چرا گفته شده که دولت تسهیلات برای بازگشت مهاجران فراهم می کند؟
رژیم جنایتکاری که دادستان تهرانش یک قاتل بدنام می باشدکه گذشته از داشتن عنوان قاتل مطبوعات ، واز بدنامی وبد سابقگی یک شب 80 مطبوعات را تعطیل ومطبوعات برخوردارمی باشد . همینطور این قاضی قاتل سعید مرتضوی دارای پرونده ی ننگین و کوله بار جنایتکاانه ای فراموش ناشدنی می باشد . زیراکه شخصاً خانم زهر کاظمی ایرانی تبار تبعه کانادا و خبرنگارعکاس را در تهران دستگیر در زندان اوین در اثر شکنجه ازپای در آورد و این پرونده ی جنایت در کانادا هنوز بسته نشده است . این معاون دادستان کل اگر راست می گوید این پرونده را بررسی کند. بعداً از مخالفین ومهاجرین بخواهد که به ایران باز گردند . در صورتیکه جنایتکااران حاکم بر ایران از وحشت پیگیری مادر زهرا کاظمی مجوز ندادند تا که ای مادر در ایران یا تنها فرزندش در کانادا جسد دختر ومادرش را برای تحقیقات قانونی وعلت وانگیزه وچگونگی مرگ ایشان بررسی که چگونه کشته شدنش یگیری کنند . حتی گماشتگان قاتلان حاکم اخیراً ابرهیم لطف اللهی دانشجوی کرد سننئجی را از جلسه ی امتحان به مسلخ گاه برد ند . سپس اعلام کردند که وی در بازداشتگاه دست به خودکشی زد و جسد را نیز تحویل خانواده اش ندادند . عجیب است اکنون که فضای نمایش خیمه شب بازی برگزاری انتخابات انتصابات مجلس هشتم شروع شده است این معاون دادستان کل حس انسادوستی اش نیز گل کرده است و حامی و خواهان بازگشت مهاجران ایرانی به وطن شده است !! آنهم در شرایطی که بصورت فله ای نامزدان رقیب دوم خردادی رد صلاحیت شده اند ومورد بدترین توهین و اهانت قرار گرفته اند . حتی در میان شان آخوندهای نماینده ی مجلس کنونی هفتم به چشم می خورد که به اتهام عدم پای بندی به مبانی اسلام رد صلاحیت شده اند و روزی نیست که در روزنامه ی سناریو کیهان همکار وهمتای روزنامه ی دولتی ایران کلی پرونده سازی علیه ی دوم خردای ها بازتاب داه نشود و حتی مطبوعات وخبرناگاران و روزنامه نگاران وفعالین سیاسی دوم خردادی در برون مرز با همین شیوه ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری افشا و بی اعتبار نشوند. از آنطرف نیروی انتظامی با طرح امنیتی اجتماعی هر روز جوانان ناراضی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد وقوه ی قضائه برای اینکه فضای اختناق وسرکوب ووحشت را درجامعه در اختیار خود داشته باشد بطور زنجیره ای احکام اعدا م وشلاق ودار زدن وقطع انددام در سراسر یران پیگیری واجرا می شود . همچنیین محیط دانشگاه تبدل به پادگان شده است و اساتید و دانشجویان به اتهامات واهی پاکس ازی و اخراج و دستگیر وبازداشت می شوند . در مقابل فریاد مرگ بر دیکتاتور و استبداد و احمدی نژاد عامل تبعیض وفساد دانشجویان نیز ادامه دارد که مشخص است ه چه فضائی در جامعه و دانشگاه ها حاکم می باشد؟ البته که زمان زیادی از حلق آویز کردن یک کرد تبعه ی ترکیه در زندان خوی با آن وضع فجیع ضد انسانی که هم از دو پا فلج بود وهم اینکه اندامش به خاطر شکنجه شدن خونین بود در شرایطی برروی برانکارد بود بوسیله ی دژیمان زندان خوی حلق آویز شد.
اکنون این دیگر خیلی کمدی و مسخره و ریشخند گرفتن مهاجرین ومخاالفین می باشد که معاون دادستان هذیان گوی کرده است که دولت خدمت گزار وعالت محور تسهیلات در اختیارانان برای بازگشت به ایران می گذارد. در صورتیکه قیافه این ناجی مهاجران ایرانی در برون مرز داد می زند که تا کنون چه تعداد حکم صادره کرده وکلید خانه ها را بر بالای انداخته است وخانواده ها را داغدار و عزدار کرده است . این معاون دادستان کل اگر ذره ای و بوئی از انسانیت وعدالت برده باشد می بایست کاری کند یا حداقل پاسخگو باشد و بگوید ک ریشه ی فرار مغزها وسرمایه ها ومهاجران از ایران چیست؟ پناهجویان ویا مهاجران چرا در پشت سفارتخانه های اروپائی و استراالیائی در تهراان صف کشیده اند که هر طوری شده است کشور را ترک کنند؟
دلیل اینکه رژیم تروریستی آخوندی رتبه دار جهانی نقض حقوق بشر و فرار مغز ها و مرگومر در جاده ها در جها می باشد چیست؟ رشد وتورم افزایش قیمت ها چرا در جامعه وجود دارد وبیداد می کند و ریشه ی آن چیست و چرا مهار نمی شود؟ مبارزه با بی حجابی و اراذل و اوباش خوانده شدن جوانان ناراضی در جامعه چیست؟ آر رژیمی که توان تحمل رقیب دوم خردادی را ندارد و تلاش گسترده با اتهام زدن های گوناگون به آنان می کند تا که در صحنه ی نمایش انتخابات حضور نداشته باشند. معلوم است که تعجب بر انگیز ومعما می باشد که چگونه شده است که این رژیم آادی کش و ضد مردم علاقمند به بازگشت مهاجران به ایران شده است؟!؟ چگونه اکنون که دچار بحذران هسته ای می باشد و تضاد ورقابت باندی وجناحی پیرامون نمایش انتخابات – انتصابات مجلس هشتم بالا زده شده و بسار خطرناک شده است و ربودن دانشجویان در شهرها شروع شده است و چند هفته است که گاز قطع شده است وبدلیل غیر استاندارد بودن لوله های گاز و کم وزیاد شدن فشار جریان گاز در لوله ها شبانه خیلی از خانواده ها با اعضای خود شان دچار مرگ خاموش یا نامرئی می شوند و هیچ مسئولی هم یافت نمی شود تاکه پاسخگو باشد . عجیب معمای جالب و معجزه غیر متربه ای رخ داده شده است که یکباره اکنون معاون دادستان کل هوس کرده است که به فکر ایرنیان برون مرز بی افتد و اعتاف کرده است که دولت می خواهد تسهیلات برای بازگشت مهاجران به ایران آماده کند؟ یعنی این پیشنهاد وتاکتیک مسخره ی تبلیغاتی – انتصاباتی قار است که چه کسانی را می خواهد بفریبد ودر دام این دام وتوطئه گسترده شده بکشاند . می بایست قتل خانم زهرا کاظمی و دستگیر هاله افشار و دوستانش با وی تلویزیونی براندازی دمکراسی و سکولاریسم سال گذشته را بیاد آورد وپاسخ را دریافت کرد ؟ آنهم در شرایطی که توضیح داده شد اکنون با دوم خردادی های مدعی اصلاح طلب که با شعار زنده باد مخالف من و ایران متعلق به همه ی ایرانیان می باشد چگونه بر خورد می شود. و قبل از آن با تئوریسین معروف دوم خردادی سعید حجاریان در کنار قتل های زنجیره ای ومطبوعات دوم خردادی ها برخورد شده بود. انن جالب است که یک مرشد پردار پرداز مشغول معرکه گیری برای مهاران ایرانیانی در برون مرز شده و مدعی شده است دولت مدعی امام زمانی و عدالت محور که خودش اعتبار ندارد و نه چش دیدن رفسنجانی وخاتمی و کروبی وحسن روحانی را ندارد ، بلکه با رئیس دولت نیز سر ناسازگاری دارد که اکنون این دولت می خواهد تسهیلات لازم برای بازگشت مهاجران ایرانی فراهم کند .
هوشنگ – بهداد
دوشنبه 8 بهمن ما سال 1386