نقد وبررسی " القاعده عامل موساد در عراق" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 11 ار دیبهشت ماه سال
1387

"ازموضع فرار به جلو وآدرس غلط دادن، برای رد گم کردن نقش افشاشده ی دخالت گری در امور داخلی عراق"
باز قا فیه به شاعر تنگ آمده که سرمقاله نویس رامجبور به استفاده کردن تاکتیکی جفنگ ووارونه گوئی وآدرس غلط دادن کرده است . به خصوص اینکه روی به اعتراف دخالت گری در امورد داخلی عراق آورده و تلاش کرده است تا که اقدامات و اعمال تروریستی عوامل رژیم تروریستی اعزامی و نفوذی درعراق را به حساب شورای بیداری عراق واریزکند و یا به گذارد . چونکه این روزها روابط رژیم تروریستی آخوندی با عربستان سعودی از طریق تنش لفظی میان وزیر آدمربای امور خارجه منوچهر متکی با همتای سعودی خودش در حاشیه اجلاس کویت به وجود آمده است . با بحرین مشکل دارد که چرا یک سفیر یهودی زن را به عنوان سفیر کشور خود به واشنتگن اعزام کرده است ؟.در جلوی سفارت امارات درتهران کفن پوشان بسیجی را بسج کرده است . رابطه اش با سوریه شکرآب شده است که چرابا اسرائیل می خواهد مذاکره ی صلح کند؟ و برخی از مقامات عراقی مورد تهدید و اتهام واقع می شوند که چرا اعتراض می کنند رژیم تروریستی آخوندی تلاش می کند بر دامنه ی خرابکاری و ترور و خشونت گرائی در عراق بی افزاید ؟ همینطور اکنون تلاش بیشتری برای وارونه جلوه دادن بازتاب خبر در مورد عراق داده تا از رژیم سلب مسئولیت کند کاره ای نمی باشد !
جالب است که سرمقاله نویس در دنباله ثابت کرده است که چگونه دست به کپی و الکو برداری از روش افشاگری مقامات نظامی آمریکا در عراق و کنگره ی آمریکا زده است .یعنی بموازات اینکه اینان اعلام کرده اند که رژیم تروریستی آخوند ی در عراق دخالت می کند واسلحه میان گروه های شیعی و تروریستی توزیع می کند وعامل اصلی نا آرامی عراق و حتی لبنان و فلسطین می باشد . لذا اکنون ازطریق دیگر تلاش شده تا بهاصطلاح از روش کسب خبر ازعوامل خودش در عراق به حساب دست افشاگری زده شود که بلی اسناد و مدارکی بدست آمده است که گروه القاعده ی عراقی با موساد در عراق فعال می باشند و افزوده شده است سازماندهی ومسلح کردن این گروه های ابسته به شورای بیداری عراق را ابتدا خلیل زاد سفیر سابق آمریکا در عراق بر عهده داشت که اکنون رایان کراکر سفیر آمریکا در عراق این مأموریت را دنبال می کند . یعنی دقیقاً همانگونه که گفته شد برگردان اتهاماتی می باشد که از سوی مقامات نظامی آمریکائی و عراقی به رژیم تروریستی آخوندی وارد می کنند و می گویند سفیر پاسدار تروریستی کاظمی قمی و سپاه پاسداران قدس مسئول اقدامات تروریستی در عراق می باشند واعلام شده است که اسناد ومدارک بیشتری در راه است اکهز مأموران اعزامی تروریستی از ایران به عراق که دستگیر شده اند به دست آمده است. ااما سرمقاله نویس از موضع فرار به جلو و برای سفید کردن پرونده للاش مذبوحانه کرده است تا که پرونده سازی مشابه از موضع فرافکنی کند و به اتهامات وارده پاسخ دهد تا اینکه به حساب زمینه ی خنثی سازی و بی اعتبار کردن افشاگری های مستندی شود که تا حال شده و قرار است اسناد و مدارک زیاد تری رو شود که گواه بر نقش دخالت گری رژیم تروریستی آخوندی در عراق است که گفته شده این افشاگری در آینده ی نزدیک انجام می گیرد .
ازسوی دیگر عجیب است که سرمقاله نویس فراموش کرده است که همین چند روز پیش بود که خودشسخت به دولت دست نشانده ی نوری المالکی نخست وزیر عراق انتقاد کرده بود که چرا قرار داد پنهانی با آمریکا منعقد کرده است که به نظامیان آمریکا مجوزداده شده است تا هر زمانی که می خواهند در عراق بمانند؟ و تهدید کرده بود که هرچه زودتر می بایست که قرار و پیمان لغو گردد . ولی اکنون ازموضع نماینده ووکیل مدافع دولت عراق شدن شیپورازدر گشادش نواخته و علیه ی آمریکا موضع گیری کرده ومدعی شده است دولت عراق نگران مسلح کردن گروه های عراقی از سوی آمریکا می باشند و یکبار خیل زاد و بار دیگر کراکر سفیر آمریکا در عراق و سپس رابرت گیس و رایس و دی چینی را مسئول مسلح کردن این گروه ها دانسته است . یعنی ضد ونقیض گوئی وداستان بافی و وارونه گوئی وپرونده سازی و سریع عوض کردن موضع خود در روز بعد تغییر دادن ودیگران متهم ومحکوم کردن وادعاهای کمدی عجیب و غریب ک ردن تبدیل به سیاست مطبوعاتی و خبررسانی و فعالیت دیپلماسی رژیم شده است.
آخر رژیمی که اینگونه سیاست شتر گاوپلنگی دارد و سر در وگیج می باشد و 3 دهه است که همین سیاست را ادامه داده است که حاصل آن وضعیت نا بسامان اقتصادی ومعیشتی کنونی مردم است و رشد لجام گسیخته تورم وگرانی و افزایش روز افزون قیمت کالاها و اجناس روزانه در جامعه می باشد و هرروز بر ضریب نارضایتی عمومی افزده می گردد و دامنه ی گستردگی تضاد ورقابت و اختلاف وتهدید وحذف کردن های رقیبو رقیب هم دست کمی از رشد تورم وگرانی ندارد . ازسوی دیگر بحران لاینحل هسته ای که به حساب قرار بود پس از نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم انتصاباتی مشخص شود . همینطور آنقدر وضعیت دولت بحرانی و جراحی شده خراب وداغان شده است که رئیس مسخره پاسدار احمدی نژاد می بایست بفرمان لوطی جماران وسپاه پاسداران در حال سفربرای اجرای نمایش نشان دادن جای دوست ودشمن در برون مرز باشد و درا یران نباشد که پاسخگوی مطلبات مردم باشد . چونکه هرچه کمتر در ایران باشد تا که بر سر منبر نود وتهدید نکند وادعای پوشالی کمدی مبارزه با مافیای اقتصادی نکند خیلی بهتراست . زیرا که موجب می شود که کمتر گلابزدگی کند وگند ببار آورد . ازطرف دیگر می بایست از سیاست معجزه آسای خمینی که از صدور بیناد گرائی و تروریسم گفته بود استفاده شود و هرگز از این سیاست فاصله نگرفت . برای همین است تا آنجا که به سر مقاله نویس روز نامه ی جمهوری اسلامی باز می گردد که بازتاب دهنده نکته نظرات بیت رهبری و لوطی جماران می باشد که قلمزنی می کند . .یعنی اینکه دور زدن وپریدن از پرداختن به مسائل داخلی و مطرح نکردن نیاز ومطالبات مردم است تاکهفرصتی پیش نیاید و کسی هم نباید از مسئولین پرسش کند .چرا همیشه ضد آنچه قول داده شده اقدام کرده اند ؟ .
پس وظیفه ونقش سرمقاله نویس قلمفرسائی در مورد دخالت گری در امور داخلی عراق و افغانستان و فلسطین ولبنان وکشورهای همجوار وخاورمیانه و اسرائیل وآمریکا است که بطور سیستماتیک و زنجیره ای رادنبال می کند تا که وانمود کند در ایران خبری نیست و اوضاع ردیف است ومردم هیچگونه مشکل خاصی ندارند . بنابراین می بایست در بسترجهانی کردن پاسدار احمدی نژاد و صدور عدالت و دانش بومی هسته ای اش بصورت مهرورزانه ونورانی شده به بندگان خدا در سراسر جهان حرکت کرد . به خصوص در مورد تعقیب کردن نماینده یویژه ی مردم عراق و فلسطین ولبنان صد البته بدون توجه داشتن به خواست مردم ایران می بایست بدون وقفه ناپذیراقدام وتبلیغ گردد تا از بحران سازی منطقه برای پاسخگوئی به بحران های دیگر بتوان استفاده کرد .

هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 11 ار دیبهشت ماه سال 1387