نقد وبررسی " گوش كنيد ! اين صداي حسين(ع) است (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 30 دیماه سال 1386
گفته می شود هیچ ارزانی بی علت وهیچ گرانی بی حکمت نمی باشد. چراشریعتمداری صدای خودش را جای فریاد امام حسین جاز زده است؟ !"
فراموش نشود که نام کوچک سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری حسین است که به مناسبت عاشورا از حسین وصدا وفریادی وی یاد کرده و به گوش ها برای شنیدن حسین فراخوان داده است تا که گوش کنند که چگونه تعزیه گردانی و قلمرسائی کرده است تا . زیراکه صدا وفریاد وسناریو وپرونده ساز معروف ونامدار علیه ی رقیب دوم خردادی در صدای حسین وعاشورا ترکیب وتلفیق و بیان شده باشد . البته نام های این مستعار این پاسدار محمد ومهدی نیز می باشد که با فامیلی ایمانی ومحمدی قلمزنی یا پرونده وسناریو سازی وبازجوئی می کند. از اینکه این پاسدار سربازجوی بدنام دارای معروفیت ومشهوریت بدنامی می باشد شکی نیست . از اینکه عوامل وجاسوسان ومزدورانش همه جا فعال می باشند ومشغول اجرای وظایف جاسوسی هلیه ی مخالفین ورقبا ودگر اندیشان می باشند و شبکه ی گسترده ی جهانی گفت وشنو وجاسوس وگریز تعقیب مخالفین دائر کرده است ابهامی وجود ندارد . زیراکه همکار نزدیک سعید امامیمعاون مقتول اسبق امنیتی وزارتبد نام اطلاعات بوده است که در پرونده سازی وترور مخالفین در برون مرز و عضو گیری از میان آنان سابقه دارد . همانگونه که در قتل های زنجیره ای داخل کشور حضور فعال داشته است وطبق اعتراف خودش باز جوئی کردن را با کمال مسرت وانگیزه وعلاقه را دنبال می کردهاست . البته که عوامل اعزامی عضو گیری شده اش در برون مرزنتیجه گزارش و فعالیت روزانه اشان را برای این سربازجو ارسال می کنند تا که بصورت کتب یا پاورقی یا نیم پنهان وپنهان روزنامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان سناریو وپرونده ساز بطور روزانه بازتاب داده شود . بنابراین اگر اکنون گفته است که همه جا همه جا کربلا و هر روز عاشورا می باشد که وی به آن اشاره کردهاست در حقیقت در توصیف حضور خودش وحیطه وحوزه یی گسترده ی عملکردش می باشد . بخصوص اینکه اعتراف کرده است که دستگاه شنودش آنقدر قوی وفعال بوده است که در روز عاشورا پیام هائی که برروی تلفن های همراه ارسال می شده است را شنود وچک وبایگانی کرده است که چگونه عوامل بسیج وآموزش وتعلیم دیده شده بطو رهمآهنگ وظایف خودشان را انجام داده اند تا اینکه در نهایت سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بتواند در یادداشت روز خطاب به مخاطبین خود پیام دهد .گوش کنید! این صدای حسین است و پیرامون آن قلفرسئی ومعرکه گیری کند وطلب باج خواهی کند. بنابراین طبق ضرب المثلی که گفته می شود هیچ ارزانی بی علت وهیچ گرانی بی حکمت نمی باشد و یااینکه هیچ گربه ای حاضر نیست به خاطر رضای خدا موش بگیرد. در ادامه ثابت کرده است انتخاب عنوان یادداشت روز و معرکه گیری مقدماتی که کرده وروضه خوانی ائی که کرده است هدف اصلی دنبال کردن رقیب دوم خردادی و سنگین کردن پرونده ی گشوده شده اش می باشد که اینگونه عاشورا و حسین را به پرونده ی اینان پیوند وگره زده و دوم خردادی ها در کنار عمر سعد وشمر وابن زیاد قرار داده شده اند چون هرچه باشد ولی فقیه رهبر گفته است که امتحان الهی در پیش روی می باشد . پس می بایست برای راهنمائی مورد آزمون شدگان مقدمه نوع برخی از سئوالات ر این چنین مطرح وباز شود:
"امسال هم مانند ساير سال هاي بعد از پيروزي انقلاب، يزيد و عمرسعد و شمر و ابن زياد، براي مردم نقش «ستون جمره» را داشتند و سنگ هاي برگرفته از مشعر شعور اگرچه به سوي اين ستون هاي بي روح پرتاب مي شد، اما، آمريكا و اسرائيل و انگليس و بقيه مستكبران زورگو را نشانه رفته بودند. در اين ميان برخي از گروه هاي سياسي كه خوشبختانه اندك و كم شمارند، زبان به گلايه گشوده بودند كه عاشورا را سياسي نكنيد! و توضيح نمي دادند اين توصيه! چه تفاوتي با بينش و منش بني اميه و بني عباس و پهلوي ها دارد؟! و اگر اين توصيه كنندگان در قدرت بودند، آيا مانند هارون الرشيدها و رضا خان ها و... بر مراسم عزاي حسيني (ع) نمي شوريدند؟! و عزاداران سالار شهيدان را به خاك و خون نمي كشيدند؟!... مگر مي توان از حسين (ع) و يارانش گفت و يزيديان زمان، يعني آمريكا و اسرائيل را از ياد برد؟ "
اما سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای اینکه بیشتر بتواند صدای اعتراض خودش را به گوش های مخاطبینش برساند . ابتدا از گشوندن پرونده ی رقیب دوم خردادی شروع کرده است . در دنباله به اعتراف کردن نقش دخالت گری در امور داخلی لبنان رسیده است و بر نقش کلیدی دخالت گری سپاه پاسداران در راه اندازی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل اشاره کرده که برای حل بحران های مقطعی وبحران سازی وزور گیری وقلدری کردن پیرامون پروژه ی هسته ای طراحی شده بود . پس از آن بدفعات به این جنگ 33 روزه مردم به گروگان گرفته شده ی لبنان همچون مردم عراق اشاره شده است که این سیاست با شیخ خریداری شده حسن نصرالله دنبال می شود . در دنباله یادداشت روز خود اینگونه با برگ شیخ حسن نصر الله در بیروت اشاره شده که چگونه مورد بازی واقع شده است "
"زديروز، سيدحسن نصرالله، در اجتماع ميليوني عزاداران حسيني (ع) در بيروت از زبان حسين بن علي عليه السلام با بوش سخن گفت، او را «دعي بن الدعي» ناميد و هنگامي كه به اتمام حجت با رئيس جمهور آمريكا رسيد، ميليون ها عزادار حسيني (ع) هم نوا با او فرياد «هيهات مناالذله» سر دادند و به قول سيدحسن نصرالله در فرياد خود صادق بودند، چرا كه دو سال قبل، تابستان 2006 و در جريان جنگ 33 روزه با اسرائيل، پايمردي عاشورائيان اين روزها را نشان داده بودند. رهبر حزب الله لبنان با پشتوانه آنچه از عاشورا آموخته و با روح و جان مسلمانان لبنان آميخته است خطاب به آمريكا و اسرائيل گفت؛ اگر بار ديگر به لبنان حمله كنند، پاسخ حزب الله سرنوشت منطقه را تغيير خواهد داد و راست مي گفت، آنجا كه به بوش و اولمرت گفت: شما مي دانيد كه من به آنچه مي گويم عمل مي كنم و عزاداران يكصدا فرياد لبيك يا حسين (ع) سر دادند."
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در ادامه ی سناریوی حسین و صدا وفریادش به برگ دیگر بازی در فلسطین اشاره کرده است. یا در حقیقت به نقش دخالت گری سپاه پاسداران در فلسطین اعتراف کرده است . البته با پیوند زدن به نقش قاتل انور السادات و صد البته بدون توضیح دادن اینکه خمینی در مورد این ترور انو السادات چه گفته بود واکنون پاسدار احمد نژاد چگونه با لگد زدن بر قبر خمینی زدن، نظر وپیام و گفته ی خمینی در مورد مصر را نادیده گرفته است وبدنبال التماس کردن از مقامات مصری برای عادی کردن رابطه با مصر می باشد . البته چنین اعتراف آشکار به بازی کردن با خالد مشعل در راستای اهداف هسته ای رژیم تروریستی آخوندی وبحران سازی کردن در خاورمیانه پرداخته است . ناگفته نماند که خالد مشعل اخیراً فرزند جوان خودش را به خاطر اجرای نقش سفارشی جماران وسپاه پاسداران پرتاب موشک به خاک اسرائیل وراه اندازی تظاهرات علیه ی سفر بوش در واکنش تهاجمی اسرائیل به منطقه از دست داده است . یعنی اینکه بها را وی و مردم فلسطین می پردازند ولی بهره برداری و مانور تبلیغاتی وباجگیرانه را اینگونه پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری و نماینده ی ویژه ولی فقیه دنبال کرده است . مهمتر اینکه هوار زده است که عامل ناامنی و بی ثباتی وتنش در منطقه جماران در تهران می باشد ودر پایان اینکه حاکمان بحرین وامارات عربی را متهم وتقیر وتهدد کرده است تااینکه بهتر توانسته باشد چنین صدای حسین شیعتمداری سر بازجو را به گوش های مخاطبین خود رسانده باشد:
خالد مشعل مي گفت؛ انقلاب اسلامي در ايران، نهضت فلسطين را به بستر اصلي كشانده است و راه حسين (ع) را پيش روي مردم فلسطين گشوده است. شهيد خالد اسلامبولي، مجازات كننده انور سادات، در توضيح اقدام انقلابي خود، كربلا را آدرس مي داد و هنگامي كه رئيس دادگاه او را به حمايت بيروني متهم كرد، در پاسخ گفت؛ اگر منظور شما ايران است، ما هيچ رابطه اي با آن نداشته ايم و اگر منظورتان خميني (ره) است، به پيروي از او افتخار مي كنيم و مردم امروز مصر، به گواهي شواهد و قرائن غيرقابل انكار، در بينش و منش به عاشورا نزديك شده اند و...مولاي شهيدمان حسين بن علي (ع) كه عصر عاشوراي سال 61 هجري در ميان يزيديان تنها مانده بود، در عصر كنوني- كه عصر خميني شايسته ترين نام براي آن است- ديگر تنها نيست. گوش كنيد! صداي يا حسين (ع) است كه از جاي جاي جهان اسلام برمي خيزد. پاسخي به نداي «هل من ناصر» فرزند رسول خدا (ص) كه عصر آن روز غم انگيز بي جواب ماند و بعدها در گوش فلك پيچيد و پيچيد تا به عصر خميني رسيد و امروز از چهارگوشه جهان، لبيك مي شنود و به قول امام (ره) «خوشا به حال مجاهدان، خوشا به حال وارثان حسين عليه السلام».آمريكا را به خاطر آوريد. تا همين چند سال قبل با چه غروري به جهان اسلام مي نگريست! بر اين باور بود كه همه جا از آمريكايي ها دستور دادن است و از مردم جهان، شنيدن و اطاعت كردن! امروز را هم با آن روزها مقايسه كنيد و سفر اخير جرج بوش به خاورميانه را به ارزيابي بنشينيد. همه جا با نفرت ملت هاي مسلمان روبرو شد، و با فريادهاي «مرگ بر آمريكا»، «قاتل مسلمانان برو گمشو»، «بوش آدمكش خفه شو» و.... تا آنجا كه اكثر نزديك به اتفاق محافل سياسي و رسانه هاي مطرح آمريكايي و اروپايي، تنها دستاورد سفر بوش به خاورميانه را «افزايش قدرت ايران» ارزيابي كردند و «يوهان هري» در روزنامه اينديپندنت جرج بوش را «اردك لنگ» ناميد. اردك لنگ -LAME DUCK- اصطلاحي است كه آمريكايي ها براي ناميدن آدم هاي دست و پاچلفتي و شكست خورده به كار مي برند آدم هايي كه به قول «يوهان هري» فقط «كواك كواك» مي كنند بي آن كه كاري از آنان ساخته باشد و يا كسي سر و صداي آنها را به حساب آورد.عبرت انگيز آن كه علي رغم اعتراف آمريكايي ها به درماندگي بوش و برخلاف تظاهرات ملت هاي مسلمان عليه حضور وي در منطقه، حاكمان بحرين و امارات به اين «اردك لنگ» نشان لياقت! دادند و با اهداي اين «نشان» به جهانيان نشان دادند كه تا چه اندازه براي ادامه حاكميت تحميلي خود بر كشورهايي كه با زور بيگانگان بر آنها حاكميت يافته اند، بي لياقت هستند.
در خاتمه اینکه دیر جای شک باقی نمانده است که چگونه سران ژیم تروریستی حاکم بر ایران در در 3 دهه ی گذشته زیر پرده ی دین سوء استفاده کرده اند که نه حکومت ننگین وضد بشری خودشان را در 3 دهه ی گذشته با ابزار دین دنبال کرده اند، بلکه جنایات وخیانات وتهدید وصدر تروریسم وبنیادگرائی و دخالت گرائی در امور داخلی سایر کشورهای همسایه و منطقه نیزاز طریق همین ابزار دین دنبال وتعقیب کرده اند . حتی پروژه ی هسته ای را نیز با فرصت طلبی سوء استفاده ی ابزاری از دینبه پیش برده اند . زیرا که مدعی شده اند هر جوان در ایران بمنزله ی یک بمب اتمی می باشد وما نیاز به بمب اتمی نداریم. زیرا که دین ما بما اجازه نمی دهد که دارای سلاح کشتار جمعی واتمی باشیم . در صورتیکه در عمل هم بمب گذاری در صحن امام رضا کردند وهم رهبران مسیحی ارانی را می ربودند ومثله کردند ودر شهرهای مقدس مذهبی در کربلا دست به انفجار قبور امامان زدند ودر زندان ها فتوای تجاوز به دختران باکره صادر نمودند و حکم تیرباران زنان بار دار را صادر کردند و سنگسار نمودند وزنان نگون بخت خیابانی را در شهر مذهبی مشهد که دست پروردگان ومحصول همین رژیم ضدبشری و قرون وسطائی می باشند رابا روسری های خودشان خفه کردند . البته پرونده ی جنایات به خصوص قوه ی قضائیه اش آنقدر سنگین وجنایت آمیز وضد بشری می باشد که دریک کلام رکوردار نقض حقوق بشر در جهان می باشد . البته که همه جنایات وخیانات وغارتگری ها ودزدی ها و جنگ افروزی ها و... بنام مذهب انجام گرفته شده است و اکنون این صدای حسین سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری بخش بسیار کوچکی از بازتاب جنایات در 3 دهه گذشته می باشد.


هوشنگ – بهداد
یکشنبه 30 دیماه سال 1386