چگونه باا براهیم اصغر زاده به عنوان غضنفر گلزن علیه ی دوم خردادی های تند رو بازی شده است ؟
تبلیغات وجو سازی و سناریو ورونده سازی کردن پیرامون نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم عجیب بالا زده است. برای اینکه باند مافیائی غالب همه گونه تلاش برای کوبیدن وبی اتبار کردن رقیب دوم خردادی واز صحنه ی رقابت ذف کردنش را با علاقه وشدت خاص همچنان دنبال می کند . اکنون پس از آخوندکروبی نوبت بازی کردن با مهره ی دست آموز ولی فقیه ابراهیم اصغر زاده رسیده است که سابقه ی بالا رفتن از دیوار سفارت آمریکا در تهران در 13 آبان سال 58 دارد و معمولاً در روند نمایش خیمه شب بازی های انتخاباتی فعال می شود و یکباره فیل هوا می کند وتوفان در فنجان بر پا می دارد. زیرا بوضوح با چپ نمائی آنگونه اتخاذ موضع می کند که تهاجم مخاطبان دوم خردادی ها به نمایندگی از سوی رقیب حاکمان می باشد . در مجموع اتخاذ مواضع ابراهیم اصر زاده به عنوان حربه وچماق علیه ی رقیب دوم خردادی ها بکار گرفته می شود . زیاکه ابتدا وی نقش خودش را در اولین دوره ی شورای شهر تهران اجرا کرد . اصغر زاده آنقدر در شورای شهر هران جو سازی وجنگ وگریز کرد تا که در نهایت موجب شد این شورا از هم بپاشد و در نمایش انتخابات دوره ی دوم این شورا ها که با حضور می نیمم شرکت کنندگان تهران کمتر از 2% آرای واجدین شرایط رأی دهند گان تهرانی در این نمایش حضور یافتند ودرپایان 15 عضو این شورا در بست در اختیار اصول گرایا ن و استه به ولی فقیه قرار گرفت وبا شهردار شدن پاسدار احمدی نژاد به عنوان شهردار تهران، شواری شهر تهران وشهردارش تبدیل به سکوی پرش قبضه ی مجلس هفتم شد در نهایت بستر ساز قبضه ی پست ریاست جمهوری دوره ی نهم به نفع اصول گرایان شد و عاقبت منتهی به یک دست شده نظام شد .
اکنون ابراهیم اصغر زداه با تأسیس جبهه ی یک شبه ی آزادي و برابري خواهي که رئیس آنهم خودش می باشد وارد صحنه شده است تا دنبال همان نقش ثابت خودش را دنبال کند و اذعان کند که عبور اصلاح طلبان از خط امام یک خطای فاحش بود . البته این همشهری ولی فقیه مشخص نکرده است که خط امام چیست ومرز ومحدوده و خط کشی آن چگونه می باشد؟ چونکه این امام خیلی خط ها داشت وخط خط خطی بود و جملات قصار فراوان و زیادی نیز بیان کرده است . از جمله در مورد مصر خیلی شکر سرخ خوری کرده بود وانور السادات را خائن خطاب کرده کرده وبر عدم ایجاد رابطه با مصر تا زمانیکه پیمان قرارداد صلح منعقده ی خودش با اسرائیل را ملغی نکند صادر کرده بود . ولی اکنون پاسدر احمدی نژاد پیرو اصیل امام راحل نه اینکه لگد بر گور خمینی زده است و خط وخطوط تعیین وترسیم شده خمینی در مورد مصر را شکسته وزیر پا گذاشته است، بلکه مدت زمانی می باشد که از موضع حقارت والتماس وخواهش به دنبال مقامات مصر برای عادی کردن رابطه می باشد . ولی مقامات مصری تقاضا برای عادی شدن رابطه تعیین کرده اند که پذیرش آن برای رژیم بیش از حد گلابزدگی ببار می آورد و موجب آزار روح بنینگذارنظام و زدن زیرآب جملات قصار وبی اعتبار شدن شان می شود. حال از کانال های گوناگون لابی ها تلاش می کنند تا که با آمریکا مذاکره شود آن داستان مفصلی است که از حوصله ی این نوشتار خارج است.
از سوی دیگر طبق گزارشاتی که قبلاً شده بود اوضاع اقتصادی ومالی ودرآمد این آقا مهندس سابق از دیوار سفارت مریکا بالا رونده اش خیلی خوب می باشد. لذا بر خلاف ادعای برابری طلبی که کرده است که خود ش شوخی بیمزه می باشد، ایشان نیاز به تضمین عدم تهاجم از سوی باند حاکم به عنوان مبارزه با مفسدین اقتصادی دارد دارد . برای همین گاهی مواقع مجبور است برای مصون ماندن وخودی نشان دادن معامله کند . اکنون نیز با ادعای ریاست جبهه آزادی وبرابری خواهی نقش واگذار شده را اجرا نموده است . ضمن اینکه عنصر جنجالی و تنش آفرین با خصلت خود خواهی و هژمونی طلبی زیاد می باشد. برای همین بدون اینکه به جایگاه خودش اشاره کند که در کدام بخش اجتماع قرار دارد و چگونه است ؟ ضمن اینکه نگفته در کجای تقسیم بندی میان اصلاح طلبان وپاسدار احمدی نژاد که خود ترسیم کرده ایستاده است که ادعای هم آزادی و برابری طلبی دارد و هم از پاسدار احمدی نژاد دفاع کرده است که مدعی شده وی نظر به فرودستان ومحرومان داشته است در صورتیکه اصلاح این توجه را نداشتند . البته این مفسر و رئیس جبهه آزادی وبرابری طلبی نگفته است شیادانه به مردم ایران و به خصوص به محرومان وتهی دستان قول های دروغ مبنی برتوی سفره های خالی اشان نان بردن ولی رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت ها را جایگزین کردن واز سبد خانوارشان بنزین را ربودن وتعداد بیشمار صاحبان خودروهای مسافرکش را خانه نشین کردن کجا نگاه به سوی محرومان داشتن می باشد؟ تا جائیکه آخوند مفیدی امام جمعه ی گرگان گفته بود که میزان بهره وری ثروتمندان نسبت به محرومان 25 برابر شده است و سبد خندان خاتمی که حتماً جزو عبور کنندگان از خط امام نمی باشد اذعان کرده است که توزیه فقر در جامعه هنر نمی باشد و افزوده میزان ولنگاری وفساد در دولت نهم خیلی بیش از دوران اصلاح طلبان می باشد . البته که این شرایط به جای وعده ی مبارزه با مفسدین اقصادی نشسته است که پاسدار احمدی نژاد در دوران تبلیغات ریاست جمهوری دوران نهم به مردم ایران داده بود. اکنون که وضعیت قطعی گاز در شرایط سخت سرمای زمستانی با قطعی گاز و ضریب افزایش جان باختن ها در اثر مسمومیت گاز و نارسائی سیستم فرسوده وعقب مانده ی گاز رسانی که مشخص است چگونه می باشد که نیاز گفتن نداشته باشد که اوضاع وشرایط مردم به خصوص تهی دستان 80% جمعیت کشور چگونه است؟ در صورتیکه در چند سال گذشته افزایش قیمت نفت ادامه داشته است . ولی این مدعی یکشبه ی رئیس جبهه آزادی وبرابری طلبی اینگونه ادعا کرده است :
نیز بطور آکار برای اینکه توازن
"اصغرزاده از «بي توجهي به شعارهاي برابري خواهانه و عدالت طلبانه» به عنوان پاشنه آشيل جبهه اصلاحات ياد كرد و گفت: اصلاح طلبان ايرادات ديگري داشتند كه از جمله آنها اين بود كه به فقر توجه نكردند چيزي كه دولت آقاي احمدي نژاد همت خود را معطوف به آن كرد. اصغرزاده يكي ديگر از اشتباهات اصلاح طلبان را بحث خروج از حاكميت دانست و گفت: يكي از مهم ترين قواعد بازي اصلاح طلبان و اصولگرايان اين بود كه هيچ تيمي در حين 90 دقيقه بازي را ترك نكند و شعار خروج از بازي (حاكميت) را سر ندهد و حتماً بايد چارچوب ها و مقررات بازي را مي پذيرفت و قرار نبود كه دروازه حريف را سنگر به سنگر فتح كنيم و تيرك هاي دروازه او را از ريشه كنده و شرايطي را فراهم كنيم كه زندگي را بر رقيب تلخ و عرصه را به گونه اي تنگ كنيم كه اصلاً امكان فعاليت و مسابقه براي او وجود نداشته باشد
."
ابراهیم اصغر زاده در دنباله بازجوئی و استنطاق کردن یاران سابق خود ناراحتی خودش را از عدم گنجانیدن نامش در کنار لیست اسامی سایر نامزدان اصلاح طلب ، در کنار آخوندی کروبی علیه ی دوم خردادی های تندرو قرار گرفته است ودر نهایت همگام وهمسنگر با پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری ظاهر شده واینگونه دوم خردادی ها را محاکمه و حکم رد صلاحیت دوم خردادی های تنند رو را صادر کرده است:
اصلاح طلبان بايد در خصوص علت عدم قرار دادن يا ندادن نام من در فهرست انتخاباتي اين جبهه پاسخ دهند و من نيز بايد به طرفداران و همفكران خود در اين زمينه پاسخگو باشم و براي ارائه پاسخي منطقي اعلام مي كنم كه يك اصلاح طلبم و حاضرم با دوستان اصلاح طلب حتي درباره ليست مذاكره كنم. اما اگر آنها با من وارد گفتگو نشدند، حق فعاليت در فضاي سياسي و بيان ديدگاه هايم را براي خود محفوظ مي دانم.«كساني كه قصد داشتند معاند را به مخالف و مخالف را به موافق تبديل كنند، بايد قبول كنند كه با استراتژي نادرست خود، برخي موافقان را مخالف و با برهم زدن قواعد، آنها را از ميدان بازي خارج كردند و به سمت سياست هاي راديكال تر راندند.»اصغرزاده همچنين معتقد است اصلاح طلبان پندها و نصايح كروبي را گوش نكردند و بر اين باور است كه چنانچه اندرزهاي شيخ اصلاحات مورد توجه قرار مي گرفت، مجلس هفتم با ساختاري متفاوت از آنچه امروز وجود دارد، شكل مي گرفت.اين فعال سياسي اظهار داشت: كسي كه در آستانه برگزاري انتخاباتي حساس تحصن مي كند و مي گويد مي خواهم از حاكميت خارج شوم، ديگر نمي تواند براي انتخابات ثبت نام و با تمام قوا براي كسب كرسي در خانه ملت تلاش كند.وي در پايان درباره پيشنهاد برخي اصلاح طلبان براي حضور ناظران بين المللي براي نظارت بر انتخابات مجلس هشتم گفت: كساني كه دنبال نظارت بين المللي بر انتخابات، هستند قوانين و مقررات موجود را تحقير مي كنند"
در خاتمه اینکه اگر چنانچه ابراهیم اصغر زاده طبق خواست سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری علیه ی دوم خردادی ها نظر نداده بود؛دلیل نداشت که پاسدار سربازجو حسین شریعتمدار به ادعا وانتقاد وی علیه ی دوم خردادی ها همچون موضع آخوند کروبی آویزان شود و با بازتاب دادن آن در روز نامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان مانور دهد و گفته ای وی را حلوا حلوایش کند وآن را به عنوان چماق با سیاست برج در برابر بارو علیه ی دوم خردادی های رادیکال استفاده کند و توجیهی برای رد صلاحیت نامزدان دوم خرداد ها از درون این عضو غضنفر یارگیری شده ی خودشان دست وپا کند تاکه برای چاشنی مناسبی برای نتایج تأئید ویا رد صلاحیت شدگان نامزدان انتخاباتی مجلس هشتم باشد که قرار است فردا اسامی شان اعلام شود.
هوشنگ – بهداد
دوشنبه اول بهمن ماه 1386