش آموختند چگونه می بایست رقبا رااز صحنه حذف کنند . یعنی با طراحی اشغال سفارت آمریکا در 13 آبانماه سال 1358 موجب سقوط دولت موقت مهندس بازرگان وقبصه ومصادره ی حکومت برای آخوند ها شد . ضمن اینکه موجب منقبض شدن جامعه با تاکتیک مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا وهرچه فریاد دارید بر سر آمریکا فرود آورید فعالیت نیرو ها وسازمان های سیاسی انقلابی را از صحنه ی فعالیت سیاسی حذف کرد. همچنین تجربه کرد برای دفع خطر به خصوص کودتا می بایست که در برابر ارتش سپاه پاسداران را علم می کرد ودر برابر سپاه بسیج وکمیته را ایجاد کرد. حال حزب اله ئچماقداران امر به معروف ونهی از منکر وحراست وامور تربیتی هاکه جزو سازمان اطاعات 36 مییونی آن زمان بودند . بعداً کمیته وژاندارمری وپلیس با هم ترکیب وتلفیق شدند و به نام نیروی انتظامی خوانده شدند که در رأس آن پاسداران وبسیجیان قرار گرفتند . همینطور سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را در برابر سازمان مجاهدین خلق قرار داد . پس از اینکه تظاهرات مسالمت آمیز بیش از نیم میلیونی سازمان مجاهدین خلق در 30 خرداد سل 1360 را سرکوب کرد وبه خاک وخون کشاند واعدام های دستجمعی آنان را شروع کرد و مانع از حضور و فعالیت اینان در صحنه ی فعالیت سیاسی شد . چون نقش ووظیفه ی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به پایان رسیده بود. آن را منحل کرد .
زمانی سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت های روز خود نقل قول از قصاب وجلاد قتلگاه زندان اوین اسدالله لاجوردی جلاد کرده بود که با سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در آن سال ها سازمان منافقین دوم گفته بود . چندین بار سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری این اصطلاح را در مورد اینان بکار برده است . به خصوص در آن زمان که هاشم آقاجری به خاطر نقل قول کردن از دکتر شریعتی که انسان میمون نیست که نیاز به مقلد داشته باشد که از سوی آخوند متحجر وانگلیسی مصباح یزدی حکم ارتداد وواجب القتل ومهدور الدم بودنش صادر شد.باز اتهامات علیه ی این سازمان از جمله منافقین دوم شروع شد . البته فراموش نشده است که روزی خمینی پس از اینکه گفته بود من هر گز باکسی عقد اخوت نبسته ام . نام مستعار اسلام نیز برای خودش انتخاب کرده بود و گفته بود من هر زمان که احساس کنم نظام واسلام در خطر است دستور می دهم تا که نماز وحج وروزه تعطیل شود . یعنی اینکه بطور علنی اعتراف کرد که دین ومذهب و اسلام اهرم وسیله وابزار قدرت می باشد . اما پس از آنکه سید خندان پس از مأموریت 8 ساله اعلام کرد که نقشی جز تدارکاتچی برای نظام نداشته است.شرایط برای قبضه ی قدرت سپاه پاسداران وخامنه ای فراهم شد . بنابراین پس از اینکه پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شد و هم نظام یک دست شد . دیگر نیاز به موی دماغ های زائدی همچون رفسنجانی با کار گزاران وخاتمی با اصلاح طلبان و شیخ کروبی و آخوند حسن روحانی در سهیم کردن قدرت نبود. اما اکنون چون پاسدار احمدی نژاد بیش از حد گلابزده است . برای اینکه لاشخوران بقدرت رسیده آنقدر اشتهای 26 ساله در صف انتظار قدرت داشتند که جز چپاول وغارتگری وافزایش سرکوبگری واختناق ورعب ووحشت واختناق در جامعه ندارند تا در برابر غارتگری وسرکوبگری ها واکنش اعتراضی انجام نشود. برای اینکه حاکمان کنونی فقط حریصانه مشغول دزدی و غارتگری می با شند و آنقدر واردات کردند ودلار های نفتی را تبدیل به ریال کردند تا که در پناه بازار و اقتصاد دلالی وواسطه گری هرچه بیشتر بچاپند وغارت کنند. پس بر حجم ندینگی افزودند که عامل تورم وگرانی و افزایش قیمت کالا ها در جامعه می باشد که پس از دو ونیم سال انکار وتکذیب کردن، تازه با اعتراف کردن پاسدار احمدی نژاد مقصر بانک است که اسکناس بدون پشتوانه چاپ وتوزیع کرده است . آری شرایط غارتگری و رشد فقر وبیکاری آنگونه است که حتی سید خندان خاتمی اعتراض و اعتراف کرده است که تولید وتوزیع فقر در جامعه که هنر نیست و از سوی دیگر افزوده است میزان ولنگاری و فساد در دولت نهم خیلی بیش از دوران اصلاح طلبان می باشد . البته یک قلم 350 میلیارد تومان اختلاس در زمان شهردار بودن احمدی نژاد رخ داده بود وقلم بعدی مفقود شدن 6 ملیارد دلار نفتی در وزارتخانه نفت می باشد . حال بماند که پرسش است که مشخص نیست ارقام خیلی بیش از اینان از فروش ناشی از افزیش قیمت نفت در دو ونیم سال گذشته کجا رفته است؟ زیرا فقط یک قلم 9 میلیارد دلار بستن قرار داد ها با سپاه پاسداران وبسیج تدوین شده در سال گذشته علنی شد و از مابقی دلارها خبری نیست که چه شده اند؟. زیرا که نظام یک دست شده است و مجلس اصول گرا خوانده شده پشتیبان دولت ساده زیست مدعی عدالت محور می باشد. نهاد قوه ی قضائیه که 3 دهه است حامی و پشتیبان کلان دزدان و غارتگران وابسته به ولی فقیه می باشد .
بنابراین ولی فقیه فرمان داده است تاکه امتحان الهی برای نمایندگان مجلس هشتم انجام گیرد. یعنی نماینده یا وکیل الدوله های سر سپرده ای می خواهند که مدافع ومبلغ بیت رهبری خاموش وساکت در برابر دزدی وغارگری های همچون 6 میلیارد دلاری باشد که سر از بیت رهبری در آورده بود و یا سر سپردگان مطیع ویک خال بفرمان در مجلس نمایشی و فرمایشی دارد که کسی جرأت نکند حتی برای یکبار پرسش کند که چرا چندین هزار اسکله های غیر مجاز در بنادر جنوب دائر شده است وکار و وظیفه ی اینان چیست وچه نقشی در ورود کالا های قاچاق و مواد مخدر والکل وتوزیع آن در جامعه وسلبول های زندان دارند؟ لذا برای همین ولی فقیه در سخنرانی خود شرط و شروط و شرایط انتخاباتی برای مخاطبان به خصوص رقبل تعیین تکلیف کرد که می بایست مرز وچارچوب خود با دشمن را مشخص کنید و دشمن شناس باشید و با آن فاصله گیری کنید و این مبنا و معیار ومیزان برای نامنویسی نامزدان و داوطلبان مجلس هشتم شد و پس از آن نیز تأئید ورد صلاحیت نمایند گان ونامزدان تثبت نام کرده شد . پس رقیب دوم خردادی طبق این معیار ارزیابی حذف و رد صلاحیت می شوند . بنابراین مشخص است که مجلس هشتم که پیش زمینه ورودی اش امتتحان الهی می باشد که تاز ه قبل از این ورودی دو پروسه ی مجور عبور از وزارت کشور با وزیر بودن یک آخوند آدمکش حرفه ای و اطلاعاتی و امنیتی و نیاز مجوز دیگر عبور از سوی شورای نگهبان است که مشتی آخوند فسیل آلت دست ولی فقیه در آن حضور دارند . با این حساب قابل فهم ودرک است که این مجلس نیاز به امسال علی مزروعی ها وآخوند قدرت الله علیخانی ها ندارد .
از سوی دیگر رژیمی که بنیانگذارش بی احساس وارد کشور شد وموج سوارانه بر موج انقلاب نشست وآن را مصادره کرد ویک ریز به مردم وعده های دروغین داد و پیروانش همین سیاست را دنبال کرده و برای رقبا و دگر اندیشان پرونده سازی کرده واتهام زده اند ودست به جنایت وخیانت وغارتگری وعوامفریبی زده اند تا که بتوانند بقای ننگین خودشان ادامه دهند و سرانش 3 دهه است که به شیوه های گوناگون با سوء استفاده کامل از دین به عنوان ابزار استفاده کرده وصدای هرمعترضی را با حربه وآویزان شدن به دین ومذهب و اسلام خفه وخاموش کرده اند مشخص و طبیعی است که به نیروهای خودی مصرف شده که دیگر مورد نیاز نمی باشند اتهام زدن نا مسلمان زدن این اتهام که در برابر خائن وجاسوس بیگانه وستون پنجم وپیاده ی نظام دشمن اتهام بزرگتر مدامفع دمکراسی و سکولاریسم که خیلی کوچک وناچیز می باشد . زیراین بیش ازحد دچار خوش باوری شدن است که از از مسئولان رژیمی پرسش شده ودلییل رد صلاحیت واتهام زنی خواسته شده است که اولاً وزیر آدمکش حرفه ای وزیر کشور جزو جنایتکارانی می باشد که بطور مستقیم در قتل عام ندانیان سیاسی در سال 76 دست داشته است ومی بایست ین قاتل حرفه ای به عنوان مجرم جنایت علیه ی بشریت به پای میز محاکمه کشانیده شود . دوماً منتظری که 10 سال ولیعهد وجانشین خمینی بود فقط به خاطر اینکه به خمینی نامه نوشته بود که چرا در سیاهچال ها برای متهمان ومحکومانی که حکم گرفته و دوران محکومیت خودشان را می گذرانند درست نیست تا که اعدام شوند. آنگونه بر خورد شد وپرونده سازی شد واتهامات عجیب وغریب زده شد که چون همه در جریان می باشد؛ نیاز به تکرارش باشد . بنابراین با این تچربه دیگر هیچگونه اعتراض و پرسشی باقی می ماند ومی بایست علی مزروعی از خوش باوری درآید که تصور کرده است انشاء الله گربه است . علی مزوعی اگر چنانچه راست می گوید ومی خواهد که از حق پایمال شده ی خودش و دیگران دفاع کند می بایست به مراجع بین المللی تظلم خواهی کند ونه به سران رژیم و دستگاه قضائی که دادستانش خودش قاتل خانم زهرا کاظمی می باشد و رهبرانش داری پرونده ی محکومیت مخالفن به اتهام تروریس در آلمان دارند . همچنین رژیم تروریستی آخوندی هم رتبه دار محکومیت نققض حقوق بشر در جهان می باشد.
هوشنگ - بهداد

برگرفته از سایت نووز
نامه اعتراض آميز نامزد رد صلاحيت شده مجلس هشتم
مزروعي: چه معصیتی بالاتر از این است که مسلمانی را به نامسلمانی متهم و او را از حقوق اساسی‌اش محروم کنيد؟اعلام آمادگي نوروز جهت انتشار نامه‌هاي اعتراض تمامي نامزدهاي اصلاح‌طلب رد صلاحيت شده