چرا نوری المالکی دست نشانده به نقش دخالت گری رژیم در عراق اشاره نکرده است؟!
پیرامون در گیری نیروهای نظامی مقتدی صدر و نوری المالکی در بصره که فعلاً آتش بس داده شده است . پرسش است که فضای عراق قبل از اشغال نظامی با اینکه مورد تحریم اقتصادی هم بود چگونه بود و اکنون چگونه است وچرا؟ در میان کشورهای همجوار عراق کدامین کشور است که بیش از سایر کشورها در عراق حضور دارد وچکار می کند؟ در زمان در گیری میان جریان مقتدی صدر با نیروهای دولتی نوری الملکی دست نشانده ی لوطی جماران و سپاه پاسداران مقتدی صدر چه گفت؟ برای چه اعتراف کرد که در سال گذشته در دیدار خود با ولی فقیه لوطی جماران به ایشان گوشزد کرده و تأکید کردم که به نفع رژیم تروریستی آخوندی نمی باشد تا اینکه در امور سیاسی و نظامی عراق دخالت کند. یعنی اینکه اعتراف آشکار کرد که رژیم تر وریستی آخوندی بطور سیاسی و نظامی در عراق دخالت می کند . یعنی اینکه فاش ئ مشخص شد که سر نخ ناامن سازی و عملیات انتحاری و انفجاری و اقدامات تروریستی در عراق کجاست؟
البته قبل از این اعتراف مقتدی صدر بطریقی دیگر نیز مشخص شده بود که عامل اصلی آشوب و اعمال تروریستی در عراق کیست؟ زیرا زمانی که پاسدار احمدی نژاد در اسفندماه و قبل از برپائی نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم به عراق سفر کرد و دو روزی که در بغداد بود. با کمال تعجب هم مردم عراق وهم نیروهای نظامیان مستقر آمریکائی در عراق و همچنین رهبران کشور های همجوار عراق و خاورمیانه وجهان متوجه شدند که بر خلاف این چند سال که از اشغال نظامی عراق می گذرد در این دو روز که این پاسدار احمدی نژاد عنتر لوطی جماران در بغداد بود عراق در حالت آرامش بود که موجب شد هر گونه شک و شبهه ای اگر احیاناً برای برخی جود داشت که بطور دقیق نمی دانستند که سر نخ و منبع ومنشأ اصلی نا اآرامی و شورش ودر گیری و آدم ربائی و اقدامات تروریستی و انتحاری و انفجاری و عملیات استشهادی در عراق کجاست بر طرف گردد . ولی اکنون با وجود اینکه در گیری نظامی میان دو جریان وابسته به رژیم تروریستی آخوندی رو در روی همدیگر قرار گرفتند ودر بصره تعدادی از نیروی های طرفین کشته ومجروح شدند که گزارش شده است که دست كم در بصره 461 نفر كشته و هزار تن ديگر مجروح شدند . ولی برای رد گم کردن با زهم ادعا شده است که نيروهاي اشغالگر آمريكايي مسئول فتنه افروزي ميان اين جريان صدر و دولت دست نشانده ی بغداد است وافزوده شده در پنج سال گذشته شش ميليون كودك عراقي بر اثر اشغال عراق توسط نيروهاي آمريكايي و هم پيمانانش يتيم شده اند. اکنون پرسش است که مسئول این جنایات اتفاق افتاده در عراق کیست که خبرگزاری رژیم تروریستی آخوندی آن را اینگونه گزارش کرده است:
"به گزارش خبرنگار ايرنا به نقل از روزنامه تشرين چاپ دمشق در اين مدت روزانه 15 تا 20 جسد كشف شده كه اين امر باعث شده جمعيت مردان در برابر زنان به ميزان 20 درصد كاهش يابد . اين منبع خبري به نقل از گزارش هاي منتشره سازمان ملل متحد افزود : 90 زن در عراق به جمع زنان بيوه مي پيوندندهمچنين در اين مدت يك ميليون زن بين 18 تا 80 سال بيوه شده اند. گزارش سازمان ملل متحد مي افزايد : روزانه . از سوي ديگر ازدواج در عراق 50 درصد كاهش اما طلاق 22 درصد افزايش يافته است . براساس اين گزارش در همين حال 500 زن در زندان هاي عراق بسر مي برند و ماهانه 25 هزار كودك عراقي بر اثر خشونت طايفه اي آواره مي شوند. "
در خاتمه پرسش می شود که چرا چنین شرایط کنونی که در عراق حاکم است قبل از اشغل عراق نبود؟
اشغال نظامی افغانستان و عراق به نفع کدام کشور منطقه تمام شد؟
نقش دخالت گرایانه رژیم تروریستی آخوندی در کنار سوریه در عراق چیست؟
چرا اکنون گزارشگر آدرس غلط داده و صورت مسئله را پاک کرده و از طریق نخست وزیر نور المالکی دست نشانده ی سپاه پاسداران و لوطی جماران کشوری منطقه ی خلیج فارس را عامل درگیری در عراق معرفی کرده است و بر خلف اعترافی که مقتدی صدر کرده است که گفته در سال گذشته در دیدار خود به لوطی جماران گفته بود که به نفع رژیم تروریستی آخوندی نمی باشد که در امور سیاسی ونظامی عراق دخالت شود ولی اکنون گماشته ی دست نشانده نوری المالکی کوچکترین نامی از دخالت گری رژیم تروریستی آخوندی نکرده است؟
آخر موضوع فقط دخالت گری در امور داخلی عراق نمی باشد که تبدیل به باتلاق شده و این اعداد و ارقام وحشتناک در عراق ارائه شده است ، بلکه این کشورتبدیل به کانون وسر پل اصلی صدور تروریسم و بنیادگرائی به منطقه ی خاورمیانه شده است که در فلسطین و لبنان شاهد آن بودیم که اجازه داده نمی شود از طریق حمایت و تقویت کردن حماس صلح در خاورمیانه مستقرشود و اینکه از طریق حزب الله لبنان وسوریه نگذاشته است که این کشور تبدیل به سر زمین سوخته شده دارای رئیس جمهور شود.
بالاخره سئوال است که برای چه آمریکا باز هم تلاش می کند که با این رژیم تروریستی و جنایتکار مذاکره کند در صورتیکه حتی بدترین اتهامات را به نیروهای خودی می زند و نامزدان اینان را در یک نمایش کمدی تقلباتی و فرمایشی انتصاباتی انتخابات خوانده شده محروم می کند و 9 نشریه یکباره لغو مجوز می شود و اخیراً برروی هزاران نفر از مردم تظاهر کننده ی شهر داراب استان فارس به دلیل کمبود آب آتش گشوده شده است . همچنین با جدیت هر چه تمام برای دسترسی به سلاح هسته ای تلاش می کند . همینطورهم اکنون کردستان عراق را گلوله باران می کند وتعدادی را کشته و بیشمار را آواره کرده است . آری برای چه می بایست مقامات آمریکائی می خواهند با نماینده ی این کشور در امور داخلی عراق و امنیت این کشور که خودش عامل ناامنی آن می باشد مذاکره کند ؟
مهمتر اینکه برای چه اروپا بازهم می خواهد به سیاست خائنانه ی مذاکره و مماشا ت خودادامه دهد؟
بالاخره اینکه برای چه باز می بایست که نام سازمان قربانی این رژیم ضد بشری و تروریستی در لیست گروه و سازمان های تروریستی همچنان باقی بماند.؟ در صوریکه کلید راه حل بحران عراق و منطقه ی خاورمیانه تغییر دمکراتیک در ایران است که همانا حمایت و پشتیبانی کردن از راه حل پیشنهادی سوم خانم مریم رجوی است . یعنی نه جنگ ونه سازش و مماشات ، بلکه حمایت از مقاومت و مبارزه ی مردم ایران برای تغییر دمکراتیک در ایران می باشد.
هوشنگ - بهداد
چهارشنبه 14 فروردین ماه 1387