موضع ضد مجاهدین وبارزگان وآمریکا در روزنامه ی کیهان از زمان خاتمی شروع وبه ارث رسیده است.
فراموش نشده است جریان اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان سال 58 که چگونه بازار ضد آمریکائی ومرگ برآمریکاداغ شد و خمینی آن را انقلابی بزرتر از انقلاب اول دانست . زیراکه منجر به سقوط دولت موقت بازرگان شد و توده ای ها اکثریتی ها پرچمدار مبلغ امام ضد امپریالیست شدند. همینطور سرکوب نیروهای انقلابی به عنوان عامل ونفوذی آمریکائی رایج شد واین بازی همچنان به عنوان شگرد تبلیغاتی دشمن فرعی تراشیدن وبزرگ کردن آن ومانور دادن و تبدیل به اهرم چماق کردن وبر سر هر مخالف ودگر اندیش کوبیدن وحذف کردنش شده است . در صورتیکه در پشت پرده لحظه ای از سوی دلالان و واسطه ها و لابی های دو طرف دیالوگ قطع نشده است . یعنی آخوندهای جنایتکار حاکم که تخصص عجیی در سوئ استفاده از مذهب و ابزاری استفاده کردن از آن دارند . برای اینکه پس از اینکه خمینی و سپس آخوندهای پیروانش بقدرت رسیدند. یک لحظه در غارتگری وعوامفریبی وبحران سازی وجنگ افروزی و صدور بنیادگرائی و تروریسم به منطقه نه غفلت ونه کوتاهی کرده اند برای اینکه در این موارد تخصص وخبر گی فراوان کسب کرده اند . زیرا که عامل ماندگاری وبقای رژیم ضد بری و بربرمنش وتاریک اندیش آخوندی بوده است .
ازسوی دیگر چون آخوندهی حکومتی متخصص فرصت طلبی وموج سواری ومفت خوری وبه خصوص حرفه ای در سیاست توبره وآخور خری وکتمان گوئی وتحریف گری می باشند. بنابراین هرزمان که به ضررشان باشد یا تقیه پیشه می کنند ویا اینکه تکذیب وانکار می کنند . همچنین به دلیل 3 دهه سرکوب دگراندیشان وپرونده وسناریوی برای شان تهیه وتنظیم کردن و با شیوه ی شکنجه گری و بازجوئی حریف و رقیب و دگر ادیش ومخالف ایر ودربند را وادار به اعتراف کردن ومصاحبه نموده اند که هرجا لازم وضرری باشد با گزینه برداری و یا نقل قول کردن اهداف خودشان علیه ی سوژه ی مورد نظر را دنبال می کنندبه ویژه اینکه خمینی بیانگذار نظام شیاد تصویر مار کش ومار قالب کن گفته بود که من عقد اخوت با کسی نبسته ام .یعنی اینکه هرزمان که مهره ای مصرفش تمام شد کنار گذاشته می شود . یا اینکه هذف فیزیکی یا خانه نشین می شود . مورد های خاص صادق قطب زاده وبنی صدر و منتظری و... می باشند .
اما اکنون که تضاد و رقابت های تبلیغات – انتصاباتی – انتخاباتی پیرامون مجلس هشتم بالا گرفته شده است . به خصوص پس از آنکه ولی فقیه در مورد دشمن شناسی یعنی آمریکا و توبه کردن وفاصله گرفتن از این دشمن آمریکا تأکید کرد . بلافاصله از سوی برنامه ریزان پشت پرده همچون همین سر بازجو پاسدارحسین شریعتمداری که برای ولی فقیه سخنرانی ترتیب داده شده بود . وارد میدان شدند تاکه از فرصت حاصل شده زمینه ی آماده سازی تبلیغات و پرونده سازی برای رد صلاحیت نامزدان رقیب دوم خردادی نهایت استفاده کنند. اکنون که نامزدان دوم خردادی بطور گسترده رد صلاحیت شده اند و اینان دست به اقدامات و تلاش های مذبوحانه اعتراض و انتقاد زده اند تا که شاید برخی از رد صلاحیت شدگان تأئید صاحیت شوند تاکه مجبور نباشند ناپرهیزی کنند و شرکت در نمایش کمدی خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات مجلس هشتم را تحریم کنند. برای همین پس از اینکه خبر رد صلاحیت گسترده د.وم خردادی بازتاب داده شد .سید خندان خاتمی مجبور از خنده فاصله بگیرد و خودش را از سوئیس سریع به تهران برساند تا که با آخوند کروبی و رفسنجانی و حسن روحانی نشست داشته باشند که چگونه می توانند در پشت پرده اقدام کنند تا که تعدادی از بازیگران رد صلاحیت شده ی دوم خردادی به صحنه ی نمایش تدارک دیده شده ی کمدی انتصابات – انتخابات مجلس هشتم باز گردند وموجب گرمی تنور تبلیغات انتخاباتی شوند . ولی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای سوزاندن این توطئه وبرای جا انداختن همان دستور العمل تعیین شده ی دشمن شناسی ولی فقیه رهبر و معیار ارزیابی قرار دادن آن و برهم زدن ائتلاف تاکتکی دوم خردادی ها با نیروهای ملی مذهبی به خصوص نهضت آزادی که اخیراًرئیس آن ابراهیم یزدی تقاضای حضور بازرسان نمایندگان سازمان ملل در پای صندوق های آرای انتخاباتی را کرد تا ناظر اجرای صحت وسلامت انتخابات باشند وجلوگیری از تقلبات تدارک دیده شده کنند. اما این پیشنهاد اباهیم یزدی سخت مورد تهاجم واتهام ولعن و نفرین وجاسوس آمریکائی خوانده شده واقع شد. بنابراین سربازجو پاسدار شریعتمداری برای سوزاندن نزدیکی این ائتلاف و رسوا وافشا کردن سید خندان خاتمی که نه اینکه هیچ فرقی با سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در کیهان سناریو وپرونده ساز ندارد، بلکه خط حاکم کنونی ضد آمریکائی از همان زمان حضور سیدخندان خاتمی در این روزنامه وجود داشته است ووی میراث خوارسیدخندان خاتمی در این روزنامه می باشد . البته کاربرد چند منظوره ی این شیوه ی افشاگرایانه بصورت نوعی خودزنی و استفاده کردن از چاقوی دو لبه ی تیز وبرا می باشد. زیرا درست است که با شیوه ی برج در برابر بارو با نقل قول کردن موضع ضد آمریکائی خاتمی علیه ی مجاهدین وبازرگان استفاده شده است. ولی از سوی دیگر اکنون خود خاتمی نیز با چماق آمریکائی بودن مورد تکفیر واقع شده است و این نقل قول بی اعتبار می باشد. چون استفاده ی گزینه بردداری ابزاری می باشد .اگر هم اینگونه نمی باشد وسید خندان خاتمی هنوز ضد آمریکائی می باشد . پس چگونه است که از ترس ووحشت همگامی با دشمن آمریکائی جرأت نکرد تا که نامنویسی کند یا اینکه هم فکرا ن نزدیک وی به اتهام آمریکائی بودن وبدتر عدم اعتقاد وباور به دین بین اسلام ونظام وقانون اساسی رد صلاحیت شده اند؟!
بهراحال اینگونه تحلیل ها که اکنون در روزنامه ی سناریو وپرونده ساز کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی سربازجو حسین شریعتمداری با عنوان انتظار از آقاي خاتمي" که بقلم دكتر عبدالرضا داوري یا با هرنام مستعار دیگری که تهیه وتنظیم شده وبازتاب داده شود . با شناخت وتجربیات روزانه که در این روزنامه وجود دارد فقط در حیطه ی تخصص این سربازجو پاسدار حسین شریعتمدار سناریو وپرونده می باشد. زیراکه این پاسدار شکجنه گر و سر بازجوی زندان اوین است که دارای چنین خبرگی دربازپروری اینگونه پرونده سازی و شیوه ی جاسوسی و بازجوئی واعتراف گیری وتحریف کردن وتواب و سناریو سازی است که تجربیات کسب شده در زندان و سیاهچال هاعلیه ی مخالفین می باشد . به خصوص اینکه این سربازجوی حرفه ای در کنار تجربه ی کسب شده ای که از روش چماق و هویج ومصاحبه کردن با درهم شکسته شدگان اسیر در زندان دارد. بسیار آسان می تواند بسیار راحت ریش و سبیل را بهم پیوند زند. یعنی اینکه اکنون که تضاد و رقابت ها وجنگ و نزاع های باندی جناحی انتخاباتی بالاگرفته شده است .برای اینکه جلوی انتقادات رقیب مغلوب دوم خردادی نسبت به عملکرد دولت مدعی عدالت محور گرفته شود و در مقابل بهانه ی لازم برای فرار از مسئولیت عدم پاسخگوئی جنایتکاران حاکم بدست آید ویا اینکه راه فرار عدم شهامت اعتراف به شکست تمام عیار برنامه های اعلام شده ی دولت مسخره ی عدالت محور با رئیس جمهور دلقک وگماشته ی یک خال بفرمان ولی فقیه باز شود.
لذا اکنون که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری با دکتر داوری می خواهد بیشتر برتوی سر خاتمی سید خندان و منتقدان دوم خردادی رد صلاحیت شدگان بزند.مجبور شده است که برای شریک جرم تراشیدن وسهیم با خود کردن ماهیت واقعی سید خندان خاتمی را رو کند که ایشان در مورد بازرگان ومجاهدین س از 30 خرداد چه گفته بود ؟ زیرا که تذکر داده شد نمایش و رقابت ومسابقه ی دشمن و مرز داشتن وفاصله گرفتن با آن وتوبه با روشن کردن مرز مطرح می باشد . برای اینکه امتحان الهی خیمه شب بازی نمایش انتصاباتی انتخاباتی مجلس هشتم در پیش روی می باشد . از سوی دیگر سربازجو پاسدار حسن شریعتمدار خواسته است تا که ثابت کند که فقط خود این شکنجه گر حرفه ای نیست که چنین دیدگاهی علیه ی مجاهدین ونهضت آزادی در ورق پاره ی کیهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی دارد و منسجم وهمآهنگ با ساریوسازی آن را دنبال کرده است ، بلکه این روش یا در حقیقت میراثی می باشد که از دوران مسئولیت سید خندان خاتمی در این ورق پاره ی سناریو وپرونده ساز کیهان علیه ی مجاهدین ونهضت آزادی برجای مانده که در راستای مبارزه کردن با آمریکا به ارث رسیده وتبدیل به سنت ماندگار دائمی شده است. یعنی در حقیقت با این نقل قول و افشاگری کردن از سیدخندان خاتمی تغییر ماهیت داده و اصلاح طلب قلابی شده تلاش شده است با یک تیر چند نشان زده شود . صد البته که پیرامون رقابت نمایش خیمه شب بازی انتخابات کمدی مجلس هشتم دف نهائی می باشد . خنثی کردن تلاش نازدان رد صلاحیت شدگان دوم خردادی می باشد. ضمن اینکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری دکتر عبدالضا داوری شده اعتراف آشکار کرده است که رقابت وتضاد ها بمرحله ای رسیده است که پاسخ آن مصداق واقعی این دو شعر می باشد که گفته می شود پسر که ندارد نشان از پدر، تو بیگاه خوانش ، مخوانش پسر، یا اینکه شغال بیشه ی مازندران را، ندرد جز سگ مازندرانی.
اما بازهم همچون گذشته تأکید می شود که هرچه زمان به جلو می رود از اینگونه سند رو کردن ها و افشا نمودن ماهیت دروغین وقلابی تغییر ماهیت دادن های امثال سید خندا خاتمی نیز بیش از این ها خواهد شد . همانگونه که وحشت وترس از سازمان مخالف مجاهدین نیز بطور شفاف به نمایش گذاشته شده است :

هوشنگ – بهداد
سه شنبه 9 بهمن ماه سال 1386 -