نقد وبررسی " آزمون اصلاح طلبي (يادداشت روز) " روزنامه ی کیهان یکشنبه 7 بهمن ماه سال 1386 " پاک کردن صورت مسله و متهم کردن رقیب دوم خرداد برای سفید کردن پرونده ومحو و مخفی کردن اهداف پشت پرده می باشد"
هرچه زمان به تاریخ برگزاری نمایش خیمه ب بازی انتخاباتی – انتصاباتی مجلس هشتم نزدیک تر می شود، مشخص است سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که چند سال است که بطور سیستماتیک علیه دوم خردادی های رادیکال برای توطئه وسناریوسازی فعال بوده وطرح ها دسیسه های گوناگونی را اجرا کرده است. می بایست فعال تر از گذشته باشد و باید باسناریو وپرونده سازی کردن تلاش گسترده کند تا که اینان همچنان از صحنه ی قدرت حذف گردند و مانع از بازگشت دوباره ی اینان بقدرت شود . پس اکنون که اینان اعتراض به رد صلاحیت های خودشان کرده اند . ازجمله انتقاد واعتراضی که اخیراً سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به شیوه ی رد صلاحیت فله ای نامزدان نامنویسی دوم خردادی وخودشان کرده اند . این بهترین سوژه و بهانه و سند مناسب برای مانور دادن وگشودن پرونده ی این سازمان و صدورحکم محکومیت شان از سوی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری می باشد. به خصوص اینکه سربازجو حسین شریعتمداری خبره در تحریف گری کردن وکتمان نمودن حقایق و متخصص پاک کردن صورت مسئله می باشد و ید والائی در پرونده و سناریو سازی دارد.
بنابراین اکنون که شرایط مباره ورقابت ها وجنگ ونزاع های باند وجناحی بسیار حساس شده است ومیداندار اعضای تیم ستاد کودتاگران کودتای خزنده ی خاموش ی باشند و ریش و قیچی کامل خیمه شب بازی انتصاباتی را در اختیار خود دارند وطراح سئوالات آزمون وامتحان الهی سفارشی ولی فقیه می باشند . لذا پرواضح است اکنون که رقیب را در دام وکمند خود دارند اجازه نمی دهند که با تلاش کردن بتوانند بندهای تور ودام خودشان را بگسلند وموجب فرار از دام شوند. به خصوص اینکه اینان با انتقاد از سربازجوی کنجه گذر بدنام کردن پا بر روی دم این هم تازی و صیاد اصلی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری گذاشته اند و شکایت وی را به ولی فقیه کرده اند که ظاهراً سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری نماینده ی ویژه ی ولی فقیه در ورق پاره ی کیهان سناریو وپرونده ساز می باشد . در صورتیکه متن ومحتوای سخنرانی های ولی فقیه در یادداشت های روز طراحی ومشخص وتنظیم می شود . بنابراین با استتاد به انتقاد شکایت سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی پروند ه گذشته این سازمان را شکافته شده است وگفته شده که چگونه در دوران اصلاحات تسلط بر منابع اقتصادی وذخایر نفتی و گازی داشتند ؟ یااینکه چگونه پیشنهاد کرده بودند در کنار طالبان وصدام حسین علیه ی بوش و آمریکا بجنگند؟ ولی عجیب است با همه خبره گی که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری داد و ا اینکه با این دو سند در مورد سازمان بهزاد نبوی رجوع شده است و اثبات کرده که این اینان ونه باندهای حاکم کنونی در کنار بوش و علیه طالبان وصدام حسین بوده و می باشند. ولی این سازمان ودوم خردادی آمریکائی وهمکار بوش معرفی شده اند! سربازجوپاسدارحسین شریعتمداری ضمن گشودن 10 بند اتهامی کیفر خواستع لیه ی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که اگر بطور ریز و دقیق بررسی شود تا سره از ناسره تفکیک شود . معلوم می شود که چگونه حالت خود زنی دارد . زیراکه از موضع پاک کردن صورت مسئله و تصویر مارکشی و مار نشان دادن با پرونده ی رقیب برخورد وتحلیل شده است . یعنی اینکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بدون آنکه برروی خودش آورد و یا اشاره کند که در مورد پیآمدهای تحلیل یادداشت روز 13 آبان سال 1383خود تأکید کرده بود که هم فرو پاشی شوروی سابق و هم فاجعه ی 11 سپتامبر در آمریکا ناشی از اشغال سفارت آمریکا در تهران در سال 1358 بوده است . یااینکه توضیح که چرا فراموش کرده است که رفسنجانی پس از اشغال نظامی افغانستان وسقوط طالبان در خطبه ی نماز جمعه خطاب به بوش گفته بود که بوش می داند که اگر چنانچه در اشغال نظامی افغانستان وسقوط طالبان ما با بوش و آمریکا همکاری نکرده بودیم هنوزهم در افغانستان طالبان بر سر قدرت بود؟رفسنانیکه مهره کوچکی نمی باشد واکنون نیز دو پست ومنصب مهم را در اختیار خود دارد. البته که همین همکاری که در مورد اشغال نظامی افغانستان انجام شد، از طریق همکاری با انگلیسی و آمریکا در مورد اشغال نظامی عراق نیز انجام گرفت . زیراکه همگان می دانند که اشغال نظامی این دو کشور فقط برنده ی نهائی آن رژیم تروریستی و فاشیستی مذهبی حاکم بر ایران بوده است . به خصوص اینکه سازمان مجاهدین مسلح مقیم عراق نیز خلع سلاح شد .
از سوی دیگر بدون آنکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری توضیح دهد که تا حال چند دوره مذاکره با نماینده ی آمریکا در عراق اجرا شده است ونقش لابی های اعزامی و مقیم آمریکا وارتباط و تماس اینان در پشت پرده با مقامات آمریکائی دولت بوش و هم حزب رقیب دمکرات بوش چگونه است؟ یا اینکه چرا در سفر اخیر ولی فقیه به استان یزد ایشان اعتراف کرد که اگر چنانچه احساس کند که ایجاد رابطه با آمریکا منافع دارد خودش ابتدا در این زمینه پیشقدم می شود و تأکید کرده بود که قرار نیست تا ابد با آمریکا رابطه نباشد. اکنون پرسشاست چرا وقتی نوبت به رقیب وم خردادی می رسد . اینگونه رابطه ها وحمایت ها بد واخ می شود ومقوله ی دشمن شناسی و فاصله گیری وتوبه کردن وچارچوب ومرز مشخص کردن با این دشمن مطرح می شود؟ آیا اینگونه وارونهگوئی وضدونقیض گفتن ها تداعی کننده ویا اینکه آن روی دیگر سکه نمی باشد که اکبر اعلمی نماینده ی اصلاح طلبان از تبریز در مجلس فرمایشی وبی بو وی خاصیت هفتم آشکار کرده بود که تاختن به رقیب دوم خردادی ومتهم به تلاش برای ایجاد برابطه با آمریکا کردنش از سوی باندهای مافیائی حاکم به خصوص باند پاسدار احمدی نژاد به دلیل این است که خودشان بطور انحصاری می خواهند این رابطه را بر قرار ودنبال کنند . بنابراین برای هموار سازی این شرایط وبرای انحراف اذهان عمومی سربازجو پاسدار حسین شریعتداری مجبور به وارونه گوئی شده است و چنین یقه ی رقیب دوم خردادی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را به عنوان متهم گرفته و آن را منتسب به آمریکا وبوش کرده است: شود
- سازمان با اشاره به ماجراي 11 سپتامبر ادعا كرده است كه «ايجاد نظام هاي دموكراتيك در كشورهاي منطقه، پس از 11 سپتامبر در دستور كار دولت آمريكا قرار گرفت و حال آن كه حركت اصلاحي در ايران، سال ها پيش از آن » بوده است. منظور سازمان اين است كه چون اصلاح طلبان قبل از 11 سپتامبر حركت خود را در ايران شروع كرده بودند، حمايت بوش از اصلاح طلبان نمي تواند شامل آنها باشد؟! كه ضمن تعجب از اين فرافكني ناشيانه بايد گفت؛ اولاً؛ آمريكا مدتها قبل از 11 سپتامبر نيز از مدعيان اصلاحات حمايت مي كرد. ثانياً؛ مگر حمايت آمريكا فقط از گروه هايي است كه خودش پديد آورده است؟ بوش از هر گروهي كه مواضع همخوان با آمريكا داشته باشد حمايت مي كند، صرف نظر از آن كه اين گروه ساخته دست آمريكا باشد يا نباشد"
درخاتمه اینکه همانگونه که قبلاً پیوسته تأکید شده است که طرح کودتای خزنده ی خاموش تعقیقب واجرا نشد تا که سپاه پاسداران وارد فاز قدرت اجرائی شود .همچنین نظام یک دست شود تاکه این ارگان تسلط بر منابع اقتصادی و گازی ونفتی و تأسیسات هسته واهداف پروژه ی هسته ای فقط بر ای یک دوره بی اندازد .سپس درشرایطی هنوز رژیم تروریستی آخوندی صاحب بم اتمی نشده، جایگاه قدرت خود را تحویل رقیب حذف از قدرت وصحنه شده واگذارد کند . بلکه برعکس طراحان کودتا گرا آمده اند تا که بمانند. بنابراین بهمین دلیل است که رقیب مغلوب دوم خردادی وتا اندازه ای باز سازی شده بیش از گذشته مورد تهاجم واتهام شدی وهمه جانبه وااقع می شوند ونامزدان حتی بخش معتدل و سازشکار وملایمتر شان برای نمایش انتخاباتی مجلس هتم تحمل نمی شوند و رد صلاحیت می شوند و هیچگونه مرسی وچشم پوشیهم نسبت به تندروهای دوم خردادی وجود ندارد، بلکه هرچه زمان به جلو می رود وتاریخ به زمان برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابات آزمون وامتحان الهی مجلس مضحک وکمدی هشتم نزدیک تر می شود بر موج اتهامات وتهدید ها وخائن وجاسوس و همکار بوش و آمریکا خوانده شان با ستون پنجم و پیاده نظام دشمن نیز افزوده می شود.

هوشنگ – بهداد
یکشنبه 7 بهمن ماه سال 1386